jij bent een kenner?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
Weten jullie wat ik denk.
Dat Dennis helemaal geen playboy is.
Want playboys eten pizza`s op een veel socialere manier.
Ik snap niet waarom hij nou niet probeert die pizza binnen te krijgen met zijn handen in zijn zakken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zielig mannetje ..... Ik heb er in de villa al meer alleen zien staan (niet voor lang)
[afbeelding]
Populaire jongen is hetquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:05 schreef -Jean- het volgende:
Gaat goed met Dennis in de gouden kooi merk ik
is het dan een oud nummer, grappigquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het orgineel wel ja... Born to be alive dus, van Patrick Hernandez.
Was ik ook al achterquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:06 schreef Kinga het volgende:
Deze versie is van Benni Benassi
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:05 schreef beequeen het volgende:
Ik ben weg, wat een takkenherrie, en geen normaal gesprek te volgen, nite all en tot morgen.![]()
Truste BQquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:05 schreef beequeen het volgende:
Ik ben weg, wat een takkenherrie, en geen normaal gesprek te volgen, nite all en tot morgen.![]()
Nee uit Amsterdam-Zuid en ik ken niet eens mensen van het Kamp!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:49 schreef robert2006 het volgende:
[..]
BELACHELIJK, kan het niet minder, of kom je van het kamp
En weer verstotenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Oei oei zo is Huub ook ooit op nr1 gekomen...![]()
Stijn begint niet met een J en hij is niet heel laag .quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Vent met een bril.... dat is stijn toch
hij was 21 en iets laags zei jaapquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Vent met een bril.... dat is stijn toch
Oeps, wel een heftige post.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sjoerd heeft moeite met die gast van Talpa met die bril, het zal wel een baas zijn.
Check deze link even : http://home.medewerker.uva.nl/s.l.reijnders/
[afbeelding]
Oeps...Was een persoonlijke mededelingquote:
Ze gaat Lieke helpen, die gaat een act doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:12 schreef lorence1 het volgende:
gaat nasty nou naar bed?
Ik had het over jou!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natuurlijk, zo ken ik Disana ook niet, maar misschien heeft ze een borrel op.![]()
lachenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze gaat Lieke helpen, die gaat een act doen.
Ze gaat tot aan haar bikini? striptease?
OMG... dat gaat weer flink wat commentaar opleveren.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze gaat Lieke helpen, die gaat een act doen.
Ze gaat tot aan haar bikini? striptease?
Gelukkig weet Disana beter.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:13 schreef demins het volgende:
[..]
Ik had het over jou!Ik zou Disana nooit zo grof benaderen...
![]()
Lieke is ergens mee bezig. Natasia staat op de wacht.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb die stream even niet gevolgd: Tas jaagt Aman en Braajen weg. waar is ze mee bezig???
Is daar wat mis mee?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:41 schreef Gigageil het volgende:
Jammer voor Dennis dat ie eerst dronken moet zijn voor ie durft te dansen![]()
Ja, juist zo leuk......quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:16 schreef farceman het volgende:
Hee terug naar Jaap!!!!1
Burka?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:18 schreef Kinga het volgende:
Wat trekt Lieke nou weer aan?
Dat scheelt Huub weer boetes.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:18 schreef Meganog het volgende:
Huub heeft al veel tegen Dennis willen doen, maar meer dan de helft is tegengehouden.
Hte lijkt erop dat ze een striptease aan het voorbereiden is.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:18 schreef Kinga het volgende:
Wat trekt Lieke nou weer aan?
hahahahahhaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:18 schreef Sev het volgende:
Huub:"Waarover praat je dan met Dennis?"
Ik verwachtte dit:"Wenkbrauwen epileren enzo.." Maar dat kwam niet
Nee nee nee, Lieke en Natasja bereiden iets voor. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:19 schreef farceman het volgende:
Kan stream 1 en 2 op Jaap?!!!!
Ik vind het andersom eigenlijk sterker: Dennis háát Huub echt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat scheelt Huub weer boetes.
Huub lijkt wel wat geobsedeerd door Dennis, net als Brian dat is door Huub.
Zelfs Amanda zei het: Hij vraagt steeds: Waar is Huub? Waar is Huub?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het andersom eigenlijk sterker: Dennis háát Huub echt.
Die gozert moet echt zo snel mogelijk geruimd wordenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Zelfs Amanda zei het: Hij vraagt steeds: Waar is Huub? Waar is Huub?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |