Neen, dit is een slowchat met niemand in de hoofdrol.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:11 schreef Opperkwal het volgende:
Is dit een discriminatie topic waar hersenloze VMBO-ers buitenlanders komen afzeiken? Of gewone doorsnee slowchat met Sala-Adin in de hoofdrol?
Opscheppen over downloaden,quote:
Ja, de rest is er nietquote:Op zondag 1 juli 2007 21:32 schreef Opperkwal het volgende:
'T is flink stil.
Doe ik niet was vraagquote:Op zondag 1 juli 2007 21:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Opscheppen over downloaden,.
[..]
Ja, de rest is er niet. Ik ga het ook maar morgen weer proberen, denk ik.
Toedels![]()
.
emmen, nederlandquote:
Wie gaan er nou allemaal op vakantie?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:30 schreef Double-Helix het volgende:
ben er weer.
ik,over 10 15 dagenquote:
lekker auto's in de fik zettenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welke buurt gaat deze berber terroriseren?
Parijs ligt nog altijd in het noorden, toch?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:53 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
lekker auto's in de fik zetten,ik weet het niet precies,moet het nog aan mien moeke vragen
![]()
hahahquote:Op zondag 1 juli 2007 22:53 schreef zarGon het volgende:
Ik ben een Marokkaan,
ik schiet je naar de maan,
politie komt achter me aan,
wolla billah, ik heb niets gedaan.
.
Dat maakt niet veel uit, zolang ze maar gezellig zijn, weetje.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zijn wij helemaal alleen met die nieuwelingen , Selim
jaquote:Op zondag 1 juli 2007 22:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Parijs ligt nog altijd in het noorden, toch?:").
schandknaapjesquote:Op zondag 1 juli 2007 22:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat maakt niet veel uit, zolang ze maar gezellig zijn, weetje.
Das waar, kunnen we ze klaarstomen voor Z en Imanquote:Op zondag 1 juli 2007 22:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat maakt niet veel uit, zolang ze maar gezellig zijn, weetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |