Geen idee, maar ik haat hem.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:00 schreef blomst het volgende:
Wie is die Dennis die jllie allemaal haten?
Helemaal gemist dit, wat deden ze toen?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:43 schreef Haunter het volgende:
Zo zie ik Jaap toch liever:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat mij betreft 2 van de geniaalste caps van de laatste tijd![]()
Je mag hem hebben, met een strik erom!quote:Op zondag 1 juli 2007 18:57 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een lekker ventje![]()
Tis Nixquote:Op zondag 1 juli 2007 19:00 schreef blomst het volgende:
Wie is die Dennis die jllie allemaal haten?
Maakt niet uit, ik haat hem ook.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:02 schreef Cungy het volgende:
had ik al vermeld dat ik dennix haat?
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:00 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Dank je, had er eigenlijk al spijt van dat ik hem had gepost. Vond hem zelf iets te flauw.![]()
Jongens en meisjes, doe eens rustig aan! Dennix heeft best een goed hart.................moest alleen gekookt op zijn rug hangenquote:
Ik heb wel die indruk ja. Toch een hele prestatie, dat hij Brian in zo korte tijd al heeft weten te verslaan.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:03 schreef Ning het volgende:
de meest gehate persoon van dit moment?[afbeelding]
Mogelijk Robert 2006quote:Op zondag 1 juli 2007 19:04 schreef ericahysterica het volgende:
Is hier dan ook maar iemand die hem NIET haat?
Iemand die ik niet ken ga ik niet haten.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:04 schreef ericahysterica het volgende:
en robert 6000 was ook een fan meen ik me te kunnen herinnerenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:05 schreef rooie3 het volgende:
Peter zal nu wel voor Dennis worden.
Iedereen haat hem.
Die ben ik nog niet tegengekomen. Ik haat Dennis.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:04 schreef ericahysterica het volgende:
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Je mag hem hebben, met een strik erom!
(om z'n nek, heel strak)
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die ben ik nog niet tegen gekomen. Ik haat Dennis.
Ik haat Brian, en mag Dennix niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:04 schreef ericahysterica het volgende:
zou mij niets verbazen deze info in het gifarchief van Nasty opgeborgen wordt.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:07 schreef noekje het volgende:
Natas: denk je nu anders over haar?
Mellis: hmmm, ik vind wel dat je er niet om niet lachen. Waar slaat dat op? Als ze nu ook eens natuurlijk zouden zijn maar dat zijn ze absoluut niet.
Natas: de mijne wel
Mellis: haar tepels staan helemaal naar boven
Gaat dit ooit tegen Amanda gebruikt worden?
Ik wordt er ook onpasselijk van!! vooral de gepingel van die halve gare zool.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
Het kan dus nog erger, Brian speelt gitaar en Amanda zingt. MUTE.
Leuk voor zijn kleinkinderen om dit aan te vertellen, in het kader van het roemruchte verleden van opa Wehkamp Baxquote:Op zondag 1 juli 2007 19:07 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Hij kan straks sterke verhalen vertellen, dat nij nog geen week in de kooi was en alle streamers hem al haten.
Heeft hij wel langzaam moeten opbouwen.
Heb je wel boodschappen gedaan?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:08 schreef itsme het volgende:
Nou je leert mensen op deze manier toch wel erg goed kennen. 9 maanden 24 uur per dag. Ik zie mijn dochter niet eens de helft van die tijd.
ik ben geen fan van dennis maar haat hem niet, jullie kunnen echt overdrijven, nooit gehoord van nuanceren, dames en heren op dit forum?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:06 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en robert 6000 was ook een fan meen ik me te kunnen herinneren![]()
ja hier staat tijdelijk ook een muziekje op bij gebrek aan beter.Even geen streams aan want ik kan die kop van die dennix niet meer zien. God wat haat ik die dennixquote:Op zondag 1 juli 2007 19:09 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ik wordt er ook onpasselijk van!! vooral de gepingel van die halve gare zool.
Lekker muziekje op en fok lezen ontspant wel kan ik je vertellen!!
ze moeten op de bank dadelijk.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:11 schreef Houtspeer het volgende:
Waarom zitten de vrouwen hun haar en make-up te doen..?
ik zit al aan de max maar jij bent volgens mij een echte diehard gogogo BQquote:Op zondag 1 juli 2007 19:12 schreef beequeen het volgende:
Wat een streams. Nu weer de kapsalon met Nada en Leeghoofdje, hoeveel kan een mens verdragen?![]()
Mischien moeten we ons maar eens gaan afvragen of we de Gouden Kooi nog wel leuk vindenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:12 schreef beequeen het volgende:
Wat een streams. Nu weer de kapsalon met Nada en Leeghoofdje, hoeveel kan een mens verdragen?![]()
Tja, maar ze hebben ook werkelijk niks te doen.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik had graag gewilt dat ik een vrouw was die 2 uur per dag met mijn uiterlijk bezig was... maar na het douchen ben ik binnen 5 minuten klaar
Kan wel 2 uur er mee bezig zijn maar veel beter wordt het dan niet
Ik heb alleen al 5 minuten nodig om mijn wimpers te kammenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:14 schreef uniekhoorn het volgende:
maar na het douchen ben ik binnen 5 minuten klaar
Gisteravond was echt leuk.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:13 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Mischien moeten we ons maar eens gaan afvragen of we de Gouden Kooi nog wel leuk vinden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |