Zijn beste vriend....quote:Op zondag 1 juli 2007 16:23 schreef CoT het volgende:
Jaap lacht na een opmerking van Denniks
Brother in cry
Geld maakt meer kapot dan je lief hebt!quote:Op zondag 1 juli 2007 16:23 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hij noemt het de meest traumatische dag van zijn leven..........ik ken zijn leven natuurlijk niet maar lijkt het nogal wat......wat doet hij daar dan nog in die poppenkast van JdM voor dat rotgeld
Maak me nou niet blij met een dooie mus.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:25 schreef blomst het volgende:
Waar is Dennix eigelijk? Of is hij al thuis?
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:23 schreef akveor het volgende:
[..]
En bedankt maar weer... BIER EN TIETUH....![]()
![]()
Laten we niet hopen dat hij nu 'thuis' is, want dan wint hij dus de villa.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:25 schreef blomst het volgende:
Waar is Dennix eigelijk? Of is hij al thuis?
hey kleinzusje, bedankt voor je lieve woordjes.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:08 schreef kleinzusje het volgende:
Robert heeft gepoogd ook over meer te schrijven dan Amanda, maar veel users hier maken hem af. Misschien een idee om daar eens naar te kijken.
Robert tovert ook bij mij een glimlach op mn gezicht , maar veel wannebee newbee mods gaan zo off topic, terwijl ze bij iedereen verkondigen dat niet te doen.
tip: Robert: lekker door posten, stream gerelateerd
tip anderen: Huub blijven aanbidden en Robert met rust laten als hij ontopic post. Of stuur een gezellig PM etje naar een mod om over hem te klagen.
Nu ben ik even mod wannebee, maar laat een user met rust en post over wat je ziet.
scherp donniequote:Op zondag 1 juli 2007 16:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laten we niet hopen dat hij nu 'thuis' is, want dan wint hij dus de villa.
Hij is helaas nog in de kooi, met sjaaltje en al.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maak me nou niet blij met een dooie mus.![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:15 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Jaap ligt met zijn hoofd op de piano.
Dus toch.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:30 schreef ericahysterica het volgende:
Dennix een eng R&B liedje met zo n hoog toontje![]()
Vannacht was ie toch uren niet te zien? Of ben ik nu gek? Ik dacht dat ie naar de febo was geweest.quote:
Vind je het gek!?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:30 schreef Peter6000 het volgende:
Er heerst hier een erg negatieve sfeer rondom Dennis.
Zo slecht zingt hij nou ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |