Na 3 minuten kan je je nog geen oordeel vellen.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:36 schreef Monidique het volgende:
Saai...
Ik skip...quote:Op zondag 1 juli 2007 15:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Na 3 minuten kan je je nog geen oordeel vellen.
Ja, de geijkte plaatsen en zelfs de muur.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:43 schreef Monidique het volgende:
Leuk. Beetje overal?
Ja dat is zo.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:49 schreef Monidique het volgende:
"Hamas heeft een kleine militante groep maar Hamas is gematigd."
Is theedrinken nu ook al anti-Amerikaans?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:32 schreef Monidique het volgende:
Wakker worden, theedrinken, mijn taak zit erop.
http://www.vrtnieuws.net/(...)nd/070701_BushPoetinquote:Poetin gaat op de koffie bij Bush
zo 01/07/07 - De Amerikaanse president George Bush ontvangt vandaag zijn Russische ambtgenoot Vladimir Poetin op zijn buitenverblijf in Maine.
De twee willen de gespannen relatie tussen beide landen verbeteren.
De voorbije maanden is de sfeer tussen de VS en Rusland fel verslechterd. Vooral de Amerikaanse plannen om een raketschild te bouwen in Oost-Europa zijn Poetin in het verkeerde keelgat geschoten.
Poetin had het vorige maand tijdens een toespraak op het Rode Plein in Moskou zelfs over "een politiek die gelijkwaardig is aan die van het Derde Rijk".
Poetin is ook gekant tegen de oorlog in Irak en verzet zich tegen een mogelijke onafhankelijkheid van Kosovo.
Het informele bezoek in Maine moet het vertrouwen tussen beide presidenten weer wat opkrikken. Op het programma staan naast de vele gesprekken ook etentjes met kreeft. Poetin en Bush zouden ook gaan hengelen op de speedboot van de Amerikaanse president.
Niet echt relevant. Dan heb je het gewoon over alternatieve werkelijkheden. Misschien bestonden die afstammelingen van hun soortgenoten wel helemaal niet als er geen slavernij was... sja... voor de rest, slavernij was fout, het is afgeschaft, niemand merkt er nu wat van.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:03 schreef Fastmatti het volgende:
Sowieso moeten de afstammelingen helemaal niet zeuren. Die hebben het veel beter dan een soortgenoten die in Afrika zijn achtergebleven.
Dit is zo slecht geschreven dat het doet denken aan Dean Martin en Frank Sinatra.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Niet echt relevant. Dan heb je het gewoon over alternatieve werkelijkheden. Misschien bestonden die afstammelingen van hun soortgenoten wel helemaal niet als er geen slavernij was... sja... voor de rest, slavernij was fout, het is afgeschaft, niemand merkt er nu wat van.
Lijk ij ker.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:07 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dit is zo slecht geschreven dat het doet denken aan Dean Martin en Frank Sinatra.
Hoe noemen we haar?quote:
quote:Hoe beoordeelt u dat de gemeente Ede zeer veel gemeenschapsgeld aan deze moskee heeft uitgegeven
Antwoord:
De gemeente Ede draagt niet bij in de kosten van de bouw van de moskee.
Zuzanna Drabinovaquote:
Aisja.quote:
Ik heb een geile Aisja geneukt.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:28 schreef Monidique het volgende:
Ik ken een geile Aisja.ß
Ja, dat mag ik nog niet van mijn moeder.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb een geile Aisja geneukt.
Jij kent helemaal niemandquote:Op zondag 1 juli 2007 18:28 schreef Monidique het volgende:
Ik ken een geile Aisja.ß
Oh, goddank zijn het bij jullie keurige kortgerokte gymnasiastes?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Tis te merken dat je in Greun woont Rock
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |