ligt aan het geluid neem ik aanquote:
Nee.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:31 schreef henkde_j het volgende:
dulfer?
Rod is leuk, en doet er zo nog eenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:32 schreef snellejelle het volgende:
't is oneerlijk.... al die lijken mogen meer dan een nummer
Al die 'lijken' hebben hun strepen inmiddels wel verdiend. Die komen niet meer voor één nummertje langs hoor...quote:Op zondag 1 juli 2007 21:32 schreef snellejelle het volgende:
En dan wel een van zijn betere nummers hoop ik?quote:Op zondag 1 juli 2007 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Rod is leuk, en doet er zo nog een.
Diana zingt vandaag niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:32 schreef snellejelle het volgende:
Zo makkelijkquote:
ik hoef P. Diddy ook geen 3 numemrs te horen doen nee...quote:Op zondag 1 juli 2007 21:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Al die 'lijken' hebben hun strepen inmiddels wel verdiend. Die komen niet meer voor één nummertje langs hoor...
Nee een P. Diddy cyclus van 3 nummers
*proest*quote:
ik weet niet wie het is, maar die rooie ziet me er een partij lelijk uit imhoquote:Op zondag 1 juli 2007 21:37 schreef Merel het volgende:
Ik heb ook wel een zwak voor die prinsen hoor![]()
Ze zijn me iets te jongquote:Op zondag 1 juli 2007 21:37 schreef Merel het volgende:
Ik heb ook wel een zwak voor die prinsen hoor![]()
ja,niet dusquote:Op zondag 1 juli 2007 21:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze zijn me iets te jongMaar de William-gekte begrijp ik niet, Harry is verreweg de aantrekkelijkste van de twee.
Ja, in dit topic.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:38 schreef tha_dark het volgende:
Kun je dit ook via internet volgen?
http://www.chello.nl/Entertainment/TV/Live_TV/Nederland_3/quote:Op zondag 1 juli 2007 21:38 schreef tha_dark het volgende:
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:40 schreef Radjesh het volgende:
[..]
http://www.chello.nl/Entertainment/TV/Live_TV/Nederland_3/
In topic 1 heb ik ergens in het begin een link naar een Deense livestream gezet.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:38 schreef tha_dark het volgende:
Oh, dan kan het alleen met upcquote:Op zondag 1 juli 2007 21:44 schreef Qwea het volgende:
dat kutding van chello doet het heul niet hier
Heldquote:Op zondag 1 juli 2007 21:40 schreef Radjesh het volgende:
[..]
http://www.chello.nl/Entertainment/TV/Live_TV/Nederland_3/
Hier doet ie 't prima (upc).quote:
Vind ik dus niet. William heeft een paardenbek.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:40 schreef amaranta het volgende:
Harry is net zn vader, lelijk dus.
Neemt niet weg dat Harry lelijker isquote:Op zondag 1 juli 2007 21:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vind ik dus niet. William heeft een paardenbek.
inderdaad, rot op met die brilquote:
Die mogen ze ook standrechtelijk neerknallen..quote:Op zondag 1 juli 2007 21:52 schreef amaranta het volgende:
dit is harry's werk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |