quote:Op zondag 1 juli 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wel met een slipje aan hoop ik (voor Fries)![]()
Ja heb net terug gelezen...eigenlijk hoef je alleen maar naar Jaap zijn gezicht te kijken en je weet genoeg..quote:Op zondag 1 juli 2007 19:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Natasia wil de punten verdelen en ze moet iets mededelen. Heb je het allemaal een beetje meegekregen van vannacht en vandaag?![]()
Wanneer iedereen klaar is met optutten denk ikquote:Op zondag 1 juli 2007 19:27 schreef eeff het volgende:
Hoe laat moeten ze op de bank; of is dat nog niet bekend...
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een stemming. Natasja wil ceepees uit de gezamelijk pot om Wilgo te bellen. What else is new?
btw, ik haat Dennis.
Zei die niet,"kijk die oogjes dan??" ?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:28 schreef beequeen het volgende:
Nada tegen Dennix: Ik hou van spelletjes spelen, jij niet?
Dennix heeft, zoals verwacht, geen antwoord.
Ze gaan de 500-punten-pot verdelenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:29 schreef blomst het volgende:
Heeft Natasja dan geen punten meer?
hahahahhaa goeie BSOLquote:Op zondag 1 juli 2007 19:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nee, dit is niet mijn eerste fake
[afbeelding]
rart heeft gevraagd of ze Fries alvast even anaal wil voorbereiden, ze hebben plannen voor vanavondquote:Op zondag 1 juli 2007 19:30 schreef Kinga het volgende:
LMAO OMG dat ass-shot van amanda net
Ik ook, maar 4 is teveelquote:Op zondag 1 juli 2007 19:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Drie keer de kont van Amanda gecapt.![]()
(ik had hem ook)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |