Sommige. Maar ze hebben de moed niet Bush aan te klagen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zijn de republikeinen zelf ook pissig?
hmmmmmmm Gegen die Wand.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=koRlFnBlDH0&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Eelsevier%2Enl%2Fnieuws%2Feuropese%5Funie%2Fartikel%2Fasp%2Fartnr%2F159336%2Findex%2Ehtml
De EU op z´n best.
Ik ga gewoon op tv naar fietsende junks in Londen kijken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Over drie dagen worden we de hele dag met lullige liedjes lastig gevallen.
Lijkt mij een beetje te veel op Cher.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik ken Sibel Kekilli vooral als Dilarahttp://www.imdb.com/name/nm1402546/
Vond El Negro en ik ook best aardig. Ingenieurs van de ziel staat zeker nog op m'n lijstje.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Die moet sowieso door iedereen gelezen worden / zijn.
Evenals Ingenieurs van de ziel, ook van Westerman. Overige Westermanschrijfsels laten voor wat ze zijn.
Stel je voor dat je met iets rekening moet houden tussen het achter elkaar eruit persen van hompjes mens.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:34 schreef Wennie het volgende:
Vinden jullie dat je bij het zwanger worden rekening moet houden met je werkgever? Ik werk in een team met 4 andere mensen, waarvan er twee nog wel een tweede willen en aangezien ze 30+ en een kindje van rond de 2,5 jaar hebben, is de kans reeel dat ze er niet te lang meer mee wachten en wij willen ook graag een tweede en bij dit idee gaat mijn leidinggevende dus steigeren, want stel je voor dat we straks alle3 tegelijk zwanger zijnIk vind persoonlijk dat ik er geen rekening mee hoef te houden.
ik heb medelijden met die leidinggevende... Wat een mutsen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Stel je voor dat je met iets rekening moet houden tussen het achter elkaar eruit persen van hompjes mens.
Ik vermoed dan ook dat daar per 1 augustus een vacature gaat ontstaan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
ik heb medelijden met die leidinggevende... Wat een mutsen.![]()
Je zou een eenmanszaak hebben en ze daar ingehuurd hebben. Dan ben je pas goed de lul.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
ik heb medelijden met die leidinggevende... Wat een mutsen.![]()
Nog niet, geen tijd gehad om er aan te beginnen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:54 schreef Zwaardvisch het volgende:
Iemand trouwens Daadkracht & Duidelijkheid gelezen over de crisis binnen de VVD? Analyse ontbreekt, maar leuke anekdotes achter de schermen en het is goed door te komen.
In wat voor vorm is dat verschenen? Is het ergens online te lezen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:54 schreef Zwaardvisch het volgende:
Iemand trouwens Daadkracht & Duidelijkheid gelezen over de crisis binnen de VVD? Analyse ontbreekt, maar leuke anekdotes achter de schermen en het is goed door te komen.
Ik zou dan sowieso erg uitkijken wie ik zou aannemen, alhoewel je ook met tijdelijke contracten kunt werken, daarmee kun je het leed waarschijnlijk flink indammen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je zou een eenmanszaak hebben en ze daar ingehuurd hebben. Dan ben je pas goed de lul.
Note to self: als ik een bedrijfje start, geen vrouwen in dienst nemen. In ieder geval niet in het begin.
Ja, maar die mag je dan weer maar twee keer verlengen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:01 schreef Reya het volgende:
Ik zou dan sowieso erg uitkijken wie ik zou aannemen, alhoewel je ook met tijdelijke contracten kunt werken, daarmee kun je het leed waarschijnlijk flink indammen.
In de tusentijd proberen aan te voelen of ze nog een kinderwens heeft. Bovendien, je bent dan toch weer drie jaar verder, en misschien kun je het dan wel hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, maar die mag je dan weer maar twee keer verlengen.
Je neemt ze pas weer aan wanneer ze uitgezwangerd zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, maar die mag je dan weer maar twee keer verlengen.
Inderdaad als je goed bent kom je met die 3 jaar een heel eind. En anders schop je ze er dan uit en begin je overnieuwquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:03 schreef Reya het volgende:
[..]
In de tusentijd proberen aan te voelen of ze nog een kinderwens heeft. Bovendien, je bent dan toch weer drie jaar verder, en misschien kun je het dan wel hebben.
Nou ja, ik kan best begrijpen dat vrouwen blijven werken en kinderen krijgen willen combineren, maar voor ondernemers in het mkb kan dat knap lastig zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Inderdaad als je goed bent kom je met die 3 jaar een heel eind. En anders schop je ze er dan uit en begin je overnieuw.
Trekt het onderwijs dan ook (relatief) veel vrouwen met een kinderwens?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Als je als vrouw kinderen wilt, moet je gaan lesgeven. ;N Die hebben toch een hoop rechten...
Ja het onderwijs wordt steeds meer een vrouwenbolwerk. Veel scholen hebben moeite om voldoende mannelijke onderwijzers aan te trekken. Vooral VMBO scholen hebben hier problemen mee, ivm orde houden...quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Trekt het onderwijs dan ook (relatief) veel vrouwen met een kinderwens?
Anders kan je als tietendraagster altijd nog de kinderopvang in.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Als je als vrouw kinderen wilt, moet je gaan lesgeven. ;N Die hebben toch een hoop rechten...
Tsunami van Fokkers? Zitten er moslims tussen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:18 schreef Bluesdude het volgende:
Gaat Wilders kamervragen stellen?
Ruzie binnen het boze jongetjes kamp. En Aah toont zich de verstandigste. Valt allemaal nog wel mee dus.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:18 schreef Bluesdude het volgende:
Ik kom net binnenvallen maar ik begrijp dat de ontwikkelingen aan deze en gene zijde stormachtig zijn ?
Is er al een commentator ingehuurd?
Extra camera's?
Wilt iemand een krat bier brengen naar huize Du_ke ?
Gaat Wilders kamervragen stellen?
Klotenweer is het he?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:21 schreef Chewie het volgende:
Ik vond het vandaag voor het eerst sinds tijden (paar week) weer een prima pol dagje eigenlijk, bij het vallen van de avond is het wel weer wat minder geworden merkte ik toen ik na 4 uur reizen eindelijk weer eens thuis was.
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C7BE6DCD0A2086.htmlquote:04 Juli 2007
Berliner Schloss wordt herbouwd
In Berlijn wordt het hoofdpaleis van de Pruisische koningen en Duitse keizers herbouwd. De Duitse regering is daarmee definitief akkoord gegaan. De herbouw van het Berliner Schloss moet een half miljard euro gaan kosten.
Alleen de buitenkant wordt hersteld in oude glorie. Voor de binnenkant komt een architectuurwedstrijd. Het paleis stamt uit de 15e eeuw, en werd in de 18e eeuw, toen Pruisen een grootmacht werd, tot een imposante residentie uitgebouwd.
De regering van de DDR liet het paleis in 1950 opblazen. In plaats daarvan kwam het belangrijkste gebouw van de DDR, het Palast der Republik. Dat wordt gesloopt.
Beter tijdens werken kutweer dan in je vakantie.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:22 schreef du_ke het volgende:
Ben verdomme 2,5 week aan het werk en geen dag droog in die tijd volgens mij.
Geen rapport hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
In wat voor vorm is dat verschenen? Is het ergens online te lezen?
Ik dacht: vakantie, kan ik mooi een paar dagen op mijn sportfiets weg. Niet dusquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klotenweer is het he?
Ben verdomme 2,5 week aan het werk en geen dag droog in die tijd volgens mij.
2e helft augustus, droog weer, 24-28 graden, koud bier etc zijn besteld.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Beter tijdens werken kutweer dan in je vakantie.
Ons generaal pardon kost toch ook zoiets? Kunnen we die ex-asielzoekers niet daar aan het werk zetten?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:22 schreef zakjapannertje het volgende:
wordt een leuke werkgelegenheidsproject:
alleen, waar betalen ze het van... Berlijn kampt met een miljardenschuld
Minstens 48 uur vermoed ik.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:24 schreef Bluesdude het volgende:
Ik snap het niet helemaal.
Zit Sj.. nu in een 48uursban ?
Doe mij maar dezelfde bestelling, om dezelfde tijd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:24 schreef du_ke het volgende:
2e helft augustus, droog weer, 24-28 graden, koud bier etc zijn besteld.
Qua orde kan ik me voorstellen dat mannen wat beter de rust weten te houden dan vrouwen, maar mijn ervaring is dat met de manier waarop veel vrouwen lesgeven an sich niet veel mis is. Neme een gemiddelde VWO-klas, het liefst met niet teveel beta's, en je kunt er uitstekend een vrouw voor zetten. Ik kon zelf het ook altijd erg goed vinden met mijn vrouwelijke docentes.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ja het onderwijs wordt steeds meer een vrouwenbolwerk. Veel scholen hebben moeite om voldoende mannelijke onderwijzers aan te trekken. Vooral VMBO scholen hebben hier problemen mee, ivm orde houden...
O dus ze zijn echtquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:44 schreef pberends het volgende:
De Britten hebben nu ook een melkoverschot...
[afbeelding]
Nieuw sigme-beleid op voorbijfok.quote:
Klopt. Maar ik denk dat scholieren die zelf uit een patriarchale cultuur komen eerder een man accepteren. Mannen spelen daarin toch een centrale rol; de moeder heeft thuis weinig te vertellen, er is een buurtvader, de imam is een surrogaat-vader etcetera. Ik kan me goed voorstellen dat ze dat wereldbeeld meenemen naar school.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Qua orde kan ik me voorstellen dat mannen wat beter de rust weten te houden dan vrouwen, maar mijn ervaring is dat met de manier waarop veel vrouwen lesgeven an sich niet veel mis is. Neme een gemiddelde VWO-klas, het liefst met niet teveel beta's, en je kunt er uitstekend een vrouw voor zetten. Ik kon zelf het ook altijd erg goed vinden met mijn vrouwelijke docentes.
We hadden het over de context van VMBO-scholen, dat zijn geen kinderen meer. De vrouw heeft het misschien voor het zeggen maar heeft geen voorbeeldfunctie, en je moest eens weten hoeveel jongeren er naar de moskee gaan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:46 schreef kLowJow het volgende:
Kinderen gaan niet naar de moskee, jongeren al helemaal niet en de vrouw heeft het overal en altijd thuis voor het zeggen.
Van een docente in het beroepsonderwijs voor volwassen begreep ik dat sommige allochtone mannen daar moeite hebben met vrouwlijk gezag. Maar vrouwelijke medestudenten die beter presteren vallen ook niet goed. Maar als een docente gezag heeft over de rest van de klas en deze klas meekrijgt, dan staat de onwillige machoman behoorlijk voor paal en alleen. Meestal binden ze dan wel in.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:35 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik denk dat scholieren die zelf uit een patriarchale cultuur komen eerder een man accepteren. Mannen spelen daarin toch een centrale rol; de moeder heeft thuis weinig te vertellen, er is een buurtvader, de imam is een surrogaat-vader etcetera. Ik kan me goed voorstellen dat ze dat wereldbeeld meenemen naar school.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |