sorry maar ik heb geen medelijden met amanda. Ze doet het toch echt zelf. En maakt niet uit want ze eheft toch een groot bord voor haar domme kopquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:39 schreef Peter6000 het volgende:
De negatieve sfeer op rondom Amanda en (vorige topic) rondom Nadia`s lichaam begint enge vormen aan te nemen mensen.
Geloof ik ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij is Nadia iets te mollig voor Brian.
BELACHELIJK, kan het niet minder, of kom je van het kampquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:38 schreef carpediem23 het volgende:
Mag Amanda aub de volgende toneel haak. RTL wil die lelijke Adam Noord hoer niet hebben. Kunnen een petitie starten!!!!; De allergrootste smerigste lelijkste domste hoer van Nederland moet DGK uit!!! ( voor de duidelijkheid Amandel dus)
Dat is dus Dennix !!!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:49 schreef Peter6000 het volgende:
Excuses voor mijn opmerkingen over Dennis, het was toch 1 van de vrienden van Jaap.![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft vast nog in wijde pijpen op de BeeGees in de disco gedanst![]()
Kloonhunter.quote:
Elly was het meisje van de Soa-boys dat met Brian de douche naar de vernieling hielp. Deed later mee aan Dames in de dop.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:51 schreef wolferl het volgende:
Er wordt altijd over Elly geroepen, is dat niet de ouwe butler trol?
Welnee, Breian moet even stoer doen en pleet hard to getquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:49 schreef farceman het volgende:
[..]
Geloof ik ook.
Is tweede miscast!
eerst viel Amanda niet voor Dennis en nu Brian niet voor Nadia....jammer maar helaas redactie ..miscast
Laat ze dat blik es opentrekken danquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:49 schreef Judah het volgende:
Nadia beweegt best leuk en ze heeft wat leuks in haar blik
En Brian heeft weinig moeite gedaan zich te verdiepen in Jaaps muzieksmaak.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:51 schreef Dark het volgende:
Volgens mij vindt Jaap dit helemaal niks..........verplicht socializen.........
Okquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Elly was het meisje van de Soa-boys die met Brian de douche naar de vernieling hielp. Deed later mee aan Dames in de dop.
Hoi robottquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:49 schreef bob7070 het volgende:
Nadia is echt een schatje
Die zin liep niet echt soepel, he?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft vast nog in wijde pijpen op de BeeGees in de disco gedanst![]()
Kende Brian die nog niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:53 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ex danseres van de soaboys, die brian alle hoeken van de douche liet zien![]()
Oh, maar Brian is heus wel gevallen voor Nadia hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:49 schreef farceman het volgende:
[..]
Geloof ik ook.
Is tweede miscast!
eerst viel Amanda niet voor Dennis en nu Brian niet voor Nadia....jammer maar helaas redactie ..miscast
Je begrijpt hem toch?quote:
idd, een lekkere "ongedwongen" sfeer is ook wel eens fijn voor die mensen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Effe los van alle persoonlijke voorkeuren. Het lijkt nou wel of ze het gewoon gezellig met elkaar hebben. Dat vind ik voor de verandering ook wel eens prima. (het is niet altijd wat het lijkt, dat weet ik ook wel).
vreemde stem toch.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Best zielig voor de BeeGees..... geen wonder dat die ene zo'n vreemd gezicht had.![]()
Totdat de volgende plaat wordt ingemixt wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
boogie tonight klinkt daar wel altijd cool....
En nu in 'dames in de dop' zit... en gaat winnen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:53 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ex danseres van de soaboys, die brian alle hoeken van de douche liet zien![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:54 schreef scanman01 het volgende:
Jaap doet me soms denken aan Elvis in zijn nadagen
Wanneer komt ze dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:55 schreef Gigageil het volgende:
Zo er is wat om voor te vechten in huis nu.....
Ik ben blij dat DGK-REDACTIE naar me geluisterd heeft.
Ik zei al, haal een ECHT lekker mokkel in huis, zodat Brian, Huub en Dennix iets hebben om ruzie over te zoeken en jaloers te zijn......![]()
Dat meen je niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En nu in 'dames in de dop' zit... en gaat winnen.
Dat is precies de mentaliteit die zo fnuikend is voor correct taalgebruik, waar jij zo vóór was...quote:
Eentje is al richting hemel sinds jarenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Verklaart inderdaad ook meteen de hoge noten![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En nu in 'dames in de dop' zit... en gaat winnen.
Zei Dennix dat?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:48 schreef beequeen het volgende:
Dennis danst met Nadia: Als Huub dit ziet. Lullo.
Die gozer heeft wel een bende gemaakt van het vrijgezellenfeest, bijna vechten e.d.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:58 schreef farceman het volgende:
Jelel mag niet meer op de bruiloft komen van achter!
Wel jammer hoor, het is toch Jaap zijn bruiloft?!
Nu weer een stel minder iig.quote:
Yep.quote:
Die griekse danserres die Brain heeft geneukt in de douchecel, heette ook Elly.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:51 schreef wolferl het volgende:
Er wordt altijd over Elly geroepen, is dat niet de ouwe butler trol?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:55 schreef Gigageil het volgende:
Zo er is wat om voor te vechten in huis nu.....
Ik ben blij dat DGK-REDACTIE naar me geluisterd heeft.
Ik zei al, haal een ECHT lekker mokkel in huis, zodat Brian, Huub en Dennix iets hebben om ruzie over te zoeken en jaloers te zijn......![]()
Hij moet een paar klompen aantrekken en een pijp in zijn bek duwenquote:
Mitch neem ik aan? Zo ja, is ze nog steeds zo wanhopig?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor op stream 3 Natasja bleren: Ik ben in staking, waarom wil je me niet. Tegen wie, I dunno.
Natuurlijk zegt Sjoerd dat. Hij en een paar andere vrienden zijn 'aandeelhouder' van Japio. Zo heeft hij de 10.000 euro financiering rondgekregen. De aandeelhouders delen naar rato mee in de eindwinst.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:56 schreef Dark het volgende:
Jaap tegen Sjoerd - Ik ga iedereen vernietigen!
Sjoerd - Ik hoop het.
Me too..... ff chillen met z'n allenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Effe los van alle persoonlijke voorkeuren. Het lijkt nou wel of ze het gewoon gezellig met elkaar hebben. Dat vind ik voor de verandering ook wel eens prima. (het is niet altijd wat het lijkt, dat weet ik ook wel).
Die is nu wel ERG fout trouwensquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:00 schreef scanman01 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=a-aI1Ch39ZU
Ja dqt willen ze toch? Nu was het keertje echt gemeend!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Die gozer heeft wel een bende gemaakt van het vrijgezellenfeest, bijna vechten e.d.
Natuurlijk, zo ken ik Disana ook niet, maar misschien heeft ze een borrel op.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:57 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is precies de mentaliteit die zo fnuikend is voor correct taalgebruik, waar jij zo vóór was...![]()
Hij zit wel schichtig om zich heen te kijken. En gaat nu toch binnen verder eten, in zn uppie in de woonkamer.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:01 schreef Dark het volgende:
Zit Dennis nu buiten in z'n eentje te nakken?
Zoals Dennix gister al zei tegen Nadia en Jaap. Hij voelt zich al helemaal thuis in DGK en kan al helemaal zijn ding doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:00 schreef mootie het volgende:
Dennis gaat buiten in zn upje zijn pizza opeten?
Blijkbaar heb ik iets gemist; even teruglezen dan maar. En nee, ik drink nooit alcohol.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natuurlijk, zo ken ik Disana ook niet, maar misschien heeft ze een borrel op.![]()
Dan zeggen we "met al zijn vrienden"quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:01 schreef Dark het volgende:
Zit Dennis nu buiten in z'n eentje te nakken?
Het orgineel wel ja... Born to be alive dus, van Patrick Hernandez.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:00 schreef Sev het volgende:
Scanman, jij weet hoe dit nummer heet?
Ja, ik las het al.. Thnx anywayquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het orgineel wel ja... Born to be alive dus, van Patrick Hernandez.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |