De string schijnt dan niet door en het tekent niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:31 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
het zal wel prettig zijn, amanda en lieke doen dat ook vaker las ik hier. Ik ben er alleen niet achter wat er zo prettig aan is
Nee, ik zie totaal geen liefde bij hun. Jaap heeft wel eens gezegd dat hij zn hart etc bij cora kon luchten maar hij sprak amper met haar in de villa. Jaap praat ook bijna nooit over cora ze Als cora op bezoek is is, lijkt het wel of ze elkaar eigenlijk niet kennen. Jaap verkracht elk meisje wat op zn pad komt , grijpt naar tieten etcquote:Op zondag 1 juli 2007 15:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ken jij mensen die in de gouden kooi zitten dan? En zich zéér bewust zijn dat alles wat ze zeggen door heel veel mensen wordt gehoord?
Amanda kan heel erg warm en oprecht liefdevol zijn!quote:
Dat dus...quote:Op zondag 1 juli 2007 15:36 schreef demins het volgende:
[..]
Amanda kan heel erg warm en oprecht liefdevol zijn!Was ze het maar wat vaker...
ze is nog jong, dat word hier nog wel eens vergetenquote:Op zondag 1 juli 2007 15:36 schreef demins het volgende:
[..]
Komt wel goed, alle (oude) fimpjes zijn straks gewoon weer te bekijken op een andere youtube accountquote:Op zondag 1 juli 2007 15:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet te geloven dit, terwijl hij hele leuke filmpjes maakt.
Ik ookquote:
Eerlijkgezegd vind ik Amanda de warmste en oprechtste persoon in heel dat huisquote:Op zondag 1 juli 2007 15:36 schreef demins het volgende:
[..]
Nada is dan ook heel verliefd met roze wolken en al...........op zichzelf dan hequote:Op zondag 1 juli 2007 15:32 schreef beequeen het volgende:
Nada loopt van de ene spiegel naar de andere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |