valquote:Op zondag 1 juli 2007 21:30 schreef OxygeneFRL het volgende:
om?
Gquote:Op zondag 1 juli 2007 21:30 schreef OxygeneFRL het volgende:
om?
Mehehe DGK SlowChat in je Active Topics omdat je een leuke TT dacht te zien en droog wou reagerenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:30 schreef OxygeneFRL het volgende:
om?
Je moet eerst goed zuigenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:30 schreef Soury het volgende:
Dit is poging 3
Dat blijktquote:
Das een ras zuigertquote:
Kinkyquote:
Die heb ik nodigquote:Op zondag 1 juli 2007 21:42 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij kan heel hard zuigen maar ook heel zacht![]()
krijg er pijn in mijn rug vanquote:
Heb je een fotoquote:Op zondag 1 juli 2007 21:44 schreef Sug4r het volgende:
[..]
En er zitten verschillende hulpstukken bij![]()
Ik dwijl als de bestequote:Op zondag 1 juli 2007 21:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
krijg er pijn in mijn rug van
Kan jij niet een keer bij mij komen zuigen![]()
Mopquote:
Ik had trouwens een philipsquote:
Swiffel swaffel Swiffel swaffel Swiffel swaffel Swiffel swaffel ...quote:
Philips is een kut merk. Wil er nix meer van hebbenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had trouwens een philips
Het enige product van philips dat niet zuigt
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had trouwens een philips
Het enige product van philips dat niet zuigt
quote:
See yaquote:Op zondag 1 juli 2007 21:56 schreef PC eend het volgende:
Dit topic zuigt![]()
![]()
Ik ga ff stoffer en blikken![]()
![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:56 schreef PC eend het volgende:
Dit topic zuigt![]()
![]()
![]()
quote:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 1 juli 2007 22:26 schreef mootie het volgende:
HOOOOOOOOOOOOOOOOOI!
Flapper de flapquote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Eh euh eeehm denk denk denk!!!
SUPDERDEPUPER!!![]()
Ver Lost .... Ik ga ff zuigenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:34 schreef mootie het volgende:
*Gaat even 2 afleveringen van Lost kijken
zuigen krengh... het is geen accuzuurquote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:56 schreef PC eend het volgende:
Dit topic zuigt![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:26 schreef mootie het volgende:
HOOOOOOOOOOOOOOOOOI!
Sorry lief ..quote:Op zondag 1 juli 2007 22:36 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
zuigen krengh... het is geen accuzuur![]()
nu kan ik niet slapenquote:Op zondag 1 juli 2007 23:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik moet nu naar de Eerste Hulp...hij is vacuum gezogen![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:29 schreef Veulen het volgende:
Wat is dit? Uitgestorven SC?
Laat me raden... Veel bier zeker vanavondquote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Laat me raden... Veel bier zeker vanavond![]()
Nogal......... en ik heb niks te melden. En als ik iets zou melden zou het negatief zijn.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:10 schreef Sug4r het volgende:
het is komkommertijd lijkt het wel
Alleen het zuiden heeft toch pas vakantie? Het lijkt wel of iedereen weg isquote:Op maandag 2 juli 2007 03:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Nogal......... en ik heb niks te melden. En als ik iets zou melden zou het negatief zijn.![]()
toe dan ehquote:Op maandag 2 juli 2007 03:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Nogal......... en ik heb niks te melden. En als ik iets zou melden zou het negatief zijn.![]()
och ja, sommige mensen vind dat dan weer wel leukquote:Op maandag 2 juli 2007 03:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewooooooooon dat geneuzel en die arrogantie, oud tegen nieuw, dagploeg-nachtploeg.......![]()
ja denkquote:Op maandag 2 juli 2007 03:16 schreef Lobasca het volgende:
Mag ik hier mijn intrek nemen? i.v.m. gedwongen verhuizing?
iets intiems tussen 2 mensen bedoel je?quote:Op maandag 2 juli 2007 03:17 schreef avonne het volgende:
Sinds wanneer is men op Fok! (what's in a name?) zo narrowminded over sex
nouja, geef maar geen antwoord.
iedereen denkt er anders overquote:Op maandag 2 juli 2007 03:17 schreef avonne het volgende:
OK dan nietquote:Op maandag 2 juli 2007 03:17 schreef avonne het volgende:
Dat vond ik nou echt een leuke, niet alledaagse actie - experimenteel zeg maarquote:Op maandag 2 juli 2007 03:19 schreef mootie het volgende:
Ik vind het niet bepaald narrowminded als je vindt dat het idioot is om iemand te vragen om bij je in bed te gaan slapen, en dan met zn 2-en te gaan liggen sexen.
Ik vind dat een gezonde gedachte en typisch iets waarover je als COSsers je mening kunt geven als het op de streams is.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:19 schreef mootie het volgende:
Ik vind het niet bepaald narrowminded als je vindt dat het idioot is om iemand te vragen om bij je in bed te gaan slapen, en dan met zn 2-en te gaan liggen sexen.
Ik vind het ronduit belachelijk wanneer je iemand in bed vraagt om haar duidelijk te maken dat je ze van je vent af moet blijvenquote:Op maandag 2 juli 2007 03:19 schreef mootie het volgende:
Zo denk ik er ook over. Maar het idee kwam uit de zieke geest van Melisa.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:22 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit belachelijk wanneer je iemand in bed vraagt om haar duidelijk te maken dat je ze van je vent af moet blijven
Amanda en Brian werkten er maar al te graag aan mee.....quote:Op maandag 2 juli 2007 03:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Maar het idee kwam uit de zieke geest van Melisa.
Dioe twee kunnen bij mij niks goed doen, en dat ligt niet aan mij.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda en Brian werkten er maar al te graag aan mee.....![]()
Huub was toen niet met een bedoeling bezig om Brian een hak te zetten, hij was toen gewoon geilquote:Op maandag 2 juli 2007 03:25 schreef tipsch het volgende:
Sorry, maar hoe beoordelen jullie dan de actie destijds van Hupert die met z'n tong de clit van Amanda aan het bewerkstelligen is geweest. Duidelijk niet met het doel om haar z'n liefde te verklaren![]()
Dat zie ik meer als lust... Maar verder ook niet als iets dat de meeste mensen in het dagelijks leven gauw zouden doen.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:25 schreef tipsch het volgende:
Sorry, maar hoe beoordelen jullie dan de actie destijds van Hupert die met z'n tong de clit van Amanda aan het bewerkstelligen is geweest. Duidelijk niet met het doel om haar z'n liefde te verklaren![]()
Deels wilde hij Brian wel pakken, maar het was ook zeker gewoon geiligheid.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Huub was toen niet met een bedoeling bezig om Brian een hak te zetten, hij was toen gewoon geil
Huub was toentertijd gewend om het met een hoer te doen.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:25 schreef tipsch het volgende:
LOL, ja - dat heb je "goed" beoordeeldquote:Op maandag 2 juli 2007 03:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Huub was toen niet met een bedoeling bezig om Brian een hak te zetten, hij was toen gewoon geil
Amanda zeker en Brian wist er volgens mij toch niets vanaf of wel?quote:Op maandag 2 juli 2007 03:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda en Brian werkten er maar al te graag aan mee.....![]()
En volgens mij is het een aflopende zaak tussen A en B.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:28 schreef avonne het volgende:
kom nou, volgens mij is het nu pas ECHT aan tussen Brian en Amanda.
Verbondenheid, samenwerking, wij-tegen-de-vijand.
Neuken als bewijs van de twee-eenheid.
Consumatie van de relatie.
And no man will break asunder ... of zoiets.
Zo nu uitgebreid zwaaien...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker wel.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:29 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Amanda zeker en Brian wist er volgens mij toch niets vanaf of wel?
Ahhhh, gelukkig, je bent er nog!quote:Op maandag 2 juli 2007 03:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zie ik meer als lust... Maar verder ook niet als iets dat de meeste mensen in het dagelijks leven gauw zouden doen.
Dat mag jij zo zien, ik vind een bewijs van de twee-eenheid meer dat je dat mondeling doet en niet op zo'n platvloerse manierquote:Op maandag 2 juli 2007 03:28 schreef avonne het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aparte manier om dat te bewijzen van die 2.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:28 schreef avonne het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo is dat. En over het algemeen laten we elkaar daarin vrij in de COS.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:31 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat mag jij zo zien, ik vind een bewijs van de twee-eenheid meer dat je dat mondeling doet en niet op zo'n platvloerse manier
Ieder zijn mening
![]()
![]()
![]()
Lust? En lust alleen? Hupert heeft maanden lang regelmatig verteld over z'n ideeën om aDEL in te pakken JUIST om rat naar de kolere te helpenquote:Op maandag 2 juli 2007 03:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zie ik meer als lust... Maar verder ook niet als iets dat de meeste mensen in het dagelijks leven gauw zouden doen.
Preciesquote:Op maandag 2 juli 2007 03:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo is dat. En over het algemeen laten we elkaar daarin vrij in de COS.
Bij de COS, mocht je vanavond anders ook slowchatten, volgens 2 OP's!quote:
Daar was hij zeker mee bezig, hij sprak het zelfs nog uit... als hij mij hier nu bezig ziet zou hij mijn slaan.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze waren in elk geval maar met z'n tweeen, en er was nog geen relatie, dus zelf vind ik het niet goed vergelijkbaar. Maar zoals ik al zei, wat ze deden zie je irl ook niet iedereen doen als er een potentieel vriendje in de buurt is.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lust? En lust alleen? Hupert heeft maanden lang gepraat regelmatig verteld over z'n ideeën om aDEL in te pakken JUIST om rat naar de kolere te helpen![]()
Ik snap je punt wel, maar ik vind het niet te vergelijken met wat die 2 lowlifes vanavond deden.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lust? En lust alleen? Hupert heeft maanden lang regelmatig verteld over z'n ideeën om aDEL in te pakken JUIST om rat naar de kolere te helpen![]()
en zonder zweepjequote:Op maandag 2 juli 2007 03:31 schreef PC eend het volgende:
Dit lijkt de fucking cos wel![]()
Avonne je wordt bedankt![]()
![]()
Ja, ik begreep dat die fout er door een grapje ingeslopen was? Ik moest er wel om lachen.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij de COS, mocht je vanavond anders ook slowchatten, volgens 2 OP's!![]()
Scherp donniequote:Op maandag 2 juli 2007 03:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij de COS, mocht je vanavond anders ook slowchatten, volgens 2 OP's!![]()
De actie van Huub was een graatje platter/harder/duidelijker imho - daarom ook een stuk beter geslaagdquote:Op maandag 2 juli 2007 03:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, maar ik vind het niet te vergelijken met wat die 2 lowlifes vanavond deden.
graatje?quote:Op maandag 2 juli 2007 03:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
De actie van Huub was een graatje platter/harder/duidelijker imho - daarom ook een stuk beter geslaagd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het ookquote:Op maandag 2 juli 2007 03:34 schreef avonne het volgende:
[..]
en zonder zweepje
Over slikken gesproken.
![]()
Tegenwoordig drink ik a la DGK alleen nog maar champagne![]()
"wil je een glaasje wijn / biertje / borrel?"
avonne "eh.... nee, laat maar" (en denkt "fuck, ze hebben geen champagne hier")
ik dacht niet dat ik gevoelig was voor reclame, maar dit is wel blijvend vrees ik.
Maar gelukkig hebben sommigen het wel in huis![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt natuurlijk wel een beetje gelijk: beide gevallen lijken op primatengedrag. Je territorium afbakenen of andermans territorium afpakken door neukgedrag.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
De actie van Huub was een graatje platter/harder/duidelijker imho - daarom ook een stuk beter geslaagd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'n beetje? daar ga ik mee akkoordquote:Op maandag 2 juli 2007 03:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk wel een beetje gelijk: beide gevallen lijken op primatengedrag. Je territorium afbakenen of andermans territorium afpakken door neukgedrag.
Brian en Amanda hadden toen nog geen echte relatie, alleen Brian zag dat wel zoquote:Op maandag 2 juli 2007 03:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Hallo, Amanda leende zich daar toch zelf voor.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelf vond ik vanavond echt tig keer platter, een how-low-can-u-go-gevoel.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 03:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh? <krabt op achterhoofd> <denkt: heb ik mooi voor mekaar>![]()
Brian toen niet, Nada vanacht nietquote:Op maandag 2 juli 2007 03:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hallo, Amanda leende zich daar toch zelf voor.
Amanda had dat toen al liever wel zo gezien, de relatie. Dat was zo duidelijk als wat. Je kunt de actie van toen daarom ook deels op het conto van snollie schrijvenquote:Op maandag 2 juli 2007 03:40 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Brian en Amanda hadden toen nog geen echte relatie, alleen Brian zag dat wel zo
Een paar COSsers schreven dat ze het had kunnen weten. Maar uit haar onkunde over een heleboel andere dingen bleek al dat ze eigenlijk alleen maar de/wat uitzendingen had gezien. Daaruit kun je niet halen hoe primitief die twee bezig zijn met elkaar (en anderen, zoals Huub verleiden tot zoenen om Lieke te pesten, ook zo'n lekker plannetje).quote:
Brian was er toch gewoon bij vannacht? Als ie wat klasse had gehad........ dan had hij gezegd: SPOOR JIJ WEL HELEMAAL, AMANDA?quote:
Dat heb ik ook, het lag er dubbeldik bovenop dat ze het daar om deed. Ik ben benieuwd hoe Nadia hier mee om gaatquote:Op maandag 2 juli 2007 03:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Zelf vond ik vanavond echt tig keer platter, een how-low-can-u-go-gevoel.
En dus moet zij het maar ontzien? de sexterrorquote:Op maandag 2 juli 2007 03:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Een paar COSsers schreven dat ze het had kunnen weten. Maar uit haar onkunde over een heleboel andere dingen bleek al dat ze eigenlijk alleen maar de/wat uitzendingen had gezien. Daaruit kun je niet halen hoe primitief die twee bezig zijn met elkaar (en anderen, zoals Huub verleiden tot zoenen om Lieke te pesten, ook zo'n lekker plannetje).
Nee maar die stumper vond het een prachtig plan.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian was er toch gewoon bij vannacht? Als ie wat klasse had gehad........ dan had hij gezegd: SPOOR JIJ WEL HELEMAAL, AMANDA?
Zoals we hebben kunnen zien vond rat het niet prettig dat snollie met Huub onder de dekens lag, ik ga d'r dus vanuit dat hij niet van het plan op de hoogte wasquote:
Ik schat in dat ze dacht dat ze nog gezellig wat zouden babbelen. Dat ze dus niet wist wat haar te wachten stond, en als een bang konijntje stijf bleef liggen. Dat jij dat schitterend vond, jaaaahaaa, da's natuurlijk een heel andere zaakquote:Op maandag 2 juli 2007 03:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
En dus moet zij het maar ontzien? de sexterror![]()
Nee toen niet, maar hij was ook niet geïnviteerd om bij hen te komen liggen.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zoals we hebben kunnen zien vond rat het niet prettig dat snollie met Huub onder de dekens lag, ik ga d'r dus vanuit dat hij niet van het plan op de hoogte was
Ik kreeg de indruk dat ze echt helemaal niets door had, weinig effect had de actie dus niet (waar hebben we het dan nog over?) - Errug jammer imhoquote:Op maandag 2 juli 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik schat in dat ze dacht dat ze nog gezellig wat zouden babbelen. Dat ze dus niet wist wat haar te wachten stond, en als een bang konijntje stijf bleef liggen. Dat jij dat schitterend vond, jaaaahaaa, da's natuurlijk een heel andere zaak![]()
We hebben het erover dat het gewoon te idioot voor woorden is om iemand in je bed uit te nodigen en dan uitgebreid te gaan sexen.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat ze echt helemaal niets door had, weinig effect had de actie dus niet (waar hebben we het dan nog over?) - Errug jammer imho![]()
Het bed schommelde alle kanten uit, het dekbed werd bijna van d'r afgetrokken, en dan niets doorhebben?quote:Op maandag 2 juli 2007 03:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat ze echt helemaal niets door had, weinig effect had de actie dus niet (waar hebben we het dan nog over?) - Errug jammer imho![]()
Nada is evenmin uitgenodigd om naast een neukend stelletje te gaan liggenquote:Op maandag 2 juli 2007 03:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee toen niet, maar hij was ook niet geïnviteerd om bij hen te komen liggen.![]()
![]()
Dat meen je niet he?quote:Op maandag 2 juli 2007 03:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze is nota bene door het neukende stelletje uitgenodigd?quote:Op maandag 2 juli 2007 03:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nada is evenmin uitgenodigd om naast een neukend stelletje te gaan liggen![]()
Ik weet waar we het over hebben. Ik vind het dus prachtig!quote:Op maandag 2 juli 2007 03:50 schreef mootie het volgende:
[..]
We hebben het erover dat het gewoon te idioot voor woorden is om iemand in je bed uit te nodigen en dan uitgebreid te gaan sexen.
OMFG Nadia wil vanaf dag 1 bij hun in bed, terwijl ze op de hoogte is van hun seksdrang....quote:Op maandag 2 juli 2007 03:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian was er toch gewoon bij vannacht? Als ie wat klasse had gehad........ dan had hij gezegd: SPOOR JIJ WEL HELEMAAL, AMANDA?
Wel waar. Amanda vroeg vanavond, nadat ze het plan met Brian en Melisa had besproken, of Nadia bij hen kwam slapen.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nada is evenmin uitgenodigd om naast een neukend stelletje te gaan liggen![]()
Mét voorbedachte rade..quote:Op maandag 2 juli 2007 03:50 schreef mootie het volgende:
[..]
We hebben het erover dat het gewoon te idioot voor woorden is om iemand in je bed uit te nodigen en dan uitgebreid te gaan sexen.
Ja hoor..... een extra vrouw die er voor dood bij ligt. Het gaat ook om de intentie waarom ze haar erbij wilden.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMFG Nadia wil vanaf dag 1 bij hun in bed, terwijl ze op de hoogte is van hun seksdrang....
En dan probeer je het nog zo te draaien dat het de 'schuld' van Brian is![]()
Ik denk dat de meerderheid van de mannen het een geil idee zouden vinden om er nog een vrouw in bed bij te hebben
Dat is helemaal niet gezegd, jij verdraait de boelquote:Op maandag 2 juli 2007 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMFG Nadia wil vanaf dag 1 bij hun in bed, terwijl ze op de hoogte is van hun seksdrang....
En dan probeer je het nog zo te draaien dat het de 'schuld' van Brian is![]()
Ik denk dat de meerderheid van de mannen het een geil idee zouden vinden om er nog een vrouw in bed bij te hebben
Het leek alsof ze het niet doorhad maar Amanda was zo actief en druk bezig met Brian daar zou zelfs Sylvia wakker van zijn gewordenquote:
Natuurlijk heeft ze gevraagd of ze bij hun wilde komen slapen, maar ze heeft toch het eigenlijke plan nooit aan haar voorgelegdquote:Op maandag 2 juli 2007 03:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wel waar. Amanda vroeg vanavond, nadat ze het plan met Brian en Melisa had besproken, of Nadia bij hen kwam slapen.![]()
Dat is het punt, volgens mij zou Amanda dit buiten de gouden kooi ook doen om haar territorium af te bakenen.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft ze gevraagd of ze bij hun wilde komen slapen, maar ze heeft toch het eigenlijke plan nooit aan haar voorgelegd("rat en ik zullen je knetterwakkerneuken - welkom in de gouden kooi
![]()
![]()
")
De intentie was dus, Nada even flink terugfuckenquote:Op maandag 2 juli 2007 03:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja hoor..... een extra vrouw die er voor dood bij ligt. Het gaat ook om de intentie waarom ze haar erbij wilden.
Of ze dat buiten DGK wel of niet zo doen, maakt me eerlijk gezegd niet zoveel uit.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is het punt, volgens mij zou Amanda dit buiten de gouden kooi ook doen om haar territorium af te bakenen.![]()
Ze hadden dat gelijk de eerste avond kunnen doen, dat had een ruzie minder gescheeldquote:Op maandag 2 juli 2007 03:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
De intentie was dus, Nada even flink terugfuckenEn da's mooi
![]()
Zal best mooi zijn, maar het laat wel een heel vreemde kant van B en A zien.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Das triest.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Wat denk je van Nadia's intenties dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 03:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja hoor..... een extra vrouw die er voor dood bij ligt. Het gaat ook om de intentie waarom ze haar erbij wilden.
Of gewoon met woorden ofzo.......... ik doe maar een suggestie.quote:Op maandag 2 juli 2007 04:00 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze hadden dat gelijk de eerste avond kunnen doen, dat had een ruzie minder gescheeld![]()
![]()
Ooooow het is geen rl, dan is alles opeens normaal......quote:Op maandag 2 juli 2007 04:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat denk je van Nadia's intenties dan?
Zou me niks verbazen al ze op den duur gewoon mee gaat doen hoor, staat ze gelijk 'op de kaart'
Het is geen real life dit he, mensen lijken dat wel eens te vergeten![]()
Ja dat bedoel ik, met woorden. Ze hadden gelijk 'nee' kunnen zeggen samen tegen Nadia dat had een ruzie gescheeld en stonden ze samen sterker.quote:Op maandag 2 juli 2007 04:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Of gewoon met woorden ofzo.......... ik doe maar een suggestie.![]()
Maar Brian had er toen, naar mijn idee, wel oren naar.quote:Op maandag 2 juli 2007 04:03 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, met woorden. Ze hadden gelijk 'nee' kunnen zeggen samen tegen Nadia dat had een ruzie gescheeld en stonden ze samen sterker.
Euhquote:Op maandag 2 juli 2007 03:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet gezegd, jij verdraait de boel![]()
Dat vind ik ook overigens.quote:Op maandag 2 juli 2007 04:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euhmootie
impliceert dat brian geen klasse heeft omdat hij het plan niet afwees....
Ik zou het omkerenquote:Op maandag 2 juli 2007 04:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ooooow het is geen rl, dan is alles opeens normaal......![]()
Wat isser?quote:Op maandag 2 juli 2007 04:07 schreef mootie het volgende:
pfffffffffffffff
Heeft 'ie uberhaubt niet. Maar jij zei dat Brian de schuld kreeg....quote:Op maandag 2 juli 2007 04:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euhmootie
impliceert dat brian geen klasse heeft omdat hij het plan niet afwees....
Gaat het over de 2 COSsen?quote:Op maandag 2 juli 2007 04:07 schreef mootie het volgende:
pfffffffffffffff
Als hij het niet afwees is het toch zijn schuld dat ze daar in bed lag of zie ik het verkeert??quote:Op maandag 2 juli 2007 04:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heeft 'ie uberhaubt niet. Maar jij zei dat Brian de schuld kreeg....
We hebben onze prive-COSquote:Op maandag 2 juli 2007 04:12 schreef Disana het volgende:
Alles wat we hier geschreven hebben had prima in de COS gekund overigens.
ow, weer een sneer... AUWquote:Op maandag 2 juli 2007 04:12 schreef Disana het volgende:
Alles wat we hier geschreven hebben had prima in de COS gekund overigens.
Het is geen kwestie van schuld geven... het gaat om (het ontbreken van) niveau.quote:Op maandag 2 juli 2007 04:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als hij het niet afwees is het toch zijn schuld dat ze daar in bed lag of zie ik het verkeert??
Jij denkt geloof ik van wel, terwijl mootie me gelijk geeft
Ja mensen willen het maar niet begrijpenquote:
Mijn fout. Sorry.quote:Op maandag 2 juli 2007 04:16 schreef avonne het volgende:
[..]
ow, weer een sneer... AUW
alsof het niet duidelijk was dat het gepraat over stats naar de SC moest.En nu dan klagen dat het in de COS niet over Brian en Amanda mag gaan?
![]()
Waarom ben je nu alweer zo bevooroordeeld? Heel jammer, en niet erg leuk voor mij. Ik dacht helemaal niet aan jou toen ik het schreef.quote:Op maandag 2 juli 2007 04:16 schreef avonne het volgende:
[..]
alsof het niet duidelijk was dat het gepraat over stats naar de SC moest.
En nu dan klagen dat het in de COS niet over Brian en Amanda mag gaan?
![]()
Vechten is hechtenquote:Op maandag 2 juli 2007 04:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja mensen willen het maar niet begrijpen![]()
Als we het opeens over stats kunnen we dat beter hier doen, maar deze discussie past meer in COS...
Ik krijg op deze manier ruzie met mijn harem en dat kan ik niet gebruiken
Persoonlijk dacht ik dat we naar de SC gesommeerd werden omdat iedereen sliep.quote:Op maandag 2 juli 2007 04:16 schreef avonne het volgende:
[..]
alsof het niet duidelijk was dat het gepraat over stats naar de SC moest.
En nu dan klagen dat het in de COS niet over Brian en Amanda mag gaan?
![]()
En bij wie ontbreekt dat het meest?quote:Op maandag 2 juli 2007 04:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van schuld geven... het gaat om (het ontbreken van) niveau.![]()
*Slaat Losbolca voor haar snavelquote:
Dat blijkt overduidelijk uit je MyAt. Wat fascineert je zo aan DGK? Ik zie in DGK enkel 'normale' mensen die onder druk van camera's en 'het spel' volledig psycho wordenquote:
En dat fascineerd jou nietquote:Op maandag 2 juli 2007 04:28 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat blijkt overduidelijk uit je MyAt. Wat fascineert je zo aan DGK? Ik zie in DGK enkel 'normale' mensen die onder druk van camera's en 'het spel' volledig psycho worden![]()
Nee, dat fascineert mij niet in het bjzonderquote:
Taalneukerij kan mij dan weer totaal niet boeienquote:
Kutkrengquote:Op maandag 2 juli 2007 04:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat ze met gedram een prima Cos heeft laten sluiten.
Heintje gaat weer afscheid nemen?quote:Op maandag 2 juli 2007 04:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik hou het ook voor gezienwelterusten fokkerts
![]()
![]()
en terechtquote:Op maandag 2 juli 2007 04:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Met jou account kan je daar idd over meepraten![]()
Retorische vraag neem ik aan.quote:Op maandag 2 juli 2007 04:45 schreef Terecht het volgende:
[..]
en terecht![]()
maar vertel eens, heb je in het dagelijks leven niets beters te doen dan het kijken naar Jaap's rollebollen in eigen kots![]()
Die vraag stel ik ook altijd aan mijn tandarts, kapper, postbode etc....quote:Op maandag 2 juli 2007 04:45 schreef Terecht het volgende:
[..]
en terecht![]()
maar vertel eens, heb je in het dagelijks leven niets beters te doen dan het kijken naar Jaap's rollebollen in eigen kots![]()
Ben je bij jezelf al eens te rade gegaan?quote:Op maandag 2 juli 2007 04:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die vraag stel ik ook altijd aan mijn tandarts, kapper, postbode etc....
Lobasca... komt altijd uit een onverwachte hoekquote:Op maandag 2 juli 2007 04:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die vraag stel ik ook altijd aan mijn tandarts, kapper, postbode etc....
Maar natuurlijk!quote:Op maandag 2 juli 2007 04:52 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ben je bij jezelf al eens te rade gegaan?
Jippie! Kom ik ook nog eens ergens!quote:Op maandag 2 juli 2007 04:59 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik mag ze uitdelen, ik acht jou wel geschikt voor eentje.
quote:Op maandag 2 juli 2007 04:59 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik mag ze uitdelen, ik acht jou wel geschikt voor eendje.
We trekken dit wel weer naar het oude niveauquote:
Ik ga nu echt (in jouw vleugels) slapen.quote:Op maandag 2 juli 2007 05:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
We trekken dit wel weer naar het oude niveau![]()
![]()
Under my wingsquote:Op maandag 2 juli 2007 05:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga nu echt (in jouw vleugels) slapen.![]()
![]()
Kom anders eens naar ons fanhoekje, daar heerst een fijne sfeer (Pc Eend is er nietquote:
[COS # 1889] Waar vrijdag Jaap en Cora trouwen.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:23 schreef Houtspeer het volgende:
Waar is de nieuwe COS?
Dat is een bug, je moet gewoon even kijken bij active topics of nieuwe topics, daar vind ik hem meestal.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:25 schreef Houtspeer het volgende:
Bedankt, echt vreemd. Hij zit bij mij niet in de gouden kooi forum..?
Heul niet vrijwillig!quote:Op maandag 2 juli 2007 16:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Ah, dus als Ian besluit de COS niet meer terug te lezen komen jullie gewoon hierheen.
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Ah, dus als Ian besluit de COS niet meer terug te lezen komen jullie gewoon hierheen.
quote:
Tsja......... of dat nou ook zin heeft.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
En dan Fok! ook nog eensch traag...
Ik durf geen pagina's terug te gaan om te kijken of er nog echte SC posts staan![]()
Disana vs Avonne...quote:Op maandag 2 juli 2007 16:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Tsja......... of dat nou ook zin heeft.
Yay! Shoppen is leuk!quote:Op maandag 2 juli 2007 16:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Disana vs Avonne...
Best vermakelijk op een koude maandag.
Ik ben net terug van de stad![]()
Mijn nieuwe shirts zijn rete-kek![]()
Euh, ik heb nogsteeds 2 verhuisdozen vol met boeken staan.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:59 schreef Veulen het volgende:
Ik heb net me hele boekenkast veranderd, en ik heb het er warm van.
En ik schaam me een beetje. Ik heb een halve wand leeggemaakt met boeken die ik niet zo veel lees en die naar een andere kamer gebracht om daar in 2 andere kasten te zetten. En vervolgens heb ik alle boeken die hier op stapeltjes en op tafel/bed/bank/kastje liggen in de kast gezet. Ik kom gewoon nog steeds ruimte te kort... Dat is toch gewoon om te huilen?
Dus 2 volle boekenkasten + 1 wand met boekenplanken is gewoon te weinig voor al mijn boeken.![]()
Hahaha ik heb er boven 3, daar staat alles in dubbele rijen, en hier beneden 1,5, ook allemaal dubbele rijen.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:59 schreef Veulen het volgende:
Ik heb net me hele boekenkast veranderd, en ik heb het er warm van.
En ik schaam me een beetje. Ik heb een halve wand leeggemaakt met boeken die ik niet zo veel lees en die naar een andere kamer gebracht om daar in 2 andere kasten te zetten. En vervolgens heb ik alle boeken die hier op stapeltjes en op tafel/bed/bank/kastje liggen in de kast gezet. Ik kom gewoon nog steeds ruimte te kort... Dat is toch gewoon om te huilen?
Dus 2 volle boekenkasten + 1 wand met boekenplanken is gewoon te weinig voor al mijn boeken.![]()
Die heb ik ook nog... 5 of 6 dozen met kinder en jeugdboekenquote:Op maandag 2 juli 2007 17:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Euh, ik heb nogsteeds 2 verhuisdozen vol met boeken staan.
Kan het echt niet kwijt.
Dubbele rijen, daar kan ik niet tegen. Alles staat hier enkel. Maar het is toch heel ernstig dat ik gewoon een 2de kamer nodig heb om al me boeken kwijt te kunnen omdat ik geen muur ruimte genoeg heb.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:02 schreef mootie het volgende:
Hahaha ik heb er boven 3, daar staat alles in dubbele rijen, en hier beneden 1,5, ook allemaal dubbele rijen.
Boven staan wel mn kinderboeken erbij.
Die ben ik gelukkig allang kwijt.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog... 5 of 6 dozen met kinder en jeugdboeken![]()
Ik ben precies dat aan het doen met dvd's op het momentquote:Op maandag 2 juli 2007 17:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dubbele rijen, daar kan ik niet tegen. Alles staat hier enkel. Maar het is toch heel ernstig dat ik gewoon een 2de kamer nodig heb om al me boeken kwijt te kunnen omdat ik geen muur ruimte genoeg heb.
En het grofschandaligste is dat ik net bij bol weer 2 boeken zag die ik wel wil hebben![]()
Dat istoch niet normaal meerquote:Op maandag 2 juli 2007 17:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben precies dat aan het doen met dvd's op het moment![]()
Sletquote:Op maandag 2 juli 2007 18:23 schreef TherAngelina het volgende:
Zo willen we de TT's zien.
Heb je wel is op de link van Itsme geklikt in haar sig..quote:Op maandag 2 juli 2007 17:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dubbele rijen, daar kan ik niet tegen. Alles staat hier enkel. Maar het is toch heel ernstig dat ik gewoon een 2de kamer nodig heb om al me boeken kwijt te kunnen omdat ik geen muur ruimte genoeg heb.
En het grofschandaligste is dat ik net bij bol weer 2 boeken zag die ik wel wil hebben![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:34 schreef TherAngelina het volgende:
[..]![]()
Ik leef anders mijn hele leven al celibatair.
quote:
Euh, is dit nou zo'n incrowd grapje?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:18 schreef TherAngelina het volgende:
[..]<- en ik kan je melden dat ik dat niet ben.
En dit ook niet.![]()
![]()
Errr, nein!?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ian, wist je al dat Cora Talpa chanteert?![]()
Dat is amper een excuus om niet te slikkenquote:Op maandag 2 juli 2007 18:34 schreef TherAngelina het volgende:
[..]![]()
Ik leef anders mijn hele leven al celibatair.
Hee ......gevederde vriendquote:Op maandag 2 juli 2007 19:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is amper een excuus om niet te slikken![]()
Ja hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 20:10 schreef PC eend het volgende:
Wordt er hier nou nog geslikt of hoe zit dat![]()
Bakkie theequote:
Ik had het meer over de sterke drank die ze er waarschijnlijk in knaltquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |