wordt ongesteldquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:50 schreef Q. het volgende:
Ik voel me net een wijf met al die moodswings.
Griek,quote:
Ben ik al.quote:
Koos mag ook,quote:
Ja, maar dan ben je het samen metquote:
quote:
Dat duurt als het goed is niet lang meer!quote:
En Piet dan?quote:
Ja. Samen chocolade eten en bitchen op de rest van de mensheid. Lijkt me enig.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je het samen met. Q.
., zou dat niet geweldig zijn?
Conspiracy, maar dan gemeenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja. Samen chocolade eten en bitchen op de rest van de mensheid. Lijkt me enig.
Wellicht luister ik, ik ben de flauwste niet.quote:
Hoi ex-Mo.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:57 schreef G.Fawkes het volgende:
Sorry jongens, eerste dag dat ik mijn xbox heb. Ik heb jullie een beetje verwaarloosd
Wanneer?quote:
Ik heb een kei-dure pc gekocht voor de spelletjes maar na een week ben ik het allemaal al weer zat. Ik had er bier voor moeten kopen, had ik er veel meer aan gehad.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:57 schreef G.Fawkes het volgende:
Sorry jongens, eerste dag dat ik mijn xbox heb. Ik heb jullie een beetje verwaarloosd
Hoiquote:
de wat?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:00 schreef Q. het volgende:
Quick-edit is ook geniaal! Hoe heb ik ooit zonder overleefd?
Hier stond wat anders. Ik scande nog overheen maar niet gelezen d8, is toch niet belangrijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een kei-dure pc gekocht voor de spelletjes maar na een week ben ik het allemaal al weer zat. Ik had er bier voor moeten kopen, had ik er veel meer aan gehad.
Tsss... een beetje professional draagt een stropdas... Koosquote:
Ik hou daarom mijn oude pc nog gewoon een jaar of twee.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een kei-dure pc gekocht voor de spelletjes maar na een week ben ik het allemaal al weer zat. Ik had er bier voor moeten kopen, had ik er veel meer aan gehad.
Mijne deed het niet meer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik hou daarom mijn oude pc nog gewoon een jaar of twee.![]()
Ik vergeef je.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:57 schreef G.Fawkes het volgende:
wiequote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:00 schreef Q. het volgende:
Quick-edit is ook geniaal! Hoe heb ik ooit zonder overleefd?
amateur. pauperquote:
waar stel je dat dan weer in?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:02 schreef Q. het volgende:
Zo, ik heb even een andere standaard PI ingesteld, wat neutraler.
Ohh gelukkig maar. I'll make it up, if you wantquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tsss... een beetje professional draagt een stropdas... Koos.
Normaal gesproken trouw je niet zo vaak dat je er een pofessional in wordt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tsss... een beetje professional draagt een stropdas... Koos.
Sgoed.quote:
Zie je nou hoeveel vertrouwen ik wel niet in je heb?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
Normaal gesproken trouw je niet zo vaak dat je er een pofessional in wordt.
Ligt eraan hoe.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:04 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ohh gelukkig maar. I'll make it up, if you want![]()
Hier klikken en die openen met Firefox.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb firefox, maar fullquickreply?
ik zie genoeg p.i.'s maar hoe doe je er een als standaard?
* TwistedDarling voelt zich dom en blond en zulks.
Het is geen standaard Fok! optie, Q. houdt je voor de mal.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:05 schreef TwistedDarling het volgende:
* TwistedDarling voelt zich dom en blond en zulks.
Sinds gisteren zelfs officieel,quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:04 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Ben je eindelijk klaar dan Frezertje ?
wat een stommerd is het soms ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is geen standaard Fok! optie, Q. houdt je voor de mal.
Een schavuit, ik zeg het je!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:07 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
wat een stommerd is het soms ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |