Neen, dit is een slowchat met niemand in de hoofdrol.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:11 schreef Opperkwal het volgende:
Is dit een discriminatie topic waar hersenloze VMBO-ers buitenlanders komen afzeiken? Of gewone doorsnee slowchat met Sala-Adin in de hoofdrol?
Opscheppen over downloaden,quote:
Ja, de rest is er nietquote:Op zondag 1 juli 2007 21:32 schreef Opperkwal het volgende:
'T is flink stil.
Doe ik niet was vraagquote:Op zondag 1 juli 2007 21:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Opscheppen over downloaden,.
[..]
Ja, de rest is er niet. Ik ga het ook maar morgen weer proberen, denk ik.
Toedels![]()
.
emmen, nederlandquote:
Wie gaan er nou allemaal op vakantie?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:30 schreef Double-Helix het volgende:
ben er weer.
ik,over 10 15 dagenquote:
lekker auto's in de fik zettenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welke buurt gaat deze berber terroriseren?
Parijs ligt nog altijd in het noorden, toch?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:53 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
lekker auto's in de fik zetten,ik weet het niet precies,moet het nog aan mien moeke vragen
![]()
hahahquote:Op zondag 1 juli 2007 22:53 schreef zarGon het volgende:
Ik ben een Marokkaan,
ik schiet je naar de maan,
politie komt achter me aan,
wolla billah, ik heb niets gedaan.
.
Dat maakt niet veel uit, zolang ze maar gezellig zijn, weetje.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zijn wij helemaal alleen met die nieuwelingen , Selim
jaquote:Op zondag 1 juli 2007 22:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Parijs ligt nog altijd in het noorden, toch?:").
schandknaapjesquote:Op zondag 1 juli 2007 22:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat maakt niet veel uit, zolang ze maar gezellig zijn, weetje.
Das waar, kunnen we ze klaarstomen voor Z en Imanquote:Op zondag 1 juli 2007 22:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zainab die gaat ook op vakantie. Is ze al mee begonnen, eigenlijkquote:Op zondag 1 juli 2007 22:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Das waar, kunnen we ze klaarstomen voor Z en Iman
Ow, wanneer gaat Z op vakantie?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zainab die gaat ook op vakantie. Is ze al mee begonnen, eigenlijk.
En Iman, die flikker van een Afghaan komt bijna nooit meer langs.
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
durft ie nietquote:Op zondag 1 juli 2007 23:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ow, wanneer gaat Z op vakantie?
Ja, Iman die doet Haram dingen met zijn vriendin![]()
hallee!quote:
ik neem je lief in je aars gekquote:Op zondag 1 juli 2007 23:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Jullie zijn best wel lief eigenlijk
kanker op, berberquote:
Sikimi yala (likken), sikimi em (klinkt dom, zuigen).quote:Op zondag 1 juli 2007 22:59 schreef Double-Helix het volgende:
ik weet het allemaal niet echt,sowieso cote d'azur enzo
en wat is zuig me pik in het turks?
hehe,quote:Op zondag 1 juli 2007 23:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sikimi yala (likken), sikimi em (klinkt dom, zuigen).
gapje!quote:
Geen vuige woorden over Tom,quote:Op zondag 1 juli 2007 23:16 schreef Opperkwal het volgende:
TheSorrow wil zich laten bevredigen door een homofiel.
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:16 schreef Opperkwal het volgende:
TheSorrow wil zich laten bevredigen door een homofiel.
En dan nu dezelfde vraag aan jouquote:
Die beesten kunnen meer dan haarballen produceren?quote:Op zondag 1 juli 2007 23:17 schreef nokwanda het volgende:
Ze pussies are sucking
snap niet waarom ze wel vliegen vangen en geen muggen.
Waarom ze me 's nachts wel kunnen bespringen en kunnen zien als ik maar een teen beweeg, maar niet die kutmug kunnen killen
HANGBUIKZWIJNEN <quote:Op zondag 1 juli 2007 23:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen vuige woorden over Tom,. Hij is tenminste zeker van z'n seksualiteit,
.
je hoeft geen homo te zijn om daar zeker over te zijnquote:Op zondag 1 juli 2007 23:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen vuige woorden over Tom,. Hij is tenminste zeker van z'n seksualiteit,
.
quote:
Inderdaad, 13.gif,quote:
Slaap Zacht, Opperhoofd Grootneusquote:Op zondag 1 juli 2007 23:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Inderdaad, 13.gif,.
Anyways, ik ga slapen, moet morgen werken.
Kusje Deox en D-H, ook de rest.
Trusten allen.
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Slaap Zacht, Opperhoofd Grootneus
halt,bagger zeit!quote:
nee,nu heel kortquote:Op zondag 1 juli 2007 23:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Youssef, heb je nog steeds dat lijpe kapsel?
quote:
je stelt mij teleurquote:Op zondag 1 juli 2007 23:55 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
![]()
maare ik ga schlapen,morgen moet ik vroeg wakker,laterss!
ja tuurlijk, laat me weer alleen!quote:Op zondag 1 juli 2007 23:56 schreef MASD het volgende:
[..]
je stelt mij teleurdan ga ik ook slapen
truste DH
ik spank jou en je chick voor 2 euroquote:
you should be paying mequote:Op maandag 2 juli 2007 00:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik spank jou en je chick voor 2 euro
trusten RJ
Hoezo, je hebt gaten die gedicht moeten worden?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:12 schreef eRrrrJeee het volgende:
morgen
ben al sinds half 6 wakker ofzo.. na een nogal slapeloze nacht ..
vanmiddag tandarts.. hopelijk vind die het probleem
waar?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoezo, je hebt gaten die gedicht moeten worden?
nehquote:Op maandag 2 juli 2007 10:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoezo, je hebt gaten die gedicht moeten worden?
Lijkt me geen prettig gevoel.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:45 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
neh
staat spanning op me voortand.. en word nu naar rechts gedrukt..
is niet heel fijn gevoel
zo dat ik +- 8 asprine per dag nodig heb
naja je mag er 8 per etmaal... en naja het helpt wel tegen de pijnquote:Op maandag 2 juli 2007 10:49 schreef lobotomie het volgende:
+8 aspirine?! dat kan nooit goed voor je zijn ....
haha.. dat komt alleen omdat dat per tablet sterker is..quote:Op maandag 2 juli 2007 10:50 schreef Leia het volgende:
Slik ubiprofen boy, 500 mg. 3 nodig en alles is over!
is het niet echt nee..quote:
Dat is ubiprofenquote:Op maandag 2 juli 2007 11:01 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
haha.. dat komt alleen omdat dat per tablet sterker is..
maja zit nu al te asprineren gaak niet zon andere er doorheen gooien...
we hadden thuis eerst altijd soort poeder.. in een glas water erbij.. en je was 8uur verdoofd.. maar das nu op
stel je niet aan, ik moest 4 dagen bloed kotsen na mijn operatie, das pas ergquote:Op maandag 2 juli 2007 11:01 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
haha.. dat komt alleen omdat dat per tablet sterker is..
maja zit nu al te asprineren gaak niet zon andere er doorheen gooien...
we hadden thuis eerst altijd soort poeder.. in een glas water erbij.. en je was 8uur verdoofd.. maar das nu op
quote:Op maandag 2 juli 2007 11:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
stel je niet aan, ik moest 4 dagen bloed kotsen na mijn operatie, das pas erg
maar ik lag wel aan de morfine
jammer dat dat spul verboden is voor eigen gebruik
na een operatie aan mijn been kreeg ik zo gips om hè, van mijn buik tot mijn tenenquote:Op maandag 2 juli 2007 11:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
stel je niet aan, ik moest 4 dagen bloed kotsen na mijn operatie, das pas erg
maar ik lag wel aan de morfine
jammer dat dat spul verboden is voor eigen gebruik
Jeuk met gips, dat is pas leuk.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:45 schreef MASD het volgende:
[..]
na een operatie aan mijn been kreeg ik zo gips om hè, van mijn buik tot mijn tenenen toen kreeg ik kramp in dat been
3 dagen lang achter elkaar, geen verdovingsmiddel die daartegen werkt
dat is kinderspel vergeleken met kramp in een gipsen beenquote:
omgquote:Op maandag 2 juli 2007 11:45 schreef MASD het volgende:
[..]
na een operatie aan mijn been kreeg ik zo gips om hè, van mijn buik tot mijn tenenen toen kreeg ik kramp in dat been
3 dagen lang achter elkaar, geen verdovingsmiddel die daartegen werkt
hij is gewoon irritantquote:Op maandag 2 juli 2007 14:33 schreef eRrrrJeee het volgende:
jou ava, omg ;o wat vet
murpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpquote:
voor sommige mensen wel jaquote:Op maandag 2 juli 2007 14:09 schreef Double-Helix het volgende:
![]()
[..]
omg![]()
een gebroken pols is ook erg![]()
![]()
ja?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
murpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurpmurp
hoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoiquote:
hoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoi alles goed?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoi
Heul nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Leren doe je maar op school. Daar is het immers voor.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay, okay, op school gamede ik meer dan dat ik leerde.
van 19.15 tot 0630 op bed,. nog moe met dikke lip wakker worden.. en mag morgen terug komen voor lange behandeling.. brrrrrquote:Op maandag 2 juli 2007 18:05 schreef eRrrrJeee het volgende:
lol...
ik bij tandarts... foto make..
ja een ontsteking aan het einde van je wortel...
hier heb je een antibiotica kuurtje.. kom volgendeweek maar terug
kindje tochquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:47 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
van 19.15 tot 0630 op bed,. nog moe met dikke lip wakker worden.. en mag morgen terug komen voor lange behandeling.. brrrrr![]()
Oh bleef bij een meisje 'slapen'.quote:
quote:
Tom heeft dus zijn dikke boem gebruikt?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:59 schreef Leia het volgende:
[..]
Oh bleef bij een meisje 'slapen'.![]()
Maar ze heeft nu herkansing op school dus ik zit hierrrrrrrr J smoken![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Tom heeft dus zijn dikke boem gebruikt?
hoe gaat het met je rechterhand?quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hoe gaat het met je rechterhand?, wilde huwelijksnacht?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:04 schreef Leia het volgende:
[..].
Bwhehe. Neu ik ging zondag helpen verhuizen want ze ging weer op kamers. Dus nu zit ik hier nog. Straks naar Assen!
Maar ze gaat verjaardagstaart bakken voor me!
Selimquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:44 schreef zarGon het volgende:
Ik sliep.
Ja,BG enzoquote:
Ik noem geen namen.quote:
niet echt,gewoon beetje voetballen met vrienden enzoquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik noem geen namen.
Anwyways, nog wat interresants meegemaakt?, ik ben te moe om nog iets te doen,
.
Hoe zou dat zijn, dronken voetballen.. Iedereen ziet de bal dubbelquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:54 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
niet echt,gewoon beetje voetballen met vrienden enzo![]()
ik ben niet dronkenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe zou dat zijn, dronken voetballen.. Iedereen ziet de bal dubbel.
Dát wordt dan de uitdaging.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
en dan schoppen ze tegen de verkeerde ballen aan, whehehehe
Autorijden onder andere,quote:
Succes man. Lukt het nog een beetje?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Morgen mijn mondelinge examens [afbeelding]
Ik heb nooit gedronken, maar behalve ouwehoer'n brengt het leuke dingen mee,quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:40 schreef eRrrrJeee het volgende:
neh dat niet haha.. geen ervaring
fietsen ook niet
eigenlijk niets.. behalve slap ouwehoeren
altijd, en als ik zak, boeie, eigen schuldquote:
Dronken fietsen is niet ohkeyquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dát wordt dan de uitdaging.
[..]
Autorijden onder andere,.
hallee,alles goedquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:13 schreef moemoe het volgende:
Ik verveel me een beetje, hoi.
Trustenquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:41 schreef moemoe het volgende:
Neh dit wordt het ook niet, ik blijf me vervelen.
Toch maar slapen dan trusten.
Sterkte en good luck man.quote:Op woensdag 4 juli 2007 07:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zometeen mondeling woeismiley.gif
nou, veel succes dan maar he?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
over kwartier me laatste mondeling en dan naar huis
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:11 schreef Opperkwal het volgende:
Is dit een discriminatie topic waar hersenloze VMBO-ers buitenlanders komen afzeiken? Of gewone doorsnee slowchat met Sala-Adin in de hoofdrol?
Je bent een buitenlander,geen modschap voor jou!quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:15 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik wil ook voor mod
Kut concurrent!!!!
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:04 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Je bent een buitenlander,geen modschap voor jou!
Aardrijkskundequote:
met jou kan praten, mijn schurftige Berberbroederquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:22 schreef Leia het volgende:
Tevens is stokbrood met kruidenboter, kaas en ham uit de oven dé shit
wie dan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:16 schreef Double-Helix het volgende:
goed goed,met jouw ook? die vuige homo's zijn allemaal weg trouwens
FLETSCH, je vergeet je spuug.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:38 schreef Double-Helix het volgende:
gefeliciteerd met je diplomo,HOMO!
gefeliciteerd, en wat ben je dan nu precies?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:36 schreef zarGon het volgende:
"Gefeliciteerd, je kunt je diploma op 11 juli komen ophalen".
Ik heb niet eens een bevestiging van mijn stagebegeleider van school. Noh, dat zou echt naaierij zijn..
Ict'erquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:39 schreef murp het volgende:
[..]
gefeliciteerd, en wat ben je dan nu precies?
ICT'er met MCSA.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:39 schreef murp het volgende:
[..]
gefeliciteerd, en wat ben je dan nu precies?
wtf vette sigquote:
Ik ben geen nerdquote:
ontkennen is okeyquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:54 schreef moemoe het volgende:
Vooral de ontkenning is het liefst.
* zarGon meedoet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:12 schreef moemoe het volgende:
Zullen we een discussie voeren over religies?
Da's wel leuk in een allochtonen/autochtonen SC.
God bestaat niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:12 schreef moemoe het volgende:
Bewijs dat eens.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:16 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
God bestaat niet.
Wat zijn jullie meningen hierover?
Het lijkt me heel erg onwaarschijnlijk omdat er duizenden goden zijn,mensen verklaarden natuur verschijnselen door ze een godelijke status te geven.quote:
Voor mij bestaat hij in ieder geval niet en als hij zou bestaan zou ik me maar weinig gesteund door hem voelen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:16 schreef Double-Helix het volgende:
God bestaat niet.
Toelaten tot?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Voor mij bestaat hij in ieder geval niet en als hij zou bestaan zou ik me maar weinig gesteund door hem voelen.
Of geloven jullie dat je hem eerst moet toelaten?
ik geloof niet dat hij bestaatquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Voor mij bestaat hij in ieder geval niet en als hij zou bestaan zou ik me maar weinig gesteund door hem voelen.
Of geloven jullie dat je hem eerst moet toelaten?
Jezelf. Je ervoor openstellen bedoel ik daarmee.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:24 schreef zarGon het volgende:
Toelaten tot?
Geloof wordt van kleins af aan ingegoten met de paplepel. Als men groot wordt, begint elk rationeel denkend mens in te zien dat het eigenlijk helemaal niet kan. Het is immers niet bewezen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jezelf. Je ervoor openstellen bedoel ik daarmee.
Dan kan je jezelf ook voor UFO's,geesten,en spaghettimonster openstellen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jezelf. Je ervoor openstellen bedoel ik daarmee.
Er zijn heel wat gelovigen, wil je dan beweren dat zij niet goed bij hun hoofd zijn?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:31 schreef zarGon het volgende:
Geloof wordt van kleins af aan ingegoten met de paplepel. Als men groot wordt, begint elk rationeel denkend mens in te zien dat het eigenlijk helemaal niet kan. Het is immers niet bewezen.
Da's wat ik bedoel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:32 schreef Double-Helix het volgende:
Dan kan je jezelf ook voor UFO's,geesten,en spaghettimonster openstellen.
Nee,het is puur te danken aan indoctrinatie.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Er zijn heel wat gelovigen, wil je dan beweren dat zij niet goed bij hun hoofd zijn?
Welnee, het is meer het bekijken van dingen met een tunnelvisie. Beide kanten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Er zijn heel wat gelovigen, wil je dan beweren dat zij niet goed bij hun hoofd zijn?
zarGon is een moslim,ik ben een ex-moslimquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:41 schreef moemoe het volgende:
Zijn er geen Moslims? Sala? Zo is het saai.
Jumps in head firstquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:12 schreef moemoe het volgende:
Present.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:41 schreef moemoe het volgende:
Zijn er geen Moslims? Sala? Zo is het saai.
Voorkeursbehandeling.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:46 schreef moemoe het volgende:
Oh, wist ik niet eens, hoi!
Misschien niet. Maar al;s er miljarden zijn die een geloof in een soort groot depot gooien dan bestaat het, of je het wil of niet, het heeft invloed op een wereldgeest.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:16 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
God bestaat niet.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:48 schreef Double-Helix het volgende:
zG is een toffe moslim.
Wwhehehe, een hele grote self-fulfilling prophecy.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Misschien niet. Maar al;s er miljarden zijn die een geloof in een soort groot depot gooien dan bestaat het, of je het wil of niet, het heeft invloed op een wereldgeest.
En dat geldt ten goede en ten kwade.
Zoiets heet een eggregor
Ik geloof zelf ook niet op die manier.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
[afbeelding] aanbeden worden.
[..]
Wwhehehe, een hele grote self-fulfilling prophecy.![]()
.
Jawel,lekker de rebel uithangen en niet eraan meedoenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik geloof zelf ook niet op die manier.
Maar als miljarden het wel doen dan kun je de invloed ervan niet echt ontkennen
Ik zeg ook niet dat ik nergens in geloof.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:04 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Jawel,lekker de rebel uithangen en niet eraan meedoen![]()
Agnost?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik nergens in geloof.
Ik ben zelfs een diepgelovig mens. maar ik verrek het om een god de verantwoordelijkheid te geven over mijn leven en de dingen die er fout in gaan.
Dat doe ik en de omstandigheden waarin ik kom. De interactie tussen mezelf en de wereld om me heen.
Of ga ik nou teveel de wfl/tru kant op?
Heeft het een naam?quote:
Jij weer hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:32 schreef Leia het volgende:
zoooooooooooooooo stoned als fak. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |