O dus nu gaan ze het toch maar eens oppakken in het sportjournaal.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:51 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
In het sportjournaal zeggen ze het net ook
Lees jij wel wat ik zei op Sport??quote:Op maandag 9 juli 2007 19:16 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Hehe toch wel grappig om te zien dat je nergens gewoon toegeeft dat Doornbos gewoon fout zat.
Bourdais schoot niet door, Doornbos klapte er gewoon in.
Zo moeilijk is dat toch niet om te zeggen.
Volgens mij was Bourdais anders helemaal niet gegaan hoor. Heb het nou een paar keer terug gekeken en moet helaas toch de schuld volledig bij Doornbos leggen. ( zeg ik als Doorbos supporter )quote:Op maandag 9 juli 2007 23:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Lees jij wel wat ik zei op Sport??
RD zat fout maar anders was bourdais toch wel gegaan!!
Normaal gesproken zou je dat zo kunnen stellen, maar ik denk dat het met die klantenchassis wel eens erg onvoorspelbaar kan worden wie de sterksten zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Toyota is ook op het randjeMaar idd BMW, Williams Toyota en Honda en alles dr boven maar onder RBR niks!!
Daar hebben ze piquet nog en die zouden verder eerder een in de F1 bewezen naam doen ( denk ik ).quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:28 schreef Game_Error het volgende:
volgend jaar renault dan maar? die kovalainen is ook niet alles.
Nee, en jij gaat ons nu van beelden voorzien?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:07 schreef mikezwet het volgende:
Iemand de IRL race in Watkins nog gezien (prachtig circuit trouwens) met dat opstootje op het eind met Kanaan en Hornish met de pappa's erbij. De amerikanen kregen er geen genoeg van
http://nl.youtube.com/watch?v=nLMHhmDy6kAquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:37 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Nee, en jij gaat ons nu van beelden voorzien?![]()
En Piquet praat ook nederlands tochquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:45 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Daar hebben ze piquet nog en die zouden verder eerder een in de F1 bewezen naam doen ( denk ik ).
Mee eens.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:10 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Volgens mij was Bourdais anders helemaal niet gegaan hoor. Heb het nou een paar keer terug gekeken en moet helaas toch de schuld volledig bij Doornbos leggen. ( zeg ik als Doorbos supporter )
Niet toch?quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:43 schreef Mark-stockcarfan het volgende:
[..]
En Piquet praat ook nederlands toch![]()
Plaatje is te klein.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |