Wat een egoïstische kneus is Bourdais.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:26 schreef sop het volgende:
check dit dan:
[afbeelding]
Bourdais wil geen handje geven. Loser!
Wat eenquote:Robert Doornbos: "Spectacular, it's a great feeling obviously. It's a new car, so that had a little bit of advantage last winter when I made the decision to come to Champ Car and combine it with my F1 activities with Red Bull. I was nervous because it's a new series, new circuits. I don't know the tracks. I don't know the drivers. I know they're competitive. But the team was also new in the takeover. So, yeah, nothing was really in my favor. Yeah, I think we worked very hard during test sessions. And Michael Cannon deserves all the credit, my engineer. He's helping me through the race. He has so much experience winning, running at the front. It makes life easy for me. I feel very comfortable. I feel that I'm in control with the team. I can motivate them. Obviously the results, the mechanics, they deserve it as well. Yeah, I think we can continue like this."
Sebastien Bourdais: "I guess in our bad luck we got a little lucky in the conditions, getting out of sync, cycling back to the front helped us. It's a bit of a shame. Obviously the McDonald's car was really, really good under dry conditions. Had it stayed this way, I think it was going to be a really, really good day for us. The boys had done a terrific job and the car was very, very good. We were getting good fuel mileage and good pace. Then under the yellow, when the track started to get wet, you know, in some places, and they decided to restart the race, I was like, oh, boy that's going to be tough. I was the first one to discover the slippery conditions and I made a mistake. I went for the restart in 14. I wasn't really quick, but the car went straight and ended up in the gravel. That was disappointing, but I knew the race was going to be long and we kept fighting for it. After that, the condition kept getting trickier and trickier. All of a sudden we saw ourselves in wets and close to the front. So it was looking fairly good. Just Robert passed me very cleanly on the track. Just left the door open. I was kind of hoping he was going to do the same when at some point I was a little quicker behind him. But that's not what he did. That's the only reason I was very unhappy with him."
Will Power: "I went past my grid, so I had to get it in reverse, trying to get it into first gear. By the time I look up, the third red lights are on. Straight to the floor realizing the light's going to go out in a sec. I think the reason I stalled is because the turbo did not spool. So I stalled. Looked in my mirrors. People just missing me. I mean, I thought there was going to be a big accident. So I took off and went into a lot of fuel save. We ended up -- I think we were running second for a while. This track is just so ridiculous with the weather. It's completely dry and sunny in one spot, then you get to the next corner and it's raining. I spun. I think I went to the back again. Then there was, you know, a big scuffle of about five or six cars for the lead. Everyone in the pits got wets. The car was all right in the wet, you know. I think it was a lot about driving because everybody had the dry setup on. We ended up third. The good thing about Champ Car is you just never give up. It's great like that. I mean, you can almost go a lap down and then come back and finish on the podium. It's just really, really good racing."
Doornbos weet gelukkig hoe het zitquote:Doornbos: "Ik heb niks verkeerd gedaan"
02 juli 2007
Robert Doornbos is niet onder de indruk van de opmerkingen van Sebastien Bourdais. De Fransman was na afloopt van de race op Mont-Tremblant uiterst kritisch op de Rotterdammer. Volgens Bourdais zou Doornbos hem op een gevaarlijke manier geblokt hebben. Doornbos weet echter van de prins geen kwaad.
"Volgens mij heb ik deze zege verdiend", zei hij. "Ik weet dat de regels in Amerika anders zijn, maar we waren gewoon in gevecht. Ik respecteer de regels hier en als Sebastien zegt dat hij me had kunnen passeren, had hij dat moeten doen."
Klopt gewoon helemaal. Doornbos verdient het, gewoon top!quote:Op maandag 2 juli 2007 15:29 schreef SimtekF1 het volgende:
Tuurlijk weet hij dat.
Als Robert echt fout was geweest had het publiek Bourdais echt niet uitgefloten en hadden de commentators ook wel anders gereageerd.
Bourdais moet gewoon niet zeuren maar racen.
Duidelijk een jump start. Raar dat de officials geen drive through opgelegd hebben.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:17 schreef Mister_T het volgende:
Bourdais moet niet zo zeiken! Check dit!
http://www.youtube.com/watch?v=9QTR5Tp5Q38
Hij heeft die hele beker al leeg natuurlijkquote:Op maandag 2 juli 2007 14:32 schreef Klonk het volgende:
die power lacht zich helemaal ziek volgens mij
Ook die gaven zulk commentaar pas na het podium. Na een gesprek met de andere coureur.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:48 schreef sasquatsch het volgende:
Hoewel ik een groot fan ben van Bourdais, vind ik dit toch wel minder (zelfs de commentatoren op E2 vonden niet dat Doornbos opzettelijk geblokt had en vonden de reactie van Bourdais onterecht). Maar ja, de beste sportlui zijn gewoon egoisten die alleen maar willen winnen (koste wat het kost), zoals ook Prost, Senna en M. Schumacher.
Oh jawel, Tracy reageerde zich af op de baan (door anderen eraf te rammen), terwijl Bourdais dit na de race doet. Zit wel een verschil in.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:56 schreef mikezwet het volgende:
In 2006 en 2005 was Tracy altijd de gebeten hond, achteraf denk ik dat het niet altijd aan Tracy lag...
Die crash op Cleveland in 2006 kon tracy niet veel aan doen... Hij kwam toen boven op de auto van Bourdais terrecht welke hem na de wedstrijd een idiote races noemde ofzo. Ik ben ook niet zo Tracy fan meer maar gun hem meer als Bourdaisquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Oh jawel, Tracy reageerde zich af op de baan (door anderen eraf te rammen), terwijl Bourdais dit na de race doet. Zit wel een verschil in.
Wa is da dan ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[afbeelding]
Ik zou wel zo'n shirt willen
Nee, maar die in Denver in de laatste ronde wel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:47 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Die crash op Cleveland in 2006 kon tracy niet veel aan doen... Hij kwam toen boven op de auto van Bourdais terrecht welke hem na de wedstrijd een idiote races noemde ofzo. Ik ben ook niet zo Tracy fan meer maar gun hem meer als Bourdais![]()
bron champcar.nlquote:Nadat Sebastien Bourdais na afloop van de race op Mont-Tremblant felle kritiek uitte op Robert Doornbos en daar door velen op afgerekend werd, is het Justin Wilson die in de bres springt voor de Fransman. De Brit is het eens met Bourdais dat Doornbos dit seizoen al meermaals andere coureurs heeft geblokt, iets wat in de Champ Car serie niet is toegestaan.
“Robert heeft de reputatie te blokken en helaas heeft hij dat tot nu toe iedere race ook gedaan”, begon Justin Wilson. “Dat is dan ook het enige negatieve van Robert, verder levert hij geweldig werk. Dit is de enige regel uit de Noord-Amerikaanse raceseries die hij nog zal moeten oppakken, dan is er niets meer over te zeggen.”
Daarnaast had Wilson ook zijn mening over Bourdais’ valse start klaarliggen; “Van waar ik zat was het echt een slechte start van Bourdais. Hij vertrok op zijn minst een seconde voordat de lichten op groen gingen en kwam daar ongestraft mee weg. Dat is teleurstellend.”
Eurosport en SBS6?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:01 schreef Game_Error het volgende:
Zenden ze dit ergens uit, ik zou dit namelijk wel eens willen zien
moet je race director aanschaffen.., kun je alle sessies zienquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:01 schreef Game_Error het volgende:
Zenden ze dit ergens uit, ik zou dit namelijk wel eens willen zien
Vorige keer werkte dit prima, nu staat er helaas geen Champcar bij.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:05 schreef TargaFlorio het volgende:
http://www.myp2p.eu/Other.htm
Ik weet niet of de stream werkt.
20:00u CET begint de race (volgens eurosport.nl)
Helaas nog niksquote:Op zondag 8 juli 2007 18:33 schreef ZUID-OOST het volgende:
helaas geen live stream?zie niks staan over champcar op die website waar het vorige week wel stond, helaas.. dan maar live timing zodadelijk
mischien, maar het gaat nu wel heel moeilijk worden.quote:
Ziet er wel apart uit van Tracy, 500 meter rijden met een voorvleugel extra zonder dat hij het doorheeft.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:07 schreef Coelho het volgende:
Wow, ook Legge, Figge, en Jan Heylen al kapot.
zorgde er wel voor dat die muur in crashdequote:Op zondag 8 juli 2007 19:08 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Ziet er wel apart uit van Tracy, 500 meter rijden met een voorvleugel extra zonder dat hij het doorheeft.
Leuk crashje
Dat was dus het vreemde, hij had het zelf niet door. Anders was hij ook niet gecrashedquote:Op zondag 8 juli 2007 19:10 schreef WEST het volgende:
[..]
zorgde er wel voor dat die muur in crashde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |