Jupquote:Op zondag 8 juli 2007 20:46 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Jij kijkt met vertraging of niet?
Doornbos gaat door zonder voorvleugel, kan misschien toch wat puntjes pakken en de leiding nemen in het kampioenschap
En dat hij gaat zeiken daar kun je zeker van zijn.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:44 schreef vingerplant het volgende:
Fout van Doornbos, hondekop staat in zijn recht vandaag als hij gaat zeiken.
voor de kwali krijgt de pole sitter ook punten.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:46 schreef Game_Error het volgende:
hoe komt doornbos aan minder punten dan bourdais? de race is toch niet afgelopen? en ze stonden hiervoor toch gelijk?
Jazekerquote:Op zondag 8 juli 2007 20:53 schreef Game_Error het volgende:
Gaat Robert nu aan de leiding in het kampioenschap? zou wel tof zijn
Maar als je ook kijkt. Bourdais geeft enkele duimbreedte vrij voor Doornbos om uit te remmen.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:53 schreef Coelho het volgende:
Hij wint dus 2 plaatsen op Bourdais, volgens mij nu leader. We zullen zien wat de invloed is van Bourdais in deze organisatie, of er nog een penalty gaat komen. In F1 zou het een race accident zijn...
Ik denk het niet, als tegengewicht tegen de niet gegeven straf voor die jumpstart van vorige week.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:56 schreef Marcosss het volgende:
Hij begint dus toch wat Schumacher-trekjes te krijgen
Maar ja, ik vrees dat Doornbos hier nog wel voor gestraft wordt.
Dat zou toch wel wat zijn als Doornbos gestraft zou worden, maar Bourdais niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:57 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Ik denk het niet, als tegengewicht tegen de niet gegeven straf voor die jumpstart van vorige week.
Dat gejoel van vorige week heeft hem wel wat afgekoeldquote:Op zondag 8 juli 2007 20:58 schreef vingerplant het volgende:
Hondekop is mild: 'Robert made a small mistake, he probably didn't do it on purpose'
Power heeft zich er dus ook tussengereden. Gaat nog spannend worden. Power en Bourdais hebben de snellere auto, maar Doornbos is wat regelmatiger, volgens mij.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:58 schreef vingerplant het volgende:
De stand in het kampioenschap:
1. Doornbos 164
2. Power 162
3. Bourdais 161![]()
http://www.champcarworldseries.com/Results/PointsDistrib.aspquote:Op zondag 8 juli 2007 20:50 schreef Game_Error het volgende:
oh ok, en hoeveel punten vang je met een 6e plaats?
Hmmm klinkt als een protest?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:34 schreef Klonk het volgende:
Bourdais miste zijn rempunt een klein beetje, Doornbos zag een gaatje wat er niet was en tikte Bourdais de bandenstapel in, Bourdais viel uit Doornboos kon terug naar de pits komen en weer op de baan om de race (langzaam) uit te rijden, gebeurde allemaal in de laatste paar minuten van de race
Op een gegeven moment verlies je ook de intresse na een paar saaie seizoenen en weinig gevechten.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:15 schreef SimtekF1 het volgende:
Vette race trouwens, ik kan er niks aan doen maar Champcar en A1 is zoveel leuker dan F1.
De enige keren dat F1 leuk is, is als het regent.
Hij werd zesde en leidt nu het kampioenschap. Meer hoef je niet te weten.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:31 schreef Damzkieee het volgende:
Euhm wat deed Doornbos precies? Ik heb dat net gemist
quote:Op maandag 9 juli 2007 00:07 schreef vingerplant het volgende:
Volgens teletekst blies RD bij de start zijn motor op. Best knap dat hij dan nog is gefinished![]()
Hehe toch wel grappig om te zien dat je nergens gewoon toegeeft dat Doornbos gewoon fout zat.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:57 schreef TJDoornbos het volgende:
RD verremde zich volgens mij en Bourdais schoot door en trapte dus vol op de rem en beng 1 en 1 is RD bovenaan!!!
das las ik ookquote:Op maandag 9 juli 2007 00:07 schreef vingerplant het volgende:
Volgens teletekst blies RD bij de start zijn motor op. Best knap dat hij dan nog is gefinished![]()
In het sportjournaal zeggen ze het net ookquote:Op maandag 9 juli 2007 00:07 schreef vingerplant het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |