Klopt.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:08 schreef schatje het volgende:
Op Nowlive staat dat Sylvia een dinsdag komt i.p.v. vandaag.
kleine pupillen ookquote:Op zondag 1 juli 2007 15:08 schreef Marrije het volgende:
Jaap ziet eruit alsof hij elk moment in huilen kan uitbarsten.
quote:Op zondag 1 juli 2007 15:08 schreef Kinga het volgende:
jaap kijkt echt eng uit zijn ogen
quote:Op zondag 1 juli 2007 15:09 schreef farceman het volgende:
Eens volgens hoelang Nada doet over het opmaken om 15.01 was ze uit haar nest
Het zal wel iets zijn van: Het is toch fucking niet normaal....quote:Op zondag 1 juli 2007 15:09 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Kan iemand liplezen?? Jaap is namelijk af en toe bezig
Niet te geloven dit, terwijl hij hele leuke filmpjes maakt.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:11 schreef sjakie4life het volgende:
Ik weet niet of iemand dit al heeft gepost, maar kom het net tegen op VOL. Te triest.
DGK gaat ook buiten de kooi erg ver
Door de toenemende bedreigingen via internet ben ik genoodzaakt om mijn youtube account op te heffen. Ik weet niet of er nog mensen zijn die bepaalde filmpjes willen hebben maar dan moeten ze dat binnen nu en 17.00 uur doen Daarna zijn al mijn filmpjes weg en zal ik ergens met een ander account wrsch anoniem hele beschaafde nietszeggende filmpjes online zetten.
Dit ter bescherming van mijn gezin
Hoe ver kan de Gouden Kooi buiten het hek gaan.
Ben er erg verdrietig en teleurgesteld over.
Groetjes BBoon
bron: http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=7800
Dit is te schandalig voor woorden mijn god wat heb je toch een idioten!quote:Op zondag 1 juli 2007 15:11 schreef sjakie4life het volgende:
Ik weet niet of iemand dit al heeft gepost, maar kom het net tegen op VOL. Te triest.
Door de toenemende bedreigingen via internet ben ik genoodzaakt om mijn youtube account op te heffen. Ik weet niet of er nog mensen zijn die bepaalde filmpjes willen hebben maar dan moeten ze dat binnen nu en 17.00 uur doen Daarna zijn al mijn filmpjes weg en zal ik ergens met een ander account wrsch anoniem hele beschaafde nietszeggende filmpjes online zetten.
Groetjes BBoon
Ze horen het vanzelf... als blijkt dat het huwelijk niet door gaat.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:12 schreef Kinga het volgende:
J: 30 juni 2007, worst day of my life
B: heeft het met een familielid te maken
J: je hoort het vanzelf
nou ja zegquote:Op zondag 1 juli 2007 15:11 schreef sjakie4life het volgende:
Groetjes BBoon
Hier niet maar is voor het laatst op 29-06 bijgewerkt.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:08 schreef waxmask het volgende:
Kingjaap is ook down.
Dan ken je achter niet , die regelen echt wel dat dat huwelijk nog doorgaat hoor.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze horen het vanzelf... als blijkt dat het huwelijk niet door gaat.
Ik vind het nogal wat, dat hij zegt dat dit erger is dan de dood van zijn broer. Ik bedoel, er is naar het schijnt niemand dood... en om dat ze zeggen dat dit erger is dan de dood vanje broerquote:Op zondag 1 juli 2007 15:12 schreef Villalux het volgende:
hij wil alleen meer geld voor het trouwen, van Tien DAAR gaat het hem om hij speelt een spel.......speelt hij geen spel dan moet hij er snel uit gaan .als dit de meest traumatische ervaring van zijn leven is..!
MMM lekker Honneponnetje is ook weer wakker.quote:
Met jaap weet je het maar nooitquote:Op zondag 1 juli 2007 15:14 schreef CoT het volgende:
Volgens mij lult die Jaap maar wat, en is er helemaal niks aan de hand
dat is het rare ..........erger dan een sterfgeval bestaat niet ...dus ik ben zeer benieuwdquote:Op zondag 1 juli 2007 15:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat, dat hij zegt dat dit erger is dan de dood van zijn broer. Ik bedoel, er is naar het schijnt niemand dood... en om dat ze zeggen dat dit erger is dan de dood vanje broer
Hij is een beetje vaag daarin inderdaad. Hij heeft toen toch ook eens gezegd dat hij opgelucht was dat die strijd eindelijk over was en dat hij blij was dat zijn broer dood was.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat, dat hij zegt dat dit erger is dan de dood van zijn broer. Ik bedoel, er is naar het schijnt niemand dood... en om dat ze zeggen dat dit erger is dan de dood vanje broer
En Cora breekt, Cora breekt dan?quote:Op zondag 1 juli 2007 15:11 schreef Pavement het volgende:
Heel dat huwelijk was een fake dus daar zal het niet over gaan. Het heeft denk ik meer met iets thuis te maken.
Er word nu niet bepaald lovend over jaap geschreven in de kranten.
Wat ook kan zijn is dat fons van rtl jaap niet meer in de show wilt hebben.
Hij gaf laatst een interview dat dgk iets teveel doet voor de kijkcijfers. Het mocht van hem een stuk minder
nada van nie ...quote:Op zondag 1 juli 2007 15:16 schreef akveor het volgende:
[..]
MMM lekker Honneponnetje is ook weer wakker.
Dat was zijn eerste reactie toen hij van zijn dood hoorde ja. Ook een hele vreemde reactie.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:17 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hij is een beetje vaag daarin inderdaad. Hij heeft toen toch ook eens gezegd dat hij opgelucht was dat die strijd eindelijk over was en dat hij blij was dat zijn broer dood was.
idd, ze beginnen de streamers alvast warm te maken met het feit dat plotseling de bruiloft niet doorgaat.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:14 schreef CoT het volgende:
Volgens mij lult die Jaap maar wat, en is er helemaal niks aan de hand
YUP maar dan die wel van 20 jaar terug AUB... maar ik vind haar er wel wat op lijken plus de naam Nadia.quote:
Het heeft vast met het huwelijk te maken. Cora heeft het gewoon afgeblazen. Vandaar ook dat hij zei dat hij thuis niets meer heeft.quote:
Ja, en als het erger is dan de dood van je broerquote:Op zondag 1 juli 2007 15:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
idd, ze beginnen de streamers alvast warm te maken met het feit dat plotseling de bruiloft niet doorgaat.
Wat al 3 maanden geleden al in het script stond geschreven
Twee sterfgevallen?quote:Op zondag 1 juli 2007 15:17 schreef milk-shake het volgende:
[..]
dat is het rare ..........erger dan een sterfgeval bestaat niet ...dus ik ben zeer benieuwd
Het lijkt me een beetje raar dat ze daar een streamlock voor gebruiken. Ik had dan eerder een videoboodschap verwacht en dat Jaap dan ter aarde zou storten...quote:Op zondag 1 juli 2007 15:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
idd, ze beginnen de streamers alvast warm te maken met het feit dat plotseling de bruiloft niet doorgaat.
Wat al 3 maanden geleden al in het script stond geschreven
Ja scan reallife soap toch ? Die gozer is gewoon zo slim/dom dat hij bepaalde deals met talpa heeft gemaakt voor hij de kooi inkwam, hij garanderde tv hun betaalde. bv door hem zn eigen merknaam te geven.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze weet dat onder de douche alle camera's op haar gericht staan, dus zó gek vind ik het niet!quote:Op zondag 1 juli 2007 15:20 schreef beequeen het volgende:
Nada pakt niet ff een douche? Ownee, net als gisteren , eerst opmaken en dan douchen.
en die was weer verre fam van amandel ...of zo iets...wat is de wereld toch kleinquote:Op zondag 1 juli 2007 15:19 schreef akveor het volgende:
[..]
YUP maar dan die wel van 20 jaar terug AUB... maar ik vind haar er wel wat op lijken plus de naam Nadia.
Volgens mij heeft hij wel eens gezegd dat hij niets met zijn broer had, ze konden niet met elkaar overwegquote:Op zondag 1 juli 2007 15:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
jij wilt zeggen dat het een werkelijk had kunnen gebeuren die bruiloft. Ik ken daad werkelijk niemand die ging trouwen en zo afstandelijk tegen zn haar partner deed. Het is gewoon fake.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het heeft vast met het huwelijk te maken. Cora heeft het gewoon afgeblazen. Vandaar ook dat hij zei dat hij thuis niets meer heeft.
silvia kom pas dinsdagquote:Op zondag 1 juli 2007 15:24 schreef lorence1 het volgende:
sylvia en jaap lagen in het huis niet goed, maar jaap heeft meerdere malen tegen huub gezegd dat hij het erg jammer vindt dat hij sylvia niet op een goede manier heeft leren kennen.... misschien biedt sylvia vandaag wat uitkomst door even met jaap te praten en kunnen we op die manier wa meer te weten komen
Ken jij mensen die in de gouden kooi zitten dan? En zich zéér bewust zijn dat alles wat ze zeggen door heel veel mensen wordt gehoord?quote:Op zondag 1 juli 2007 15:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
jij wilt zeggen dat het een werkelijk had kunnen gebeuren die bruiloft. Ik ken daad werkelijk niemand die ging trouwen en zo afstandelijk tegen zn haar partner deed. Het is gewoon fake.
We zijn 24 min verder en ze loopt nog steeds rond te lopen in ponnetje...quote:Op zondag 1 juli 2007 15:09 schreef farceman het volgende:
Eens volgens hoelang Nada doet over het opmaken om 15.01 was ze uit haar nest
Alle bewoners spelen een rol en zijn dus op een of andere manier acteur... het zijn alleen amateurs.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:25 schreef agter het volgende:
Voordat Jaap de Kooi in kwam, stond er een tijd lang een advertentie op DGK-site waarin ze een acteur vroegen om deel te nemen aan het programma.
Die ad. staat er nu niet meer. Kennelijk is de vacature vervuld??
Denken jullie dat Jaap een acteur is?
gisteren ging ze ook eerst nog even heur haren stylen voor het douchenquote:Op zondag 1 juli 2007 15:20 schreef beequeen het volgende:
Nada pakt niet ff een douche? Ownee, net als gisteren , eerst opmaken en dan douchen.
Gowns lovely made out of lacequote:Op zondag 1 juli 2007 15:25 schreef farceman het volgende:
[..]
We zijn 24 min verder en ze loopt nog steeds rond te lopen in ponnetje...
het zijn inprincipe allemaal acteurs, ze worden langzaam maar zeker een persiflage van hun zelf. Ze gaan de lijnen uitlopen die ze zelf hebben gecreerd.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:25 schreef agter het volgende:
Voordat Jaap de Kooi in kwam, stond er een tijd lang een advertentie op DGK-site waarin ze een acteur vroegen om deel te nemen aan het programma.
tuurlijk maar dat zijn ze min of meer allemaal . Alleen speelt Jaap soms echt een rol(Terror Jaap)quote:Op zondag 1 juli 2007 15:25 schreef agter het volgende:
Ik heb het idee dat Amanda wel 100% zo is zoals ze zich voordoet. En dat meen ik.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alle bewoners spelen een rol en zijn dus op een of andere manier acteur... het zijn alleen amateurs.
Ik ook onder mijn onderbrioekquote:Op zondag 1 juli 2007 15:28 schreef CoT het volgende:
Nadia is naakt onder die rok
BB was minder heftig, de bewoners waren minder bereikbaar, de kijkers hadden "invloed" op welke bewoner ze weg wilden hebben en BB duurt maar 3 maanden..... de kans dat mensen er dan dus zo diep in komen te zitten en zo heftig gaan reageren op een bewoner of zijn of haar achterban is dan ook stukken kleiner.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
het zijn inprincipe allemaal acteurs, ze worden langzaam maar zeker een persiflage van hun zelf. Ze gaan de lijnen uitlopen die ze zelf hebben gecreerd.
ff OFFTOPIC, was er bij big brother nu ook zoveel streamlocks geheimen bedreigingen etc ?
Het is niet erg genoeg om z'n 24uurs aan te vragen dus dan moet haast wel. Maar als Cora het heeft afgeblazen dan is de verhaallijn toch makkelijk aan te passen? Wat telefoongesprekjes, videoboodschappen. Plus dat Jaap zo gemakkelijk met Brian praat twijfel ik ook over bedreigingen. Er werd later ook steeds geroepen dat die ene jongen teruggehaald moest worden maar dat dat niet meer kon. Maar dat had dan misschien gewoon te maken dat ie z'n zender had weggooid. Plus dat het raar is dat Jaap uren en uren weggeweest is na z'n eigen vrijgezellenfeestje. Dus misschien een gesprek geweest met die gast erbij? Wat doet die jongen eigenlijk naast vriend van Jaap zijn.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het heeft vast met het huwelijk te maken. Cora heeft het gewoon afgeblazen. Vandaar ook dat hij zei dat hij thuis niets meer heeft.
Ze zijn er op VOL mee bezig.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:28 schreef Kinga het volgende:
Heeft iemand al een filmpje van jaap vannacht?
het zal wel prettig zijn, amanda en lieke doen dat ook vaker las ik hier. Ik ben er alleen niet achter wat er zo prettig aan isquote:Op zondag 1 juli 2007 15:28 schreef CoT het volgende:
Nadia is naakt onder die rok
Je hoeft minder slipjes uit te wassen!quote:Op zondag 1 juli 2007 15:31 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
het zal wel prettig zijn, amanda en lieke doen dat ook vaker las ik hier. Ik ben er alleen niet achter wat er zo prettig aan is
Daar ben ik ook van overtuigd, daar waar Huub en Brian liepen te dollen toen ze dachten dat er nog een streamlock was, en iedereen vrij relaxed deed, bleef Amanda boos en raar doen....quote:Op zondag 1 juli 2007 15:28 schreef agter het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Amanda wel 100% zo is zoals ze zich voordoet. En dat meen ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |