Ik ga naar de premiere van Harry P dus ik moest spontaan aan haar denken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Melismay? Geen idee. Misschien weet Twist dat.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:11 schreef Sjowhan het volgende:
Over Melismay gesproken.. Iemand die weet hoe het met haar gaat?
Barbaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:10 schreef Litpho het volgende:
Ik drink ook geen bier. Bier is overschat [afbeelding].
Natuurlijke vijand van een Griek, ik kan er niets aan doenquote:
Hoe kun je nou zeggen dat bier overschat is? Het is juist onderschat, i.p.v. schoolmelk zou er schoolbier moeten komen!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Natuurlijke vijand van een Griek, ik kan er niets aan doen.
Melk is ook overschatquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zeggen dat bier overschat is? Het is juist onderschat, i.p.v. schoolmelk zou er schoolbier moeten komen!
gemaakt van 100% graan, hoe kan het ongezond zijn?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zeggen dat bier overschat is? Het is juist onderschat, i.p.v. schoolmelk zou er schoolbier moeten komen!
Welja, waarom ook nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou jouw deelname in de Tweede Kamer nu al vol vertrouwen tegemoet...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik drink er twee glazen per dag van, dat dan weer wel.quote:
Ik verheug me nu al op het debat met die hypocriete christendemocraten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou jouw deelname in de Tweede Kamer nu al vol vertrouwen tegemoet...
Ik snap niet dat mensen dat naar binnen kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik drink er twee glazen per dag van, dat dan weer wel.![]()
Geen wijn meer bij het Avondmaal!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op het debat met die hypocriete christendemocraten.![]()
Bij een broodmaaltijd wel, in een kroeg zal ik het ook niet bestellen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:23 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen dat naar binnen kunnen krijgen.
Om het thema even voort te zetten, brood als maaltijd is ook overschatquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bij een broodmaaltijd wel, in een kroeg zal ik het ook niet bestellen.![]()
Ja, maar wat moet je anders als ontbijt?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om het thema even voort te zetten, brood als maaltijd is ook overschat.
Yogurt/crackers/geen ontbijt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar wat moet je anders als ontbijt?![]()
Ontbijt is voor mij zelden een maaltijd. Over het algemeen één, misschien twee broodjes. Maaltijden zijn dingen waar ik voor ga zitten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar wat moet je anders als ontbijt?![]()
Kijk, Aarti komt tenminste met dingen die ik op waarde kan schatten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:30 schreef Aarti het volgende:
heel goed, appelsap is ook lekker!
Yoghurt vult niet, geen ontbijit levert me te vaak hoofdpijn op.quote:
Ik ken dat....idd zwaar verragt is datquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:09 schreef Sjowhan het volgende:
De horror!
Zoveel werk is een kloon toch niet?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:37 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
En nu ga ik werken aan mijn TS die ik binnenkort hier ga posten...en onder het genot van een heerlijk AH pilsje![]()
![]()
Dat weet ik niet.quote:
Henk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:46 schreef Frezer het volgende:
Hallo Aarti!
Ga aan de pil!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:50 schreef Q. het volgende:
Ik voel me net een wijf met al die moodswings.
wordt ongesteldquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:50 schreef Q. het volgende:
Ik voel me net een wijf met al die moodswings.
Griek,quote:
Ben ik al.quote:
Koos mag ook,quote:
Ja, maar dan ben je het samen metquote:
quote:
Dat duurt als het goed is niet lang meer!quote:
En Piet dan?quote:
Ja. Samen chocolade eten en bitchen op de rest van de mensheid. Lijkt me enig.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je het samen met. Q.
., zou dat niet geweldig zijn?
Conspiracy, maar dan gemeenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja. Samen chocolade eten en bitchen op de rest van de mensheid. Lijkt me enig.
Wellicht luister ik, ik ben de flauwste niet.quote:
Hoi ex-Mo.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:57 schreef G.Fawkes het volgende:
Sorry jongens, eerste dag dat ik mijn xbox heb. Ik heb jullie een beetje verwaarloosd
Wanneer?quote:
Ik heb een kei-dure pc gekocht voor de spelletjes maar na een week ben ik het allemaal al weer zat. Ik had er bier voor moeten kopen, had ik er veel meer aan gehad.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:57 schreef G.Fawkes het volgende:
Sorry jongens, eerste dag dat ik mijn xbox heb. Ik heb jullie een beetje verwaarloosd
Hoiquote:
de wat?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:00 schreef Q. het volgende:
Quick-edit is ook geniaal! Hoe heb ik ooit zonder overleefd?
Hier stond wat anders. Ik scande nog overheen maar niet gelezen d8, is toch niet belangrijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een kei-dure pc gekocht voor de spelletjes maar na een week ben ik het allemaal al weer zat. Ik had er bier voor moeten kopen, had ik er veel meer aan gehad.
Tsss... een beetje professional draagt een stropdas... Koosquote:
Ik hou daarom mijn oude pc nog gewoon een jaar of twee.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een kei-dure pc gekocht voor de spelletjes maar na een week ben ik het allemaal al weer zat. Ik had er bier voor moeten kopen, had ik er veel meer aan gehad.
Mijne deed het niet meer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik hou daarom mijn oude pc nog gewoon een jaar of twee.![]()
Ik vergeef je.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:57 schreef G.Fawkes het volgende:
wiequote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:00 schreef Q. het volgende:
Quick-edit is ook geniaal! Hoe heb ik ooit zonder overleefd?
amateur. pauperquote:
waar stel je dat dan weer in?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:02 schreef Q. het volgende:
Zo, ik heb even een andere standaard PI ingesteld, wat neutraler.
Ohh gelukkig maar. I'll make it up, if you wantquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tsss... een beetje professional draagt een stropdas... Koos.
Normaal gesproken trouw je niet zo vaak dat je er een pofessional in wordt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tsss... een beetje professional draagt een stropdas... Koos.
Sgoed.quote:
Zie je nou hoeveel vertrouwen ik wel niet in je heb?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
Normaal gesproken trouw je niet zo vaak dat je er een pofessional in wordt.
Ligt eraan hoe.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:04 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ohh gelukkig maar. I'll make it up, if you want![]()
Hier klikken en die openen met Firefox.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb firefox, maar fullquickreply?
ik zie genoeg p.i.'s maar hoe doe je er een als standaard?
* TwistedDarling voelt zich dom en blond en zulks.
Het is geen standaard Fok! optie, Q. houdt je voor de mal.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:05 schreef TwistedDarling het volgende:
* TwistedDarling voelt zich dom en blond en zulks.
Sinds gisteren zelfs officieel,quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:04 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Ben je eindelijk klaar dan Frezertje ?
wat een stommerd is het soms ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is geen standaard Fok! optie, Q. houdt je voor de mal.
Een schavuit, ik zeg het je!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:07 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
wat een stommerd is het soms ook
doet het niet zegt de laptop.quote:
Wellus! Stomme laptop!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:08 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
doet het niet zegt de laptop.
dan niet.
Ik dank u!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:08 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Hiep hiep Hoera
Gefeliciteerd![]()
Voelt lekker he!
Een pummel!quote:
oh er is maar 1 ding waar ik goed in ben. En dat is sex...quote:
Neeee, ik vind de laptop heel lief.quote:
Ik ben wel toe aan goede sex. Maar liever als ik niet meer ongesteld ben.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:09 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
oh er is maar 1 ding waar ik goed in ben. En dat is sex...
Okee, dan doe ik dat ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:10 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Neeee, ik vind de laptop heel lief.
Ik doe alleen niet aan one night stands, dat zou een probleem kunnen zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:10 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ben wel toe aan goede sex. Maar liever als ik niet meer ongesteld ben.
Alleen in het beginquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik doe alleen niet aan one night stands, dat zou een probleem kunnen zijn.
Dat klinkt echt heel fout.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:09 schreef Q. het volgende:
Ik heb nog een Palm Royale gevonden. Niet echt koud gekregen in die korte tijd in de vriezer maar beter dan niets.
Dat lijkt me een mooi beginquote:
Maken we er 2 dagen vanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik doe alleen niet aan one night stands, dat zou een probleem kunnen zijn.
Nee dat is wederzijds danquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:10 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ben wel toe aan goede sex. Maar liever als ik niet meer ongesteld ben.
Dat klinkt goed.quote:
Ja, maar dit was heel extreem.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg klinkt toch heel erg fout?
Hier in de slowchat moet je altijd heel goed oppassen met wat je zegt, dat weet je he?quote:
Is dit hypothetisch of heb je iemand in gedachten?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:14 schreef tirannetje24 het volgende:
hoor je eigenlijk niet heel lief verzorgd te worden als je ziek in bed ligt ?
Ben ik niet een onwijs toffe vrouw? Zo een die niet lame gaat roepen: een echte schipper bevaart ook de rode zee! (quote:
nou he.quote:
Misschien doet ie dat ook wel. Alleen overduidelijk niet met jou.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:16 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ben ik niet een onwijs toffe vrouw? Zo een die niet lame gaat roepen: een echte schipper bevaart ook de rode zee! (![]()
![]()
)
zowel hypothetisch als mogelijk de vraag wie zich wil opofferen voor deze zorgzame actie...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dit hypothetisch of heb je iemand in gedachten?
zijn er vrouwen die dat zeggen dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:16 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ben ik niet een onwijs toffe vrouw? Zo een die niet lame gaat roepen: een echte schipper bevaart ook de rode zee! (![]()
![]()
)
Om het volledig abstract en niet gebonden aan een specifieke persoon te houden zou ik zeggen: dat hangt er vanafquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:16 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
zowel hypothetisch als mogelijk de vraag wie zich wil opofferen voor deze zorgzame actie...
yvonne. Pas nog. Tegen mij.quote:
Hou je in Twist, hou je in.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:16 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
![]()
)
Huuuuuuu!quote:
een echte schipper bedrijft de liefde niet met een bloedende vrouwquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:16 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
![]()
)
ik bedoelde vrouwen die nog kans op sex hebbenquote:
Gelukkig niet. Ik moet er niet aan denken. Vieze smurrie.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misschien doet ie dat ook wel. Alleen overduidelijk niet met jou.
En dat zónder Cl of nixxx in de buurt, schaam je, Twist!quote:
waarvan ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om het volledig abstract en niet gebonden aan een specifieke persoon te houden zou ik zeggen: dat hangt er vanaf.
Scrubsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:23 schreef G.Fawkes het volgende:
nou mensjes. Ga ik maar srubs kijken als we niet meer vies mogen praten
Wanneer gaan die twee nou eens daten?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
En dat zónder Cl of nixxx in de buurt, schaam je, Twist!
Ik had het nog niet eens over rode overstromingen met slierten en bonken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
En dat zónder Cl of nixxx in de buurt, schaam je, Twist!
Doe eens een intelligente gok, jij was zo'n slim meisje tenslottequote:
Niets wat de Gebroeders Bever niet kunnen oplossen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik had het nog niet eens over rode overstromingen met slierten en bonken.
heerlijke serie!quote:
ik ben niet intelligent vandaag. Dus help me eens ffquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Doe eens een intelligente gok, jij was zo'n slim meisje tenslotte.
Als je nou That 70's show ook nog leuk vind..?quote:
Probeer jij CL aan iemand anders te koppelen?quote:
A match made in heaven sliertjes en bonken.quote:
Tss... liegerdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:27 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik ben niet intelligent vandaag. Dus help me eens ff
Die aandelen in Nestlé gaan alleen maar opleveren als je niet je eigen beste klant bent.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Probeer jij CL aan iemand anders te koppelen?![]()
Hoe doe je dat als je zelf ongesteld bent dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:27 schreef Aarti het volgende:
ik word echt misselijk van Twisteds verhalen haha
Niet jouw verhalen teruglezen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:28 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hoe doe je dat als je zelf ongesteld bent dan?
Ik beleg helaas alleen in 'groene bedrijven'.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die aandelen in Nestlé gaan alleen maar opleveren als je niet je eigen beste klant bent.
nee echt, vandaag is dat zo. Heb gelukkig ook niet hard hoeven werken dankzij ene brandoefening die de middag een beetje uit het werkritme haalde.quote:
Zal je dat eens niet doen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:29 schreef TwistedDarling het volgende:
Zal ik dan ook nog vertellen wat ze morgen bij m'n vader gaan doen in het ziekenhuis?
Ik kan ook over de voorbereiding vertellen. Dat is ook vies.quote:
uhm, vooral zo min mogelijk kijken wat er uit komt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:28 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Waarom stuur je geen mailtje naar CL? Die vindt zulke dingen leuk, ik niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik kan ook over de voorbereiding vertellen. Dat is ook vies.
ik onderzoek de klonten en bonken slierten nooitquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:28 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Awwwquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:30 schreef tirannetje24 het volgende:
En nu lig ik zielig op bed en kruip ik zo echt onder de wol!
Eén rechts, twee averechts.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:33 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik onderzoek de klonten en bonken slierten nooit![]()
jup, ga ik doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Awww.
* knuffel geeft *
Ga lekker slapen en minder brak worden jij.
Ik ook niet, maar soms kun je een glimp niet voorkomen. Dan lijkt het me vrij lastig als je daar niet tegen kunt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:33 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik onderzoek de klonten en bonken slierten nooit![]()
Wel zonder bonkjes of sliertjes.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:37 schreef Frezer het volgende:
Zo. Nog iemand trek in een biertje of een zoutje?.
ik heb een nichtje dat flauwvalt als ze bloed ziet. ik vrees nu al wat er gebeurt over 10 jaarquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:34 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar soms kun je een glimp niet voorkomen. Dan lijkt het me vrij lastig als je daar niet tegen kunt.
Je zult maar flauwvallen bij het aanzicht van bloed en vrouw zijn.
Met Tabasco en selleriequote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:37 schreef TwistedDarling het volgende:
Bloody Mary, anyone?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:37 schreef TwistedDarling het volgende:
Bloody Mary, anyone?
Liever uit een fles, dank je.quote:
Ik zou het niet weten, ik heb nog nooit een Bloody Mary gehad.quote:
Arm meisje.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:38 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb een nichtje dat flauwvalt als ze bloed ziet. ik vrees nu al wat er gebeurt over 10 jaar![]()
Ik heb ze ook aanzienlijk vaker gemaakt dan gedronken, er schijnen vitamines in te zitten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:40 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik heb nog nooit een Bloody Mary gehad.
Dat maakt het bijna de moeite van het proberen waard. Bijna.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb ze ook aanzienlijk vaker gemaakt dan gedronken, er schijnen vitamines in te zitten.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:42 schreef CherryLips het volgende:
tvp.
Zo zijn wij.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:46 schreef Q. het volgende:
Niveautje hier.
Ik had het niet beter (of anders) kunnen zeggen.quote:
Ik dacht dat je dat al aan het doen was.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:56 schreef Q. het volgende:
Nou, als het hier toch zo'n dooie boel is kan ik zo net zo goed gaan slapen..
Ik helaas niet, want ik moet nog een half litertje AH pils opdrinkenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:56 schreef Q. het volgende:
Nou, als het hier toch zo'n dooie boel is kan ik zo net zo goed gaan slapen..
Trustenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:00 schreef Q. het volgende:
Nee, slapen is tijdverspilling vind ik.. Maar goed, mijn baas denkt daar vast anders over. Tijd om tijd te verspillen.
Overmacht is a bitchquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:00 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Ik helaas niet, want ik moet nog een half litertje AH pils opdrinken
je naam is stomquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:00 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Ik helaas niet, want ik moet nog een half litertje AH pils opdrinken
CL!quote:
en toch dat slayer er achterquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:07 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Hoezo dan? Als je mijn foto-album bekijkt dan zie je dat ik heel veel van hamster hou!![]()
awwwquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:07 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Hoezo dan? Als je mijn foto-album bekijkt dan zie je dat ik heel veel van hamster hou!![]()
wat denkt iedereen toch vaak aan mequote:Op woensdag 4 juli 2007 00:04 schreef TwistedDarling het volgende:
Arme CL.
Ik moest net aan je denken toen Cartman en zn vriendjes met de poeptrein naar de kerstman gingen.
Iedereen houdt van je.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wat denkt iedereen toch vaak aan me.
Iemand moet het doenquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wat denkt iedereen toch vaak aan me.
Die liep over uitstel van jaren te miepen toen het concept 'bruidsschat' in de conversatie naar voren kwam, dus iets zegt me dat je dat met bovenstaande wel overtreftquote:
Volgens mij ligt ze nu in katzwijm. +quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die liep over uitstel van jaren te miepen toen het concept 'bruidsschat' in de conversatie naar voren kwam, dus iets zegt me dat je dat met bovenstaande wel overtreft.
Daar denk ik vaker aan dan aan CL!quote:
Werk ze. En bedankt voor het tapijt van gisterenquote:
welk tapijt hebben jullie gkeocht?quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Werk ze. En bedankt voor het tapijt van gisteren.
Zo'n effen creme ding. Lekker zacht aan de voetjesquote:
hellum?quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zo'n effen creme ding. Lekker zacht aan de voetjes. De naam ben ik even kwijt.
Ik ga het voor je opzoeken vandaag. Je hoort het wel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:57 schreef Memento-Mori het volgende:
hellum?maar nu weg, kom anders te laat
Warme melk drinken dan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:11 schreef Sjowhan het volgende:
Oi kuuk!
Nog steeds last van mijn maag, maar dat mag de pret niet drukken
Ah, daar was het zonnetje gebleven.quote:
Ik was er ook al hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:55 schreef Litpho het volgende:
Ah, daar was het zonnetje gebleven.
Mwah.. 't Gaat steeds beterquote:
hehehe, vroeg naar bed vanavond dan maarquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mwah.. 't Gaat steeds beter. Denk dat 2 dagen feesten, 01uur-01.30 in bed en weer half 7 op niet echt gezond is
Dat ben ik gister al geweest.. Vandaag ook wel weer optijd, zo slaap ik weer een stukkie bijquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:03 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
hehehe, vroeg naar bed vanavond dan maar
Ja, maar liefie_ is het zonnetje wat voorzichtig eens naar binnen schijnt. Jij bent het zonnetje wat plotseling in volle glorie tevoorschijn komt als iemand de gordijnen wegtrekt.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:21 schreef Litpho het volgende:
Ja, maar liefie_ is het zonnetje wat voorzichtig eens naar binnen schijnt. Jij bent het zonnetje wat plotseling in volle glorie tevoorschijn komt als iemand de gordijnen wegtrekt.
Je gaat het dus uitmaken?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:21 schreef liefie_ het volgende:
nog beter
die ligt hier niet
nee das gemeen van me
ik ga dit weekend maar eens aan kaarten dat ik een beetje gek van hem word en dat dit voor mij niet werk
hopenlijk haalt het wat uit
dat klinkt uhm, niet uhm alsof de vonken er vanaf springen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:21 schreef liefie_ het volgende:
nog beter
die ligt hier niet
nee das gemeen van me
ik ga dit weekend maar eens aan kaarten dat ik een beetje gek van hem word en dat dit voor mij niet werk
hopenlijk haalt het wat uit
Nee, dat was me nog nooit opgevallen. Maar nu je het zo zegt..quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:27 schreef Anthraxx het volgende:
Viel het je niet op dat JDude een zonnebril ophad als jij wakker werd?
ik vond de reacties leukerquote:Op woensdag 4 juli 2007 03:12 schreef TwistedDarling het volgende:
ranzige gast in de trein
Mooi verhaal voor CL als ze weer wakker is. Niet voor de zwakke maag.
ja hij is leuk en lief! (daarom ga ik t niet uit maken)quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:26 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dat klinkt uhm, niet uhm alsof de vonken er vanaf springen.
Hopelijk haal je dr wat mee uit.
Is die verder wel leuk en lief enzo ?
Als je er maar blij van wordt.quote:
Volgende keer ruilen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:13 schreef CherryLips het volgende:
ja, hier ook keihard onweer en toen viel de stroom uit.
heb er alleen helemaal doorheen geslapen.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:21 schreef liefie_ het volgende:
lig/zit trouwens nog steeds lekker in mn bedje
wat ben ik blij dat ik mn 2 persoons bed weer terug heb!
Ik doe ook nog even met je meequote:Op woensdag 4 juli 2007 11:22 schreef liefie_ het volgende:
naja ik moet er zo ook echt uit hoor... maar nu nog niet
En dan ben je niet blij als iemand je helemaal ophemelt in dat bedquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:21 schreef liefie_ het volgende:
lig/zit trouwens nog steeds lekker in mn bedje
wat ben ik blij dat ik mn 2 persoons bed weer terug heb!
nee!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En dan ben je niet blij als iemand je helemaal ophemelt in dat bed.
Als iemand constant aan het slijmen en kleffen is dan zou ik daar ook niet blij van worden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En dan ben je niet blij als iemand je helemaal ophemelt in dat bed.
Lijkt me wel een goed plan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:39 schreef liefie_ het volgende:
twist wil jij dan misschien verkering met mij?
dan kunnen we elkaar lekker met rust laten en in bed blijven liggen als het regent!
dat mag ik gelukkig niet van de dokterquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:42 schreef Kuukske het volgende:
Vanavond sporten.. Lekker actief en onrustig.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:45 schreef Kuukske het volgende:
Gatverdamme, ik moet achter de balie gaan zitten.
Verdorie..hier ook.. en keiharde regen/hagel..en ik moet echt naar buiten..quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:25 schreef TwistedDarling het volgende:
alweer onweer. wat is dat toch tegenwoordig?
hey, hoe is het ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:50 schreef dawg het volgende:
Wat een schijtweer. Ik hoef wel niet eruit, maar toch.
ik wou dat ik ook niet weg hoefdequote:Op woensdag 4 juli 2007 11:50 schreef dawg het volgende:
Wat een schijtweer. Ik hoef wel niet eruit, maar toch.
In bed kan ook gezellig zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:51 schreef TwistedDarling het volgende:
Een echte openhaard zou wel gezellig zijn met dit weer.
Je bent geen gezellig persoon?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:54 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
niet als je er alleen in moet liggen![]()
Wil je bij mij en twist komen liggen dan? Is veel gezelliger.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:54 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
niet als je er alleen in moet liggen![]()
niet zoals ik er nu bij ligquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:55 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je bent geen gezellig persoon?
oeh ja, gezelligquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Wil je bij mij en twist komen liggen dan? Is veel gezelliger.
ja duh!quote:
Nóg groter?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:58 schreef TwistedDarling het volgende:
We hebben een groter bed nodig als er meer sc'ers bij komen.
Ahw. Beterschapskusjequote:Op woensdag 4 juli 2007 11:59 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
niet zoals ik er nu bij lig![]()
als ik niet ziek ben dan wel
wel als ik hier een tv had staan en al mijn achterstallige series eens kon bekijkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:58 schreef liefie_ het volgende:
ik vind alleen in bed kei gezellig!!
Beterschapquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:59 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
niet zoals ik er nu bij lig![]()
als ik niet ziek ben dan wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |