Geen idee, maar ik haat hem.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:00 schreef blomst het volgende:
Wie is die Dennis die jllie allemaal haten?
Helemaal gemist dit, wat deden ze toen?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:43 schreef Haunter het volgende:
Zo zie ik Jaap toch liever:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat mij betreft 2 van de geniaalste caps van de laatste tijd![]()
Je mag hem hebben, met een strik erom!quote:Op zondag 1 juli 2007 18:57 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een lekker ventje![]()
Tis Nixquote:Op zondag 1 juli 2007 19:00 schreef blomst het volgende:
Wie is die Dennis die jllie allemaal haten?
Maakt niet uit, ik haat hem ook.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:02 schreef Cungy het volgende:
had ik al vermeld dat ik dennix haat?
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:00 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Dank je, had er eigenlijk al spijt van dat ik hem had gepost. Vond hem zelf iets te flauw.![]()
Jongens en meisjes, doe eens rustig aan! Dennix heeft best een goed hart.................moest alleen gekookt op zijn rug hangenquote:
Ik heb wel die indruk ja. Toch een hele prestatie, dat hij Brian in zo korte tijd al heeft weten te verslaan.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:03 schreef Ning het volgende:
de meest gehate persoon van dit moment?[afbeelding]
Mogelijk Robert 2006quote:Op zondag 1 juli 2007 19:04 schreef ericahysterica het volgende:
Is hier dan ook maar iemand die hem NIET haat?
Iemand die ik niet ken ga ik niet haten.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:04 schreef ericahysterica het volgende:
en robert 6000 was ook een fan meen ik me te kunnen herinnerenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:05 schreef rooie3 het volgende:
Peter zal nu wel voor Dennis worden.
Iedereen haat hem.
Die ben ik nog niet tegengekomen. Ik haat Dennis.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:04 schreef ericahysterica het volgende:
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Je mag hem hebben, met een strik erom!
(om z'n nek, heel strak)
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die ben ik nog niet tegen gekomen. Ik haat Dennis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |