awwwquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:07 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Hoezo dan? Als je mijn foto-album bekijkt dan zie je dat ik heel veel van hamster hou!![]()
wat denkt iedereen toch vaak aan mequote:Op woensdag 4 juli 2007 00:04 schreef TwistedDarling het volgende:
Arme CL.
Ik moest net aan je denken toen Cartman en zn vriendjes met de poeptrein naar de kerstman gingen.
Iedereen houdt van je.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wat denkt iedereen toch vaak aan me.
Iemand moet het doenquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wat denkt iedereen toch vaak aan me.
Die liep over uitstel van jaren te miepen toen het concept 'bruidsschat' in de conversatie naar voren kwam, dus iets zegt me dat je dat met bovenstaande wel overtreftquote:
Volgens mij ligt ze nu in katzwijm. +quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die liep over uitstel van jaren te miepen toen het concept 'bruidsschat' in de conversatie naar voren kwam, dus iets zegt me dat je dat met bovenstaande wel overtreft.
Daar denk ik vaker aan dan aan CL!quote:
Werk ze. En bedankt voor het tapijt van gisterenquote:
welk tapijt hebben jullie gkeocht?quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Werk ze. En bedankt voor het tapijt van gisteren.
Zo'n effen creme ding. Lekker zacht aan de voetjesquote:
hellum?quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zo'n effen creme ding. Lekker zacht aan de voetjes. De naam ben ik even kwijt.
Ik ga het voor je opzoeken vandaag. Je hoort het wel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:57 schreef Memento-Mori het volgende:
hellum?maar nu weg, kom anders te laat
Warme melk drinken dan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:11 schreef Sjowhan het volgende:
Oi kuuk!
Nog steeds last van mijn maag, maar dat mag de pret niet drukken
Ah, daar was het zonnetje gebleven.quote:
Ik was er ook al hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:55 schreef Litpho het volgende:
Ah, daar was het zonnetje gebleven.
Mwah.. 't Gaat steeds beterquote:
hehehe, vroeg naar bed vanavond dan maarquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mwah.. 't Gaat steeds beter. Denk dat 2 dagen feesten, 01uur-01.30 in bed en weer half 7 op niet echt gezond is
Dat ben ik gister al geweest.. Vandaag ook wel weer optijd, zo slaap ik weer een stukkie bijquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:03 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
hehehe, vroeg naar bed vanavond dan maar
Ja, maar liefie_ is het zonnetje wat voorzichtig eens naar binnen schijnt. Jij bent het zonnetje wat plotseling in volle glorie tevoorschijn komt als iemand de gordijnen wegtrekt.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:21 schreef Litpho het volgende:
Ja, maar liefie_ is het zonnetje wat voorzichtig eens naar binnen schijnt. Jij bent het zonnetje wat plotseling in volle glorie tevoorschijn komt als iemand de gordijnen wegtrekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |