Niet echt relevant. Dan heb je het gewoon over alternatieve werkelijkheden. Misschien bestonden die afstammelingen van hun soortgenoten wel helemaal niet als er geen slavernij was... sja... voor de rest, slavernij was fout, het is afgeschaft, niemand merkt er nu wat van.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:03 schreef Fastmatti het volgende:
Sowieso moeten de afstammelingen helemaal niet zeuren. Die hebben het veel beter dan een soortgenoten die in Afrika zijn achtergebleven.
Dit is zo slecht geschreven dat het doet denken aan Dean Martin en Frank Sinatra.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Niet echt relevant. Dan heb je het gewoon over alternatieve werkelijkheden. Misschien bestonden die afstammelingen van hun soortgenoten wel helemaal niet als er geen slavernij was... sja... voor de rest, slavernij was fout, het is afgeschaft, niemand merkt er nu wat van.
Lijk ij ker.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:07 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dit is zo slecht geschreven dat het doet denken aan Dean Martin en Frank Sinatra.
Hoe noemen we haar?quote:
quote:Hoe beoordeelt u dat de gemeente Ede zeer veel gemeenschapsgeld aan deze moskee heeft uitgegeven
Antwoord:
De gemeente Ede draagt niet bij in de kosten van de bouw van de moskee.
Zuzanna Drabinovaquote:
Aisja.quote:
Ik heb een geile Aisja geneukt.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:28 schreef Monidique het volgende:
Ik ken een geile Aisja.ß
Ja, dat mag ik nog niet van mijn moeder.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb een geile Aisja geneukt.
Jij kent helemaal niemandquote:Op zondag 1 juli 2007 18:28 schreef Monidique het volgende:
Ik ken een geile Aisja.ß
Oh, goddank zijn het bij jullie keurige kortgerokte gymnasiastes?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Tis te merken dat je in Greun woont Rock
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |