Klopt.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:08 schreef schatje het volgende:
Op Nowlive staat dat Sylvia een dinsdag komt i.p.v. vandaag.
kleine pupillen ookquote:Op zondag 1 juli 2007 15:08 schreef Marrije het volgende:
Jaap ziet eruit alsof hij elk moment in huilen kan uitbarsten.
quote:Op zondag 1 juli 2007 15:08 schreef Kinga het volgende:
jaap kijkt echt eng uit zijn ogen
quote:Op zondag 1 juli 2007 15:09 schreef farceman het volgende:
Eens volgens hoelang Nada doet over het opmaken om 15.01 was ze uit haar nest
Het zal wel iets zijn van: Het is toch fucking niet normaal....quote:Op zondag 1 juli 2007 15:09 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Kan iemand liplezen?? Jaap is namelijk af en toe bezig
Niet te geloven dit, terwijl hij hele leuke filmpjes maakt.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:11 schreef sjakie4life het volgende:
Ik weet niet of iemand dit al heeft gepost, maar kom het net tegen op VOL. Te triest.
DGK gaat ook buiten de kooi erg ver
Door de toenemende bedreigingen via internet ben ik genoodzaakt om mijn youtube account op te heffen. Ik weet niet of er nog mensen zijn die bepaalde filmpjes willen hebben maar dan moeten ze dat binnen nu en 17.00 uur doen Daarna zijn al mijn filmpjes weg en zal ik ergens met een ander account wrsch anoniem hele beschaafde nietszeggende filmpjes online zetten.
Dit ter bescherming van mijn gezin
Hoe ver kan de Gouden Kooi buiten het hek gaan.
Ben er erg verdrietig en teleurgesteld over.
Groetjes BBoon
bron: http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=7800
Dit is te schandalig voor woorden mijn god wat heb je toch een idioten!quote:Op zondag 1 juli 2007 15:11 schreef sjakie4life het volgende:
Ik weet niet of iemand dit al heeft gepost, maar kom het net tegen op VOL. Te triest.
Door de toenemende bedreigingen via internet ben ik genoodzaakt om mijn youtube account op te heffen. Ik weet niet of er nog mensen zijn die bepaalde filmpjes willen hebben maar dan moeten ze dat binnen nu en 17.00 uur doen Daarna zijn al mijn filmpjes weg en zal ik ergens met een ander account wrsch anoniem hele beschaafde nietszeggende filmpjes online zetten.
Groetjes BBoon
Ze horen het vanzelf... als blijkt dat het huwelijk niet door gaat.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:12 schreef Kinga het volgende:
J: 30 juni 2007, worst day of my life
B: heeft het met een familielid te maken
J: je hoort het vanzelf
nou ja zegquote:Op zondag 1 juli 2007 15:11 schreef sjakie4life het volgende:
Groetjes BBoon
Hier niet maar is voor het laatst op 29-06 bijgewerkt.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:08 schreef waxmask het volgende:
Kingjaap is ook down.
Dan ken je achter niet , die regelen echt wel dat dat huwelijk nog doorgaat hoor.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze horen het vanzelf... als blijkt dat het huwelijk niet door gaat.
Ik vind het nogal wat, dat hij zegt dat dit erger is dan de dood van zijn broer. Ik bedoel, er is naar het schijnt niemand dood... en om dat ze zeggen dat dit erger is dan de dood vanje broerquote:Op zondag 1 juli 2007 15:12 schreef Villalux het volgende:
hij wil alleen meer geld voor het trouwen, van Tien DAAR gaat het hem om hij speelt een spel.......speelt hij geen spel dan moet hij er snel uit gaan .als dit de meest traumatische ervaring van zijn leven is..!
MMM lekker Honneponnetje is ook weer wakker.quote:
Met jaap weet je het maar nooitquote:Op zondag 1 juli 2007 15:14 schreef CoT het volgende:
Volgens mij lult die Jaap maar wat, en is er helemaal niks aan de hand
dat is het rare ..........erger dan een sterfgeval bestaat niet ...dus ik ben zeer benieuwdquote:Op zondag 1 juli 2007 15:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat, dat hij zegt dat dit erger is dan de dood van zijn broer. Ik bedoel, er is naar het schijnt niemand dood... en om dat ze zeggen dat dit erger is dan de dood vanje broer
Hij is een beetje vaag daarin inderdaad. Hij heeft toen toch ook eens gezegd dat hij opgelucht was dat die strijd eindelijk over was en dat hij blij was dat zijn broer dood was.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat, dat hij zegt dat dit erger is dan de dood van zijn broer. Ik bedoel, er is naar het schijnt niemand dood... en om dat ze zeggen dat dit erger is dan de dood vanje broer
En Cora breekt, Cora breekt dan?quote:Op zondag 1 juli 2007 15:11 schreef Pavement het volgende:
Heel dat huwelijk was een fake dus daar zal het niet over gaan. Het heeft denk ik meer met iets thuis te maken.
Er word nu niet bepaald lovend over jaap geschreven in de kranten.
Wat ook kan zijn is dat fons van rtl jaap niet meer in de show wilt hebben.
Hij gaf laatst een interview dat dgk iets teveel doet voor de kijkcijfers. Het mocht van hem een stuk minder
nada van nie ...quote:Op zondag 1 juli 2007 15:16 schreef akveor het volgende:
[..]
MMM lekker Honneponnetje is ook weer wakker.
Dat was zijn eerste reactie toen hij van zijn dood hoorde ja. Ook een hele vreemde reactie.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:17 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hij is een beetje vaag daarin inderdaad. Hij heeft toen toch ook eens gezegd dat hij opgelucht was dat die strijd eindelijk over was en dat hij blij was dat zijn broer dood was.
idd, ze beginnen de streamers alvast warm te maken met het feit dat plotseling de bruiloft niet doorgaat.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:14 schreef CoT het volgende:
Volgens mij lult die Jaap maar wat, en is er helemaal niks aan de hand
YUP maar dan die wel van 20 jaar terug AUB... maar ik vind haar er wel wat op lijken plus de naam Nadia.quote:
Het heeft vast met het huwelijk te maken. Cora heeft het gewoon afgeblazen. Vandaar ook dat hij zei dat hij thuis niets meer heeft.quote:
Ja, en als het erger is dan de dood van je broerquote:Op zondag 1 juli 2007 15:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
idd, ze beginnen de streamers alvast warm te maken met het feit dat plotseling de bruiloft niet doorgaat.
Wat al 3 maanden geleden al in het script stond geschreven
Twee sterfgevallen?quote:Op zondag 1 juli 2007 15:17 schreef milk-shake het volgende:
[..]
dat is het rare ..........erger dan een sterfgeval bestaat niet ...dus ik ben zeer benieuwd
Het lijkt me een beetje raar dat ze daar een streamlock voor gebruiken. Ik had dan eerder een videoboodschap verwacht en dat Jaap dan ter aarde zou storten...quote:Op zondag 1 juli 2007 15:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
idd, ze beginnen de streamers alvast warm te maken met het feit dat plotseling de bruiloft niet doorgaat.
Wat al 3 maanden geleden al in het script stond geschreven
Ja scan reallife soap toch ? Die gozer is gewoon zo slim/dom dat hij bepaalde deals met talpa heeft gemaakt voor hij de kooi inkwam, hij garanderde tv hun betaalde. bv door hem zn eigen merknaam te geven.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze weet dat onder de douche alle camera's op haar gericht staan, dus zó gek vind ik het niet!quote:Op zondag 1 juli 2007 15:20 schreef beequeen het volgende:
Nada pakt niet ff een douche? Ownee, net als gisteren , eerst opmaken en dan douchen.
en die was weer verre fam van amandel ...of zo iets...wat is de wereld toch kleinquote:Op zondag 1 juli 2007 15:19 schreef akveor het volgende:
[..]
YUP maar dan die wel van 20 jaar terug AUB... maar ik vind haar er wel wat op lijken plus de naam Nadia.
Volgens mij heeft hij wel eens gezegd dat hij niets met zijn broer had, ze konden niet met elkaar overwegquote:Op zondag 1 juli 2007 15:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
jij wilt zeggen dat het een werkelijk had kunnen gebeuren die bruiloft. Ik ken daad werkelijk niemand die ging trouwen en zo afstandelijk tegen zn haar partner deed. Het is gewoon fake.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het heeft vast met het huwelijk te maken. Cora heeft het gewoon afgeblazen. Vandaar ook dat hij zei dat hij thuis niets meer heeft.
silvia kom pas dinsdagquote:Op zondag 1 juli 2007 15:24 schreef lorence1 het volgende:
sylvia en jaap lagen in het huis niet goed, maar jaap heeft meerdere malen tegen huub gezegd dat hij het erg jammer vindt dat hij sylvia niet op een goede manier heeft leren kennen.... misschien biedt sylvia vandaag wat uitkomst door even met jaap te praten en kunnen we op die manier wa meer te weten komen
Ken jij mensen die in de gouden kooi zitten dan? En zich zéér bewust zijn dat alles wat ze zeggen door heel veel mensen wordt gehoord?quote:Op zondag 1 juli 2007 15:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
jij wilt zeggen dat het een werkelijk had kunnen gebeuren die bruiloft. Ik ken daad werkelijk niemand die ging trouwen en zo afstandelijk tegen zn haar partner deed. Het is gewoon fake.
We zijn 24 min verder en ze loopt nog steeds rond te lopen in ponnetje...quote:Op zondag 1 juli 2007 15:09 schreef farceman het volgende:
Eens volgens hoelang Nada doet over het opmaken om 15.01 was ze uit haar nest
Alle bewoners spelen een rol en zijn dus op een of andere manier acteur... het zijn alleen amateurs.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:25 schreef agter het volgende:
Voordat Jaap de Kooi in kwam, stond er een tijd lang een advertentie op DGK-site waarin ze een acteur vroegen om deel te nemen aan het programma.
Die ad. staat er nu niet meer. Kennelijk is de vacature vervuld??
Denken jullie dat Jaap een acteur is?
gisteren ging ze ook eerst nog even heur haren stylen voor het douchenquote:Op zondag 1 juli 2007 15:20 schreef beequeen het volgende:
Nada pakt niet ff een douche? Ownee, net als gisteren , eerst opmaken en dan douchen.
Gowns lovely made out of lacequote:Op zondag 1 juli 2007 15:25 schreef farceman het volgende:
[..]
We zijn 24 min verder en ze loopt nog steeds rond te lopen in ponnetje...
het zijn inprincipe allemaal acteurs, ze worden langzaam maar zeker een persiflage van hun zelf. Ze gaan de lijnen uitlopen die ze zelf hebben gecreerd.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:25 schreef agter het volgende:
Voordat Jaap de Kooi in kwam, stond er een tijd lang een advertentie op DGK-site waarin ze een acteur vroegen om deel te nemen aan het programma.
tuurlijk maar dat zijn ze min of meer allemaal . Alleen speelt Jaap soms echt een rol(Terror Jaap)quote:Op zondag 1 juli 2007 15:25 schreef agter het volgende:
Ik heb het idee dat Amanda wel 100% zo is zoals ze zich voordoet. En dat meen ik.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alle bewoners spelen een rol en zijn dus op een of andere manier acteur... het zijn alleen amateurs.
Ik ook onder mijn onderbrioekquote:Op zondag 1 juli 2007 15:28 schreef CoT het volgende:
Nadia is naakt onder die rok
BB was minder heftig, de bewoners waren minder bereikbaar, de kijkers hadden "invloed" op welke bewoner ze weg wilden hebben en BB duurt maar 3 maanden..... de kans dat mensen er dan dus zo diep in komen te zitten en zo heftig gaan reageren op een bewoner of zijn of haar achterban is dan ook stukken kleiner.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
het zijn inprincipe allemaal acteurs, ze worden langzaam maar zeker een persiflage van hun zelf. Ze gaan de lijnen uitlopen die ze zelf hebben gecreerd.
ff OFFTOPIC, was er bij big brother nu ook zoveel streamlocks geheimen bedreigingen etc ?
Het is niet erg genoeg om z'n 24uurs aan te vragen dus dan moet haast wel. Maar als Cora het heeft afgeblazen dan is de verhaallijn toch makkelijk aan te passen? Wat telefoongesprekjes, videoboodschappen. Plus dat Jaap zo gemakkelijk met Brian praat twijfel ik ook over bedreigingen. Er werd later ook steeds geroepen dat die ene jongen teruggehaald moest worden maar dat dat niet meer kon. Maar dat had dan misschien gewoon te maken dat ie z'n zender had weggooid. Plus dat het raar is dat Jaap uren en uren weggeweest is na z'n eigen vrijgezellenfeestje. Dus misschien een gesprek geweest met die gast erbij? Wat doet die jongen eigenlijk naast vriend van Jaap zijn.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het heeft vast met het huwelijk te maken. Cora heeft het gewoon afgeblazen. Vandaar ook dat hij zei dat hij thuis niets meer heeft.
Ze zijn er op VOL mee bezig.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:28 schreef Kinga het volgende:
Heeft iemand al een filmpje van jaap vannacht?
het zal wel prettig zijn, amanda en lieke doen dat ook vaker las ik hier. Ik ben er alleen niet achter wat er zo prettig aan isquote:Op zondag 1 juli 2007 15:28 schreef CoT het volgende:
Je hoeft minder slipjes uit te wassen!quote:Op zondag 1 juli 2007 15:31 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
het zal wel prettig zijn, amanda en lieke doen dat ook vaker las ik hier. Ik ben er alleen niet achter wat er zo prettig aan is
Daar ben ik ook van overtuigd, daar waar Huub en Brian liepen te dollen toen ze dachten dat er nog een streamlock was, en iedereen vrij relaxed deed, bleef Amanda boos en raar doen....quote:Op zondag 1 juli 2007 15:28 schreef agter het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Amanda wel 100% zo is zoals ze zich voordoet. En dat meen ik.
De string schijnt dan niet door en het tekent niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:31 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
het zal wel prettig zijn, amanda en lieke doen dat ook vaker las ik hier. Ik ben er alleen niet achter wat er zo prettig aan is
Nee, ik zie totaal geen liefde bij hun. Jaap heeft wel eens gezegd dat hij zn hart etc bij cora kon luchten maar hij sprak amper met haar in de villa. Jaap praat ook bijna nooit over cora ze Als cora op bezoek is is, lijkt het wel of ze elkaar eigenlijk niet kennen. Jaap verkracht elk meisje wat op zn pad komt , grijpt naar tieten etcquote:Op zondag 1 juli 2007 15:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ken jij mensen die in de gouden kooi zitten dan? En zich zéér bewust zijn dat alles wat ze zeggen door heel veel mensen wordt gehoord?
Amanda kan heel erg warm en oprecht liefdevol zijn!quote:
Dat dus...quote:Op zondag 1 juli 2007 15:36 schreef demins het volgende:
[..]
Amanda kan heel erg warm en oprecht liefdevol zijn!Was ze het maar wat vaker...
ze is nog jong, dat word hier nog wel eens vergetenquote:Op zondag 1 juli 2007 15:36 schreef demins het volgende:
[..]
Komt wel goed, alle (oude) fimpjes zijn straks gewoon weer te bekijken op een andere youtube accountquote:Op zondag 1 juli 2007 15:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet te geloven dit, terwijl hij hele leuke filmpjes maakt.
Ik ookquote:
Eerlijkgezegd vind ik Amanda de warmste en oprechtste persoon in heel dat huisquote:Op zondag 1 juli 2007 15:36 schreef demins het volgende:
[..]
Nada is dan ook heel verliefd met roze wolken en al...........op zichzelf dan hequote:Op zondag 1 juli 2007 15:32 schreef beequeen het volgende:
Nada loopt van de ene spiegel naar de andere.
Hoe kom je daarbij???quote:Op zondag 1 juli 2007 15:37 schreef wolferl het volgende:
Ik denk dat Jaap aankomende week zijn 24 uur aanvraagt.
Goede opmerking. Ik vergeet het ook vaak. Welke negentien-jarige is er nu stabiel, volwassen en wordt niet heen-en-weer geslingerd door emoties en gevoel?quote:Op zondag 1 juli 2007 15:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
ze is nog jong, dat word hier nog wel eens vergeten
Het gaat om het idee dat mensen zo ver gaan, dreigementen enzo.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:36 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Komt wel goed, alle (oude) fimpjes zijn straks gewoon weer te bekijken op een andere youtube account
Ja Brian probeerde hem wat op te vrolijken, viel me echt mee van hem.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:38 schreef noekje het volgende:
Amanda: ik heb gehoord dat je zei dat het met een uitspraak te maken heeft.
???
Amanda is lief nu. Brian was dat ook. Ik denk dat alle bewoners in tijden van nood toch met elkaar meeleven en zo hoort het ook.
en het gaat zo tegenvallen wedden ?quote:
Dat is nog het ergste van alles idd. Je zou toch denken dat niemand zo kan zijn, maar helaas... Amanda wel.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:28 schreef agter het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Amanda wel 100% zo is zoals ze zich voordoet. En dat meen ik.
quote:Op zondag 1 juli 2007 15:37 schreef Rotterdammert het volgende:
waar is huub doetnix nu om zijn vriend te steunen?
Bedankt! Jammer dat het zo moet.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:36 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Komt wel goed, alle (oude) fimpjes zijn straks gewoon weer te bekijken op een andere youtube account
Dat denk ik niet... of de redactie moet hem tegemoet willen komen want geld heeft Jaap niet om 10.000 te kunnen missen.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:37 schreef wolferl het volgende:
Ik denk dat Jaap aankomende week zijn 24 uur aanvraagt.
wil jij hem bedanken voor al die leuke filmpjes en hem sterkte toewensen?quote:Op zondag 1 juli 2007 15:36 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 juli 2007 15:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is nog het ergste van alles idd. Je zou toch denken dat niemand zo kan zijn, maar helaas... Amanda wel.
Nadia was toch naar de kapsalon?quote:Op zondag 1 juli 2007 15:41 schreef farceman het volgende:
Dennix is idd al heel lang achter volgens mij en nu samen met Nadia
Gister zei hij tegen zijn vriend dat het geld hem even niks kon schelen omdat kingjaap.nl al 2 jaar salarissen waard is. Nou ga er rustig van uit dat kingjaap.nl zo'n 30.000 euro waard is.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat denk ik niet... of de redactie moet hem tegemoet willen komen want geld heeft Jaap niet om 10.000 te kunnen missen.
Nada ging naar de kapsalon, zeg maar, naar de volgende spiegel. Het zou goed kunnen dat Dennix daar dan ook zit idd.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:41 schreef farceman het volgende:
Dennix is idd al heel lang achter volgens mij en nu samen met Nadia
Zolang ie in het huis zit ja...quote:Op zondag 1 juli 2007 15:43 schreef wolferl het volgende:
[..]
Gister zei hij tegen zijn vriend dat het geld hem even niks kon schelen omdat kingjaap.nl al 2 jaar salarissen waard is. Nou ga er rustig van uit dat kingjaap.nl zo'n 30.000 euro waard is.
quote:Op zondag 1 juli 2007 15:43 schreef DrsH het volgende:
Ik denk dat Jaap gisteren zelf te horen gekregen heeft dat hij gescript komt te overlijden in DGK,
Na DGK is hij zo weer vergetenquote:
nou ik niet, ik vind haar zo'n enorme trut dat ze noet snel iets goed doet in mijn ogen, nu is ze vast uit op dr tv momentje, die komen in het gedrang nu nadia er is.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:34 schreef Kinga het volgende:
Awww, ik vind Amanda echt aandoenlijk nu
[afbeelding]
zij heeft zo'n rare platte kont, bij het overige lichaam van haar zou je denken dat ze een enorme koeien-kont zou hebbenquote:Op zondag 1 juli 2007 15:28 schreef CoT het volgende:
jaap heeft een nieuwe vriend weet je nog? jaap liet Huub barsten. Dennix is zijn dikke maat.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:37 schreef Rotterdammert het volgende:
waar is huub nu om zijn vriend te steunen?
Sites met veel hits kunnen veel waard worden.. vanwege advertentie sheit enzo...quote:Op zondag 1 juli 2007 15:46 schreef eeff het volgende:
Hoezo kingjaap.nl 30.000 euro waard?
ja den Doennix liep vannacht te lachen erg invoelend allemaal...echt een maatjequote:Op zondag 1 juli 2007 15:47 schreef itsme het volgende:
[..]
jaap heeft een nieuwe vriend weet je nog? jaap liet Huub barsten. Dennix is zijn dikke maat.
het allerliefste schatje, zo'n engeltje zou je met de feestdagen in de kerstboom plaatsen, pure onschuldquote:Op zondag 1 juli 2007 15:34 schreef Kinga het volgende:
Awww, ik vind Amanda echt aandoenlijk nu
[afbeelding]
Geef haar nu ook eens wat krediet ze pas 19 en heeft echt te weinig hersens om door te hebben dat dit een tv moment zou kunnen zijnquote:Op zondag 1 juli 2007 15:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou ik niet, ik vind haar zo'n enorme trut dat ze noet snel iets goed doet in mijn ogen, nu is ze vast uit op dr tv momentje, die komen in het gedrang nu nadia er is.
MUTE...... ik word eigenlijk schijtziek van jou en dit is dus mijn laatste reactiequote:Op zondag 1 juli 2007 15:49 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het allerliefste schatje, zo'n engeltje zou je met de feestdagen in de kerstboom plaatsen, pure onschuld
HET IS EEN MAN GEWEEST! Hoe vaak moet ik het nog zeggen. Die kont is van dezelfde soort als die van Kelly.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:47 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zij heeft zo'n rare platte kont, bij het overige lichaam van haar zou je denken dat ze een enorme koeien-kont zou hebben
ik moet wel lachen om jou .........................jij ben een mannelijke amanda.....onschuld hahaquote:Op zondag 1 juli 2007 15:49 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het allerliefste schatje, zo'n engeltje zou je met de feestdagen in de kerstboom plaatsen, pure onschuld
is het de tijd van de maand of zit je in de overgangquote:Op zondag 1 juli 2007 15:50 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
MUTE...... ik word eigenlijk schijtziek van jou en dit is dus mijn laatste reactie
Weet ik ook wel, maar sommige mensen gaan nou eenmaal teveel op in het spel van DGK heet, en hebben geen eigen leven blijkbaar. Het is maar for fun van BBoon en ik doen en mensen gaan daar te serieus op in, te sneu gewoon. Maar ik ga lekker genieten van de zon, jullie veel streamplezier!quote:Op zondag 1 juli 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat om het idee dat mensen zo ver gaan, dreigementen enzo.
De mooie liedjes van jou , in combi met Boon.![]()
Nee, Nadia is tot een paar jaar geleden erg dik geweest, vandaar die vreemde hobbelige vormen en celulites op der belly. En ook dat ze Jaap begrijpt in zijn afvalrace.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:51 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
HET IS EEN MAN GEWEEST! Hoe vaak moet ik het nog zeggen. Die kont is van dezelfde soort als die van Kelly.
Precies. Al zal ie daarvoor van de redactie geen toestemming krijgen.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:52 schreef Yourski het volgende:
Huub moet nu gewoon zorgen dat Jaap vertrekt, door hem op dit moment weg te terroriseren, dat klinkt hard, maar zo gaat dit spel.
Jaap is op zijn zwakst nu, hij liet/laat Huub stikken voor nitwit Dennis dus nu kan hij terugslaan.
Het wordt tijd dat Mama Robert een kinderfilter op de PC zet, ik krijg wat van die gast.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:52 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ik moet wel lachen om jou .........................jij ben een mannelijke amanda.....onschuld haha
je onderschriftquote:Op zondag 1 juli 2007 15:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Sites met veel hits kunnen veel waard worden.. vanwege advertentie sheit enzo...
quote:Op zondag 1 juli 2007 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Mama Robert een kinderfilter op de PC zet, ik krijg wat van die gast.
wij wonen in een kinderfilter-vrij huisquote:Op zondag 1 juli 2007 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Mama Robert een kinderfilter op de PC zet, ik krijg wat van die gast.
Nope.quote:
Ach, er is een mod, die hem lief en aandoenlijk en zelfs poëtisch vind...quote:Op zondag 1 juli 2007 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees je ook wel eens de CODUS ? Misschien een kleine tipquote:
heb ik dr toch nog overschatquote:Op zondag 1 juli 2007 15:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
Geef haar nu ook eens wat krediet ze pas 19 en heeft echt te weinig hersens om door te hebben dat dit een tv moment zou kunnen zijn
ik heb zin om bij jou te gaan wonen, het is toch vakantiequote:Op zondag 1 juli 2007 15:50 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
MUTE...... ik word eigenlijk schijtziek van jou en dit is dus mijn laatste reactie
quote:Op zondag 1 juli 2007 15:49 schreef robert2006 het volgende:
[..]
je ken ook op ponykampquote:Op zondag 1 juli 2007 15:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik heb zin om bij jou te gaan wonen, het is toch vakantie
ga je me adopteren dan wordt je mijn 2e moeder, oh, oh wat zullen we een pret hebben![]()
![]()
Bedankt voor de tip en de groeten aan VOL.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lees je ook wel eens de CODUS ? Misschien een kleine tip![]()
je weet nooit wie je tegen komquote:Op zondag 1 juli 2007 16:01 schreef ericahysterica het volgende:
huub over de zender tegen Nada": anders doe je hem in je ondergoed
Nada: heb ik niet
Ik vind het maar raar dat ze haar nu al interviewen; ze zit er nog maar net.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:04 schreef beequeen het volgende:
Andries aan de telefoon met Nada.
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:03 schreef Leandra het volgende:
Misschien kan er weer on-topic gepost worden ipv van dat eeuwige gezeik van en over die stoephoer en haar blinde fan?!
Ze is wel grappig.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar dat ze haar nu al interviewen; ze zit er nog maar net.
Oh, het is voor een kort stukje. Later komt Andries langs voor een groot interview.
wat een leeghoofd dat mens brrrquote:Op zondag 1 juli 2007 16:05 schreef beequeen het volgende:
Nada MUTE, dit verhaal kennen we al.
Ik vind trouwens wel dat hij er geschikt voor is, gaat goed om met de bewoners, leuke interviews met best aardige vragen, heb alleen zijn stukken nooit gelezenquote:Op zondag 1 juli 2007 16:07 schreef Kinga het volgende:
Wel apart dat Andries voor de Party werkt.
En zijn collega waar hij het net over had is Chantal uit BB5.........quote:Op zondag 1 juli 2007 16:05 schreef CoT het volgende:
Andries zat toch in BB3?
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:05 schreef CoT het volgende:
Andries zat toch in BB3?
Doet ie volgens mij al een paar jaar, begonnen met een column over BB. Op zich niet zooo raar trouwens, hij heeft lerarenopleiding Nederlands gedaan en als je dan niet voor de klas wilt kun je prima voor een tijdschrift gaan schrijven.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:07 schreef Kinga het volgende:
Wel apart dat Andries voor de Party werkt.
Ik moet bekennen dat ik het geluid wel aan heb staan maar niet luisterquote:Op zondag 1 juli 2007 16:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze is wel grappig.
Andries: wacht even hoor, gaat van alles mis met de auto. . .heb je de koppeling in?
Nadia: zit er een vrouw achter het stuur?
![]()
en hij is natuurlijk geschikt om erachter te komen of Nadia inderdaad ooit een man is geweest.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:08 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik vind trouwens wel dat hij er geschikt voor is, gaat goed om met de bewoners, leuke interviews met best aardige vragen, heb alleen zijn stukken nooit gelezen
graagquote:Op zondag 1 juli 2007 16:08 schreef kleinzusje het volgende:
Robert heeft gepoogd ook over meer te schrijven dan Amanda, maar veel users hier maken hem af. Misschien een idee om daar eens naar te kijken.
Robert tovert ook bij mij een glimlach op mn gezicht , maar veel wannebee newbee mods gaan zo off topic, terwijl ze bij iedereen verkondigen dat niet te doen.
tip: Robert: lekker door posten, stream gerelateerdtip anderen: Huub blijven aanbidden en Robert met rust laten als hij ontopic post. Of stuur een gezellig PM etje naar een mod om over hem te klagen.
Nu ben ik even mod wannebee, maar laat een user met rust en post over wat je ziet.
jaap is heel moeilijk te peilen, hoe serieus je hem moet nemen is mij niet duidelijk......quote:Op zondag 1 juli 2007 16:12 schreef Kinga het volgende:
Ben ik de enige die Jaap een beetje triest vind nu?
Ok, origineel ist niet maar toch vind ik het treffend.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik het geluid wel aan heb staan maar niet luisterEn opmerkingen over vrouwen en rijden (of mannen en bier of vreemdgaan) vind ik niet zo ehm... origineel meer
![]()
Jaap is triest, maar is het echt of gespeeld?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:12 schreef Kinga het volgende:
+1.quote:
Mij ook niet. Ik vind het nogal wat om te stellen dat deze dag nog erger is dan die waarop zijn broer overleed.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:12 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
jaap is heel moeilijk te peilen, hoe serieus je hem moet nemen is mij niet duidelijk......
Beetje wel maar ik vooral nieuwsschierig en vind het maar niks dat het zo geheim wordt gehoudenquote:Op zondag 1 juli 2007 16:12 schreef Kinga het volgende:
en gaan sporten en lekker eten, het theater.... dat is voor mij een hele vreemde reactie op een traumatische gebeurtenisquote:Op zondag 1 juli 2007 16:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ik vind het nogal wat om te stellen dat deze dag nog erger is dan die waarop zijn broer overleed.
Ken je het nummer "Geld Drank en Lekkere Wijven is waar het in het hele leven om gaat, daar kun je nooit genoeg van krijgen dat maakt het leven de moeite waard" van Peer Mullens niet de vroegere hoofdredacteur van de Candyquote:Op zondag 1 juli 2007 16:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik het geluid wel aan heb staan maar niet luisterEn opmerkingen over vrouwen en rijden (of mannen en bier of vreemdgaan) vind ik niet zo ehm... origineel meer
![]()
Ik ga niet meejanken omdat iemand anders huilt en niet weet waarom. Als ik de oorzaak wist zou ik misschien mee kunnen leven.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:12 schreef Kinga het volgende:
Was dat ook met Gert-Jan?quote:
En wat te denken het favoriete nummer van Elly de pp "Geil moet ze zijn"?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:15 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ken je het nummer "Geld Drank en Lekkere Wijven is waar het in het hele leven om gaat, daar kun je nooit genoeg van krijgen dat maakt het leven de moeite waard" van Peer Mullens niet de vroegere hoofdredacteur van de Candy
Ik krijg het gevoel dat hij behoorlijk aan het overdrijven is, misschien voor bepaalde TVmomenten.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ik vind het nogal wat om te stellen dat deze dag nog erger is dan die waarop zijn broer overleed.
Hahaha, ik moet soms zo om je lachenquote:Op zondag 1 juli 2007 16:15 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Jaap ligt met zijn hoofd op de piano.
Heeft ie dat ook allemaal gedaan? (ik ben er net) Nou ja, sommige mensen kunnen dat (ik denk aan Theodoor Holman die op de middag van de moord op zijn vriend Van Gogh gewoon zijn radioprogramma deed).quote:Op zondag 1 juli 2007 16:15 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en gaan sporten en lekker eten, het theater.... dat is voor mij een hele vreemde reactie op een traumatische gebeurtenis
Als streamer laat ik me niet playen door ene KingJaap. Van hem wil ik keiharde bewijzen...quote:Op zondag 1 juli 2007 16:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap is triest, maar is het echt of gespeeld?
Nee, ken ik niet. Ik vind het al irritant genoeg dat dankzij Jaap soms 'bier en tieten' in mijn hoofd zitquote:Op zondag 1 juli 2007 16:15 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ken je het nummer "Geld Drank en Lekkere Wijven is waar het in het hele leven om gaat, daar kun je nooit genoeg van krijgen dat maakt het leven de moeite waard" van Peer Mullens niet de vroegere hoofdredacteur van de Candy
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:15 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Sterker nog als dit de meest traumatische dag van mijn leven was, zat ik niet meer in DGK dan pakte ik mijn biezen!quote:Op zondag 1 juli 2007 16:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat hij behoorlijk aan het overdrijven is, misschien voor bepaalde TVmomenten.
Er zal best iets zijn, maar als het zo erg is als hij doet voorkomen verwacht je toch dat hij iemand gaat bellen om het e.e.a. door te spreken.
Ik luister eerder naar Andriesquote:Op zondag 1 juli 2007 16:17 schreef beequeen het volgende:
knip, te voorbarig.
Helaas hebben wij vannacht niet gezien, anders zouden we misschien een beter beeld hebben van de ernst. Voorlopig hou ik het op wat jij zegt.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat hij behoorlijk aan het overdrijven is, misschien voor bepaalde TVmomenten.
Er zal best iets zijn, maar als het zo erg is als hij doet voorkomen verwacht je toch dat hij iemand gaat bellen om het e.e.a. door te spreken.
Eenschquote:Op zondag 1 juli 2007 16:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Als streamer laat ik me niet playen door ene KingJaap. Van hem wil ik keiharde bewijzen...
Moet je de CD toch kopen staan ook nummers als "grote blote borsten en Lexy ik ben zo sexy op"quote:Op zondag 1 juli 2007 16:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet. Ik vind het al irritant genoeg dat dankzij Jaap soms 'bier en tieten' in mijn hoofd zit![]()
Als zijn moeder zou zijn overleden was hij ook weggegaan (neem ik aan).quote:Op zondag 1 juli 2007 16:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Sterker nog als dit de meest traumatische dag van mijn leven was, zat ik niet meer in DGK dan pakte ik mijn biezen!
Misschien dat dat gebeurt is in de uren die hij weg is geweest. Maar eerst keiharde bewijzen en dan jank ik misschien mee. Zijn ze nu helemaal van de pot gerukt daar bij die klote Redactie? Opzadelen met streamlocks en geheimzinnige gesprekjes dat er niets over gezegd mag worden. Als er echt iets is lijkt het me juist iets is wat in het spel thuishoort. Het gaat toch in dit spel om hoe de wannabee miljonair en z'n vrienden en geliefden om kunnen gaan met het gemis in DGK?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is bijzonder attent van jequote:Op zondag 1 juli 2007 16:20 schreef DrsH het volgende:
[..]
Moet je de CD toch kopen staan ook nummers als "grote blote borsten en Lexy ik ben zo sexy op"
Eventueel wil ik je de teksten wel toesturen.![]()
![]()
![]()
![]()
Op VOL zijn ze op zoek naar het fragment van Jaap, ik hou het in de gaten.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Helaas hebben wij vannacht niet gezien, anders zouden we misschien een beter beeld hebben van de ernst. Voorlopig hou ik het op wat jij zegt.
En bedankt maar weer... BIER EN TIETUH....quote:Op zondag 1 juli 2007 16:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet. Ik vind het al irritant genoeg dat dankzij Jaap soms 'bier en tieten' in mijn hoofd zit![]()
Ach ja zo ben ik ook weerquote:
hij noemt het de meest traumatische dag van zijn leven..........ik ken zijn leven natuurlijk niet maar lijkt het nogal wat......wat doet hij daar dan nog in die poppenkast van JdM voor dat rotgeldquote:Op zondag 1 juli 2007 16:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als zijn moeder zou zijn overleden was hij ook weggegaan (neem ik aan).
Er zit ook wel wat theatraals in.
THXquote:Op zondag 1 juli 2007 16:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op VOL zijn ze op zoek naar het fragment van Jaap, ik hou het in de gaten.
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op VOL zijn ze op zoek naar het fragment van Jaap, ik hou het in de gaten.
Weg geweest? Hoezo? Wanneer?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien dat dat gebeurt is in de uren die hij weg is geweest.
Zijn beste vriend....quote:Op zondag 1 juli 2007 16:23 schreef CoT het volgende:
Jaap lacht na een opmerking van Denniks
Brother in cry
Geld maakt meer kapot dan je lief hebt!quote:Op zondag 1 juli 2007 16:23 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hij noemt het de meest traumatische dag van zijn leven..........ik ken zijn leven natuurlijk niet maar lijkt het nogal wat......wat doet hij daar dan nog in die poppenkast van JdM voor dat rotgeld
Maak me nou niet blij met een dooie mus.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:25 schreef blomst het volgende:
Waar is Dennix eigelijk? Of is hij al thuis?
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:23 schreef akveor het volgende:
[..]
En bedankt maar weer... BIER EN TIETUH....![]()
![]()
Laten we niet hopen dat hij nu 'thuis' is, want dan wint hij dus de villa.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:25 schreef blomst het volgende:
Waar is Dennix eigelijk? Of is hij al thuis?
hey kleinzusje, bedankt voor je lieve woordjes.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:08 schreef kleinzusje het volgende:
Robert heeft gepoogd ook over meer te schrijven dan Amanda, maar veel users hier maken hem af. Misschien een idee om daar eens naar te kijken.
Robert tovert ook bij mij een glimlach op mn gezicht , maar veel wannebee newbee mods gaan zo off topic, terwijl ze bij iedereen verkondigen dat niet te doen.
tip: Robert: lekker door posten, stream gerelateerd
tip anderen: Huub blijven aanbidden en Robert met rust laten als hij ontopic post. Of stuur een gezellig PM etje naar een mod om over hem te klagen.
Nu ben ik even mod wannebee, maar laat een user met rust en post over wat je ziet.
scherp donniequote:Op zondag 1 juli 2007 16:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laten we niet hopen dat hij nu 'thuis' is, want dan wint hij dus de villa.
Hij is helaas nog in de kooi, met sjaaltje en al.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maak me nou niet blij met een dooie mus.![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:15 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Dus toch.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:30 schreef ericahysterica het volgende:
Dennix een eng R&B liedje met zo n hoog toontje![]()
Vannacht was ie toch uren niet te zien? Of ben ik nu gek? Ik dacht dat ie naar de febo was geweest.quote:
Vind je het gek!?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:30 schreef Peter6000 het volgende:
Er heerst hier een erg negatieve sfeer rondom Dennis.
Zo slecht zingt hij nou ook weer niet.
Peter, het klinkt vies. Sorry maar dat VOEL ik zoquote:Op zondag 1 juli 2007 16:30 schreef Peter6000 het volgende:
Er heerst hier een erg negatieve sfeer rondom Dennis.
Zo slecht zingt hij nou ook weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |