jaquote:Op zondag 8 juli 2007 19:11 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Dat was dus het vreemde, hij had het zelf niet door. Anders was hij ook niet gecrashed
5 uitvallers dus al na die grote crash?
Wel fijn dat je bij die Yanks gewoon door mag rijden, hebben ze toch nog positieve regels (itt dat block-gedoe).quote:Op zondag 8 juli 2007 19:14 schreef sop het volgende:
Toch knap van Doornbos, stallen op de grid en nog 1 plaatsje winnen in de eerste ronde. Keurig.
Lijkt mij ook ja, best raar.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:15 schreef WEST het volgende:
[..]
ja
hij had het niet door nee, maarja het team verteld zoiets toch wel op de radio![]()
mag bij F1 ookquote:Op zondag 8 juli 2007 19:15 schreef Coelho het volgende:
[..]
Wel fijn dat je bij die Yanks gewoon door mag rijden, hebben ze toch nog positieve regels (itt dat block-gedoe).
Maar als Massa bij de start was blijven staan, dus reguliere start, dan was het volgens mij over en uit geweest. F1 duwt niet aan dacht ik.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:20 schreef WEST het volgende:
[..]
mag bij F1 ook
kijk maar naar massa die stond ook stil op de grid en mocht vanuit de pits starten
werd die weg geduwd naar de pits en hadden ze daar geprobeerd om te starten.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:35 schreef Coelho het volgende:
[..]
Maar als Massa bij de start was blijven staan, dus reguliere start, dan was het volgens mij over en uit geweest. F1 duwt niet aan dacht ik.
Vergeet niet dat er in tegenstelling tot de anderen bij hem nog getankt moet worden zometeen.quote:
Jaa okeequote:Op zondag 8 juli 2007 20:00 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er in tegenstelling tot de anderen bij hem nog getankt moet worden zometeen.
Trouwens, daarstraks was het nog 'Doornbos'
![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 20:06 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Jaa okeemaar voor even blijft het altijd nog mooi om te zien dat ie als eerste rijd.
En dat van de 'Doornbos' dat was voornamelijk omdat het zo slecht ging, wat ik niet van hem verwacht. Maar over het algemeen is dit weekend niet het beste weekend voor Doornbos, maar dat hij nu rijdt op plaats 7, dat is niet slecht
Aan de lucht te zien kan het zo weer gaan regenen dus.. of het verstandig isquote:Op zondag 8 juli 2007 20:07 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Het wordt weer droog, nu goed timen om weer op slicks te gaan!
Het is nu dus echt puur geluk. Robert heeft dat ook nodig, want de snelheid is er gewoon niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:09 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Aan de lucht te zien kan het zo weer gaan regenen dus.. of het verstandig is
ik hoop dat die smerige homokop van een bourdais nog de muur wordt in gejaagtquote:Op zondag 8 juli 2007 20:11 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Het is nu dus echt puur geluk. Robert heeft dat ook nodig, want de snelheid is er gewoon niet.
Maar goed, zo lang die Franse hondekop niet wint ben ik al tevreden
Bourdais, die zal vast flink op zn bek vallen volgend jaar in de F1, met zn paupergejank over blockenquote:Op zondag 8 juli 2007 20:11 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Het is nu dus echt puur geluk. Robert heeft dat ook nodig, want de snelheid is er gewoon niet.
Maar goed, zo lang die Franse hondekop niet wint ben ik al tevreden
onze homo fransman moet gewoon zn smoel dicht houdenquote:Op zondag 8 juli 2007 20:44 schreef vingerplant het volgende:
Fout van Doornbos, hondekop staat in zijn recht vandaag als hij gaat zeiken.
Jij kijkt met vertraging of niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |