sorry maar ik heb geen medelijden met amanda. Ze doet het toch echt zelf. En maakt niet uit want ze eheft toch een groot bord voor haar domme kopquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:39 schreef Peter6000 het volgende:
De negatieve sfeer op rondom Amanda en (vorige topic) rondom Nadia`s lichaam begint enge vormen aan te nemen mensen.
Geloof ik ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij is Nadia iets te mollig voor Brian.
BELACHELIJK, kan het niet minder, of kom je van het kampquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:38 schreef carpediem23 het volgende:
Mag Amanda aub de volgende toneel haak. RTL wil die lelijke Adam Noord hoer niet hebben. Kunnen een petitie starten!!!!; De allergrootste smerigste lelijkste domste hoer van Nederland moet DGK uit!!! ( voor de duidelijkheid Amandel dus)
Dat is dus Dennix !!!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:49 schreef Peter6000 het volgende:
Excuses voor mijn opmerkingen over Dennis, het was toch 1 van de vrienden van Jaap.![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft vast nog in wijde pijpen op de BeeGees in de disco gedanst![]()
Kloonhunter.quote:
Elly was het meisje van de Soa-boys dat met Brian de douche naar de vernieling hielp. Deed later mee aan Dames in de dop.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:51 schreef wolferl het volgende:
Er wordt altijd over Elly geroepen, is dat niet de ouwe butler trol?
Welnee, Breian moet even stoer doen en pleet hard to getquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:49 schreef farceman het volgende:
[..]
Geloof ik ook.
Is tweede miscast!
eerst viel Amanda niet voor Dennis en nu Brian niet voor Nadia....jammer maar helaas redactie ..miscast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |