Op deze cap zie je het weer. Als Japio in het zwembad springt, krijpt hij altijd z'n neus dichtquote:
What the fuck?!! Ik begrijp nu ook niet meer wat wel en niet magquote:Op zondag 1 juli 2007 18:37 schreef ericahysterica het volgende:
Dennix tegen nada ben je aan het msnnen?
N ja gezellig met mijn moeder en mijn vriendinnen![]()
was vast een grapje.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:38 schreef eeff het volgende:
[..]
What the fuck?!! Ik begrijp nu ook niet meer wat wel en niet mag![]()
![]()
de glazen staan in de kast. Ik haat Dennisquote:Op zondag 1 juli 2007 18:35 schreef Gert het volgende:
[..]
De doosjes Zinfandel-rosé zijn in de aanbieding. Ik haat Dennis.
ik hoorde het ook...quote:Op zondag 1 juli 2007 18:37 schreef ericahysterica het volgende:
Dennix tegen nada ben je aan het msnnen?
N ja gezellig met mijn moeder en mijn vriendinnen![]()
volgens mij niet de dames zijn nog niet bij hem geweest. Oh oh wat houden wij toch van paardenquote:Op zondag 1 juli 2007 18:38 schreef blomst het volgende:
Fries roept.
Heeft die vandaag al aandacht gehad?
Ja, een verademing tussen al dat gekrijs en geknauw.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:42 schreef eeff het volgende:
Ik hoor elke keer een soort Nadia van Oranje, heel apart is dat ;-)
Je mag bij een real life soap ALLES zien. Erover praten is ten strengste verboden!quote:Op zondag 1 juli 2007 18:34 schreef akveor het volgende:
[..]
De Redactiekan toch gewoon zeggen dat er iets vervelends gebeurt is en dat het in het belang van alle betrokkenen beter is voorlopig een media stilte af te kondigen? Nu nada niente niks.... Streamlocks en spreekverboden te pas en te onpas.
Hij had hier idd nog vet veel lol!!!quote:Op zondag 1 juli 2007 18:43 schreef Haunter het volgende:
Zo zie ik Jaap toch liever:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat mij betreft 2 van de geniaalste caps van de laatste tijd![]()
Haha, die laatste foto is zo cool.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:43 schreef Haunter het volgende:
Zo zie ik Jaap toch liever:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat mij betreft 2 van de geniaalste caps van de laatste tijd![]()
Ik ben benieuwd wat het is; erger dan je eigen broer die doodgegaan is?????quote:Op zondag 1 juli 2007 18:44 schreef itsme het volgende:
Ik opperde dat zelfmoordpoging idee alleen omdat als het huwelijk niet door gaat, met ene vrouw die je nauweliks kent, kan je dan zeggen dat dat erger is dan dat je broer dood is gegaan?![]()
Dat met die N kan niet meerquote:Op zondag 1 juli 2007 18:45 schreef ericahysterica het volgende:
over een kwartier komt melissa en dan gaat ze N opmaken.........wat een feest
Voor Cora koestert ie meer bewust liefde .... Voor z'n broer kwam het gemis achteraf...quote:Op zondag 1 juli 2007 18:44 schreef itsme het volgende:
Ik opperde dat zelfmoordpoging idee alleen omdat als het huwelijk niet door gaat, met ene vrouw die je nauweliks kent, kan je dan zeggen dat dat erger is dan dat je broer dood is gegaan?![]()
Precies. Ik vind het allemaal erg vaag.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:45 schreef eeff het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat het is; erger dan je eigen broer die doodgegaan is?????
My God...
Dat moet wel wat zijn leek mij!![]()
Ik voel me gewoon wat eenzaam in deze stal... Sorry...quote:Op zondag 1 juli 2007 18:46 schreef ericahysterica het volgende:
en die arme fries maar groeten als er iemand langs komt![]()
met een beetje mazzel krijg je een appeltje van Natasia ......leuk he?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon wat eenzaam in deze stal... Sorry...![]()
Wie weet, hoe hij gereageerd heeft na de dood van zijn broer?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:44 schreef itsme het volgende:
Ze ziet er verder lekker uit vandaag..quote:Op zondag 1 juli 2007 18:51 schreef akveor het volgende:
Melissa kan wat moeilijk traplopen.. ze heeft een spiertje gescheurt...
gespierd scheurtjequote:Op zondag 1 juli 2007 18:51 schreef akveor het volgende:
Melissa kan wat moeilijk traplopen.. ze heeft een spiertje gescheurt...
http://www.brandens.net/files/Sounds/FX/Animals/27_36.WAVquote:Op zondag 1 juli 2007 18:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
met een beetje mazzel krijg je een appeltje van Natasia ......leuk he?
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:40 schreef Lieve het volgende:
Ik haat Dennis
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:52 schreef noekje het volgende:
Ik haat Dennis ook.
Ik vind het eigenlijk wel een lekker ventjequote:Op zondag 1 juli 2007 18:55 schreef Houtspeer het volgende:
Ik haat Dennis.
Echt, nou dat had ik echt niet verwachtquote:Op zondag 1 juli 2007 18:55 schreef ericahysterica het volgende:
ik zeg het, is wereldnieuws. Deskundige melissa heeft de borsten van amanda opgelicht en wat denk je ........ze zijn NIET echt!![]()
Als je het filmpje bekijkt dat Amanda Jaap wast in het hotel, zie je duidelijk sneetjes.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:55 schreef ericahysterica het volgende:
ik zeg het, is wereldnieuws. Deskundige melissa heeft de borsten van amanda opgelicht en wat denk je ........ze zijn NIET echt!![]()
Wisten we hier toch allang.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:55 schreef ericahysterica het volgende:
Dank je, had er eigenlijk al spijt van dat ik hem had gepost. Vond hem zelf iets te flauw.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |