Jezus, wtf is er loos daar...quote:Op zondag 1 juli 2007 18:08 schreef jassy het volgende:
En nu dus weer streamlock
Ja precies, 1 keer een streamlock zou betekenen dat ze een 'hype' willen veroorzaken, maar 20 locks in 3 seconden gaat te ver. Dus ik denk dat het echt is.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:09 schreef eeff het volgende:
Ik denk dat er geen streamlock zou zijn als Jaap dit allemaal acteert, met medeweten van DGK
dan lijkt het me handiger om jaap helemaal buiten beeld te houden...quote:Op zondag 1 juli 2007 18:11 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Ja precies, 1 keer een streamlock zou betekenen dat ze een 'hype' willen veroorzaken, maar 20 locks in 3 seconden gaat te ver. Dus ik denk dat het echt is.
Amateurs .quote:Op zondag 1 juli 2007 18:11 schreef Kinga het volgende:
17:05 - Jaap in de put
van tien
Bruiloft gaat toch door?
Het lijkt me sterk dat ze daar populair door worden...quote:Op zondag 1 juli 2007 18:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Wacht... Amoebe, Brainless en Nix moeten populairder worden, vandaar de streamlock, zijn we veroordeeld te "luisteren" naar hunnie
Daar kun je echt niet naar luisteren, dat is een soort TERROR voor je oren en dat moet je niet willen.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Wacht... Amoebe, Brainless en Nix moeten populairder worden, vandaar de streamlock, zijn we veroordeeld te "luisteren" naar hunnie
Niks van aantrekken.....quote:Op zondag 1 juli 2007 18:11 schreef Kinga het volgende:
17:05 - Jaap in de put
Bij Jaap wil het vandaag allemaal niet lukken. Met een lang gezicht is hij achter de piano gaan zitten, maar na enkele noten houdt hij weer op en schudt het hoofd. Lieke komt hem even opzoeken en probeert hem een beetje op te beuren. “Wil je wat drinken?”, vraagt ze wanneer ze ziet dat haar poging weinig succes heeft. “Ja. Water”, commandeert de bruidegom-in-spé. Kom op, Jaap! Beetje vrolijker!
van tien
Bruiloft gaat toch door?
Heel vals ja.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:14 schreef Meganog het volgende:
Een nietszeggend gesprekje over roken, begeleid door nogal vals 'gitaarspel'.
Ja klopt, waar is hij eigenlijk?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:13 schreef Rotterdammert het volgende:
Wat valt die Huub door de mand vandaag. Niet 1 keer is hij naar Jaap toe gegaan om te vragen het gaat.
Al uren.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:17 schreef Disana het volgende:
Goh, Huub en Nadia praten.
Dan weet jij meer dan ikquote:
Huub en Nadia zaten een paar uur geleden al in kantoor te praten en foto's te kijken op de PC. En nu zitten ze nog steeds in kantoor, dus ik neem aan dat ze daar de hele tijd heb gezeten.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan weet jij meer dan ikIk kijk nauwelijks en luisterde al helemaal niet vanwege de bedroevende saaiheid... en een zeker gitaarspel.
Wat hebben we dan een fijne streamredactie vandaagquote:Op zondag 1 juli 2007 18:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Huub en Nadia zaten een paar uur geleden al in kantoor te praten en foto's te kijken op de PC. En nu zitten ze nog steeds in kantoor, dus ik neem aan dat ze daar de hele tijd heb gezeten.
Vlogens mij is Jaap zijn hele leven al in de warquote:Op zondag 1 juli 2007 18:20 schreef blomst het volgende:
Jaap is echt in de war, hij heeft vandaag nog niet achter de pc gezeten.
Wat heeft dat mensquote:Op zondag 1 juli 2007 18:19 schreef Gert het volgende:
En aanvankelijk deed DGK_REDACTIE nog wel zo trots hier, over dat ze zo open waren, zo anders dan BB. Maar qua streamlocks begint het steeds meer op de Hummie-doctrine te lijken.
Dat zeg ik!quote:Op zondag 1 juli 2007 18:20 schreef blomst het volgende:
En.. dat is dom of zo, om te vragen?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:21 schreef beequeen het volgende:
Nadia wil wat brieven typen en uitprinten.
N: Mogen er meerdere brieven uit?
L: Ja hoor, zoveel als je wilt.
N: Print hij ook in kleur?
![]()
Ach ja, haar gevoel heeft het altijd bij het juiste eind anders zou ze het zo niet voelen.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:21 schreef Disana het volgende:
Onthouden: dinsdag komt Sylvia. Benieuwd of ze (redelijk achterhaald) ook komt aanzetten met anti-Lieke verhalen.
dat mag nietquote:Op zondag 1 juli 2007 18:20 schreef blomst het volgende:
Waarom zou je een brief in kleur uit willen printen?quote:
Het zou me niets verbazen als in het begin Frans achter DGK_REDACTIE zat en hij wel wat meer reageerde. Na zijn vertrek zien we DGK_REDACTIE bijna (helemaal) niet meer.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:19 schreef Gert het volgende:
En aanvankelijk deed DGK_REDACTIE nog wel zo trots hier, over dat ze zo open waren, zo anders dan BB. Maar qua streamlocks begint het steeds meer op de Hummie-doctrine te lijken.
Wat heeft ze gedaan dan? Ik lees heel veel over Hummie maar wat deed ze dan allemaal?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat heeft dat mensde laatste BB verkloot zeg... dat sloeg werkelijk nergens op.
Misschien om er wat romantische lading aan toe te voegen? Of een foto...quote:Op zondag 1 juli 2007 18:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom zou je een brief in kleur uit willen printen?
Ze lezen echt wel vaak mee nogquote:Op zondag 1 juli 2007 18:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als in het begin Frans achter DGK_REDACTIE zat en hij wel wat meer reageerde. Na zijn vertrek zien we DGK_REDACTIE bijna (helemaal) niet meer.
Uhhh, als je kleurtjes in je brief gebruikt? Een fotootje wil meeprinten? Ik bedenk ook maar iets.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom zou je een brief in kleur uit willen printen?
het hele concept verkloot.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat heeft ze gedaan dan? Ik lees heel veel over Hummie maar wat deed ze dan allemaal?
Ik dacht dat ze er van geleerd hadden. Mensen pikken een heleboel, zolang het er open aan toe gaat.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat heeft dat mensde laatste BB verkloot zeg... dat sloeg werkelijk nergens op.
Maar zo gaat het vaak bij nieuwe projecten eerst mag en kan alles totdat de finaciële belangen te groot worden. Ik heb dat al vaak bij diverse bedrijven meegemaakt.
En wie zou dat niet willen...?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor een gewone brief wel. Tenzij ze er roze hartjes en lieve teddybeertjes in wil zetten.
Sylvia is vrij snel naar Barcelona vertrokken, ik denk dat ze niet veel gezien heeft van DGK na haar vertrek.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:21 schreef Disana het volgende:
Onthouden: dinsdag komt Sylvia. Benieuwd of ze (redelijk achterhaald) ook komt aanzetten met anti-Lieke verhalen.
Daarom zeg ik: achterhaald. Ik hoop dat ze met iets beters komt en haar gevoel thuis laatquote:Op zondag 1 juli 2007 18:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Sylvia is vrij snel naar Barcelona vertrokken, ik denk dat ze niet veel gezien heeft van DGK na haar vertrek.
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor een gewone brief wel. Tenzij ze er roze hartjes en lieve teddybeertjes in wil zetten.
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix alleen in de keuken. Hij lijkt langszaam geisoleerd te raken. Japio heeft andere dingen aan z'n hoofd, dus hij kan achter hem aanlopen als een schoothondje.
ALS ik nog eens een handgeschreven brief schrijf, dan gebruik ik inderdaad smileys :-)quote:Op zondag 1 juli 2007 18:29 schreef demins het volgende:
[..]
Of hartjes (het kan altijd erger: smilies!)
Normaal zou dit waarschijnlijk een saaie zondag zijn geweest, maar door wat er vannacht is gebeurd met Jaap blijf je toch naar de streams kijken.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze er van geleerd hadden. Mensen pikken een heleboel, zolang het er open aan toe gaat.
Ietwat gechargeerd gezegd: de boel belazeren mag, zolang we maar wéten dat we belazerd worden.
Maar dat stiekeme gedoe, en het locken van de (betaalde!) streams zodra er ook maar even een controversiële opmerking dreigt te vallen, datt wekt wrevel.
Waar? Wanneer? Filmpje?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze er van geleerd hadden. Mensen pikken een heleboel, zolang het er open aan toe gaat.
Ietwat gechargeerd gezegd: de boel belazeren mag, zolang we maar wéten dat we belazerd worden.
Maar dat stiekeme gedoe, en het locken van de (betaalde!) streams zodra er ook maar even een controversiële opmerking dreigt te vallen, datt wekt wrevel.
En laat ze die tarotkaarten dan ook maar thuishouden !quote:Op zondag 1 juli 2007 18:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: achterhaald. Ik hoop dat ze met iets beters komt en haar gevoel thuis laat![]()
Dennix eet wederom alleen. Eet smakelijk voor iedereen, later.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:28 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dennix heeft het te druk om zittend te eten, en hij smakt erger dan Jaap.
Ergens denk ik dat het daar mee te maken heeft.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:30 schreef RB.Dean het volgende:
Wel jammer dit.. tenzij het gedaan wordt om veiligheidsredenen. Anders suckt het hard.
OK, ik ben gewaarschuwd...quote:Op zondag 1 juli 2007 18:31 schreef Disana het volgende:
[..]
ALS ik nog eens een handgeschreven brief schrijf, dan gebruik ik inderdaad smileys :-)
Van mij mag ze helemaal thuisblijven!quote:Op zondag 1 juli 2007 18:31 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
En laat ze die tarotkaarten dan ook maar thuishouden !
De Redactiequote:Op zondag 1 juli 2007 18:30 schreef RB.Dean het volgende:
Wel jammer dit.. tenzij het gedaan wordt om veiligheidsredenen. Anders suckt het hard.
Normaal ook hoorquote:Op zondag 1 juli 2007 18:24 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Op stream1 staan haar ogen wel heel dicht bijelkaar.
Ja maar mensen blijven toch kijken. Hoeveel stream locks hebben we gehad de laatste maanden. aardig wat.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:26 schreef Gert het volgende:
[..]
En d'r kaarten?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: achterhaald. Ik hoop dat ze met iets beters komt en haar gevoel thuis laat![]()
De doosjes Zinfandel-rosé zijn in de aanbieding. Ik haat Dennis.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:28 schreef Houtspeer het volgende:
Pizza eten met mes en vork.. Ik haat Dennis.
Van mij mag ze zo de villa weer in als miljonaire en winnen.quote:
Jaap, hier spreekt god!quote:Op zondag 1 juli 2007 18:32 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Kijk Jaap! Achter de wolken schijnt de zon!![]()
Op deze cap zie je het weer. Als Japio in het zwembad springt, krijpt hij altijd z'n neus dichtquote:
What the fuck?!! Ik begrijp nu ook niet meer wat wel en niet magquote:Op zondag 1 juli 2007 18:37 schreef ericahysterica het volgende:
Dennix tegen nada ben je aan het msnnen?
N ja gezellig met mijn moeder en mijn vriendinnen![]()
was vast een grapje.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:38 schreef eeff het volgende:
[..]
What the fuck?!! Ik begrijp nu ook niet meer wat wel en niet mag![]()
![]()
de glazen staan in de kast. Ik haat Dennisquote:Op zondag 1 juli 2007 18:35 schreef Gert het volgende:
[..]
De doosjes Zinfandel-rosé zijn in de aanbieding. Ik haat Dennis.
ik hoorde het ook...quote:Op zondag 1 juli 2007 18:37 schreef ericahysterica het volgende:
Dennix tegen nada ben je aan het msnnen?
N ja gezellig met mijn moeder en mijn vriendinnen![]()
volgens mij niet de dames zijn nog niet bij hem geweest. Oh oh wat houden wij toch van paardenquote:Op zondag 1 juli 2007 18:38 schreef blomst het volgende:
Fries roept.
Heeft die vandaag al aandacht gehad?
Ja, een verademing tussen al dat gekrijs en geknauw.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:42 schreef eeff het volgende:
Ik hoor elke keer een soort Nadia van Oranje, heel apart is dat ;-)
Je mag bij een real life soap ALLES zien. Erover praten is ten strengste verboden!quote:Op zondag 1 juli 2007 18:34 schreef akveor het volgende:
[..]
De Redactiekan toch gewoon zeggen dat er iets vervelends gebeurt is en dat het in het belang van alle betrokkenen beter is voorlopig een media stilte af te kondigen? Nu nada niente niks.... Streamlocks en spreekverboden te pas en te onpas.
Hij had hier idd nog vet veel lol!!!quote:Op zondag 1 juli 2007 18:43 schreef Haunter het volgende:
Zo zie ik Jaap toch liever:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat mij betreft 2 van de geniaalste caps van de laatste tijd![]()
Haha, die laatste foto is zo cool.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:43 schreef Haunter het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben benieuwd wat het is; erger dan je eigen broer die doodgegaan is?????quote:Op zondag 1 juli 2007 18:44 schreef itsme het volgende:
Ik opperde dat zelfmoordpoging idee alleen omdat als het huwelijk niet door gaat, met ene vrouw die je nauweliks kent, kan je dan zeggen dat dat erger is dan dat je broer dood is gegaan?![]()
Dat met die N kan niet meerquote:Op zondag 1 juli 2007 18:45 schreef ericahysterica het volgende:
over een kwartier komt melissa en dan gaat ze N opmaken.........wat een feest
Voor Cora koestert ie meer bewust liefde .... Voor z'n broer kwam het gemis achteraf...quote:Op zondag 1 juli 2007 18:44 schreef itsme het volgende:
Ik opperde dat zelfmoordpoging idee alleen omdat als het huwelijk niet door gaat, met ene vrouw die je nauweliks kent, kan je dan zeggen dat dat erger is dan dat je broer dood is gegaan?![]()
Precies. Ik vind het allemaal erg vaag.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:45 schreef eeff het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat het is; erger dan je eigen broer die doodgegaan is?????
My God...
Dat moet wel wat zijn leek mij!![]()
Ik voel me gewoon wat eenzaam in deze stal... Sorry...quote:Op zondag 1 juli 2007 18:46 schreef ericahysterica het volgende:
en die arme fries maar groeten als er iemand langs komt![]()
met een beetje mazzel krijg je een appeltje van Natasia ......leuk he?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon wat eenzaam in deze stal... Sorry...![]()
Wie weet, hoe hij gereageerd heeft na de dood van zijn broer?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:44 schreef itsme het volgende:
Ze ziet er verder lekker uit vandaag..quote:Op zondag 1 juli 2007 18:51 schreef akveor het volgende:
Melissa kan wat moeilijk traplopen.. ze heeft een spiertje gescheurt...
gespierd scheurtjequote:Op zondag 1 juli 2007 18:51 schreef akveor het volgende:
Melissa kan wat moeilijk traplopen.. ze heeft een spiertje gescheurt...
http://www.brandens.net/files/Sounds/FX/Animals/27_36.WAVquote:Op zondag 1 juli 2007 18:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
met een beetje mazzel krijg je een appeltje van Natasia ......leuk he?
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:40 schreef Lieve het volgende:
Ik haat Dennis
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:52 schreef noekje het volgende:
Ik haat Dennis ook.
Ik vind het eigenlijk wel een lekker ventjequote:Op zondag 1 juli 2007 18:55 schreef Houtspeer het volgende:
Ik haat Dennis.
Echt, nou dat had ik echt niet verwachtquote:Op zondag 1 juli 2007 18:55 schreef ericahysterica het volgende:
ik zeg het, is wereldnieuws. Deskundige melissa heeft de borsten van amanda opgelicht en wat denk je ........ze zijn NIET echt!![]()
Als je het filmpje bekijkt dat Amanda Jaap wast in het hotel, zie je duidelijk sneetjes.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:55 schreef ericahysterica het volgende:
ik zeg het, is wereldnieuws. Deskundige melissa heeft de borsten van amanda opgelicht en wat denk je ........ze zijn NIET echt!![]()
Wisten we hier toch allang.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:55 schreef ericahysterica het volgende:
Dank je, had er eigenlijk al spijt van dat ik hem had gepost. Vond hem zelf iets te flauw.quote:
Geen idee, maar ik haat hem.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:00 schreef blomst het volgende:
Wie is die Dennis die jllie allemaal haten?
Helemaal gemist dit, wat deden ze toen?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:43 schreef Haunter het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Je mag hem hebben, met een strik erom!quote:Op zondag 1 juli 2007 18:57 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een lekker ventje![]()
Tis Nixquote:Op zondag 1 juli 2007 19:00 schreef blomst het volgende:
Wie is die Dennis die jllie allemaal haten?
Maakt niet uit, ik haat hem ook.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:02 schreef Cungy het volgende:
had ik al vermeld dat ik dennix haat?
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:00 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Dank je, had er eigenlijk al spijt van dat ik hem had gepost. Vond hem zelf iets te flauw.![]()
Jongens en meisjes, doe eens rustig aan! Dennix heeft best een goed hart.................moest alleen gekookt op zijn rug hangenquote:
Ik heb wel die indruk ja. Toch een hele prestatie, dat hij Brian in zo korte tijd al heeft weten te verslaan.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:03 schreef Ning het volgende:
de meest gehate persoon van dit moment?[afbeelding]
Mogelijk Robert 2006quote:Op zondag 1 juli 2007 19:04 schreef ericahysterica het volgende:
Is hier dan ook maar iemand die hem NIET haat?
Iemand die ik niet ken ga ik niet haten.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:04 schreef ericahysterica het volgende:
en robert 6000 was ook een fan meen ik me te kunnen herinnerenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:05 schreef rooie3 het volgende:
Peter zal nu wel voor Dennis worden.
Iedereen haat hem.
Die ben ik nog niet tegengekomen. Ik haat Dennis.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:04 schreef ericahysterica het volgende:
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Je mag hem hebben, met een strik erom!
(om z'n nek, heel strak)
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die ben ik nog niet tegen gekomen. Ik haat Dennis.
Ik haat Brian, en mag Dennix niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:04 schreef ericahysterica het volgende:
zou mij niets verbazen deze info in het gifarchief van Nasty opgeborgen wordt.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:07 schreef noekje het volgende:
Natas: denk je nu anders over haar?
Mellis: hmmm, ik vind wel dat je er niet om niet lachen. Waar slaat dat op? Als ze nu ook eens natuurlijk zouden zijn maar dat zijn ze absoluut niet.
Natas: de mijne wel
Mellis: haar tepels staan helemaal naar boven
Gaat dit ooit tegen Amanda gebruikt worden?
Ik wordt er ook onpasselijk van!! vooral de gepingel van die halve gare zool.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
Het kan dus nog erger, Brian speelt gitaar en Amanda zingt. MUTE.
Leuk voor zijn kleinkinderen om dit aan te vertellen, in het kader van het roemruchte verleden van opa Wehkamp Baxquote:Op zondag 1 juli 2007 19:07 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Hij kan straks sterke verhalen vertellen, dat nij nog geen week in de kooi was en alle streamers hem al haten.
Heeft hij wel langzaam moeten opbouwen.
Heb je wel boodschappen gedaan?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:08 schreef itsme het volgende:
Nou je leert mensen op deze manier toch wel erg goed kennen. 9 maanden 24 uur per dag. Ik zie mijn dochter niet eens de helft van die tijd.
ik ben geen fan van dennis maar haat hem niet, jullie kunnen echt overdrijven, nooit gehoord van nuanceren, dames en heren op dit forum?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:06 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en robert 6000 was ook een fan meen ik me te kunnen herinneren![]()
ja hier staat tijdelijk ook een muziekje op bij gebrek aan beter.Even geen streams aan want ik kan die kop van die dennix niet meer zien. God wat haat ik die dennixquote:Op zondag 1 juli 2007 19:09 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ik wordt er ook onpasselijk van!! vooral de gepingel van die halve gare zool.
Lekker muziekje op en fok lezen ontspant wel kan ik je vertellen!!
ze moeten op de bank dadelijk.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:11 schreef Houtspeer het volgende:
Waarom zitten de vrouwen hun haar en make-up te doen..?
ik zit al aan de max maar jij bent volgens mij een echte diehard gogogo BQquote:Op zondag 1 juli 2007 19:12 schreef beequeen het volgende:
Wat een streams. Nu weer de kapsalon met Nada en Leeghoofdje, hoeveel kan een mens verdragen?![]()
Mischien moeten we ons maar eens gaan afvragen of we de Gouden Kooi nog wel leuk vindenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:12 schreef beequeen het volgende:
Wat een streams. Nu weer de kapsalon met Nada en Leeghoofdje, hoeveel kan een mens verdragen?![]()
Tja, maar ze hebben ook werkelijk niks te doen.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik had graag gewilt dat ik een vrouw was die 2 uur per dag met mijn uiterlijk bezig was... maar na het douchen ben ik binnen 5 minuten klaar
Kan wel 2 uur er mee bezig zijn maar veel beter wordt het dan niet
Ik heb alleen al 5 minuten nodig om mijn wimpers te kammenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:14 schreef uniekhoorn het volgende:
maar na het douchen ben ik binnen 5 minuten klaar
Gisteravond was echt leuk.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:13 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Mischien moeten we ons maar eens gaan afvragen of we de Gouden Kooi nog wel leuk vinden![]()
Zo wat een drukte met al die poppetjes...quote:Op zondag 1 juli 2007 19:17 schreef DrsH het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had een vage kennis.
Zijn voornaam, dat was Dennis.
Hij gedroeg zich vaak heel laks.
Zijn achternaam was bax.
Zijn handen in zijn zakken en regelmatig fluiten.
Zo loopt hij straks ook uit de kooi weer door de poort naar buiten.
Uit de gedichtenbundel "Voor mijn Vrienden"
Brian Kubaz
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Me toquote:Op zondag 1 juli 2007 19:07 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ik haat Brian, en mag Dennix niet.
voor of nadat je ze hebt opgeplakt?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:16 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik heb alleen al 5 minuten nodig om mijn wimpers te kammen![]()
Ja ik kan die streams nooit lang volhouden dus ben het met je eens.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik zit al aan de max maar jij bent volgens mij een echte diehard gogogo BQ![]()
![]()
![]()
MUTEquote:Op zondag 1 juli 2007 19:18 schreef eeff het volgende:
[..]
Zo wat een drukte met al die poppetjes...
Je vind het zelf heel wat....![]()
Wel met een slipje aan hoop ik (voor Fries)quote:Op zondag 1 juli 2007 19:22 schreef Kinga het volgende:
Amanda zonder zadel?
oh dat is een variant op de dennixhaat, valt allemaal onder extreme aversie, zit in het weer denk ikquote:Op zondag 1 juli 2007 19:22 schreef tipsch het volgende:
Nada heeft nu de honing aan d'r reet? Japio is passé voor denniks. Ik KOTS van die kutdennisk
Natasia wil de punten verdelen en ze moet iets mededelen. Heb je het allemaal een beetje meegekregen van vannacht en vandaag?quote:
Een stemming. Natasja wil ceepees uit de gezamelijk pot om Wilgo te bellen. What else is new?quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wel met een slipje aan hoop ik (voor Fries)![]()
Ja heb net terug gelezen...eigenlijk hoef je alleen maar naar Jaap zijn gezicht te kijken en je weet genoeg..quote:Op zondag 1 juli 2007 19:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Natasia wil de punten verdelen en ze moet iets mededelen. Heb je het allemaal een beetje meegekregen van vannacht en vandaag?![]()
Wanneer iedereen klaar is met optutten denk ikquote:Op zondag 1 juli 2007 19:27 schreef eeff het volgende:
Hoe laat moeten ze op de bank; of is dat nog niet bekend...
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een stemming. Natasja wil ceepees uit de gezamelijk pot om Wilgo te bellen. What else is new?
btw, ik haat Dennis.
Zei die niet,"kijk die oogjes dan??" ?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:28 schreef beequeen het volgende:
Nada tegen Dennix: Ik hou van spelletjes spelen, jij niet?
Dennix heeft, zoals verwacht, geen antwoord.
Ze gaan de 500-punten-pot verdelenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:29 schreef blomst het volgende:
Heeft Natasja dan geen punten meer?
hahahahhaa goeie BSOLquote:Op zondag 1 juli 2007 19:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nee, dit is niet mijn eerste fake
[afbeelding]
rart heeft gevraagd of ze Fries alvast even anaal wil voorbereiden, ze hebben plannen voor vanavondquote:Op zondag 1 juli 2007 19:30 schreef Kinga het volgende:
LMAO OMG dat ass-shot van amanda net
Ik ook, maar 4 is teveelquote:Op zondag 1 juli 2007 19:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Drie keer de kont van Amanda gecapt.![]()
(ik had hem ook)
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
rart heeft gevraagd of ze Fries alvast even anaal wil voorbereiden, ze hebben plannen voor vanavond
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:34 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Gatver. J.aap wast maar één hand na het sassen en gaat weer staan koken.
Jawel, maar wij mogen dat niet horenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:31 schreef milk-shake het volgende:
er is dus nog steeds geen nieuws van jaap..............![]()
Wel hoor, hij is spectaculair afgevallen..quote:Op zondag 1 juli 2007 19:31 schreef milk-shake het volgende:
er is dus nog steeds geen nieuws van jaap..............![]()
Navond je valt met je neus in de dgk boter want ze gaan zo allemaal op de bank zittenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:35 schreef Marieke_B het volgende:
's avonds tezaam![]()
het eten is op..tijd voor de koffie...alles min of meer teruggelezen
Begrijp dat het vandaag gebruikelijk is om aan het eind van elke post te vermelden dat je een hekel hebt aan Dennis.
Heeft iemand ook al zo'n post van DGK_redactie gesignaleerd?
zou wel lachen zijn..
Hij kan het!!!!!! Jammer dat Brian niet gewond isquote:Op zondag 1 juli 2007 19:36 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Toe fries, laat zien dat je bokken kunt.
je gebeden worden verhoord!quote:Op zondag 1 juli 2007 19:36 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Toe fries, laat zien dat je bokken kunt.
Fries luister gewoon goed.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hij kan het!!!!!! Jammer dat Brian niet gewond is
Jammer dat Fries niet over hem heen liep.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:37 schreef Sug4r het volgende:
Brian flikkert van Fries af
ja ..it's his luckydayquote:Op zondag 1 juli 2007 19:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wel hoor, hij is spectaculair afgevallen..![]()
Mooie timingquote:Op zondag 1 juli 2007 19:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
YES !!! YES
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
YES !!! YES
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen cap? Maar Brian wist al dat hij van het paard zou vallen. knap hè?quote:
ja dan schiet hem wat te binnen en dan gebeurt het ook ......quote:Op zondag 1 juli 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen cap? Maar Brian wist al dat hij van het paard zou vallen. knap hè?
Wat een capsquote:Op zondag 1 juli 2007 19:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
YES !!! YES
[afbeelding]
[afbeelding]
Sjips, ik stond net een senseootje klaar te maken.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Met zadel gaat het toch beter"![]()
![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:39 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Brrr van het paard geknikkerd. Tja, dieren hebben een feilloss instinct voor goed en slecht.
Maak hier maar King van.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:40 schreef eeff het volgende:
BSOL queen of the caps!!!!!!
ja ken niet he...altijd blijven oplettenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sjips, ik stond net een senseootje klaar te maken.![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
YES !!! YES
[afbeelding]
[afbeelding]
En Amanda loopt meestal topless op strandquote:Op zondag 1 juli 2007 19:42 schreef Sug4r het volgende:
Wanneer Jaap klaar is met eten gaan ze rond de tafel zitten. Natasia moet wat kwijt en ze gaan de punten uit de pot verdelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |