Ja dat viel me ook op, ze lazen echt bijna alles op van hun hand.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:07 schreef amaranta het volgende:
Ik moet wel ff zeggen dat ik wel het 'triest' vind dat ze het van een briefje moeten oplezen...
Of gewoon een bandjequote:Op zondag 1 juli 2007 21:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja dat viel me ook op, ze lazen echt bijna alles op van hun hand.![]()
Had dan een teleprompter gebruikt.
En waar had die prompter moeten staan,,quote:Op zondag 1 juli 2007 21:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja dat viel me ook op, ze lazen echt bijna alles op van hun hand.![]()
Had dan een teleprompter gebruikt.
Helemaal aan het begin, maar hij schijnt aan het eind nog een keer te komen.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:12 schreef tha_dark het volgende:
Is Elton John al geweest??
Zet ze iets dieper op het podium en aan de linker en rechterkant een teleprompter, werkt voor Bush ook prima.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En waar had die prompter moeten staan,,![]()
Ja maar hij komt nog Candle in the Wind zingen.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:12 schreef tha_dark het volgende:
dat heb ik gemistquote:Op zondag 1 juli 2007 21:13 schreef Jarno het volgende:
Ik heb alleen een stukje Pharell gezien, die stond eerst de boel op te jutten om heel hard PEACE te roepen en bracht daarna een nummer over niggaz die elkaar omleggen.. Dom gedoe.
Hij doet de opening en afsluiting.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:12 schreef tha_dark het volgende:
Dus hij heeft Candle in the Wind al gezongen?quote:Op zondag 1 juli 2007 21:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Helemaal aan het begin, maar hij schijnt aan het eind nog een keer te komen.
nee alleen 'your song''quote:Op zondag 1 juli 2007 21:13 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dus hij heeft Candle in the Wind al gezongen?
Nee.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:13 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dus hij heeft Candle in the Wind al gezongen?
Daar zit ik op te wachtenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja maar hij komt nog Candle in the Wind zingen.
Snoooooooooooooooooooooooooooooooooop.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:13 schreef Jarno het volgende:
Ik heb alleen een stukje Pharell gezien, die stond eerst de boel op te jutten om heel hard PEACE te roepen en bracht daarna een nummer over niggaz die elkaar omleggen.. Dom gedoe.
eehm... hij deed eerst Drop it Like its Hot daarna She want to move.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:13 schreef Jarno het volgende:
Minimaal 1,5u wachten danquote:
We hebben nu wel genoeg oog grappen gehad met andrea vind je nietquote:Op zondag 1 juli 2007 21:17 schreef amaranta het volgende:
Nouja, Anastacia heeft in ieder geval die belachelijke bril niet op. Ze mankeert dus niks aan dr ogen.
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:18 schreef RobertVH het volgende:
[..]
We hebben nu wel genoeg oog grappen gehad met andrea vind je niet![]()
ik denk dat de helft via BBC kijktquote:Op zondag 1 juli 2007 21:15 schreef amaranta het volgende:
Waar is beckham dan?
Afwachten.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:20 schreef Poeke het volgende:
Is er een compleet programma bekend eigenlijk? Met tijden? of moeten we maar afwachten?
Dat laatste, denk ik.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:20 schreef Poeke het volgende:
Is er een compleet programma bekend eigenlijk? Met tijden? of moeten we maar afwachten?
Geef Jack 24 uur de tijd in Londenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:24 schreef golfer het volgende:
Jack Bauer is in town.
Pas maar op terroristen in Londen.
Nee Forever Youngquote:Op zondag 1 juli 2007 21:25 schreef Qwea het volgende:
rod gaat vast niet "all I have are these arms to enfold you" doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |