quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:25 schreef Q. het volgende:
Elke vrouw zou moeten zijn als CL.
Toch knap om met één opmerking twee vrouwen tegelijk te beledigen!quote:
Ja, daar ben ik heel goed in.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch knap om met één opmerking twee vrouwen tegelijk te beledigen!
Minimaal twee zelfsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch knap om met één opmerking twee vrouwen tegelijk te beledigen!
Nu al thuis?quote:
Heb jij mokster nodig om 't gezellig te maken dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:48 schreef nixxx het volgende:
ja werkende mensen heen die zuuperd van een moks was er niet
We hebben het niet te laat gemaakt. Ik wilde op zich nog wel een vijfde Leffe drinken, maar Nixxx was moe en wilde naar huis.quote:
Volgende keer ga ik weer mee hoor... Dan kunnen de oudjes bijtijds naar huis en kunnen wij nog even achter de vrouwtjes aan...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We hebben het niet te laat gemaakt. Ik wilde op zich nog wel een vijfde Leffe drinken, maar Nixxx was moe en wilde naar huis.![]()
Precies, dat moeten we dan maar eens palnnen. Kan die Delftenaar gewoon op tijd naar huis.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik weer mee hoor... Dan kunnen de oudjes bijtijds naar huis en kunnen wij nog even achter de vrouwtjes aan...
we hebben het wel over jou gehadquote:
En dat wil dan Hagenaar worden...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, dat moeten we dan maar eens palnnen. Kan die Delftenaar gewoon op tijd naar huis.![]()
jij hebt geeneens 5 blikjes bier in huis!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:53 schreef Q. het volgende:
Nep-alcoholisten, neem toch een voorbeeld aan mij!
Kleine meets ja, grote publieke meets nee.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:53 schreef Q. het volgende:
Plato zou er bijna meeterig van worden.
Wordt de aandacht je weer teveel?quote:
Ik hou alleen van geroddel als het niet over mij gaatquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wordt de aandacht je weer teveel? [afbeelding].
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij hebt geeneens 5 blikjes bier in huis!
We hebben zoveel gemeenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hou alleen van geroddel als het niet over mij gaat.
De één kent je niet en de ander kent je bijna niet... Afgaande op het niveau van degene die jou wel kent, kan het nooit meer dan het oppervlakkige deel van oppervlakkig zijn geweest!quote:
ik snap m nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De één kent je niet en de ander kent je bijna niet... Afgaande op het niveau van degene die jou wel kent, kan het nooit meer dan het oppervlakkige deel van oppervlakkig zijn geweest!
Dat ligt aan de snelle edit van Air.quote:
Op zich een redelijk goede omschrijving.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De één kent je niet en de ander kent je bijna niet... Afgaande op het niveau van degene die jou wel kent, kan het nooit meer dan het oppervlakkige deel van oppervlakkig zijn geweest!
Gewoon dat je een lekker wijf bent dus...quote:
zeg dat dan gelijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon dat je een lekker wijf bent dus...![]()
Jaquote:
Dan geloof je me niet...quote:
Melismay? Geen idee. Misschien weet Twist dat.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:06 schreef Godlike02 het volgende:
Leeft MM trouwens nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |