Nee, ken ik niet. Ik vind het al irritant genoeg dat dankzij Jaap soms 'bier en tieten' in mijn hoofd zitquote:Op zondag 1 juli 2007 16:15 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ken je het nummer "Geld Drank en Lekkere Wijven is waar het in het hele leven om gaat, daar kun je nooit genoeg van krijgen dat maakt het leven de moeite waard" van Peer Mullens niet de vroegere hoofdredacteur van de Candy
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:15 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Jaap ligt met zijn hoofd op de piano.
Sterker nog als dit de meest traumatische dag van mijn leven was, zat ik niet meer in DGK dan pakte ik mijn biezen!quote:Op zondag 1 juli 2007 16:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat hij behoorlijk aan het overdrijven is, misschien voor bepaalde TVmomenten.
Er zal best iets zijn, maar als het zo erg is als hij doet voorkomen verwacht je toch dat hij iemand gaat bellen om het e.e.a. door te spreken.
Ik luister eerder naar Andriesquote:Op zondag 1 juli 2007 16:17 schreef beequeen het volgende:
knip, te voorbarig.
Helaas hebben wij vannacht niet gezien, anders zouden we misschien een beter beeld hebben van de ernst. Voorlopig hou ik het op wat jij zegt.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat hij behoorlijk aan het overdrijven is, misschien voor bepaalde TVmomenten.
Er zal best iets zijn, maar als het zo erg is als hij doet voorkomen verwacht je toch dat hij iemand gaat bellen om het e.e.a. door te spreken.
Eenschquote:Op zondag 1 juli 2007 16:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Als streamer laat ik me niet playen door ene KingJaap. Van hem wil ik keiharde bewijzen...
Moet je de CD toch kopen staan ook nummers als "grote blote borsten en Lexy ik ben zo sexy op"quote:Op zondag 1 juli 2007 16:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet. Ik vind het al irritant genoeg dat dankzij Jaap soms 'bier en tieten' in mijn hoofd zit![]()
Als zijn moeder zou zijn overleden was hij ook weggegaan (neem ik aan).quote:Op zondag 1 juli 2007 16:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Sterker nog als dit de meest traumatische dag van mijn leven was, zat ik niet meer in DGK dan pakte ik mijn biezen!
Misschien dat dat gebeurt is in de uren die hij weg is geweest. Maar eerst keiharde bewijzen en dan jank ik misschien mee. Zijn ze nu helemaal van de pot gerukt daar bij die klote Redactie? Opzadelen met streamlocks en geheimzinnige gesprekjes dat er niets over gezegd mag worden. Als er echt iets is lijkt het me juist iets is wat in het spel thuishoort. Het gaat toch in dit spel om hoe de wannabee miljonair en z'n vrienden en geliefden om kunnen gaan met het gemis in DGK?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is bijzonder attent van jequote:Op zondag 1 juli 2007 16:20 schreef DrsH het volgende:
[..]
Moet je de CD toch kopen staan ook nummers als "grote blote borsten en Lexy ik ben zo sexy op"
Eventueel wil ik je de teksten wel toesturen.![]()
![]()
![]()
![]()
Op VOL zijn ze op zoek naar het fragment van Jaap, ik hou het in de gaten.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Helaas hebben wij vannacht niet gezien, anders zouden we misschien een beter beeld hebben van de ernst. Voorlopig hou ik het op wat jij zegt.
En bedankt maar weer... BIER EN TIETUH....quote:Op zondag 1 juli 2007 16:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet. Ik vind het al irritant genoeg dat dankzij Jaap soms 'bier en tieten' in mijn hoofd zit![]()
Ach ja zo ben ik ook weerquote:
hij noemt het de meest traumatische dag van zijn leven..........ik ken zijn leven natuurlijk niet maar lijkt het nogal wat......wat doet hij daar dan nog in die poppenkast van JdM voor dat rotgeldquote:Op zondag 1 juli 2007 16:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als zijn moeder zou zijn overleden was hij ook weggegaan (neem ik aan).
Er zit ook wel wat theatraals in.
THXquote:Op zondag 1 juli 2007 16:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op VOL zijn ze op zoek naar het fragment van Jaap, ik hou het in de gaten.
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op VOL zijn ze op zoek naar het fragment van Jaap, ik hou het in de gaten.
Weg geweest? Hoezo? Wanneer?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien dat dat gebeurt is in de uren die hij weg is geweest.
Zijn beste vriend....quote:Op zondag 1 juli 2007 16:23 schreef CoT het volgende:
Jaap lacht na een opmerking van Denniks
Brother in cry
Geld maakt meer kapot dan je lief hebt!quote:Op zondag 1 juli 2007 16:23 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hij noemt het de meest traumatische dag van zijn leven..........ik ken zijn leven natuurlijk niet maar lijkt het nogal wat......wat doet hij daar dan nog in die poppenkast van JdM voor dat rotgeld
Maak me nou niet blij met een dooie mus.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:25 schreef blomst het volgende:
Waar is Dennix eigelijk? Of is hij al thuis?
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:23 schreef akveor het volgende:
[..]
En bedankt maar weer... BIER EN TIETUH....![]()
![]()
Laten we niet hopen dat hij nu 'thuis' is, want dan wint hij dus de villa.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:25 schreef blomst het volgende:
Waar is Dennix eigelijk? Of is hij al thuis?
hey kleinzusje, bedankt voor je lieve woordjes.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:08 schreef kleinzusje het volgende:
Robert heeft gepoogd ook over meer te schrijven dan Amanda, maar veel users hier maken hem af. Misschien een idee om daar eens naar te kijken.
Robert tovert ook bij mij een glimlach op mn gezicht , maar veel wannebee newbee mods gaan zo off topic, terwijl ze bij iedereen verkondigen dat niet te doen.
tip: Robert: lekker door posten, stream gerelateerd
tip anderen: Huub blijven aanbidden en Robert met rust laten als hij ontopic post. Of stuur een gezellig PM etje naar een mod om over hem te klagen.
Nu ben ik even mod wannebee, maar laat een user met rust en post over wat je ziet.
scherp donniequote:Op zondag 1 juli 2007 16:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laten we niet hopen dat hij nu 'thuis' is, want dan wint hij dus de villa.
Hij is helaas nog in de kooi, met sjaaltje en al.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maak me nou niet blij met een dooie mus.![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:15 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Jaap ligt met zijn hoofd op de piano.
Dus toch.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:30 schreef ericahysterica het volgende:
Dennix een eng R&B liedje met zo n hoog toontje![]()
Vannacht was ie toch uren niet te zien? Of ben ik nu gek? Ik dacht dat ie naar de febo was geweest.quote:
Vind je het gek!?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:30 schreef Peter6000 het volgende:
Er heerst hier een erg negatieve sfeer rondom Dennis.
Zo slecht zingt hij nou ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |