Niet te geloven dit, terwijl hij hele leuke filmpjes maakt.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:11 schreef sjakie4life het volgende:
Ik weet niet of iemand dit al heeft gepost, maar kom het net tegen op VOL. Te triest.
DGK gaat ook buiten de kooi erg ver
Door de toenemende bedreigingen via internet ben ik genoodzaakt om mijn youtube account op te heffen. Ik weet niet of er nog mensen zijn die bepaalde filmpjes willen hebben maar dan moeten ze dat binnen nu en 17.00 uur doen Daarna zijn al mijn filmpjes weg en zal ik ergens met een ander account wrsch anoniem hele beschaafde nietszeggende filmpjes online zetten.
Dit ter bescherming van mijn gezin
Hoe ver kan de Gouden Kooi buiten het hek gaan.
Ben er erg verdrietig en teleurgesteld over.
Groetjes BBoon
bron: http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=7800
Dit is te schandalig voor woorden mijn god wat heb je toch een idioten!quote:Op zondag 1 juli 2007 15:11 schreef sjakie4life het volgende:
Ik weet niet of iemand dit al heeft gepost, maar kom het net tegen op VOL. Te triest.
Door de toenemende bedreigingen via internet ben ik genoodzaakt om mijn youtube account op te heffen. Ik weet niet of er nog mensen zijn die bepaalde filmpjes willen hebben maar dan moeten ze dat binnen nu en 17.00 uur doen Daarna zijn al mijn filmpjes weg en zal ik ergens met een ander account wrsch anoniem hele beschaafde nietszeggende filmpjes online zetten.
Groetjes BBoon
Ze horen het vanzelf... als blijkt dat het huwelijk niet door gaat.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:12 schreef Kinga het volgende:
J: 30 juni 2007, worst day of my life
B: heeft het met een familielid te maken
J: je hoort het vanzelf
nou ja zegquote:Op zondag 1 juli 2007 15:11 schreef sjakie4life het volgende:
Groetjes BBoon
Hier niet maar is voor het laatst op 29-06 bijgewerkt.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:08 schreef waxmask het volgende:
Kingjaap is ook down.
Dan ken je achter niet , die regelen echt wel dat dat huwelijk nog doorgaat hoor.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze horen het vanzelf... als blijkt dat het huwelijk niet door gaat.
Ik vind het nogal wat, dat hij zegt dat dit erger is dan de dood van zijn broer. Ik bedoel, er is naar het schijnt niemand dood... en om dat ze zeggen dat dit erger is dan de dood vanje broerquote:Op zondag 1 juli 2007 15:12 schreef Villalux het volgende:
hij wil alleen meer geld voor het trouwen, van Tien DAAR gaat het hem om hij speelt een spel.......speelt hij geen spel dan moet hij er snel uit gaan .als dit de meest traumatische ervaring van zijn leven is..!
MMM lekker Honneponnetje is ook weer wakker.quote:
Met jaap weet je het maar nooitquote:Op zondag 1 juli 2007 15:14 schreef CoT het volgende:
Volgens mij lult die Jaap maar wat, en is er helemaal niks aan de hand
dat is het rare ..........erger dan een sterfgeval bestaat niet ...dus ik ben zeer benieuwdquote:Op zondag 1 juli 2007 15:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat, dat hij zegt dat dit erger is dan de dood van zijn broer. Ik bedoel, er is naar het schijnt niemand dood... en om dat ze zeggen dat dit erger is dan de dood vanje broer
Hij is een beetje vaag daarin inderdaad. Hij heeft toen toch ook eens gezegd dat hij opgelucht was dat die strijd eindelijk over was en dat hij blij was dat zijn broer dood was.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat, dat hij zegt dat dit erger is dan de dood van zijn broer. Ik bedoel, er is naar het schijnt niemand dood... en om dat ze zeggen dat dit erger is dan de dood vanje broer
En Cora breekt, Cora breekt dan?quote:Op zondag 1 juli 2007 15:11 schreef Pavement het volgende:
Heel dat huwelijk was een fake dus daar zal het niet over gaan. Het heeft denk ik meer met iets thuis te maken.
Er word nu niet bepaald lovend over jaap geschreven in de kranten.
Wat ook kan zijn is dat fons van rtl jaap niet meer in de show wilt hebben.
Hij gaf laatst een interview dat dgk iets teveel doet voor de kijkcijfers. Het mocht van hem een stuk minder
nada van nie ...quote:Op zondag 1 juli 2007 15:16 schreef akveor het volgende:
[..]
MMM lekker Honneponnetje is ook weer wakker.
Dat was zijn eerste reactie toen hij van zijn dood hoorde ja. Ook een hele vreemde reactie.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:17 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hij is een beetje vaag daarin inderdaad. Hij heeft toen toch ook eens gezegd dat hij opgelucht was dat die strijd eindelijk over was en dat hij blij was dat zijn broer dood was.
idd, ze beginnen de streamers alvast warm te maken met het feit dat plotseling de bruiloft niet doorgaat.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:14 schreef CoT het volgende:
Volgens mij lult die Jaap maar wat, en is er helemaal niks aan de hand
YUP maar dan die wel van 20 jaar terug AUB... maar ik vind haar er wel wat op lijken plus de naam Nadia.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |