Ik ga naar de premiere van Harry P dus ik moest spontaan aan haar denken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Melismay? Geen idee. Misschien weet Twist dat.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:11 schreef Sjowhan het volgende:
Over Melismay gesproken.. Iemand die weet hoe het met haar gaat?
Barbaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:10 schreef Litpho het volgende:
Ik drink ook geen bier. Bier is overschat [afbeelding].
Natuurlijke vijand van een Griek, ik kan er niets aan doenquote:
Hoe kun je nou zeggen dat bier overschat is? Het is juist onderschat, i.p.v. schoolmelk zou er schoolbier moeten komen!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Natuurlijke vijand van een Griek, ik kan er niets aan doen.
Melk is ook overschatquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zeggen dat bier overschat is? Het is juist onderschat, i.p.v. schoolmelk zou er schoolbier moeten komen!
gemaakt van 100% graan, hoe kan het ongezond zijn?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zeggen dat bier overschat is? Het is juist onderschat, i.p.v. schoolmelk zou er schoolbier moeten komen!
Welja, waarom ook nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou jouw deelname in de Tweede Kamer nu al vol vertrouwen tegemoet...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik drink er twee glazen per dag van, dat dan weer wel.quote:
Ik verheug me nu al op het debat met die hypocriete christendemocraten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou jouw deelname in de Tweede Kamer nu al vol vertrouwen tegemoet...
Ik snap niet dat mensen dat naar binnen kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik drink er twee glazen per dag van, dat dan weer wel.![]()
Geen wijn meer bij het Avondmaal!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op het debat met die hypocriete christendemocraten.![]()
Bij een broodmaaltijd wel, in een kroeg zal ik het ook niet bestellen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:23 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen dat naar binnen kunnen krijgen.
Om het thema even voort te zetten, brood als maaltijd is ook overschatquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bij een broodmaaltijd wel, in een kroeg zal ik het ook niet bestellen.![]()
Ja, maar wat moet je anders als ontbijt?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om het thema even voort te zetten, brood als maaltijd is ook overschat.
Yogurt/crackers/geen ontbijt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar wat moet je anders als ontbijt?![]()
Ontbijt is voor mij zelden een maaltijd. Over het algemeen één, misschien twee broodjes. Maaltijden zijn dingen waar ik voor ga zitten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar wat moet je anders als ontbijt?![]()
Kijk, Aarti komt tenminste met dingen die ik op waarde kan schatten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:30 schreef Aarti het volgende:
heel goed, appelsap is ook lekker!
Yoghurt vult niet, geen ontbijit levert me te vaak hoofdpijn op.quote:
Ik ken dat....idd zwaar verragt is datquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:09 schreef Sjowhan het volgende:
De horror!
Zoveel werk is een kloon toch niet?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:37 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
En nu ga ik werken aan mijn TS die ik binnenkort hier ga posten...en onder het genot van een heerlijk AH pilsje![]()
![]()
Dat weet ik niet.quote:
Henk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:46 schreef Frezer het volgende:
Hallo Aarti!
Ga aan de pil!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:50 schreef Q. het volgende:
Ik voel me net een wijf met al die moodswings.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |