quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:40 schreef beequeen het volgende:
Daar gaat Amanda weer: Benen spreiden, knieen licht gebogen, haar van links naar rechts, een een petsbeweging met haar hand.
Breezah's all over the world do the 'Amanda'.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:40 schreef beequeen het volgende:
Daar gaat Amanda weer: Benen spreiden, knieen licht gebogen, haar van links naar rechts, een een petsbeweging met haar hand.
Straks gaat ie weer nachtenlang (net als met Nena) haar arm en hand masserenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian al wat scenario's door zijn hoofd heeft laten gaan.
Een goede optie is: Amanda enorm dronken laten worden op een avond waarop Dimitri er ook is.
Gaat mis -> Amanda dumpen -> Voor Nadia gaan.
Maar ik denk dat Brian eerst nog wat beter wil uitpijlen of Nadia genegen is om zijn nieuwe neukertje te worden.
Inderdaadquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is nog niets vergeleken met wat er over Lieke uit sommige toetsenborden is gekomen.
Ik mag toch lijen, dat ze alle zakken in zijn kleding volgieten met honing.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis staat op een geinige manier met zijn handen in zijn zakken.
Amanda voelt zich alleen maar lekker met leijke vrouwen om zich heen...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoorde je haar net stoer praten tegen Natasja?
Ik heb haar uitgedaagd blablabla.......
Natasja: Dan doe je het toch gezellig met zn drietjes? Amanda: Geen behoefte aan, niet met HAAR.
En dan met een blik kijken die erop lijkt alsof haar iets enorm dwars zit.....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:41 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ben gek op die omschrijving, zelfs al ik ff niet kijk zie ik het helemaal voor me.
Zeg maar gerust; als een zoutzakquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het niet gezien hoor maar het zou best kunnen dat hij die broek ook aan houdt als hij gaat slapen.
Dodelijkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis staat op een leuke manier achter de pilaar.
Een drol....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dan met een blik kijken die erop lijkt alsof haar iets enorm dwars zit.....
Nee alsof ze voor een oogtest bij de opticien zit en moeite heeft om de letters te lezenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat is echt waar. Geen twijfel (anders zou ik het hier niet op deze manier schrijven), zowel Nadia als Dennis hadden dezelfde ervaring met het persbericht, dat op site's zoals Villa Vandaag en De Telegraaf had gestaan.quote:
ben erg benieuwd hoe oud?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Allemachtig.. die muziek is toch ook gewoon 100x hetzelfde herhalen.... Ik word te oud denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |