quote:Op zondag 1 juli 2007 22:58 schreef TheSorrow het volgende:
Je oma!
Tjah...quote:
krijg kanker, je bent niet eens grappig en zeiktquote:Op zondag 1 juli 2007 23:01 schreef LasTeR het volgende:
...een kankerhoer die topics opent die niet TVP-waardig zijn en ook nog eens een waarde van 0,0 hebben waardoor het forum vervuild wordt met bagger.
verkapte tvp!quote:Op zondag 1 juli 2007 23:01 schreef LasTeR het volgende:
...een kankerhoer die topics opent die niet TVP-waardig zijn en ook nog eens een waarde van 0,0 hebben waardoor het forum vervuild wordt met bagger.
Ik had al eerder gepost, kutn00b. Verder meng ik mijzelf niet meer in dit topic. Daar voel ik mij te puur voor.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:08 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik had al eerder gepost, kutn00b. Verder meng ik mijzelf niet meer in dit topic. Daar voel ik mij te puur voor.
Beetje meer naar onder, goed zo.. Mondje open, ik moet toch schijten, ben ik daar ook gelijk vanafquote:
Ja, natuurlijk ben jij te goed voor kuttopics in ONZ...quote:Op zondag 1 juli 2007 23:08 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik had al eerder gepost, kutn00b. Verder meng ik mijzelf niet meer in dit topic. Daar voel ik mij te puur voor.
ik ben een vent én homo, dus dat doe ik maar al te graagquote:Op zondag 1 juli 2007 23:10 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Beetje meer naar onder, goed zo.. Mondje open, ik moet toch schijten, ben ik daar ook gelijk vanaf
Nou dan, wat klaag je dan, start licking little bitch!quote:Op zondag 1 juli 2007 23:11 schreef Minislak het volgende:
[..]
ik ben een vent én homo, dus dat doe ik maar al te graag
doe niet vies we hebben het over hangbuikzwijnen ja?quote:Op zondag 1 juli 2007 23:13 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Nou dan, wat klaag je dan, start licking little bitch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |