doet het niet zegt de laptop.quote:
Wellus! Stomme laptop!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:08 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
doet het niet zegt de laptop.
dan niet.
Ik dank u!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:08 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Hiep hiep Hoera
Gefeliciteerd![]()
Voelt lekker he!
Een pummel!quote:
oh er is maar 1 ding waar ik goed in ben. En dat is sex...quote:
Neeee, ik vind de laptop heel lief.quote:
Ik ben wel toe aan goede sex. Maar liever als ik niet meer ongesteld ben.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:09 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
oh er is maar 1 ding waar ik goed in ben. En dat is sex...
Okee, dan doe ik dat ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:10 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Neeee, ik vind de laptop heel lief.
Ik doe alleen niet aan one night stands, dat zou een probleem kunnen zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:10 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ben wel toe aan goede sex. Maar liever als ik niet meer ongesteld ben.
Alleen in het beginquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik doe alleen niet aan one night stands, dat zou een probleem kunnen zijn.
Dat klinkt echt heel fout.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:09 schreef Q. het volgende:
Ik heb nog een Palm Royale gevonden. Niet echt koud gekregen in die korte tijd in de vriezer maar beter dan niets.
Dat lijkt me een mooi beginquote:
Maken we er 2 dagen vanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik doe alleen niet aan one night stands, dat zou een probleem kunnen zijn.
Nee dat is wederzijds danquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:10 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ben wel toe aan goede sex. Maar liever als ik niet meer ongesteld ben.
Dat klinkt goed.quote:
Ja, maar dit was heel extreem.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg klinkt toch heel erg fout?
Hier in de slowchat moet je altijd heel goed oppassen met wat je zegt, dat weet je he?quote:
Is dit hypothetisch of heb je iemand in gedachten?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:14 schreef tirannetje24 het volgende:
hoor je eigenlijk niet heel lief verzorgd te worden als je ziek in bed ligt ?
Ben ik niet een onwijs toffe vrouw? Zo een die niet lame gaat roepen: een echte schipper bevaart ook de rode zee! (quote:
nou he.quote:
Misschien doet ie dat ook wel. Alleen overduidelijk niet met jou.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:16 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ben ik niet een onwijs toffe vrouw? Zo een die niet lame gaat roepen: een echte schipper bevaart ook de rode zee! (![]()
![]()
)
zowel hypothetisch als mogelijk de vraag wie zich wil opofferen voor deze zorgzame actie...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dit hypothetisch of heb je iemand in gedachten?
zijn er vrouwen die dat zeggen dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:16 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ben ik niet een onwijs toffe vrouw? Zo een die niet lame gaat roepen: een echte schipper bevaart ook de rode zee! (![]()
![]()
)
Om het volledig abstract en niet gebonden aan een specifieke persoon te houden zou ik zeggen: dat hangt er vanafquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:16 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
zowel hypothetisch als mogelijk de vraag wie zich wil opofferen voor deze zorgzame actie...
yvonne. Pas nog. Tegen mij.quote:
Hou je in Twist, hou je in.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:16 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
![]()
)
Huuuuuuu!quote:
een echte schipper bedrijft de liefde niet met een bloedende vrouwquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:16 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
![]()
)
ik bedoelde vrouwen die nog kans op sex hebbenquote:
Gelukkig niet. Ik moet er niet aan denken. Vieze smurrie.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misschien doet ie dat ook wel. Alleen overduidelijk niet met jou.
En dat zónder Cl of nixxx in de buurt, schaam je, Twist!quote:
waarvan ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om het volledig abstract en niet gebonden aan een specifieke persoon te houden zou ik zeggen: dat hangt er vanaf.
Scrubsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:23 schreef G.Fawkes het volgende:
nou mensjes. Ga ik maar srubs kijken als we niet meer vies mogen praten
Wanneer gaan die twee nou eens daten?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
En dat zónder Cl of nixxx in de buurt, schaam je, Twist!
Ik had het nog niet eens over rode overstromingen met slierten en bonken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
En dat zónder Cl of nixxx in de buurt, schaam je, Twist!
Doe eens een intelligente gok, jij was zo'n slim meisje tenslottequote:
Niets wat de Gebroeders Bever niet kunnen oplossen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik had het nog niet eens over rode overstromingen met slierten en bonken.
heerlijke serie!quote:
ik ben niet intelligent vandaag. Dus help me eens ffquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Doe eens een intelligente gok, jij was zo'n slim meisje tenslotte.
Als je nou That 70's show ook nog leuk vind..?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |