Arme Amanda, wat zal die nog vaak in haar leven op haar smoel gaanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:28 schreef mootie het volgende:
Amanda: Als je DAT voor elkaar krijgt, al is het maar zoenen met Brian, dat vind ik knap!
Op een toontje van: dat is echt godsonmogelijk.
In de keuken. Hoesoow?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:33 schreef Sev het volgende:
Waar is Jaap
Ik moet echt lachen om haar, die heeft nog een heleboel levenslessen te gaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Arme Amanda, wat zal die nog vaak in haar leven op haar smoel gaan
Hoorde je haar net stoer praten tegen Natasja?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Arme Amanda, wat zal die nog vaak in haar leven op haar smoel gaan
mss vanaaf de eersdte bitchfight tussen deze 2 damesquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia vind Brian wel leuk. Stress voor Amanda?
Da's best wel jammer, want ik vond Nadia leuk, charmant, aardig, ..... Maar ja, als ze nou Brian leuk gaat vinden !quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia vind Brian wel leuk. Stress voor Amanda?
Geen enkele les komt bij haar binnenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:34 schreef Marginaal het volgende:
[..]
Ik moet echt lachen om haar, die heeft nog een heleboel levenslessen te gaan.
Dat had ze allemaal toch al op de TIEN site gezegd. Ze vindt Brian, Amanda en Natasia leuk.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Da's best wel jammer, want ik vond Nadia leuk, charmant, aardig, ..... Maar ja, als ze nou Brian leuk gaat vinden !
Dan vind ik haar ook niet meer leuk en heeft ze haar huiswerk slecht gedaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Da's best wel jammer, want ik vond Nadia leuk, charmant, aardig, ..... Maar ja, als ze nou Brian leuk gaat vinden !
Zeker weten dat ze dat wel zou willen ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:35 schreef Gigageil het volgende:
Die vieze ruige Natasia meteen met haar gekwijl en gegeil om die meid heen......zal me niks verbazen als die aan de doos van Nadia ligt te likken vanacht....![]()
Het ergste is, je kunt niks verstaan.quote:
Sowieso. Ze heeft alleen tv uitzendingen gezien en wist oa niet eens waar het kantoor was.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan vind ik haar ook niet meer leuk en heef ze haar huiswerk slecht gedaan.
Met kleren aan wel ja. Leuk koppie.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:36 schreef OudFruit het volgende:
Nadia ziet er wel godsgruwelijk lekker uit
En ze vertelde ook dat een hoop van wat daar stond niet door haar gezegd was. (Vertelde ze Dennix, die antwoorde dezelfde ervaring te hebben)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat had ze allemaal toch al op de TIEN site gezegd. Ze vindt Brian, Amanda en Natasia leuk.
Idd Ik snap die verbazing ook niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat had ze allemaal toch al op de TIEN site gezegd. Ze vindt Brian, Amanda en Natasia leuk.
hokjesgeestquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan vind ik haar ook niet meer leuk en heeft ze haar huiswerk slecht gedaan.![]()
wat voor paal dan ook, ze danst erop.....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:36 schreef OudFruit het volgende:
Nadia ziet er wel godsgruwelijk lekker uit
Echt waar? Knap belachelijk danquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En ze vertelde ook dat een hoop van wat daar stond niet door haar gezegd was. (Vertelde ze Dennix, die antwoorde dezelfde ervaring te hebben)
Dat was al duidelijk hoor. Bij je tweede woord.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:38 schreef carpediem23 het volgende:
Mag Amanda aub de volgende toneel haak. RTL wil die lelijke Adam Noord hoer niet hebben. Kunnen een petitie starten!!!!; De allergrootste smerigste lelijkste domste hoer van Nederland moet DGK uit!!! ( voor de duidelijkheid Amandel dus)
Ik denk dat Brian al wat scenario's door zijn hoofd heeft laten gaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Op zeker dat Brian Amanda zo aan de kant zet voor Nadia. Nadia heeft meer klasse, lijkt qua doen en laten een beetje op Tamara zijn ex.. en met Nadia kun je thuis komen..met Amanda NIET.
Dat is nog niets vergeleken met wat er over Lieke uit sommige toetsenborden is gekomen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:39 schreef Peter6000 het volgende:
De negatieve sfeer op rondom Amanda en (vorige topic) rondom Nadia`s lichaam begint enge vormen aan te nemen mensen.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis staat op een geinige manier met zijn handen in zijn zakken.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:40 schreef beequeen het volgende:
Daar gaat Amanda weer: Benen spreiden, knieen licht gebogen, haar van links naar rechts, een een petsbeweging met haar hand.
Breezah's all over the world do the 'Amanda'.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:40 schreef beequeen het volgende:
Daar gaat Amanda weer: Benen spreiden, knieen licht gebogen, haar van links naar rechts, een een petsbeweging met haar hand.
Straks gaat ie weer nachtenlang (net als met Nena) haar arm en hand masserenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian al wat scenario's door zijn hoofd heeft laten gaan.
Een goede optie is: Amanda enorm dronken laten worden op een avond waarop Dimitri er ook is.
Gaat mis -> Amanda dumpen -> Voor Nadia gaan.
Maar ik denk dat Brian eerst nog wat beter wil uitpijlen of Nadia genegen is om zijn nieuwe neukertje te worden.
Inderdaadquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is nog niets vergeleken met wat er over Lieke uit sommige toetsenborden is gekomen.
Ik mag toch lijen, dat ze alle zakken in zijn kleding volgieten met honing.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis staat op een geinige manier met zijn handen in zijn zakken.
Amanda voelt zich alleen maar lekker met leijke vrouwen om zich heen...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoorde je haar net stoer praten tegen Natasja?
Ik heb haar uitgedaagd blablabla.......
Natasja: Dan doe je het toch gezellig met zn drietjes? Amanda: Geen behoefte aan, niet met HAAR.
En dan met een blik kijken die erop lijkt alsof haar iets enorm dwars zit.....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:41 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ben gek op die omschrijving, zelfs al ik ff niet kijk zie ik het helemaal voor me.
Zeg maar gerust; als een zoutzakquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het niet gezien hoor maar het zou best kunnen dat hij die broek ook aan houdt als hij gaat slapen.
Dodelijkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis staat op een leuke manier achter de pilaar.
Een drol....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dan met een blik kijken die erop lijkt alsof haar iets enorm dwars zit.....
Nee alsof ze voor een oogtest bij de opticien zit en moeite heeft om de letters te lezenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat is echt waar. Geen twijfel (anders zou ik het hier niet op deze manier schrijven), zowel Nadia als Dennis hadden dezelfde ervaring met het persbericht, dat op site's zoals Villa Vandaag en De Telegraaf had gestaan.quote:
ben erg benieuwd hoe oud?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Allemachtig.. die muziek is toch ook gewoon 100x hetzelfde herhalen.... Ik word te oud denk ik.
Waarschijnlijk kijkt ze zo als Brianaal er via haar achter-uit/ingang inkomtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die ene gast met slippers ookquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:44 schreef pullup het volgende:
Die vriendjes van Japio zien er niet uit alsof ze wat gaan scoren vanavond
nou die take moet dan even overquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:44 schreef 2live het volgende:
AAARRGGHH, Denniks had 1 hand uit zijn zak
Ongetwijfeldquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kijkt ze zo als Brianaal er via haar achter-uit/ingang inkomt
Z'n schoenen zijn tijdens het bootcamp overleden!quote:
waarschijnlijk blijft het bij alleen wat fantaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:44 schreef pullup het volgende:
Die vriendjes van Japio zien er niet uit alsof ze wat gaan scoren vanavond
Nee hoor, zijn favoriete date was destijds ook 1 van de dikstequote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij is Nadia iets te mollig voor Brian.
Broekiequote:
en elly en amanda zijn ook best wat mollig...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee hoor, zijn favoriete date was destijds ook 1 van de dikste
Nadia is ook niet dik, alleen een beetje vreemd geproportioneerd.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee hoor, zijn favoriete date was destijds ook 1 van de dikste
Wie is Elly?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:47 schreef lorence1 het volgende:
[..]
en elly en amanda zijn ook best wat mollig...
vind het zelf ook mooi hoor, wat molliger![]()
Broekiequote:
sorry maar ik heb geen medelijden met amanda. Ze doet het toch echt zelf. En maakt niet uit want ze eheft toch een groot bord voor haar domme kopquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:39 schreef Peter6000 het volgende:
De negatieve sfeer op rondom Amanda en (vorige topic) rondom Nadia`s lichaam begint enge vormen aan te nemen mensen.
Geloof ik ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij is Nadia iets te mollig voor Brian.
BELACHELIJK, kan het niet minder, of kom je van het kampquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:38 schreef carpediem23 het volgende:
Mag Amanda aub de volgende toneel haak. RTL wil die lelijke Adam Noord hoer niet hebben. Kunnen een petitie starten!!!!; De allergrootste smerigste lelijkste domste hoer van Nederland moet DGK uit!!! ( voor de duidelijkheid Amandel dus)
Dat is dus Dennix !!!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:49 schreef Peter6000 het volgende:
Excuses voor mijn opmerkingen over Dennis, het was toch 1 van de vrienden van Jaap.![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft vast nog in wijde pijpen op de BeeGees in de disco gedanst![]()
Kloonhunter.quote:
Elly was het meisje van de Soa-boys dat met Brian de douche naar de vernieling hielp. Deed later mee aan Dames in de dop.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:51 schreef wolferl het volgende:
Er wordt altijd over Elly geroepen, is dat niet de ouwe butler trol?
Welnee, Breian moet even stoer doen en pleet hard to getquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:49 schreef farceman het volgende:
[..]
Geloof ik ook.
Is tweede miscast!
eerst viel Amanda niet voor Dennis en nu Brian niet voor Nadia....jammer maar helaas redactie ..miscast
Laat ze dat blik es opentrekken danquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:49 schreef Judah het volgende:
Nadia beweegt best leuk en ze heeft wat leuks in haar blik
En Brian heeft weinig moeite gedaan zich te verdiepen in Jaaps muzieksmaak.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:51 schreef Dark het volgende:
Volgens mij vindt Jaap dit helemaal niks..........verplicht socializen.........
Okquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Elly was het meisje van de Soa-boys die met Brian de douche naar de vernieling hielp. Deed later mee aan Dames in de dop.
Hoi robottquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:49 schreef bob7070 het volgende:
Nadia is echt een schatje
Die zin liep niet echt soepel, he?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft vast nog in wijde pijpen op de BeeGees in de disco gedanst![]()
Kende Brian die nog niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:53 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ex danseres van de soaboys, die brian alle hoeken van de douche liet zien![]()
Oh, maar Brian is heus wel gevallen voor Nadia hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:49 schreef farceman het volgende:
[..]
Geloof ik ook.
Is tweede miscast!
eerst viel Amanda niet voor Dennis en nu Brian niet voor Nadia....jammer maar helaas redactie ..miscast
Je begrijpt hem toch?quote:
idd, een lekkere "ongedwongen" sfeer is ook wel eens fijn voor die mensen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Effe los van alle persoonlijke voorkeuren. Het lijkt nou wel of ze het gewoon gezellig met elkaar hebben. Dat vind ik voor de verandering ook wel eens prima. (het is niet altijd wat het lijkt, dat weet ik ook wel).
vreemde stem toch.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Best zielig voor de BeeGees..... geen wonder dat die ene zo'n vreemd gezicht had.![]()
Totdat de volgende plaat wordt ingemixt wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
boogie tonight klinkt daar wel altijd cool....
En nu in 'dames in de dop' zit... en gaat winnen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:53 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ex danseres van de soaboys, die brian alle hoeken van de douche liet zien![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:54 schreef scanman01 het volgende:
Jaap doet me soms denken aan Elvis in zijn nadagen
Wanneer komt ze dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:55 schreef Gigageil het volgende:
Zo er is wat om voor te vechten in huis nu.....
Ik ben blij dat DGK-REDACTIE naar me geluisterd heeft.
Ik zei al, haal een ECHT lekker mokkel in huis, zodat Brian, Huub en Dennix iets hebben om ruzie over te zoeken en jaloers te zijn......![]()
Dat meen je niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En nu in 'dames in de dop' zit... en gaat winnen.
Dat is precies de mentaliteit die zo fnuikend is voor correct taalgebruik, waar jij zo vóór was...quote:
Eentje is al richting hemel sinds jarenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Verklaart inderdaad ook meteen de hoge noten![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En nu in 'dames in de dop' zit... en gaat winnen.
Zei Dennix dat?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:48 schreef beequeen het volgende:
Dennis danst met Nadia: Als Huub dit ziet. Lullo.
Die gozer heeft wel een bende gemaakt van het vrijgezellenfeest, bijna vechten e.d.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:58 schreef farceman het volgende:
Jelel mag niet meer op de bruiloft komen van achter!
Wel jammer hoor, het is toch Jaap zijn bruiloft?!
Nu weer een stel minder iig.quote:
Yep.quote:
Die griekse danserres die Brain heeft geneukt in de douchecel, heette ook Elly.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:51 schreef wolferl het volgende:
Er wordt altijd over Elly geroepen, is dat niet de ouwe butler trol?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:55 schreef Gigageil het volgende:
Zo er is wat om voor te vechten in huis nu.....
Ik ben blij dat DGK-REDACTIE naar me geluisterd heeft.
Ik zei al, haal een ECHT lekker mokkel in huis, zodat Brian, Huub en Dennix iets hebben om ruzie over te zoeken en jaloers te zijn......![]()
Hij moet een paar klompen aantrekken en een pijp in zijn bek duwenquote:
Mitch neem ik aan? Zo ja, is ze nog steeds zo wanhopig?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor op stream 3 Natasja bleren: Ik ben in staking, waarom wil je me niet. Tegen wie, I dunno.
Natuurlijk zegt Sjoerd dat. Hij en een paar andere vrienden zijn 'aandeelhouder' van Japio. Zo heeft hij de 10.000 euro financiering rondgekregen. De aandeelhouders delen naar rato mee in de eindwinst.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:56 schreef Dark het volgende:
Jaap tegen Sjoerd - Ik ga iedereen vernietigen!
Sjoerd - Ik hoop het.
Me too..... ff chillen met z'n allenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Effe los van alle persoonlijke voorkeuren. Het lijkt nou wel of ze het gewoon gezellig met elkaar hebben. Dat vind ik voor de verandering ook wel eens prima. (het is niet altijd wat het lijkt, dat weet ik ook wel).
Die is nu wel ERG fout trouwensquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:00 schreef scanman01 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=a-aI1Ch39ZU
Ja dqt willen ze toch? Nu was het keertje echt gemeend!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Die gozer heeft wel een bende gemaakt van het vrijgezellenfeest, bijna vechten e.d.
Natuurlijk, zo ken ik Disana ook niet, maar misschien heeft ze een borrel op.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:57 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is precies de mentaliteit die zo fnuikend is voor correct taalgebruik, waar jij zo vóór was...![]()
Hij zit wel schichtig om zich heen te kijken. En gaat nu toch binnen verder eten, in zn uppie in de woonkamer.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:01 schreef Dark het volgende:
Zit Dennis nu buiten in z'n eentje te nakken?
Zoals Dennix gister al zei tegen Nadia en Jaap. Hij voelt zich al helemaal thuis in DGK en kan al helemaal zijn ding doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:00 schreef mootie het volgende:
Dennis gaat buiten in zn upje zijn pizza opeten?
Blijkbaar heb ik iets gemist; even teruglezen dan maar. En nee, ik drink nooit alcohol.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natuurlijk, zo ken ik Disana ook niet, maar misschien heeft ze een borrel op.![]()
Dan zeggen we "met al zijn vrienden"quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:01 schreef Dark het volgende:
Zit Dennis nu buiten in z'n eentje te nakken?
Het orgineel wel ja... Born to be alive dus, van Patrick Hernandez.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:00 schreef Sev het volgende:
Scanman, jij weet hoe dit nummer heet?
Ja, ik las het al.. Thnx anywayquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het orgineel wel ja... Born to be alive dus, van Patrick Hernandez.
jij bent een kenner?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
Weten jullie wat ik denk.
Dat Dennis helemaal geen playboy is.
Want playboys eten pizza`s op een veel socialere manier.
Ik snap niet waarom hij nou niet probeert die pizza binnen te krijgen met zijn handen in zijn zakken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zielig mannetje ..... Ik heb er in de villa al meer alleen zien staan (niet voor lang)
[afbeelding]
Populaire jongen is hetquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:05 schreef -Jean- het volgende:
Gaat goed met Dennis in de gouden kooi merk ik
is het dan een oud nummer, grappigquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het orgineel wel ja... Born to be alive dus, van Patrick Hernandez.
Was ik ook al achterquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:06 schreef Kinga het volgende:
Deze versie is van Benni Benassi
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:05 schreef beequeen het volgende:
Ik ben weg, wat een takkenherrie, en geen normaal gesprek te volgen, nite all en tot morgen.![]()
Truste BQquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:05 schreef beequeen het volgende:
Ik ben weg, wat een takkenherrie, en geen normaal gesprek te volgen, nite all en tot morgen.![]()
Nee uit Amsterdam-Zuid en ik ken niet eens mensen van het Kamp!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:49 schreef robert2006 het volgende:
[..]
BELACHELIJK, kan het niet minder, of kom je van het kamp
En weer verstotenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Oei oei zo is Huub ook ooit op nr1 gekomen...![]()
Stijn begint niet met een J en hij is niet heel laag .quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Vent met een bril.... dat is stijn toch
hij was 21 en iets laags zei jaapquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Vent met een bril.... dat is stijn toch
Oeps, wel een heftige post.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sjoerd heeft moeite met die gast van Talpa met die bril, het zal wel een baas zijn.
Check deze link even : http://home.medewerker.uva.nl/s.l.reijnders/
[afbeelding]
Oeps...Was een persoonlijke mededelingquote:
Ze gaat Lieke helpen, die gaat een act doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:12 schreef lorence1 het volgende:
gaat nasty nou naar bed?
Ik had het over jou!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natuurlijk, zo ken ik Disana ook niet, maar misschien heeft ze een borrel op.![]()
lachenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze gaat Lieke helpen, die gaat een act doen.
Ze gaat tot aan haar bikini? striptease?
OMG... dat gaat weer flink wat commentaar opleveren.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze gaat Lieke helpen, die gaat een act doen.
Ze gaat tot aan haar bikini? striptease?
Gelukkig weet Disana beter.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:13 schreef demins het volgende:
[..]
Ik had het over jou!Ik zou Disana nooit zo grof benaderen...
![]()
Lieke is ergens mee bezig. Natasia staat op de wacht.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb die stream even niet gevolgd: Tas jaagt Aman en Braajen weg. waar is ze mee bezig???
Is daar wat mis mee?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:41 schreef Gigageil het volgende:
Jammer voor Dennis dat ie eerst dronken moet zijn voor ie durft te dansen![]()
Ja, juist zo leuk......quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:16 schreef farceman het volgende:
Hee terug naar Jaap!!!!1
Burka?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:18 schreef Kinga het volgende:
Wat trekt Lieke nou weer aan?
Dat scheelt Huub weer boetes.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:18 schreef Meganog het volgende:
Huub heeft al veel tegen Dennis willen doen, maar meer dan de helft is tegengehouden.
Hte lijkt erop dat ze een striptease aan het voorbereiden is.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:18 schreef Kinga het volgende:
Wat trekt Lieke nou weer aan?
hahahahahhaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:18 schreef Sev het volgende:
Huub:"Waarover praat je dan met Dennis?"
Ik verwachtte dit:"Wenkbrauwen epileren enzo.." Maar dat kwam niet
Nee nee nee, Lieke en Natasja bereiden iets voor. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:19 schreef farceman het volgende:
Kan stream 1 en 2 op Jaap?!!!!
Ik vind het andersom eigenlijk sterker: Dennis háát Huub echt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat scheelt Huub weer boetes.
Huub lijkt wel wat geobsedeerd door Dennis, net als Brian dat is door Huub.
Zelfs Amanda zei het: Hij vraagt steeds: Waar is Huub? Waar is Huub?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het andersom eigenlijk sterker: Dennis háát Huub echt.
Die gozert moet echt zo snel mogelijk geruimd wordenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Zelfs Amanda zei het: Hij vraagt steeds: Waar is Huub? Waar is Huub?
Huub háát Dennis ook echt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het andersom eigenlijk sterker: Dennis háát Huub echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |