dat de TS de naam verkeerd heeft van de series waar Doornbos in rijdtquote:
Dus verkeerde TT (een raceserie die al jaren niet meer bestaat).quote:
Goed idee.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:08 schreef Fir3fly het volgende:
Anders maken we hier het volgende Champ Car topic van.
Publiek is het natuurlijk alijd niet eens met degene die niet tegen z'n verlies kan. Maar het kwam heel, heel erg zuur over van die Fransoos. Zeker gezien Doornbos hem ot 2 keer toe heeft gepasseerd, en bovendien tot 3 keer toe op afstand heeft gereden.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:10 schreef corus het volgende:
Bourdais is echt een slechte verliezer![]()
Publiek was het ook niet met hem eens.
ja dat zag ik ook, maar is hij daar ook voor bestraft ik heb niks gezien iigquote:Op zondag 1 juli 2007 22:09 schreef Fir3fly het volgende:
En Bourdais moet niet zeuren, hij maakte een valse start.
Ehmmm denk je dat Doornbos nog naar de F1 wilquote:Op zondag 1 juli 2007 22:11 schreef D3nn15 het volgende:
Ok wie kan het aanpassenIk volg het eigenlijk sinds pas weer een beetje... Toen ik het nog echt volgde was het nog CART
Tijd om Coulthard aan de kant te zetten en Robert in zijn wagen
Voor mij hoeft het niet. De laatste twee races in de champcar waren spannender dan een compleet F1 seizoen.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:11 schreef D3nn15 het volgende:
Tijd om Coulthard aan de kant te zetten en Robert in zijn wagen
En dat die sneue Fransman er achter de pacecar is afgegeaan en toen van P1 naar P11 is gegaan. Sukkel.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:13 schreef Chivu het volgende:
[..]
Publiek is het natuurlijk alijd niet eens met degene die niet tegen z'n verlies kan. Maar het kwam heel, heel erg zuur over van die Fransoos. Zeker gezien Doornbos hem ot 2 keer toe heeft gepasseerd, en bovendien tot 3 keer toe op afstand heeft gereden.
Dit is zooo slecht voor zijn imago, ik snap niet dat hij dat zelf niet inziet. In winners circle zo gaan staan praten over een rookie die zijn eerste race wint door iemand in een direct duel te verslaan.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:13 schreef Chivu het volgende:
[..]
Publiek is het natuurlijk alijd niet eens met degene die niet tegen z'n verlies kan. Maar het kwam heel, heel erg zuur over van die Fransoos. Zeker gezien Doornbos hem ot 2 keer toe heeft gepasseerd, en bovendien tot 3 keer toe op afstand heeft gereden.
die is dicht hoorquote:Op zondag 1 juli 2007 22:15 schreef mitt het volgende:
Er is al een champcar topic, zie [Racing] Champcar 2007 Deel 4 - Doornbos for Champion _O_
ik zal ze even laten mergen.
Lijkt me niet handig, dat topic zit al vol.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:15 schreef mitt het volgende:
Er is al een champcar topic, zie [Racing] Champcar 2007 Deel 4 - Doornbos for Champion _O_
volgende week zondagochtendquote:Op zondag 1 juli 2007 22:17 schreef troje het volgende:
Wanneer zendt SBS6 dit uit?
In het volgende topicquote:Op zondag 1 juli 2007 22:16 schreef troje het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig, dat topic zit al vol.
Verander anders alleen de TT even de 4 in een 5 ????quote:Op zondag 1 juli 2007 22:15 schreef mitt het volgende:
ja champcar.nl is bij de duitsers gemeld + Robert Doornbos zorgt ervoor dat dat de server het niet meer aankon heb ik begrepen van de site adminquote:
Klopt, al was het wel vaak te laat door andere sporten. Vandaar nu denk ES2.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:20 schreef D3nn15 het volgende:
Ellende is dat vroeger dit live op eurosport was. Nu zit het op eurosport 2 geloof ik, live uitzendingen...
Ik zat al te zoeken naar het topic waarin het gemerged moest worden.quote:
Ik snap niet dat SBS na 2 of 3 wedstrijden niet besloten heeft om dit live uit te zenden op Veronica. Met het succes van Doornbos (en slechte presteren van Albers) moet dit toch kijkers trekken?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:26 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Klopt, al was het wel vaak te laat door andere sporten. Vandaar nu denk ES2.
Je kan ook RaceDirector van champcar aanschaffen, dan kan je via internet kijken, wel een klein beeldje maargoed. Je kan ook de race de dag erna compleet downloaden.....![]()
Sbs6 baald want spuit 11 zendt het pas volgende week zondag uit en dan doen ze net of het live is![]()
een race forum zou wel handig zijnquote:Op zondag 1 juli 2007 22:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zat al te zoeken naar het topic waarin het gemerged moest worden..
quote:While Doornbos was thrilled with his first Champ Car victory, Bourdais was anything but gracious in defeat.
"It's well to finish second fair and square ... but not like that," said a disappointed Bourdais who was soundly booed by the fans when he spoke. "(Doornbos) knows exactly what he did ... three times he changed lanes (to block) ... you're not supposed to drive like that in Champ."
Waarom? Ik heb hem liever in Champcar en strijdend voor podiumplaatsen dan in de optocht die F1 vandaag de dag is.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:29 schreef NJ het volgende:
Nette prestatie van Robert Doornbos.
Volgend jaar terug de forumle 1 in!
Bourdais is gewoon een loser. Die zit gewoon te huilen omdat hij nu weet dat hij zeker niet meer de formule 1 in zal komen...quote:Op zondag 1 juli 2007 22:32 schreef troje het volgende:
[..]
http://www.canada.com/edmontonjournal/news/story.html?id=d2807ec2-fe1c-417d-ba24-9747e843cd94&k=44665
Leuk he dat soort stukjes uit het buitenland. Word je gewoon trots dutchman te zijn. Onze coureur heeft gewonnenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:32 schreef troje het volgende:
[..]
http://www.canada.com/edmontonjournal/news/story.html?id=d2807ec2-fe1c-417d-ba24-9747e843cd94&k=44665
inderdaadquote:Op zondag 1 juli 2007 22:44 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Leuk he dat soort stukjes uit het buitenland. Word je gewoon trots dutchman te zijn. Onze coureur heeft gewonnen![]()
Iedereen gunt het Robert gewoon omdat hij sympathiek is, altijd lolletjes en het publiek waar voor hun geld geeft door veel goede inhaalacties en close racing.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:54 schreef SimtekF1 het volgende:
Vond het echt gaaf dat het publiek begon te fluiten en boe te roepen toen Bourdais begon te zeiken over Robert.
Als hij op iemand commentaar wil geven moet die dat tegen zichzelf doen, van de baan vliegen tijdens full course yellow.![]()
ja maar ach je kunt het bourdais niet kwalijk nemen. Hij is een Fransman en die staan bekend om dat ze geen brains hebben.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:54 schreef SimtekF1 het volgende:
Vond het echt gaaf dat het publiek begon te fluiten en boe te roepen toen Bourdais begon te zeiken over Robert.
Als hij op iemand commentaar wil geven moet die dat tegen zichzelf doen, van de baan vliegen tijdens full course yellow.![]()
Wehehe.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:57 schreef WEST het volgende:
[..]
ja maar ach je kunt het bourdais niet kwalijk nemen. Hij is een Fransman en die staan bekend om dat ze geen brains hebben.
En zo hoort het.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:56 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Iedereen gunt het Robert gewoon omdat hij sympathiek is, altijd lolletjes en het publiek waar voor hun geld geeft door veel goede inhaalacties en close racing.
ugh ughquote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:26 schreef sop het volgende:
check dit dan:
[afbeelding]
Bourdais wil geen handje geven. Loser!
die maakt zich populair zo, wat een zuurpruimige loserige sukkelquote:Op zondag 1 juli 2007 23:26 schreef sop het volgende:
check dit dan:
[afbeelding]
De indy500 staat los van de IRL. Je kunt ook als Champcar coureur deelnemen. In een andere wagen dan wel.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Toch jammer dat deze serie niet meer in combinatie gaat met de IRL.
Stel je voor dat Doornbos de Indy 500 op z'n naam zou schrijven.![]()
Echt zo'n zielig mannetje zoals hij ook voor de camera stond. Puistenkopquote:Op maandag 2 juli 2007 00:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
die maakt zich populair zo, wat een zuurpruimige loserige sukkel, zullen we hem een mailtje sturen waarin we hem feliciteren met z'n tweede plaats
![]()
True... en er zijn afgelopen jaren genoeg coureus geweest die speciaal voor de IRL een overstapje hebben gemaakt.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:05 schreef sop het volgende:
[..]
De indy500 staat los van de IRL. Je kunt ook als Champcar coureur deelnemen. In een andere wagen dan wel.
Damn, hier is het wel erg duidelijk. De wedstrijdleiding houdt hem duidelijk de hand boven het hoofd.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:17 schreef Mister_T het volgende:
Bourdais moet niet zo zeiken! Check dit!
http://www.youtube.com/watch?v=9QTR5Tp5Q38
Wat loopt die Guillaume Beelen te janken met z'n bek vol puisten? Misschien moet 'ie wat minder bij de Mc vreten, hondsvot dat het is.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:26 schreef sop het volgende:
check dit dan:
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 juli 2007 03:36 schreef sop het volgende:
Whehehe. Na ff zoeken, heb ik de tweede foto van het podium gevonden:
Dus eerst dit:
[afbeelding]
en dan dit:
[afbeelding]
Hilarisch! Wat een held!
Ja, maar als je die kop en houding van Doornbos ziet en daarnaast Will Power, zegt genoegquote:Op maandag 2 juli 2007 14:25 schreef SimtekF1 het volgende:
Ook leuk, wel netjes voor Bourdais klappen.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |