Zo wat een drukte met al die poppetjes...quote:Op zondag 1 juli 2007 19:17 schreef DrsH het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had een vage kennis.
Zijn voornaam, dat was Dennis.
Hij gedroeg zich vaak heel laks.
Zijn achternaam was bax.
Zijn handen in zijn zakken en regelmatig fluiten.
Zo loopt hij straks ook uit de kooi weer door de poort naar buiten.
Uit de gedichtenbundel "Voor mijn Vrienden"
Brian Kubaz
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Me toquote:Op zondag 1 juli 2007 19:07 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ik haat Brian, en mag Dennix niet.
voor of nadat je ze hebt opgeplakt?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:16 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik heb alleen al 5 minuten nodig om mijn wimpers te kammen![]()
Ja ik kan die streams nooit lang volhouden dus ben het met je eens.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik zit al aan de max maar jij bent volgens mij een echte diehard gogogo BQ![]()
![]()
![]()
MUTEquote:Op zondag 1 juli 2007 19:18 schreef eeff het volgende:
[..]
Zo wat een drukte met al die poppetjes...
Je vind het zelf heel wat....![]()
Wel met een slipje aan hoop ik (voor Fries)quote:Op zondag 1 juli 2007 19:22 schreef Kinga het volgende:
Amanda zonder zadel?
oh dat is een variant op de dennixhaat, valt allemaal onder extreme aversie, zit in het weer denk ikquote:Op zondag 1 juli 2007 19:22 schreef tipsch het volgende:
Nada heeft nu de honing aan d'r reet? Japio is passé voor denniks. Ik KOTS van die kutdennisk
Natasia wil de punten verdelen en ze moet iets mededelen. Heb je het allemaal een beetje meegekregen van vannacht en vandaag?quote:
Een stemming. Natasja wil ceepees uit de gezamelijk pot om Wilgo te bellen. What else is new?quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wel met een slipje aan hoop ik (voor Fries)![]()
Ja heb net terug gelezen...eigenlijk hoef je alleen maar naar Jaap zijn gezicht te kijken en je weet genoeg..quote:Op zondag 1 juli 2007 19:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Natasia wil de punten verdelen en ze moet iets mededelen. Heb je het allemaal een beetje meegekregen van vannacht en vandaag?![]()
Wanneer iedereen klaar is met optutten denk ikquote:Op zondag 1 juli 2007 19:27 schreef eeff het volgende:
Hoe laat moeten ze op de bank; of is dat nog niet bekend...
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een stemming. Natasja wil ceepees uit de gezamelijk pot om Wilgo te bellen. What else is new?
btw, ik haat Dennis.
Zei die niet,"kijk die oogjes dan??" ?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:28 schreef beequeen het volgende:
Nada tegen Dennix: Ik hou van spelletjes spelen, jij niet?
Dennix heeft, zoals verwacht, geen antwoord.
Ze gaan de 500-punten-pot verdelenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:29 schreef blomst het volgende:
Heeft Natasja dan geen punten meer?
hahahahhaa goeie BSOLquote:Op zondag 1 juli 2007 19:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nee, dit is niet mijn eerste fake
[afbeelding]
rart heeft gevraagd of ze Fries alvast even anaal wil voorbereiden, ze hebben plannen voor vanavondquote:Op zondag 1 juli 2007 19:30 schreef Kinga het volgende:
LMAO OMG dat ass-shot van amanda net
Ik ook, maar 4 is teveelquote:Op zondag 1 juli 2007 19:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Drie keer de kont van Amanda gecapt.![]()
(ik had hem ook)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |