Ja dat viel me ook op, ze lazen echt bijna alles op van hun hand.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:07 schreef amaranta het volgende:
Ik moet wel ff zeggen dat ik wel het 'triest' vind dat ze het van een briefje moeten oplezen...
Of gewoon een bandjequote:Op zondag 1 juli 2007 21:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja dat viel me ook op, ze lazen echt bijna alles op van hun hand.![]()
Had dan een teleprompter gebruikt.
En waar had die prompter moeten staan,,quote:Op zondag 1 juli 2007 21:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja dat viel me ook op, ze lazen echt bijna alles op van hun hand.![]()
Had dan een teleprompter gebruikt.
Helemaal aan het begin, maar hij schijnt aan het eind nog een keer te komen.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:12 schreef tha_dark het volgende:
Is Elton John al geweest??
Zet ze iets dieper op het podium en aan de linker en rechterkant een teleprompter, werkt voor Bush ook prima.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En waar had die prompter moeten staan,,![]()
Ja maar hij komt nog Candle in the Wind zingen.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:12 schreef tha_dark het volgende:
dat heb ik gemistquote:Op zondag 1 juli 2007 21:13 schreef Jarno het volgende:
Ik heb alleen een stukje Pharell gezien, die stond eerst de boel op te jutten om heel hard PEACE te roepen en bracht daarna een nummer over niggaz die elkaar omleggen.. Dom gedoe.
Hij doet de opening en afsluiting.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:12 schreef tha_dark het volgende:
Dus hij heeft Candle in the Wind al gezongen?quote:Op zondag 1 juli 2007 21:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Helemaal aan het begin, maar hij schijnt aan het eind nog een keer te komen.
nee alleen 'your song''quote:Op zondag 1 juli 2007 21:13 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dus hij heeft Candle in the Wind al gezongen?
Nee.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:13 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dus hij heeft Candle in the Wind al gezongen?
Daar zit ik op te wachtenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja maar hij komt nog Candle in the Wind zingen.
Snoooooooooooooooooooooooooooooooooop.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:13 schreef Jarno het volgende:
Ik heb alleen een stukje Pharell gezien, die stond eerst de boel op te jutten om heel hard PEACE te roepen en bracht daarna een nummer over niggaz die elkaar omleggen.. Dom gedoe.
eehm... hij deed eerst Drop it Like its Hot daarna She want to move.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:13 schreef Jarno het volgende:
Minimaal 1,5u wachten danquote:
We hebben nu wel genoeg oog grappen gehad met andrea vind je nietquote:Op zondag 1 juli 2007 21:17 schreef amaranta het volgende:
Nouja, Anastacia heeft in ieder geval die belachelijke bril niet op. Ze mankeert dus niks aan dr ogen.
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:18 schreef RobertVH het volgende:
[..]
We hebben nu wel genoeg oog grappen gehad met andrea vind je niet![]()
ik denk dat de helft via BBC kijktquote:Op zondag 1 juli 2007 21:15 schreef amaranta het volgende:
Waar is beckham dan?
Afwachten.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:20 schreef Poeke het volgende:
Is er een compleet programma bekend eigenlijk? Met tijden? of moeten we maar afwachten?
Dat laatste, denk ik.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:20 schreef Poeke het volgende:
Is er een compleet programma bekend eigenlijk? Met tijden? of moeten we maar afwachten?
Geef Jack 24 uur de tijd in Londenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:24 schreef golfer het volgende:
Jack Bauer is in town.
Pas maar op terroristen in Londen.
Nee Forever Youngquote:Op zondag 1 juli 2007 21:25 schreef Qwea het volgende:
rod gaat vast niet "all I have are these arms to enfold you" doen![]()
ligt aan het geluid neem ik aanquote:
Nee.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:31 schreef henkde_j het volgende:
dulfer?
Rod is leuk, en doet er zo nog eenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:32 schreef snellejelle het volgende:
't is oneerlijk.... al die lijken mogen meer dan een nummer
Al die 'lijken' hebben hun strepen inmiddels wel verdiend. Die komen niet meer voor één nummertje langs hoor...quote:Op zondag 1 juli 2007 21:32 schreef snellejelle het volgende:
En dan wel een van zijn betere nummers hoop ik?quote:Op zondag 1 juli 2007 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Rod is leuk, en doet er zo nog een.
Diana zingt vandaag niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:32 schreef snellejelle het volgende:
Zo makkelijkquote:
ik hoef P. Diddy ook geen 3 numemrs te horen doen nee...quote:Op zondag 1 juli 2007 21:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Al die 'lijken' hebben hun strepen inmiddels wel verdiend. Die komen niet meer voor één nummertje langs hoor...
Nee een P. Diddy cyclus van 3 nummers
*proest*quote:
ik weet niet wie het is, maar die rooie ziet me er een partij lelijk uit imhoquote:Op zondag 1 juli 2007 21:37 schreef Merel het volgende:
Ik heb ook wel een zwak voor die prinsen hoor![]()
Ze zijn me iets te jongquote:Op zondag 1 juli 2007 21:37 schreef Merel het volgende:
Ik heb ook wel een zwak voor die prinsen hoor![]()
ja,niet dusquote:Op zondag 1 juli 2007 21:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze zijn me iets te jongMaar de William-gekte begrijp ik niet, Harry is verreweg de aantrekkelijkste van de twee.
Ja, in dit topic.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:38 schreef tha_dark het volgende:
Kun je dit ook via internet volgen?
http://www.chello.nl/Entertainment/TV/Live_TV/Nederland_3/quote:Op zondag 1 juli 2007 21:38 schreef tha_dark het volgende:
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:40 schreef Radjesh het volgende:
[..]
http://www.chello.nl/Entertainment/TV/Live_TV/Nederland_3/
In topic 1 heb ik ergens in het begin een link naar een Deense livestream gezet.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:38 schreef tha_dark het volgende:
Oh, dan kan het alleen met upcquote:Op zondag 1 juli 2007 21:44 schreef Qwea het volgende:
dat kutding van chello doet het heul niet hier
Heldquote:Op zondag 1 juli 2007 21:40 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Hier doet ie 't prima (upc).quote:
Vind ik dus niet. William heeft een paardenbek.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:40 schreef amaranta het volgende:
Harry is net zn vader, lelijk dus.
Neemt niet weg dat Harry lelijker isquote:Op zondag 1 juli 2007 21:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vind ik dus niet. William heeft een paardenbek.
inderdaad, rot op met die brilquote:
Die mogen ze ook standrechtelijk neerknallen..quote:Op zondag 1 juli 2007 21:52 schreef amaranta het volgende:
dit is harry's werk..
Ze zijn solidairquote:Op zondag 1 juli 2007 21:53 schreef henkde_j het volgende:
tis ook wel een zwaar dood publiek.
Ik heb alleen geluidquote:Op zondag 1 juli 2007 21:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die maskers zijn 't meest interessant![]()
Damn wat een takkeherrie![]()
Ja, hebben ze goed gedaan.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:54 schreef NJ het volgende:
Tof. Gevarieerd concert op deze manier.
Briljan! BBC op mijn laptop; nederland 3 op tvquote:Op zondag 1 juli 2007 21:40 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Die zal wel I'll be missing you gaan doen? Dat zei tenminste in zo'n interview op de BBC net.quote:
Er zijn meer smaken dan de jouwe hoor.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:53 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Die mogen ze ook standrechtelijk neerknallen..
zulk soort tuig uitnodigen![]()
Poor youquote:
Zou Sting weer meedoen? Net als tien jaar geleden op de MTV awards!quote:Op zondag 1 juli 2007 21:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die zal wel I'll be missing you gaan doen? Dat zei tenminste in zo'n interview op de BBC net.
Wat is het verschil eigenlijk?quote:Op zondag 1 juli 2007 21:56 schreef Poeke het volgende:
Briljan! BBC op mijn laptop; nederland 3 op tv![]()
Ik was ook bloed serieusquote:Op zondag 1 juli 2007 21:56 schreef NJ het volgende:
[..]
Er zijn meer smaken dan de jouwe hoor.
Maar toch is het leuk om te zien. Dit concert eert iemand die altijd open stond voor anderen, die altijd klaar stond voor mensen die ondergeschoven waren. In een tijd dat mensen met aids als paria's gezien werden drukte zij een kind met aids tegen haar borst.
Maar als d'r zoon een artiest uitnodigt waar hij fan van is en jij niet, dan moet ie standrechtelijk geëxecuteerd worden. Jij hebt het echt begrepen hoor..
Eens is. Niks mis met Kanyequote:Op zondag 1 juli 2007 21:56 schreef NJ het volgende:
[..]
Er zijn meer smaken dan de jouwe hoor.
Maar toch is het leuk om te zien. Dit concert eert iemand die altijd open stond voor anderen, die altijd klaar stond voor mensen die ondergeschoven waren. In een tijd dat mensen met aids als paria's gezien werden drukte zij een kind met aids tegen haar borst.
Maar als d'r zoon een artiest uitnodigt waar hij fan van is en jij niet, dan moet ie standrechtelijk geëxecuteerd worden. Jij hebt het echt begrepen hoor..
kleine minuutquote:
Ja niet, zoals gezegd hij heeft al gezegd dat hij dat gaat doen.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:58 schreef DrDentz het volgende:
Hey hoeveel wedden we dat Puff Daddy I'll Be Missing you gaat doen
Wedden als er net een interview is geweest waarin ie 't verteld heeftquote:Op zondag 1 juli 2007 21:58 schreef DrDentz het volgende:
Hey hoeveel wedden we dat Puff Daddy I'll Be Missing you gaat doen
Roep dan niet van die domme dingen. Idioot.quote:
ohquote:Op zondag 1 juli 2007 21:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja niet, zoals gezegd hij heeft al gezegd dat hij dat gaat doen.
Nopequote:Op zondag 1 juli 2007 21:59 schreef Hapertje het volgende:
Is Take That nu al geweest?
EYquote:Op zondag 1 juli 2007 21:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wedden als er net een interview is geweest waarin ie 't verteld heeft.
Nahhh dat vond ik echt tof toenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Zou Sting weer meedoen? Net als tien jaar geleden op de MTV awards!.
watquote:
Klopt, maar Golddigger past er niet echt bij. Zoiets als Touch the Sky dan wel meer.quote:
Vond ik ook, maarja misschien was het wel op verzoek.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Klopt, maar Golddigger past er niet echt bij. Zoiets als Touch the Sky dan wel meer.
Zwanger zeker?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:01 schreef amaranta het volgende:
OWO OSOOWOWOWOWOWO TAKE THAT!!!!!!!!!!!!!!!!!
hash80q4tq[0erhqerghphgqeor80qh
ik vind golddigger ook neit echt passen, wel goed nummer opzich...quote:Op zondag 1 juli 2007 22:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Klopt, maar Golddigger past er niet echt bij. Zoiets als Touch the Sky dan wel meer.
Wie weetquote:Op zondag 1 juli 2007 22:02 schreef alors het volgende:
[..]
Vond ik ook, maarja misschien was het wel op verzoek.
Daar zegt ie dus ook Clap your hands for Diana, valt me nu pas op.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nahhh dat vond ik echt tof toenZo dus
Dopequote:Op zondag 1 juli 2007 22:06 schreef Radjesh het volgende:
Ah dit is wel dope
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:05 schreef amaranta het volgende:
Weet hij wel wie Diana was?
leukquote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:05 schreef amaranta het volgende:
Weet hij wel wie Diana was?
ik denk het wel hequote:Op zondag 1 juli 2007 22:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Daar zegt ie dus ook Clap your hands for Diana, valt me nu pas op.
jezelf quoten![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:08 schreef SCH het volgende:
Waarom is de prinses er zelf niet?
Beetje onfatsoenlijk als er zo'n feest voor jewordt georagniseerd.
Het was zo vol beloftes vanavond, Jack Bauer, Jamie Oliver, Boris Becker, John mc Enroe.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:03 schreef RobertVH het volgende:
Jamie oliver gaat koken voor 60 duizend man?![]()
Lees je eens in zegquote:Op zondag 1 juli 2007 22:08 schreef SCH het volgende:
Sorry dat je zo gefrustreerd bent dat Nick en Simon er niet zijnquote:Op zondag 1 juli 2007 22:09 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat hij haar gisteren even gegoogled heeft ja..
Wtf, waar heb jij het over?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Sorry dat je zo gefrustreerd bent dat Nick en Simon er niet zijn![]()
En als je dan antwoord krijgt zeg je dat ie gegoogled heeft. Achja, het zal allemaal. Ik vind dat I'll be missing you zo wel puik, jammer van Sting alleen.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wtf, waar heb jij het over?
Waarom mag ik me niet afvragen of hij wel wist wie Diana was? Verder vind ik puffie wel leuk hoor.
hij had 't tien jaar geleden al over d'r!quote:Op zondag 1 juli 2007 22:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wtf, waar heb jij het over?
Waarom mag ik me niet afvragen of hij wel wist wie Diana was? Verder vind ik puffie wel leuk hoor.
Ga iemand anders lastig vallen.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En als je dan antwoord krijgt zeg je dat ie gegoogled heeft. Achja, het zal allemaal. Ik vind dat I'll be missing you zo wel puik, jammer van Sting alleen.
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:08 schreef SCH het volgende:
Beter dan de 'gevoelige' nummers van kanye west jaquote:Op zondag 1 juli 2007 22:12 schreef Drasss het volgende:
Lekker liedje hoor. Meteen een goede sfeer weer.
Is dat zo? Want dan neem ik alles terug natuurlijkquote:Op zondag 1 juli 2007 22:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hij had 't tien jaar geleden al over d'r!
Maarja, verder in het nummer heeft hij het over samen kleding kopen en nog wat dingen die ze samen gedaan hebben.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ga iemand anders lastig vallen.
Ik blijf bij mijn mening. Hij heeft zn feiten moeten checken.
Ik vond het een leuk optreden op het stukje na waarin hij Notorius zegt...
En jij ook. Wel tof trouwens, belde ie jou voor info ofzo dat je dat allemaal weetquote:Op zondag 1 juli 2007 22:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat betekent Notorius volgens jou?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Tongen vind je voldoende?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:16 schreef SCH het volgende:
Ik wil dat Harry nu midden op het podium met Kate gaat tongen.
Hier is jullie nieuwe Diana
Ik denk dat ie dan eerder een tik om zn oren krijgt van zn oudere broerquote:Op zondag 1 juli 2007 22:16 schreef SCH het volgende:
Ik wil dat Harry nu midden op het podium met Kate gaat tongen.
Hier is jullie nieuwe Diana
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dan eerder een tik om zn oren krijgt van zn oudere broer
Wel een paar toch? Nou zo niet, bij dezen.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:15 schreef alors het volgende:
HIhi niemand die net zat te zeiken van, P Diddy is kut enzo, die durft te zeggen dat dit toch best aardig was![]()
Het was iets teveel van het goede ja...quote:Op zondag 1 juli 2007 22:15 schreef PLAE@ het volgende:
Hij had het ook kunnen beperken tot 1x iets over d'r te zeggen ofzo maar goed...
Liever hij met zoiets dan die Fergie
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dan eerder een tik om zn oren krijgt van zn oudere broer
Als je het nummer luistert wordt het woord Notorius gewoon in de tekst gebruikt; alsin:quote:Op zondag 1 juli 2007 22:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daar ging het lied over.
Notorius BIG werd doodgeschoten en toen kwam puffy met deze cover.
oh ja en hij zorgt ook voor de familie van Diana hequote:Op zondag 1 juli 2007 22:18 schreef Poeke het volgende:
[..]
Als je het nummer luistert wordt het woord Notorius gewoon in de tekst gebruikt; alsin:
notorious [bijv.nw. / bijw.]
geruchtmakend
opzienbarend
het kon dus prima in die tekst blijven staan, aangezien dit ook wel op haar slaat.
http://www.concertfordiana.com/tickets/quote:Op zondag 1 juli 2007 22:18 schreef bleiblei het volgende:
Iemand hier enig idee hoe de mensen in het stadion aan een kaartje kwamen?
Heb hier een discussie met iemand die beweert dat het geen "people's" publiek is voor een "people's" princess.
krijgen we over tien jaar een concert met haar muziek?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:18 schreef SCH het volgende:
Diana is eigenlijk een soort Majoor Bosshardt
Kopen; kostte 45 pond..quote:Op zondag 1 juli 2007 22:18 schreef bleiblei het volgende:
Heb hier een discussie met iemand die beweert dat het geen "people's" publiek is voor een "people's" princess.
VOlgens mij wordt notorius in een andere context gebruikt hoor...quote:Op zondag 1 juli 2007 22:18 schreef Poeke het volgende:
[..]
Als je het nummer luistert wordt het woord Notorius gewoon in de tekst gebruikt; alsin:
notorious [bijv.nw. / bijw.]
geruchtmakend
opzienbarend
het kon dus prima in die tekst blijven staan, aangezien dit ook wel op haar slaat.
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:18 schreef SCH het volgende:
Diana is eigenlijk een soort Majoor Bosshardt
Ik zie idd alleen maar elite daar!quote:Op zondag 1 juli 2007 22:18 schreef bleiblei het volgende:
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
krijgen we over tien jaar een concert met haar muziek?
Ah, dan schakel je wel een gedeelte van de bevolking uitquote:Op zondag 1 juli 2007 22:20 schreef Poeke het volgende:
[..]
Kopen; kostte 45 pond..
http://www.concertfordiana.com/home/index.aspx
en david beckhamquote:Op zondag 1 juli 2007 22:24 schreef amaranta het volgende:
als er iemand duo penotti is, dan is het wel monica naranjo een paar jaar geleden
[afbeelding]
maar niet zoals monicaquote:Op zondag 1 juli 2007 22:25 schreef RobertVH het volgende:
[..]
en david beckham
Ze komen nogal duf en zacht over...![]()
ik ookquote:Op zondag 1 juli 2007 22:25 schreef amaranta het volgende:
Ik hoop dat ze nog een goldenoldie zingen...
prayquote:Op zondag 1 juli 2007 22:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ook. Zoiets als "Babe" of "Back for good"
.
Back for good!quote:Op zondag 1 juli 2007 22:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ook. Zoiets als "Babe" of "Back for good"
.
Tsja betere promotie kan je je natuurlijk niet wensen. We kunnen met z'n allen wel zielig doen, maar 't blijft commerciequote:
muziek van Majoor Bosshardt?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
krijgen we over tien jaar een concert met haar muziek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |