dat de TS de naam verkeerd heeft van de series waar Doornbos in rijdtquote:
Dus verkeerde TT (een raceserie die al jaren niet meer bestaat).quote:
Goed idee.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:08 schreef Fir3fly het volgende:
Anders maken we hier het volgende Champ Car topic van.
Publiek is het natuurlijk alijd niet eens met degene die niet tegen z'n verlies kan. Maar het kwam heel, heel erg zuur over van die Fransoos. Zeker gezien Doornbos hem ot 2 keer toe heeft gepasseerd, en bovendien tot 3 keer toe op afstand heeft gereden.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:10 schreef corus het volgende:
Bourdais is echt een slechte verliezer![]()
Publiek was het ook niet met hem eens.
ja dat zag ik ook, maar is hij daar ook voor bestraft ik heb niks gezien iigquote:Op zondag 1 juli 2007 22:09 schreef Fir3fly het volgende:
En Bourdais moet niet zeuren, hij maakte een valse start.
Ehmmm denk je dat Doornbos nog naar de F1 wilquote:Op zondag 1 juli 2007 22:11 schreef D3nn15 het volgende:
Ok wie kan het aanpassenIk volg het eigenlijk sinds pas weer een beetje... Toen ik het nog echt volgde was het nog CART
Tijd om Coulthard aan de kant te zetten en Robert in zijn wagen
Voor mij hoeft het niet. De laatste twee races in de champcar waren spannender dan een compleet F1 seizoen.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:11 schreef D3nn15 het volgende:
Tijd om Coulthard aan de kant te zetten en Robert in zijn wagen
En dat die sneue Fransman er achter de pacecar is afgegeaan en toen van P1 naar P11 is gegaan. Sukkel.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:13 schreef Chivu het volgende:
[..]
Publiek is het natuurlijk alijd niet eens met degene die niet tegen z'n verlies kan. Maar het kwam heel, heel erg zuur over van die Fransoos. Zeker gezien Doornbos hem ot 2 keer toe heeft gepasseerd, en bovendien tot 3 keer toe op afstand heeft gereden.
Dit is zooo slecht voor zijn imago, ik snap niet dat hij dat zelf niet inziet. In winners circle zo gaan staan praten over een rookie die zijn eerste race wint door iemand in een direct duel te verslaan.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:13 schreef Chivu het volgende:
[..]
Publiek is het natuurlijk alijd niet eens met degene die niet tegen z'n verlies kan. Maar het kwam heel, heel erg zuur over van die Fransoos. Zeker gezien Doornbos hem ot 2 keer toe heeft gepasseerd, en bovendien tot 3 keer toe op afstand heeft gereden.
die is dicht hoorquote:Op zondag 1 juli 2007 22:15 schreef mitt het volgende:
Er is al een champcar topic, zie [Racing] Champcar 2007 Deel 4 - Doornbos for Champion _O_
ik zal ze even laten mergen.
Lijkt me niet handig, dat topic zit al vol.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:15 schreef mitt het volgende:
Er is al een champcar topic, zie [Racing] Champcar 2007 Deel 4 - Doornbos for Champion _O_
volgende week zondagochtendquote:Op zondag 1 juli 2007 22:17 schreef troje het volgende:
Wanneer zendt SBS6 dit uit?
In het volgende topicquote:Op zondag 1 juli 2007 22:16 schreef troje het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig, dat topic zit al vol.
Verander anders alleen de TT even de 4 in een 5 ????quote:Op zondag 1 juli 2007 22:15 schreef mitt het volgende:
ja champcar.nl is bij de duitsers gemeld + Robert Doornbos zorgt ervoor dat dat de server het niet meer aankon heb ik begrepen van de site adminquote:
Klopt, al was het wel vaak te laat door andere sporten. Vandaar nu denk ES2.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:20 schreef D3nn15 het volgende:
Ellende is dat vroeger dit live op eurosport was. Nu zit het op eurosport 2 geloof ik, live uitzendingen...
Ik zat al te zoeken naar het topic waarin het gemerged moest worden.quote:
Ik snap niet dat SBS na 2 of 3 wedstrijden niet besloten heeft om dit live uit te zenden op Veronica. Met het succes van Doornbos (en slechte presteren van Albers) moet dit toch kijkers trekken?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:26 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Klopt, al was het wel vaak te laat door andere sporten. Vandaar nu denk ES2.
Je kan ook RaceDirector van champcar aanschaffen, dan kan je via internet kijken, wel een klein beeldje maargoed. Je kan ook de race de dag erna compleet downloaden.....![]()
Sbs6 baald want spuit 11 zendt het pas volgende week zondag uit en dan doen ze net of het live is![]()
een race forum zou wel handig zijnquote:Op zondag 1 juli 2007 22:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zat al te zoeken naar het topic waarin het gemerged moest worden..
quote:While Doornbos was thrilled with his first Champ Car victory, Bourdais was anything but gracious in defeat.
"It's well to finish second fair and square ... but not like that," said a disappointed Bourdais who was soundly booed by the fans when he spoke. "(Doornbos) knows exactly what he did ... three times he changed lanes (to block) ... you're not supposed to drive like that in Champ."
Waarom? Ik heb hem liever in Champcar en strijdend voor podiumplaatsen dan in de optocht die F1 vandaag de dag is.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:29 schreef NJ het volgende:
Nette prestatie van Robert Doornbos.
Volgend jaar terug de forumle 1 in!
Bourdais is gewoon een loser. Die zit gewoon te huilen omdat hij nu weet dat hij zeker niet meer de formule 1 in zal komen...quote:Op zondag 1 juli 2007 22:32 schreef troje het volgende:
[..]
http://www.canada.com/edmontonjournal/news/story.html?id=d2807ec2-fe1c-417d-ba24-9747e843cd94&k=44665
Leuk he dat soort stukjes uit het buitenland. Word je gewoon trots dutchman te zijn. Onze coureur heeft gewonnenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:32 schreef troje het volgende:
[..]
http://www.canada.com/edmontonjournal/news/story.html?id=d2807ec2-fe1c-417d-ba24-9747e843cd94&k=44665
inderdaadquote:Op zondag 1 juli 2007 22:44 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Leuk he dat soort stukjes uit het buitenland. Word je gewoon trots dutchman te zijn. Onze coureur heeft gewonnen![]()
Iedereen gunt het Robert gewoon omdat hij sympathiek is, altijd lolletjes en het publiek waar voor hun geld geeft door veel goede inhaalacties en close racing.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:54 schreef SimtekF1 het volgende:
Vond het echt gaaf dat het publiek begon te fluiten en boe te roepen toen Bourdais begon te zeiken over Robert.
Als hij op iemand commentaar wil geven moet die dat tegen zichzelf doen, van de baan vliegen tijdens full course yellow.![]()
ja maar ach je kunt het bourdais niet kwalijk nemen. Hij is een Fransman en die staan bekend om dat ze geen brains hebben.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:54 schreef SimtekF1 het volgende:
Vond het echt gaaf dat het publiek begon te fluiten en boe te roepen toen Bourdais begon te zeiken over Robert.
Als hij op iemand commentaar wil geven moet die dat tegen zichzelf doen, van de baan vliegen tijdens full course yellow.![]()
Wehehe.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:57 schreef WEST het volgende:
[..]
ja maar ach je kunt het bourdais niet kwalijk nemen. Hij is een Fransman en die staan bekend om dat ze geen brains hebben.
En zo hoort het.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:56 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Iedereen gunt het Robert gewoon omdat hij sympathiek is, altijd lolletjes en het publiek waar voor hun geld geeft door veel goede inhaalacties en close racing.
ugh ughquote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:26 schreef sop het volgende:
check dit dan:
[afbeelding]
Bourdais wil geen handje geven. Loser!
die maakt zich populair zo, wat een zuurpruimige loserige sukkelquote:Op zondag 1 juli 2007 23:26 schreef sop het volgende:
check dit dan:
[afbeelding]
De indy500 staat los van de IRL. Je kunt ook als Champcar coureur deelnemen. In een andere wagen dan wel.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Toch jammer dat deze serie niet meer in combinatie gaat met de IRL.
Stel je voor dat Doornbos de Indy 500 op z'n naam zou schrijven.![]()
Echt zo'n zielig mannetje zoals hij ook voor de camera stond. Puistenkopquote:Op maandag 2 juli 2007 00:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
die maakt zich populair zo, wat een zuurpruimige loserige sukkel, zullen we hem een mailtje sturen waarin we hem feliciteren met z'n tweede plaats
![]()
True... en er zijn afgelopen jaren genoeg coureus geweest die speciaal voor de IRL een overstapje hebben gemaakt.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:05 schreef sop het volgende:
[..]
De indy500 staat los van de IRL. Je kunt ook als Champcar coureur deelnemen. In een andere wagen dan wel.
Damn, hier is het wel erg duidelijk. De wedstrijdleiding houdt hem duidelijk de hand boven het hoofd.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:17 schreef Mister_T het volgende:
Bourdais moet niet zo zeiken! Check dit!
http://www.youtube.com/watch?v=9QTR5Tp5Q38
Wat loopt die Guillaume Beelen te janken met z'n bek vol puisten? Misschien moet 'ie wat minder bij de Mc vreten, hondsvot dat het is.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:26 schreef sop het volgende:
check dit dan:
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 juli 2007 03:36 schreef sop het volgende:
Whehehe. Na ff zoeken, heb ik de tweede foto van het podium gevonden:
Dus eerst dit:
[afbeelding]
en dan dit:
[afbeelding]
Hilarisch! Wat een held!
Ja, maar als je die kop en houding van Doornbos ziet en daarnaast Will Power, zegt genoegquote:Op maandag 2 juli 2007 14:25 schreef SimtekF1 het volgende:
Ook leuk, wel netjes voor Bourdais klappen.
[afbeelding]
Wat een egoïstische kneus is Bourdais.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:26 schreef sop het volgende:
check dit dan:
[afbeelding]
Wat eenquote:Robert Doornbos: "Spectacular, it's a great feeling obviously. It's a new car, so that had a little bit of advantage last winter when I made the decision to come to Champ Car and combine it with my F1 activities with Red Bull. I was nervous because it's a new series, new circuits. I don't know the tracks. I don't know the drivers. I know they're competitive. But the team was also new in the takeover. So, yeah, nothing was really in my favor. Yeah, I think we worked very hard during test sessions. And Michael Cannon deserves all the credit, my engineer. He's helping me through the race. He has so much experience winning, running at the front. It makes life easy for me. I feel very comfortable. I feel that I'm in control with the team. I can motivate them. Obviously the results, the mechanics, they deserve it as well. Yeah, I think we can continue like this."
Sebastien Bourdais: "I guess in our bad luck we got a little lucky in the conditions, getting out of sync, cycling back to the front helped us. It's a bit of a shame. Obviously the McDonald's car was really, really good under dry conditions. Had it stayed this way, I think it was going to be a really, really good day for us. The boys had done a terrific job and the car was very, very good. We were getting good fuel mileage and good pace. Then under the yellow, when the track started to get wet, you know, in some places, and they decided to restart the race, I was like, oh, boy that's going to be tough. I was the first one to discover the slippery conditions and I made a mistake. I went for the restart in 14. I wasn't really quick, but the car went straight and ended up in the gravel. That was disappointing, but I knew the race was going to be long and we kept fighting for it. After that, the condition kept getting trickier and trickier. All of a sudden we saw ourselves in wets and close to the front. So it was looking fairly good. Just Robert passed me very cleanly on the track. Just left the door open. I was kind of hoping he was going to do the same when at some point I was a little quicker behind him. But that's not what he did. That's the only reason I was very unhappy with him."
Will Power: "I went past my grid, so I had to get it in reverse, trying to get it into first gear. By the time I look up, the third red lights are on. Straight to the floor realizing the light's going to go out in a sec. I think the reason I stalled is because the turbo did not spool. So I stalled. Looked in my mirrors. People just missing me. I mean, I thought there was going to be a big accident. So I took off and went into a lot of fuel save. We ended up -- I think we were running second for a while. This track is just so ridiculous with the weather. It's completely dry and sunny in one spot, then you get to the next corner and it's raining. I spun. I think I went to the back again. Then there was, you know, a big scuffle of about five or six cars for the lead. Everyone in the pits got wets. The car was all right in the wet, you know. I think it was a lot about driving because everybody had the dry setup on. We ended up third. The good thing about Champ Car is you just never give up. It's great like that. I mean, you can almost go a lap down and then come back and finish on the podium. It's just really, really good racing."
Doornbos weet gelukkig hoe het zitquote:Doornbos: "Ik heb niks verkeerd gedaan"
02 juli 2007
Robert Doornbos is niet onder de indruk van de opmerkingen van Sebastien Bourdais. De Fransman was na afloopt van de race op Mont-Tremblant uiterst kritisch op de Rotterdammer. Volgens Bourdais zou Doornbos hem op een gevaarlijke manier geblokt hebben. Doornbos weet echter van de prins geen kwaad.
"Volgens mij heb ik deze zege verdiend", zei hij. "Ik weet dat de regels in Amerika anders zijn, maar we waren gewoon in gevecht. Ik respecteer de regels hier en als Sebastien zegt dat hij me had kunnen passeren, had hij dat moeten doen."
Klopt gewoon helemaal. Doornbos verdient het, gewoon top!quote:Op maandag 2 juli 2007 15:29 schreef SimtekF1 het volgende:
Tuurlijk weet hij dat.
Als Robert echt fout was geweest had het publiek Bourdais echt niet uitgefloten en hadden de commentators ook wel anders gereageerd.
Bourdais moet gewoon niet zeuren maar racen.
Duidelijk een jump start. Raar dat de officials geen drive through opgelegd hebben.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:17 schreef Mister_T het volgende:
Bourdais moet niet zo zeiken! Check dit!
http://www.youtube.com/watch?v=9QTR5Tp5Q38
Hij heeft die hele beker al leeg natuurlijkquote:Op maandag 2 juli 2007 14:32 schreef Klonk het volgende:
die power lacht zich helemaal ziek volgens mij
Ook die gaven zulk commentaar pas na het podium. Na een gesprek met de andere coureur.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:48 schreef sasquatsch het volgende:
Hoewel ik een groot fan ben van Bourdais, vind ik dit toch wel minder (zelfs de commentatoren op E2 vonden niet dat Doornbos opzettelijk geblokt had en vonden de reactie van Bourdais onterecht). Maar ja, de beste sportlui zijn gewoon egoisten die alleen maar willen winnen (koste wat het kost), zoals ook Prost, Senna en M. Schumacher.
Oh jawel, Tracy reageerde zich af op de baan (door anderen eraf te rammen), terwijl Bourdais dit na de race doet. Zit wel een verschil in.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:56 schreef mikezwet het volgende:
In 2006 en 2005 was Tracy altijd de gebeten hond, achteraf denk ik dat het niet altijd aan Tracy lag...
Die crash op Cleveland in 2006 kon tracy niet veel aan doen... Hij kwam toen boven op de auto van Bourdais terrecht welke hem na de wedstrijd een idiote races noemde ofzo. Ik ben ook niet zo Tracy fan meer maar gun hem meer als Bourdaisquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Oh jawel, Tracy reageerde zich af op de baan (door anderen eraf te rammen), terwijl Bourdais dit na de race doet. Zit wel een verschil in.
Wa is da dan ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[afbeelding]
Ik zou wel zo'n shirt willen
Nee, maar die in Denver in de laatste ronde wel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:47 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Die crash op Cleveland in 2006 kon tracy niet veel aan doen... Hij kwam toen boven op de auto van Bourdais terrecht welke hem na de wedstrijd een idiote races noemde ofzo. Ik ben ook niet zo Tracy fan meer maar gun hem meer als Bourdais![]()
bron champcar.nlquote:Nadat Sebastien Bourdais na afloop van de race op Mont-Tremblant felle kritiek uitte op Robert Doornbos en daar door velen op afgerekend werd, is het Justin Wilson die in de bres springt voor de Fransman. De Brit is het eens met Bourdais dat Doornbos dit seizoen al meermaals andere coureurs heeft geblokt, iets wat in de Champ Car serie niet is toegestaan.
“Robert heeft de reputatie te blokken en helaas heeft hij dat tot nu toe iedere race ook gedaan”, begon Justin Wilson. “Dat is dan ook het enige negatieve van Robert, verder levert hij geweldig werk. Dit is de enige regel uit de Noord-Amerikaanse raceseries die hij nog zal moeten oppakken, dan is er niets meer over te zeggen.”
Daarnaast had Wilson ook zijn mening over Bourdais’ valse start klaarliggen; “Van waar ik zat was het echt een slechte start van Bourdais. Hij vertrok op zijn minst een seconde voordat de lichten op groen gingen en kwam daar ongestraft mee weg. Dat is teleurstellend.”
Eurosport en SBS6?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:01 schreef Game_Error het volgende:
Zenden ze dit ergens uit, ik zou dit namelijk wel eens willen zien
moet je race director aanschaffen.., kun je alle sessies zienquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:01 schreef Game_Error het volgende:
Zenden ze dit ergens uit, ik zou dit namelijk wel eens willen zien
Vorige keer werkte dit prima, nu staat er helaas geen Champcar bij.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:05 schreef TargaFlorio het volgende:
http://www.myp2p.eu/Other.htm
Ik weet niet of de stream werkt.
20:00u CET begint de race (volgens eurosport.nl)
Helaas nog niksquote:Op zondag 8 juli 2007 18:33 schreef ZUID-OOST het volgende:
helaas geen live stream?zie niks staan over champcar op die website waar het vorige week wel stond, helaas.. dan maar live timing zodadelijk
mischien, maar het gaat nu wel heel moeilijk worden.quote:
Ziet er wel apart uit van Tracy, 500 meter rijden met een voorvleugel extra zonder dat hij het doorheeft.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:07 schreef Coelho het volgende:
Wow, ook Legge, Figge, en Jan Heylen al kapot.
zorgde er wel voor dat die muur in crashdequote:Op zondag 8 juli 2007 19:08 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Ziet er wel apart uit van Tracy, 500 meter rijden met een voorvleugel extra zonder dat hij het doorheeft.
Leuk crashje
Dat was dus het vreemde, hij had het zelf niet door. Anders was hij ook niet gecrashedquote:Op zondag 8 juli 2007 19:10 schreef WEST het volgende:
[..]
zorgde er wel voor dat die muur in crashde
jaquote:Op zondag 8 juli 2007 19:11 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Dat was dus het vreemde, hij had het zelf niet door. Anders was hij ook niet gecrashed
5 uitvallers dus al na die grote crash?
Wel fijn dat je bij die Yanks gewoon door mag rijden, hebben ze toch nog positieve regels (itt dat block-gedoe).quote:Op zondag 8 juli 2007 19:14 schreef sop het volgende:
Toch knap van Doornbos, stallen op de grid en nog 1 plaatsje winnen in de eerste ronde. Keurig.
Lijkt mij ook ja, best raar.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:15 schreef WEST het volgende:
[..]
ja
hij had het niet door nee, maarja het team verteld zoiets toch wel op de radio![]()
mag bij F1 ookquote:Op zondag 8 juli 2007 19:15 schreef Coelho het volgende:
[..]
Wel fijn dat je bij die Yanks gewoon door mag rijden, hebben ze toch nog positieve regels (itt dat block-gedoe).
Maar als Massa bij de start was blijven staan, dus reguliere start, dan was het volgens mij over en uit geweest. F1 duwt niet aan dacht ik.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:20 schreef WEST het volgende:
[..]
mag bij F1 ook
kijk maar naar massa die stond ook stil op de grid en mocht vanuit de pits starten
werd die weg geduwd naar de pits en hadden ze daar geprobeerd om te starten.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:35 schreef Coelho het volgende:
[..]
Maar als Massa bij de start was blijven staan, dus reguliere start, dan was het volgens mij over en uit geweest. F1 duwt niet aan dacht ik.
Vergeet niet dat er in tegenstelling tot de anderen bij hem nog getankt moet worden zometeen.quote:
Jaa okeequote:Op zondag 8 juli 2007 20:00 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er in tegenstelling tot de anderen bij hem nog getankt moet worden zometeen.
Trouwens, daarstraks was het nog 'Doornbos'
![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 20:06 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Jaa okeemaar voor even blijft het altijd nog mooi om te zien dat ie als eerste rijd.
En dat van de 'Doornbos' dat was voornamelijk omdat het zo slecht ging, wat ik niet van hem verwacht. Maar over het algemeen is dit weekend niet het beste weekend voor Doornbos, maar dat hij nu rijdt op plaats 7, dat is niet slecht
Aan de lucht te zien kan het zo weer gaan regenen dus.. of het verstandig isquote:Op zondag 8 juli 2007 20:07 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Het wordt weer droog, nu goed timen om weer op slicks te gaan!
Het is nu dus echt puur geluk. Robert heeft dat ook nodig, want de snelheid is er gewoon niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:09 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Aan de lucht te zien kan het zo weer gaan regenen dus.. of het verstandig is
ik hoop dat die smerige homokop van een bourdais nog de muur wordt in gejaagtquote:Op zondag 8 juli 2007 20:11 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Het is nu dus echt puur geluk. Robert heeft dat ook nodig, want de snelheid is er gewoon niet.
Maar goed, zo lang die Franse hondekop niet wint ben ik al tevreden
Bourdais, die zal vast flink op zn bek vallen volgend jaar in de F1, met zn paupergejank over blockenquote:Op zondag 8 juli 2007 20:11 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Het is nu dus echt puur geluk. Robert heeft dat ook nodig, want de snelheid is er gewoon niet.
Maar goed, zo lang die Franse hondekop niet wint ben ik al tevreden
onze homo fransman moet gewoon zn smoel dicht houdenquote:Op zondag 8 juli 2007 20:44 schreef vingerplant het volgende:
Fout van Doornbos, hondekop staat in zijn recht vandaag als hij gaat zeiken.
Jij kijkt met vertraging of niet?quote:
Jupquote:Op zondag 8 juli 2007 20:46 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Jij kijkt met vertraging of niet?
Doornbos gaat door zonder voorvleugel, kan misschien toch wat puntjes pakken en de leiding nemen in het kampioenschap
En dat hij gaat zeiken daar kun je zeker van zijn.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:44 schreef vingerplant het volgende:
Fout van Doornbos, hondekop staat in zijn recht vandaag als hij gaat zeiken.
voor de kwali krijgt de pole sitter ook punten.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:46 schreef Game_Error het volgende:
hoe komt doornbos aan minder punten dan bourdais? de race is toch niet afgelopen? en ze stonden hiervoor toch gelijk?
Jazekerquote:Op zondag 8 juli 2007 20:53 schreef Game_Error het volgende:
Gaat Robert nu aan de leiding in het kampioenschap? zou wel tof zijn
Maar als je ook kijkt. Bourdais geeft enkele duimbreedte vrij voor Doornbos om uit te remmen.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:53 schreef Coelho het volgende:
Hij wint dus 2 plaatsen op Bourdais, volgens mij nu leader. We zullen zien wat de invloed is van Bourdais in deze organisatie, of er nog een penalty gaat komen. In F1 zou het een race accident zijn...
Ik denk het niet, als tegengewicht tegen de niet gegeven straf voor die jumpstart van vorige week.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:56 schreef Marcosss het volgende:
Hij begint dus toch wat Schumacher-trekjes te krijgen
Maar ja, ik vrees dat Doornbos hier nog wel voor gestraft wordt.
Dat zou toch wel wat zijn als Doornbos gestraft zou worden, maar Bourdais niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:57 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Ik denk het niet, als tegengewicht tegen de niet gegeven straf voor die jumpstart van vorige week.
Dat gejoel van vorige week heeft hem wel wat afgekoeldquote:Op zondag 8 juli 2007 20:58 schreef vingerplant het volgende:
Hondekop is mild: 'Robert made a small mistake, he probably didn't do it on purpose'
Power heeft zich er dus ook tussengereden. Gaat nog spannend worden. Power en Bourdais hebben de snellere auto, maar Doornbos is wat regelmatiger, volgens mij.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:58 schreef vingerplant het volgende:
De stand in het kampioenschap:
1. Doornbos 164
2. Power 162
3. Bourdais 161![]()
http://www.champcarworldseries.com/Results/PointsDistrib.aspquote:Op zondag 8 juli 2007 20:50 schreef Game_Error het volgende:
oh ok, en hoeveel punten vang je met een 6e plaats?
Hmmm klinkt als een protest?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:34 schreef Klonk het volgende:
Bourdais miste zijn rempunt een klein beetje, Doornbos zag een gaatje wat er niet was en tikte Bourdais de bandenstapel in, Bourdais viel uit Doornboos kon terug naar de pits komen en weer op de baan om de race (langzaam) uit te rijden, gebeurde allemaal in de laatste paar minuten van de race
Op een gegeven moment verlies je ook de intresse na een paar saaie seizoenen en weinig gevechten.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:15 schreef SimtekF1 het volgende:
Vette race trouwens, ik kan er niks aan doen maar Champcar en A1 is zoveel leuker dan F1.
De enige keren dat F1 leuk is, is als het regent.
Hij werd zesde en leidt nu het kampioenschap. Meer hoef je niet te weten.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:31 schreef Damzkieee het volgende:
Euhm wat deed Doornbos precies? Ik heb dat net gemist
quote:Op maandag 9 juli 2007 00:07 schreef vingerplant het volgende:
Volgens teletekst blies RD bij de start zijn motor op. Best knap dat hij dan nog is gefinished![]()
Hehe toch wel grappig om te zien dat je nergens gewoon toegeeft dat Doornbos gewoon fout zat.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:57 schreef TJDoornbos het volgende:
RD verremde zich volgens mij en Bourdais schoot door en trapte dus vol op de rem en beng 1 en 1 is RD bovenaan!!!
das las ik ookquote:Op maandag 9 juli 2007 00:07 schreef vingerplant het volgende:
Volgens teletekst blies RD bij de start zijn motor op. Best knap dat hij dan nog is gefinished![]()
In het sportjournaal zeggen ze het net ookquote:Op maandag 9 juli 2007 00:07 schreef vingerplant het volgende:
O dus nu gaan ze het toch maar eens oppakken in het sportjournaal.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:51 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
In het sportjournaal zeggen ze het net ook
Lees jij wel wat ik zei op Sport??quote:Op maandag 9 juli 2007 19:16 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Hehe toch wel grappig om te zien dat je nergens gewoon toegeeft dat Doornbos gewoon fout zat.
Bourdais schoot niet door, Doornbos klapte er gewoon in.
Zo moeilijk is dat toch niet om te zeggen.
Volgens mij was Bourdais anders helemaal niet gegaan hoor. Heb het nou een paar keer terug gekeken en moet helaas toch de schuld volledig bij Doornbos leggen. ( zeg ik als Doorbos supporter )quote:Op maandag 9 juli 2007 23:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Lees jij wel wat ik zei op Sport??
RD zat fout maar anders was bourdais toch wel gegaan!!
Normaal gesproken zou je dat zo kunnen stellen, maar ik denk dat het met die klantenchassis wel eens erg onvoorspelbaar kan worden wie de sterksten zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Toyota is ook op het randjeMaar idd BMW, Williams Toyota en Honda en alles dr boven maar onder RBR niks!!
Daar hebben ze piquet nog en die zouden verder eerder een in de F1 bewezen naam doen ( denk ik ).quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:28 schreef Game_Error het volgende:
volgend jaar renault dan maar? die kovalainen is ook niet alles.
Nee, en jij gaat ons nu van beelden voorzien?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:07 schreef mikezwet het volgende:
Iemand de IRL race in Watkins nog gezien (prachtig circuit trouwens) met dat opstootje op het eind met Kanaan en Hornish met de pappa's erbij. De amerikanen kregen er geen genoeg van
http://nl.youtube.com/watch?v=nLMHhmDy6kAquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:37 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Nee, en jij gaat ons nu van beelden voorzien?![]()
En Piquet praat ook nederlands tochquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:45 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Daar hebben ze piquet nog en die zouden verder eerder een in de F1 bewezen naam doen ( denk ik ).
Mee eens.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:10 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Volgens mij was Bourdais anders helemaal niet gegaan hoor. Heb het nou een paar keer terug gekeken en moet helaas toch de schuld volledig bij Doornbos leggen. ( zeg ik als Doorbos supporter )
Niet toch?quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:43 schreef Mark-stockcarfan het volgende:
[..]
En Piquet praat ook nederlands toch![]()
Plaatje is te klein.quote:
Dankquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:30 schreef Atreidez het volgende:
Zelfs de champcarsite zend geen beelden uit op de vrijdag. De qual op zaterdag wel![]()
Goeie foto's trouwensIk kon ze niet vinden.
Denk gewoon 9 uur hoor. Start is meestal op het hele uur.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:12 schreef vosss het volgende:
Op 5 honderdste. Dat had net zo goed de andere kant op kunnen vallen
In de gids zie ik dat om 20:30 champcar is en om 21:00.
De start is toch gewoon om 21:00 uur of niet?
GD-Sports op SopCast wel!quote:
6543 Maar nu zie ik opeens een of ander auto (niet race) programma.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:59 schreef farceman het volgende:
welk channel is dat ?
Tja dat zie ik ook. volgens mij 2100 kan channel van eurosprt echter niet vinden...iiemand?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:04 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
6543 Maar nu zie ik opeens een of ander auto (niet race) programma.Is het al begonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |