De string schijnt dan niet door en het tekent niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:31 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
het zal wel prettig zijn, amanda en lieke doen dat ook vaker las ik hier. Ik ben er alleen niet achter wat er zo prettig aan is
Nee, ik zie totaal geen liefde bij hun. Jaap heeft wel eens gezegd dat hij zn hart etc bij cora kon luchten maar hij sprak amper met haar in de villa. Jaap praat ook bijna nooit over cora ze Als cora op bezoek is is, lijkt het wel of ze elkaar eigenlijk niet kennen. Jaap verkracht elk meisje wat op zn pad komt , grijpt naar tieten etcquote:Op zondag 1 juli 2007 15:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ken jij mensen die in de gouden kooi zitten dan? En zich zéér bewust zijn dat alles wat ze zeggen door heel veel mensen wordt gehoord?
Amanda kan heel erg warm en oprecht liefdevol zijn!quote:
Dat dus...quote:Op zondag 1 juli 2007 15:36 schreef demins het volgende:
[..]
Amanda kan heel erg warm en oprecht liefdevol zijn!Was ze het maar wat vaker...
ze is nog jong, dat word hier nog wel eens vergetenquote:Op zondag 1 juli 2007 15:36 schreef demins het volgende:
[..]
Komt wel goed, alle (oude) fimpjes zijn straks gewoon weer te bekijken op een andere youtube accountquote:Op zondag 1 juli 2007 15:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet te geloven dit, terwijl hij hele leuke filmpjes maakt.
Ik ookquote:
Eerlijkgezegd vind ik Amanda de warmste en oprechtste persoon in heel dat huisquote:Op zondag 1 juli 2007 15:36 schreef demins het volgende:
[..]
Nada is dan ook heel verliefd met roze wolken en al...........op zichzelf dan hequote:Op zondag 1 juli 2007 15:32 schreef beequeen het volgende:
Nada loopt van de ene spiegel naar de andere.
Hoe kom je daarbij???quote:Op zondag 1 juli 2007 15:37 schreef wolferl het volgende:
Ik denk dat Jaap aankomende week zijn 24 uur aanvraagt.
Goede opmerking. Ik vergeet het ook vaak. Welke negentien-jarige is er nu stabiel, volwassen en wordt niet heen-en-weer geslingerd door emoties en gevoel?quote:Op zondag 1 juli 2007 15:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
ze is nog jong, dat word hier nog wel eens vergeten
Het gaat om het idee dat mensen zo ver gaan, dreigementen enzo.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:36 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Komt wel goed, alle (oude) fimpjes zijn straks gewoon weer te bekijken op een andere youtube account
Ja Brian probeerde hem wat op te vrolijken, viel me echt mee van hem.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:38 schreef noekje het volgende:
Amanda: ik heb gehoord dat je zei dat het met een uitspraak te maken heeft.
???
Amanda is lief nu. Brian was dat ook. Ik denk dat alle bewoners in tijden van nood toch met elkaar meeleven en zo hoort het ook.
en het gaat zo tegenvallen wedden ?quote:
Dat is nog het ergste van alles idd. Je zou toch denken dat niemand zo kan zijn, maar helaas... Amanda wel.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:28 schreef agter het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Amanda wel 100% zo is zoals ze zich voordoet. En dat meen ik.
quote:Op zondag 1 juli 2007 15:37 schreef Rotterdammert het volgende:
waar is huub doetnix nu om zijn vriend te steunen?
Bedankt! Jammer dat het zo moet.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:36 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Komt wel goed, alle (oude) fimpjes zijn straks gewoon weer te bekijken op een andere youtube account
Dat denk ik niet... of de redactie moet hem tegemoet willen komen want geld heeft Jaap niet om 10.000 te kunnen missen.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:37 schreef wolferl het volgende:
Ik denk dat Jaap aankomende week zijn 24 uur aanvraagt.
wil jij hem bedanken voor al die leuke filmpjes en hem sterkte toewensen?quote:Op zondag 1 juli 2007 15:36 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 juli 2007 15:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is nog het ergste van alles idd. Je zou toch denken dat niemand zo kan zijn, maar helaas... Amanda wel.
Nadia was toch naar de kapsalon?quote:Op zondag 1 juli 2007 15:41 schreef farceman het volgende:
Dennix is idd al heel lang achter volgens mij en nu samen met Nadia
Gister zei hij tegen zijn vriend dat het geld hem even niks kon schelen omdat kingjaap.nl al 2 jaar salarissen waard is. Nou ga er rustig van uit dat kingjaap.nl zo'n 30.000 euro waard is.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat denk ik niet... of de redactie moet hem tegemoet willen komen want geld heeft Jaap niet om 10.000 te kunnen missen.
Nada ging naar de kapsalon, zeg maar, naar de volgende spiegel. Het zou goed kunnen dat Dennix daar dan ook zit idd.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:41 schreef farceman het volgende:
Dennix is idd al heel lang achter volgens mij en nu samen met Nadia
Zolang ie in het huis zit ja...quote:Op zondag 1 juli 2007 15:43 schreef wolferl het volgende:
[..]
Gister zei hij tegen zijn vriend dat het geld hem even niks kon schelen omdat kingjaap.nl al 2 jaar salarissen waard is. Nou ga er rustig van uit dat kingjaap.nl zo'n 30.000 euro waard is.
quote:Op zondag 1 juli 2007 15:43 schreef DrsH het volgende:
Ik denk dat Jaap gisteren zelf te horen gekregen heeft dat hij gescript komt te overlijden in DGK,
Na DGK is hij zo weer vergetenquote:
nou ik niet, ik vind haar zo'n enorme trut dat ze noet snel iets goed doet in mijn ogen, nu is ze vast uit op dr tv momentje, die komen in het gedrang nu nadia er is.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:34 schreef Kinga het volgende:
Awww, ik vind Amanda echt aandoenlijk nu
[afbeelding]
zij heeft zo'n rare platte kont, bij het overige lichaam van haar zou je denken dat ze een enorme koeien-kont zou hebbenquote:Op zondag 1 juli 2007 15:28 schreef CoT het volgende:
Nadia is naakt onder die rok
jaap heeft een nieuwe vriend weet je nog? jaap liet Huub barsten. Dennix is zijn dikke maat.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:37 schreef Rotterdammert het volgende:
waar is huub nu om zijn vriend te steunen?
Sites met veel hits kunnen veel waard worden.. vanwege advertentie sheit enzo...quote:Op zondag 1 juli 2007 15:46 schreef eeff het volgende:
Hoezo kingjaap.nl 30.000 euro waard?
ja den Doennix liep vannacht te lachen erg invoelend allemaal...echt een maatjequote:Op zondag 1 juli 2007 15:47 schreef itsme het volgende:
[..]
jaap heeft een nieuwe vriend weet je nog? jaap liet Huub barsten. Dennix is zijn dikke maat.
het allerliefste schatje, zo'n engeltje zou je met de feestdagen in de kerstboom plaatsen, pure onschuldquote:Op zondag 1 juli 2007 15:34 schreef Kinga het volgende:
Awww, ik vind Amanda echt aandoenlijk nu
[afbeelding]
Geef haar nu ook eens wat krediet ze pas 19 en heeft echt te weinig hersens om door te hebben dat dit een tv moment zou kunnen zijnquote:Op zondag 1 juli 2007 15:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou ik niet, ik vind haar zo'n enorme trut dat ze noet snel iets goed doet in mijn ogen, nu is ze vast uit op dr tv momentje, die komen in het gedrang nu nadia er is.
MUTE...... ik word eigenlijk schijtziek van jou en dit is dus mijn laatste reactiequote:Op zondag 1 juli 2007 15:49 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het allerliefste schatje, zo'n engeltje zou je met de feestdagen in de kerstboom plaatsen, pure onschuld
HET IS EEN MAN GEWEEST! Hoe vaak moet ik het nog zeggen. Die kont is van dezelfde soort als die van Kelly.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:47 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zij heeft zo'n rare platte kont, bij het overige lichaam van haar zou je denken dat ze een enorme koeien-kont zou hebben
ik moet wel lachen om jou .........................jij ben een mannelijke amanda.....onschuld hahaquote:Op zondag 1 juli 2007 15:49 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het allerliefste schatje, zo'n engeltje zou je met de feestdagen in de kerstboom plaatsen, pure onschuld
is het de tijd van de maand of zit je in de overgangquote:Op zondag 1 juli 2007 15:50 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
MUTE...... ik word eigenlijk schijtziek van jou en dit is dus mijn laatste reactie
Weet ik ook wel, maar sommige mensen gaan nou eenmaal teveel op in het spel van DGK heet, en hebben geen eigen leven blijkbaar. Het is maar for fun van BBoon en ik doen en mensen gaan daar te serieus op in, te sneu gewoon. Maar ik ga lekker genieten van de zon, jullie veel streamplezier!quote:Op zondag 1 juli 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat om het idee dat mensen zo ver gaan, dreigementen enzo.
De mooie liedjes van jou , in combi met Boon.![]()
Nee, Nadia is tot een paar jaar geleden erg dik geweest, vandaar die vreemde hobbelige vormen en celulites op der belly. En ook dat ze Jaap begrijpt in zijn afvalrace.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:51 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
HET IS EEN MAN GEWEEST! Hoe vaak moet ik het nog zeggen. Die kont is van dezelfde soort als die van Kelly.
Precies. Al zal ie daarvoor van de redactie geen toestemming krijgen.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:52 schreef Yourski het volgende:
Huub moet nu gewoon zorgen dat Jaap vertrekt, door hem op dit moment weg te terroriseren, dat klinkt hard, maar zo gaat dit spel.
Jaap is op zijn zwakst nu, hij liet/laat Huub stikken voor nitwit Dennis dus nu kan hij terugslaan.
Het wordt tijd dat Mama Robert een kinderfilter op de PC zet, ik krijg wat van die gast.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:52 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ik moet wel lachen om jou .........................jij ben een mannelijke amanda.....onschuld haha
je onderschriftquote:Op zondag 1 juli 2007 15:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Sites met veel hits kunnen veel waard worden.. vanwege advertentie sheit enzo...
quote:Op zondag 1 juli 2007 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Mama Robert een kinderfilter op de PC zet, ik krijg wat van die gast.
wij wonen in een kinderfilter-vrij huisquote:Op zondag 1 juli 2007 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Mama Robert een kinderfilter op de PC zet, ik krijg wat van die gast.
Nope.quote:
Ach, er is een mod, die hem lief en aandoenlijk en zelfs poëtisch vind...quote:Op zondag 1 juli 2007 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees je ook wel eens de CODUS ? Misschien een kleine tipquote:
heb ik dr toch nog overschatquote:Op zondag 1 juli 2007 15:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
Geef haar nu ook eens wat krediet ze pas 19 en heeft echt te weinig hersens om door te hebben dat dit een tv moment zou kunnen zijn
ik heb zin om bij jou te gaan wonen, het is toch vakantiequote:Op zondag 1 juli 2007 15:50 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
MUTE...... ik word eigenlijk schijtziek van jou en dit is dus mijn laatste reactie
quote:Op zondag 1 juli 2007 15:49 schreef robert2006 het volgende:
[..]
je ken ook op ponykampquote:Op zondag 1 juli 2007 15:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik heb zin om bij jou te gaan wonen, het is toch vakantie
ga je me adopteren dan wordt je mijn 2e moeder, oh, oh wat zullen we een pret hebben![]()
![]()
Bedankt voor de tip en de groeten aan VOL.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lees je ook wel eens de CODUS ? Misschien een kleine tip![]()
je weet nooit wie je tegen komquote:Op zondag 1 juli 2007 16:01 schreef ericahysterica het volgende:
huub over de zender tegen Nada": anders doe je hem in je ondergoed
Nada: heb ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |