Dat is een bug, je moet gewoon even kijken bij active topics of nieuwe topics, daar vind ik hem meestal.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:25 schreef Houtspeer het volgende:
Bedankt, echt vreemd. Hij zit bij mij niet in de gouden kooi forum..?
Heul niet vrijwillig!quote:Op maandag 2 juli 2007 16:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Ah, dus als Ian besluit de COS niet meer terug te lezen komen jullie gewoon hierheen.
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Ah, dus als Ian besluit de COS niet meer terug te lezen komen jullie gewoon hierheen.
quote:
Tsja......... of dat nou ook zin heeft.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
En dan Fok! ook nog eensch traag...
Ik durf geen pagina's terug te gaan om te kijken of er nog echte SC posts staan![]()
Disana vs Avonne...quote:Op maandag 2 juli 2007 16:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Tsja......... of dat nou ook zin heeft.
Yay! Shoppen is leuk!quote:Op maandag 2 juli 2007 16:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Disana vs Avonne...
Best vermakelijk op een koude maandag.
Ik ben net terug van de stad![]()
Mijn nieuwe shirts zijn rete-kek![]()
Euh, ik heb nogsteeds 2 verhuisdozen vol met boeken staan.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:59 schreef Veulen het volgende:
Ik heb net me hele boekenkast veranderd, en ik heb het er warm van.
En ik schaam me een beetje. Ik heb een halve wand leeggemaakt met boeken die ik niet zo veel lees en die naar een andere kamer gebracht om daar in 2 andere kasten te zetten. En vervolgens heb ik alle boeken die hier op stapeltjes en op tafel/bed/bank/kastje liggen in de kast gezet. Ik kom gewoon nog steeds ruimte te kort... Dat is toch gewoon om te huilen?
Dus 2 volle boekenkasten + 1 wand met boekenplanken is gewoon te weinig voor al mijn boeken.![]()
Hahaha ik heb er boven 3, daar staat alles in dubbele rijen, en hier beneden 1,5, ook allemaal dubbele rijen.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:59 schreef Veulen het volgende:
Ik heb net me hele boekenkast veranderd, en ik heb het er warm van.
En ik schaam me een beetje. Ik heb een halve wand leeggemaakt met boeken die ik niet zo veel lees en die naar een andere kamer gebracht om daar in 2 andere kasten te zetten. En vervolgens heb ik alle boeken die hier op stapeltjes en op tafel/bed/bank/kastje liggen in de kast gezet. Ik kom gewoon nog steeds ruimte te kort... Dat is toch gewoon om te huilen?
Dus 2 volle boekenkasten + 1 wand met boekenplanken is gewoon te weinig voor al mijn boeken.![]()
Die heb ik ook nog... 5 of 6 dozen met kinder en jeugdboekenquote:Op maandag 2 juli 2007 17:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Euh, ik heb nogsteeds 2 verhuisdozen vol met boeken staan.
Kan het echt niet kwijt.
Dubbele rijen, daar kan ik niet tegen. Alles staat hier enkel. Maar het is toch heel ernstig dat ik gewoon een 2de kamer nodig heb om al me boeken kwijt te kunnen omdat ik geen muur ruimte genoeg heb.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:02 schreef mootie het volgende:
Hahaha ik heb er boven 3, daar staat alles in dubbele rijen, en hier beneden 1,5, ook allemaal dubbele rijen.
Boven staan wel mn kinderboeken erbij.
Die ben ik gelukkig allang kwijt.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog... 5 of 6 dozen met kinder en jeugdboeken![]()
Ik ben precies dat aan het doen met dvd's op het momentquote:Op maandag 2 juli 2007 17:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dubbele rijen, daar kan ik niet tegen. Alles staat hier enkel. Maar het is toch heel ernstig dat ik gewoon een 2de kamer nodig heb om al me boeken kwijt te kunnen omdat ik geen muur ruimte genoeg heb.
En het grofschandaligste is dat ik net bij bol weer 2 boeken zag die ik wel wil hebben![]()
Dat istoch niet normaal meerquote:Op maandag 2 juli 2007 17:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben precies dat aan het doen met dvd's op het moment![]()
Sletquote:Op maandag 2 juli 2007 18:23 schreef TherAngelina het volgende:
Zo willen we de TT's zien.
Heb je wel is op de link van Itsme geklikt in haar sig..quote:Op maandag 2 juli 2007 17:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dubbele rijen, daar kan ik niet tegen. Alles staat hier enkel. Maar het is toch heel ernstig dat ik gewoon een 2de kamer nodig heb om al me boeken kwijt te kunnen omdat ik geen muur ruimte genoeg heb.
En het grofschandaligste is dat ik net bij bol weer 2 boeken zag die ik wel wil hebben![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:34 schreef TherAngelina het volgende:
[..]![]()
Ik leef anders mijn hele leven al celibatair.
quote:
Euh, is dit nou zo'n incrowd grapje?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:18 schreef TherAngelina het volgende:
[..]<- en ik kan je melden dat ik dat niet ben.
En dit ook niet.![]()
![]()
Errr, nein!?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ian, wist je al dat Cora Talpa chanteert?![]()
Dat is amper een excuus om niet te slikkenquote:Op maandag 2 juli 2007 18:34 schreef TherAngelina het volgende:
[..]![]()
Ik leef anders mijn hele leven al celibatair.
Hee ......gevederde vriendquote:Op maandag 2 juli 2007 19:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is amper een excuus om niet te slikken![]()
Ja hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 20:10 schreef PC eend het volgende:
Wordt er hier nou nog geslikt of hoe zit dat![]()
Bakkie theequote:
Ik had het meer over de sterke drank die ze er waarschijnlijk in knaltquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |