Arme Amanda, wat zal die nog vaak in haar leven op haar smoel gaanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:28 schreef mootie het volgende:
Amanda: Als je DAT voor elkaar krijgt, al is het maar zoenen met Brian, dat vind ik knap!
Op een toontje van: dat is echt godsonmogelijk.
In de keuken. Hoesoow?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:33 schreef Sev het volgende:
Waar is Jaap
Ik moet echt lachen om haar, die heeft nog een heleboel levenslessen te gaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Arme Amanda, wat zal die nog vaak in haar leven op haar smoel gaan
Hoorde je haar net stoer praten tegen Natasja?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Arme Amanda, wat zal die nog vaak in haar leven op haar smoel gaan
mss vanaaf de eersdte bitchfight tussen deze 2 damesquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia vind Brian wel leuk. Stress voor Amanda?
Da's best wel jammer, want ik vond Nadia leuk, charmant, aardig, ..... Maar ja, als ze nou Brian leuk gaat vinden !quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia vind Brian wel leuk. Stress voor Amanda?
Geen enkele les komt bij haar binnenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:34 schreef Marginaal het volgende:
[..]
Ik moet echt lachen om haar, die heeft nog een heleboel levenslessen te gaan.
Dat had ze allemaal toch al op de TIEN site gezegd. Ze vindt Brian, Amanda en Natasia leuk.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Da's best wel jammer, want ik vond Nadia leuk, charmant, aardig, ..... Maar ja, als ze nou Brian leuk gaat vinden !
Dan vind ik haar ook niet meer leuk en heeft ze haar huiswerk slecht gedaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Da's best wel jammer, want ik vond Nadia leuk, charmant, aardig, ..... Maar ja, als ze nou Brian leuk gaat vinden !
Zeker weten dat ze dat wel zou willen ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:35 schreef Gigageil het volgende:
Die vieze ruige Natasia meteen met haar gekwijl en gegeil om die meid heen......zal me niks verbazen als die aan de doos van Nadia ligt te likken vanacht....![]()
Het ergste is, je kunt niks verstaan.quote:
Sowieso. Ze heeft alleen tv uitzendingen gezien en wist oa niet eens waar het kantoor was.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan vind ik haar ook niet meer leuk en heef ze haar huiswerk slecht gedaan.
Met kleren aan wel ja. Leuk koppie.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:36 schreef OudFruit het volgende:
Nadia ziet er wel godsgruwelijk lekker uit
En ze vertelde ook dat een hoop van wat daar stond niet door haar gezegd was. (Vertelde ze Dennix, die antwoorde dezelfde ervaring te hebben)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat had ze allemaal toch al op de TIEN site gezegd. Ze vindt Brian, Amanda en Natasia leuk.
Idd Ik snap die verbazing ook niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat had ze allemaal toch al op de TIEN site gezegd. Ze vindt Brian, Amanda en Natasia leuk.
hokjesgeestquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan vind ik haar ook niet meer leuk en heeft ze haar huiswerk slecht gedaan.![]()
wat voor paal dan ook, ze danst erop.....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:36 schreef OudFruit het volgende:
Nadia ziet er wel godsgruwelijk lekker uit
Echt waar? Knap belachelijk danquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En ze vertelde ook dat een hoop van wat daar stond niet door haar gezegd was. (Vertelde ze Dennix, die antwoorde dezelfde ervaring te hebben)
Dat was al duidelijk hoor. Bij je tweede woord.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:38 schreef carpediem23 het volgende:
Mag Amanda aub de volgende toneel haak. RTL wil die lelijke Adam Noord hoer niet hebben. Kunnen een petitie starten!!!!; De allergrootste smerigste lelijkste domste hoer van Nederland moet DGK uit!!! ( voor de duidelijkheid Amandel dus)
Ik denk dat Brian al wat scenario's door zijn hoofd heeft laten gaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Op zeker dat Brian Amanda zo aan de kant zet voor Nadia. Nadia heeft meer klasse, lijkt qua doen en laten een beetje op Tamara zijn ex.. en met Nadia kun je thuis komen..met Amanda NIET.
Dat is nog niets vergeleken met wat er over Lieke uit sommige toetsenborden is gekomen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:39 schreef Peter6000 het volgende:
De negatieve sfeer op rondom Amanda en (vorige topic) rondom Nadia`s lichaam begint enge vormen aan te nemen mensen.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis staat op een geinige manier met zijn handen in zijn zakken.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:40 schreef beequeen het volgende:
Daar gaat Amanda weer: Benen spreiden, knieen licht gebogen, haar van links naar rechts, een een petsbeweging met haar hand.
Breezah's all over the world do the 'Amanda'.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:40 schreef beequeen het volgende:
Daar gaat Amanda weer: Benen spreiden, knieen licht gebogen, haar van links naar rechts, een een petsbeweging met haar hand.
Straks gaat ie weer nachtenlang (net als met Nena) haar arm en hand masserenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian al wat scenario's door zijn hoofd heeft laten gaan.
Een goede optie is: Amanda enorm dronken laten worden op een avond waarop Dimitri er ook is.
Gaat mis -> Amanda dumpen -> Voor Nadia gaan.
Maar ik denk dat Brian eerst nog wat beter wil uitpijlen of Nadia genegen is om zijn nieuwe neukertje te worden.
Inderdaadquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is nog niets vergeleken met wat er over Lieke uit sommige toetsenborden is gekomen.
Ik mag toch lijen, dat ze alle zakken in zijn kleding volgieten met honing.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis staat op een geinige manier met zijn handen in zijn zakken.
Amanda voelt zich alleen maar lekker met leijke vrouwen om zich heen...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoorde je haar net stoer praten tegen Natasja?
Ik heb haar uitgedaagd blablabla.......
Natasja: Dan doe je het toch gezellig met zn drietjes? Amanda: Geen behoefte aan, niet met HAAR.
En dan met een blik kijken die erop lijkt alsof haar iets enorm dwars zit.....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:41 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ben gek op die omschrijving, zelfs al ik ff niet kijk zie ik het helemaal voor me.
Zeg maar gerust; als een zoutzakquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het niet gezien hoor maar het zou best kunnen dat hij die broek ook aan houdt als hij gaat slapen.
Dodelijkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis staat op een leuke manier achter de pilaar.
Een drol....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dan met een blik kijken die erop lijkt alsof haar iets enorm dwars zit.....
Nee alsof ze voor een oogtest bij de opticien zit en moeite heeft om de letters te lezenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat is echt waar. Geen twijfel (anders zou ik het hier niet op deze manier schrijven), zowel Nadia als Dennis hadden dezelfde ervaring met het persbericht, dat op site's zoals Villa Vandaag en De Telegraaf had gestaan.quote:
ben erg benieuwd hoe oud?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Allemachtig.. die muziek is toch ook gewoon 100x hetzelfde herhalen.... Ik word te oud denk ik.
Waarschijnlijk kijkt ze zo als Brianaal er via haar achter-uit/ingang inkomtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die ene gast met slippers ookquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:44 schreef pullup het volgende:
Die vriendjes van Japio zien er niet uit alsof ze wat gaan scoren vanavond
nou die take moet dan even overquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:44 schreef 2live het volgende:
AAARRGGHH, Denniks had 1 hand uit zijn zak
Ongetwijfeldquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kijkt ze zo als Brianaal er via haar achter-uit/ingang inkomt
Z'n schoenen zijn tijdens het bootcamp overleden!quote:
waarschijnlijk blijft het bij alleen wat fantaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:44 schreef pullup het volgende:
Die vriendjes van Japio zien er niet uit alsof ze wat gaan scoren vanavond
Nee hoor, zijn favoriete date was destijds ook 1 van de dikstequote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij is Nadia iets te mollig voor Brian.
Broekiequote:
en elly en amanda zijn ook best wat mollig...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee hoor, zijn favoriete date was destijds ook 1 van de dikste
Nadia is ook niet dik, alleen een beetje vreemd geproportioneerd.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee hoor, zijn favoriete date was destijds ook 1 van de dikste
Wie is Elly?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:47 schreef lorence1 het volgende:
[..]
en elly en amanda zijn ook best wat mollig...
vind het zelf ook mooi hoor, wat molliger![]()
Broekiequote:
sorry maar ik heb geen medelijden met amanda. Ze doet het toch echt zelf. En maakt niet uit want ze eheft toch een groot bord voor haar domme kopquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:39 schreef Peter6000 het volgende:
De negatieve sfeer op rondom Amanda en (vorige topic) rondom Nadia`s lichaam begint enge vormen aan te nemen mensen.
Geloof ik ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij is Nadia iets te mollig voor Brian.
BELACHELIJK, kan het niet minder, of kom je van het kampquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:38 schreef carpediem23 het volgende:
Mag Amanda aub de volgende toneel haak. RTL wil die lelijke Adam Noord hoer niet hebben. Kunnen een petitie starten!!!!; De allergrootste smerigste lelijkste domste hoer van Nederland moet DGK uit!!! ( voor de duidelijkheid Amandel dus)
Dat is dus Dennix !!!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:49 schreef Peter6000 het volgende:
Excuses voor mijn opmerkingen over Dennis, het was toch 1 van de vrienden van Jaap.![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft vast nog in wijde pijpen op de BeeGees in de disco gedanst![]()
Kloonhunter.quote:
Elly was het meisje van de Soa-boys dat met Brian de douche naar de vernieling hielp. Deed later mee aan Dames in de dop.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:51 schreef wolferl het volgende:
Er wordt altijd over Elly geroepen, is dat niet de ouwe butler trol?
Welnee, Breian moet even stoer doen en pleet hard to getquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:49 schreef farceman het volgende:
[..]
Geloof ik ook.
Is tweede miscast!
eerst viel Amanda niet voor Dennis en nu Brian niet voor Nadia....jammer maar helaas redactie ..miscast
Laat ze dat blik es opentrekken danquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:49 schreef Judah het volgende:
Nadia beweegt best leuk en ze heeft wat leuks in haar blik
En Brian heeft weinig moeite gedaan zich te verdiepen in Jaaps muzieksmaak.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:51 schreef Dark het volgende:
Volgens mij vindt Jaap dit helemaal niks..........verplicht socializen.........
Okquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Elly was het meisje van de Soa-boys die met Brian de douche naar de vernieling hielp. Deed later mee aan Dames in de dop.
Hoi robottquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:49 schreef bob7070 het volgende:
Nadia is echt een schatje
Die zin liep niet echt soepel, he?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft vast nog in wijde pijpen op de BeeGees in de disco gedanst![]()
Kende Brian die nog niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:53 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ex danseres van de soaboys, die brian alle hoeken van de douche liet zien![]()
Oh, maar Brian is heus wel gevallen voor Nadia hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:49 schreef farceman het volgende:
[..]
Geloof ik ook.
Is tweede miscast!
eerst viel Amanda niet voor Dennis en nu Brian niet voor Nadia....jammer maar helaas redactie ..miscast
Je begrijpt hem toch?quote:
idd, een lekkere "ongedwongen" sfeer is ook wel eens fijn voor die mensen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Effe los van alle persoonlijke voorkeuren. Het lijkt nou wel of ze het gewoon gezellig met elkaar hebben. Dat vind ik voor de verandering ook wel eens prima. (het is niet altijd wat het lijkt, dat weet ik ook wel).
vreemde stem toch.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Best zielig voor de BeeGees..... geen wonder dat die ene zo'n vreemd gezicht had.![]()
Totdat de volgende plaat wordt ingemixt wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
boogie tonight klinkt daar wel altijd cool....
En nu in 'dames in de dop' zit... en gaat winnen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:53 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ex danseres van de soaboys, die brian alle hoeken van de douche liet zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |