Die mogen ze ook standrechtelijk neerknallen..quote:Op zondag 1 juli 2007 21:52 schreef amaranta het volgende:
dit is harry's werk..
Ze zijn solidairquote:Op zondag 1 juli 2007 21:53 schreef henkde_j het volgende:
tis ook wel een zwaar dood publiek.
Ik heb alleen geluidquote:Op zondag 1 juli 2007 21:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die maskers zijn 't meest interessant![]()
Damn wat een takkeherrie![]()
Ja, hebben ze goed gedaan.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:54 schreef NJ het volgende:
Tof. Gevarieerd concert op deze manier.
Briljan! BBC op mijn laptop; nederland 3 op tvquote:Op zondag 1 juli 2007 21:40 schreef Radjesh het volgende:
[..]
http://www.chello.nl/Entertainment/TV/Live_TV/Nederland_3/
Die zal wel I'll be missing you gaan doen? Dat zei tenminste in zo'n interview op de BBC net.quote:
Er zijn meer smaken dan de jouwe hoor.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:53 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Die mogen ze ook standrechtelijk neerknallen..
zulk soort tuig uitnodigen![]()
Poor youquote:
Zou Sting weer meedoen? Net als tien jaar geleden op de MTV awards!quote:Op zondag 1 juli 2007 21:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die zal wel I'll be missing you gaan doen? Dat zei tenminste in zo'n interview op de BBC net.
Wat is het verschil eigenlijk?quote:Op zondag 1 juli 2007 21:56 schreef Poeke het volgende:
Briljan! BBC op mijn laptop; nederland 3 op tv![]()
Ik was ook bloed serieusquote:Op zondag 1 juli 2007 21:56 schreef NJ het volgende:
[..]
Er zijn meer smaken dan de jouwe hoor.
Maar toch is het leuk om te zien. Dit concert eert iemand die altijd open stond voor anderen, die altijd klaar stond voor mensen die ondergeschoven waren. In een tijd dat mensen met aids als paria's gezien werden drukte zij een kind met aids tegen haar borst.
Maar als d'r zoon een artiest uitnodigt waar hij fan van is en jij niet, dan moet ie standrechtelijk geëxecuteerd worden. Jij hebt het echt begrepen hoor..
Eens is. Niks mis met Kanyequote:Op zondag 1 juli 2007 21:56 schreef NJ het volgende:
[..]
Er zijn meer smaken dan de jouwe hoor.
Maar toch is het leuk om te zien. Dit concert eert iemand die altijd open stond voor anderen, die altijd klaar stond voor mensen die ondergeschoven waren. In een tijd dat mensen met aids als paria's gezien werden drukte zij een kind met aids tegen haar borst.
Maar als d'r zoon een artiest uitnodigt waar hij fan van is en jij niet, dan moet ie standrechtelijk geëxecuteerd worden. Jij hebt het echt begrepen hoor..
kleine minuutquote:
Ja niet, zoals gezegd hij heeft al gezegd dat hij dat gaat doen.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:58 schreef DrDentz het volgende:
Hey hoeveel wedden we dat Puff Daddy I'll Be Missing you gaat doen
Wedden als er net een interview is geweest waarin ie 't verteld heeftquote:Op zondag 1 juli 2007 21:58 schreef DrDentz het volgende:
Hey hoeveel wedden we dat Puff Daddy I'll Be Missing you gaat doen
Roep dan niet van die domme dingen. Idioot.quote:
ohquote:Op zondag 1 juli 2007 21:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja niet, zoals gezegd hij heeft al gezegd dat hij dat gaat doen.
Nopequote:Op zondag 1 juli 2007 21:59 schreef Hapertje het volgende:
Is Take That nu al geweest?
EYquote:Op zondag 1 juli 2007 21:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wedden als er net een interview is geweest waarin ie 't verteld heeft.
Nahhh dat vond ik echt tof toenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Zou Sting weer meedoen? Net als tien jaar geleden op de MTV awards!.
watquote:
Klopt, maar Golddigger past er niet echt bij. Zoiets als Touch the Sky dan wel meer.quote:
Vond ik ook, maarja misschien was het wel op verzoek.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Klopt, maar Golddigger past er niet echt bij. Zoiets als Touch the Sky dan wel meer.
Zwanger zeker?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:01 schreef amaranta het volgende:
OWO OSOOWOWOWOWOWO TAKE THAT!!!!!!!!!!!!!!!!!
hash80q4tq[0erhqerghphgqeor80qh
ik vind golddigger ook neit echt passen, wel goed nummer opzich...quote:Op zondag 1 juli 2007 22:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Klopt, maar Golddigger past er niet echt bij. Zoiets als Touch the Sky dan wel meer.
Wie weetquote:Op zondag 1 juli 2007 22:02 schreef alors het volgende:
[..]
Vond ik ook, maarja misschien was het wel op verzoek.
Daar zegt ie dus ook Clap your hands for Diana, valt me nu pas op.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nahhh dat vond ik echt tof toenZo dus
Dopequote:Op zondag 1 juli 2007 22:06 schreef Radjesh het volgende:
Ah dit is wel dope
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:05 schreef amaranta het volgende:
Weet hij wel wie Diana was?
leukquote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:05 schreef amaranta het volgende:
Weet hij wel wie Diana was?
ik denk het wel hequote:Op zondag 1 juli 2007 22:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Daar zegt ie dus ook Clap your hands for Diana, valt me nu pas op.
jezelf quoten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |