Je gaat het dus uitmaken?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:21 schreef liefie_ het volgende:
nog beter
die ligt hier niet
nee das gemeen van me
ik ga dit weekend maar eens aan kaarten dat ik een beetje gek van hem word en dat dit voor mij niet werk
hopenlijk haalt het wat uit
dat klinkt uhm, niet uhm alsof de vonken er vanaf springen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:21 schreef liefie_ het volgende:
nog beter
die ligt hier niet
nee das gemeen van me
ik ga dit weekend maar eens aan kaarten dat ik een beetje gek van hem word en dat dit voor mij niet werk
hopenlijk haalt het wat uit
Nee, dat was me nog nooit opgevallen. Maar nu je het zo zegt..quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:27 schreef Anthraxx het volgende:
Viel het je niet op dat JDude een zonnebril ophad als jij wakker werd?
ik vond de reacties leukerquote:Op woensdag 4 juli 2007 03:12 schreef TwistedDarling het volgende:
ranzige gast in de trein
Mooi verhaal voor CL als ze weer wakker is. Niet voor de zwakke maag.
ja hij is leuk en lief! (daarom ga ik t niet uit maken)quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:26 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dat klinkt uhm, niet uhm alsof de vonken er vanaf springen.
Hopelijk haal je dr wat mee uit.
Is die verder wel leuk en lief enzo ?
Als je er maar blij van wordt.quote:
Volgende keer ruilen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:13 schreef CherryLips het volgende:
ja, hier ook keihard onweer en toen viel de stroom uit.
heb er alleen helemaal doorheen geslapen.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:21 schreef liefie_ het volgende:
lig/zit trouwens nog steeds lekker in mn bedje
wat ben ik blij dat ik mn 2 persoons bed weer terug heb!
Ik doe ook nog even met je meequote:Op woensdag 4 juli 2007 11:22 schreef liefie_ het volgende:
naja ik moet er zo ook echt uit hoor... maar nu nog niet
En dan ben je niet blij als iemand je helemaal ophemelt in dat bedquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:21 schreef liefie_ het volgende:
lig/zit trouwens nog steeds lekker in mn bedje
wat ben ik blij dat ik mn 2 persoons bed weer terug heb!
nee!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En dan ben je niet blij als iemand je helemaal ophemelt in dat bed.
Als iemand constant aan het slijmen en kleffen is dan zou ik daar ook niet blij van worden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En dan ben je niet blij als iemand je helemaal ophemelt in dat bed.
Lijkt me wel een goed plan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:39 schreef liefie_ het volgende:
twist wil jij dan misschien verkering met mij?
dan kunnen we elkaar lekker met rust laten en in bed blijven liggen als het regent!
dat mag ik gelukkig niet van de dokterquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:42 schreef Kuukske het volgende:
Vanavond sporten.. Lekker actief en onrustig.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:45 schreef Kuukske het volgende:
Gatverdamme, ik moet achter de balie gaan zitten.
Verdorie..hier ook.. en keiharde regen/hagel..en ik moet echt naar buiten..quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:25 schreef TwistedDarling het volgende:
alweer onweer. wat is dat toch tegenwoordig?
hey, hoe is het ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:50 schreef dawg het volgende:
Wat een schijtweer. Ik hoef wel niet eruit, maar toch.
ik wou dat ik ook niet weg hoefdequote:Op woensdag 4 juli 2007 11:50 schreef dawg het volgende:
Wat een schijtweer. Ik hoef wel niet eruit, maar toch.
In bed kan ook gezellig zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:51 schreef TwistedDarling het volgende:
Een echte openhaard zou wel gezellig zijn met dit weer.
Je bent geen gezellig persoon?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:54 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
niet als je er alleen in moet liggen![]()
Wil je bij mij en twist komen liggen dan? Is veel gezelliger.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:54 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
niet als je er alleen in moet liggen![]()
niet zoals ik er nu bij ligquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:55 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je bent geen gezellig persoon?
oeh ja, gezelligquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Wil je bij mij en twist komen liggen dan? Is veel gezelliger.
ja duh!quote:
Nóg groter?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:58 schreef TwistedDarling het volgende:
We hebben een groter bed nodig als er meer sc'ers bij komen.
Ahw. Beterschapskusjequote:Op woensdag 4 juli 2007 11:59 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
niet zoals ik er nu bij lig![]()
als ik niet ziek ben dan wel
wel als ik hier een tv had staan en al mijn achterstallige series eens kon bekijkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:58 schreef liefie_ het volgende:
ik vind alleen in bed kei gezellig!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |