met een beetje mazzel krijg je een appeltje van Natasia ......leuk he?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon wat eenzaam in deze stal... Sorry...![]()
Wie weet, hoe hij gereageerd heeft na de dood van zijn broer?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:44 schreef itsme het volgende:
Ik opperde dat zelfmoordpoging idee alleen omdat als het huwelijk niet door gaat, met ene vrouw die je nauweliks kent, kan je dan zeggen dat dat erger is dan dat je broer dood is gegaan?![]()
Ze ziet er verder lekker uit vandaag..quote:Op zondag 1 juli 2007 18:51 schreef akveor het volgende:
Melissa kan wat moeilijk traplopen.. ze heeft een spiertje gescheurt...
gespierd scheurtjequote:Op zondag 1 juli 2007 18:51 schreef akveor het volgende:
Melissa kan wat moeilijk traplopen.. ze heeft een spiertje gescheurt...
http://www.brandens.net/files/Sounds/FX/Animals/27_36.WAVquote:Op zondag 1 juli 2007 18:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
met een beetje mazzel krijg je een appeltje van Natasia ......leuk he?
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:40 schreef Lieve het volgende:
Ik haat Dennis
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:52 schreef noekje het volgende:
Ik haat Dennis ook.
Ik vind het eigenlijk wel een lekker ventjequote:Op zondag 1 juli 2007 18:55 schreef Houtspeer het volgende:
Ik haat Dennis.
Echt, nou dat had ik echt niet verwachtquote:Op zondag 1 juli 2007 18:55 schreef ericahysterica het volgende:
ik zeg het, is wereldnieuws. Deskundige melissa heeft de borsten van amanda opgelicht en wat denk je ........ze zijn NIET echt!![]()
Als je het filmpje bekijkt dat Amanda Jaap wast in het hotel, zie je duidelijk sneetjes.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:55 schreef ericahysterica het volgende:
ik zeg het, is wereldnieuws. Deskundige melissa heeft de borsten van amanda opgelicht en wat denk je ........ze zijn NIET echt!![]()
Wisten we hier toch allang.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:55 schreef ericahysterica het volgende:
Dank je, had er eigenlijk al spijt van dat ik hem had gepost. Vond hem zelf iets te flauw.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |