van wie tegen wie denk je?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:37 schreef wolferl het volgende:
Mijn gevoel zegt dat er flinke terror kom vannacht.
Mooi zoquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Jelte (die vriend van Jaap die is weggelopen) heeft zijn zender in de vijfer gegooid. Dat kost hem 900E
Mijn gevoel zegt van nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:37 schreef wolferl het volgende:
Mijn gevoel zegt dat er flinke terror kom vannacht.
Grieks Romeins of Turks?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:38 schreef demins het volgende:
[..]
Worstelkampioen van de Landbouw Hogeschool Wageningen.
Ik vind Amandel voor een meid van 19 al eeb erg verlopen kop hebbenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda vind ik ook niet mooi.. tenminste die kop niet. De rest is weinig verkeerd aan, alleen jammer van die siliconen.
Ik neem aan dat hij mans genoeg is om dat nimmer nooit te betalen. Volstrekte flauwekul natuurlijk, maar de produktie slingert zulke geruchten graag de wereld in opdat het klapvolk zich slaafs blijft opstellen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Jelte (die vriend van Jaap die is weggelopen) heeft zijn zender in de vijfer gegooid. Dat kost hem 900E
en meteen draaien ze het geluid wegquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:40 schreef Kinga het volgende:
Die vriend heeft zijn zender in de vijver gegooid.
Reken maar op nog meer locks vanavondquote:
Dat is dus precies wat ik ook schreef. Ben het eens dus.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:40 schreef FSR het volgende:
[..]
Ik vind Amandel voor een meid van 19 al eeb erg verlopen kop hebben
Daarbij verwaarloost ze zichzelf (haren)
En die neptieten zijn ook lelijk scheef....
ik denk dat elly de butler gaat strippenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:43 schreef Kinga het volgende:
Ik lach me dood als die lelijke ordinaire stripper weer komt, die al 20 keer geweest is.
Zal hij toch niet zlef hoeven te betalen?!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik denk dat Nadia zich ineens ontpopt tot een geyle paaldanseres.....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:43 schreef Kinga het volgende:
Ik lach me dood als die lelijke ordinaire stripper weer komt, die al 20 keer geweest is.
Niet zo zeer het meeste werk, zdngmw is heel erg l a n g z a a mquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:43 schreef Gigageil het volgende:
Wie heeft het minste gedaan, maar het meeste werk om zich klaar te maken ?? Natasiaaaaaa![]()
Die verdomde het om van zo'n idioot orders aan te nemen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:44 schreef tipsch het volgende:
Waarom was die err Jelte zo gefukt?
erg he ...zelfs met kauwenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:44 schreef Borga het volgende:
[..]
Niet zo zeer het meeste werk, zdngmw is heel erg l a n g z a a m
de dame die jaap een keer zo enorm voor lul zette vond ik niets om te lachenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:43 schreef Kinga het volgende:
kon ie beter naar huis gaanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die verdomde het om van zo'n idioot orders aan te nemen.
Wie is dat???quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:46 schreef robott het volgende:
KOMT SILVIA ERAAN????
Dacht ik ook meteen aan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:46 schreef Flabberguest het volgende:
wat Jaap net zei toen ze het over Dennix hadden; J; je weet niet waar ik hier allemaal tot gedwongen wordt, ik ben er helemaal niet blij mee.
maw, Jaap MOET met Dennix bevriend zijn!!
En met een beetje mazzel komt hij ook nog op tvquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:48 schreef Flyduck het volgende:
Nou jelte betaald voor zijn leuke uitje dus 900 euroheeft ie toch een leuke tijd voor gehad.
Valt wel mee hoor, en er zijn vast filmpjes.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:48 schreef tipsch het volgende:
kut, volgens mij heb ik veel leuks gemist vanmiddag!
Zal Nadia wel jaloers op zijn...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:48 schreef itsme het volgende:
wel een goed figuurtje
Misschien is het Palma?quote:
niet echt romantisch in elk gevalquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:50 schreef robott het volgende:
is dit satanistish ofso
Iedereen met een masker lijkt op Gabyquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:48 schreef Peter6000 het volgende:
Lijkt Gaby wel, met dat masker.
so heeey, wat een mooi koppie heeft dat nieuwe meiske! En ze komt ook nog eens uit Nijmegenquote:
Dat had ik al meteen door.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:46 schreef Flabberguest het volgende:
wat Jaap net zei toen ze het over Dennix hadden; J; je weet niet waar ik hier allemaal tot gedwongen wordt, ik ben er helemaal niet blij mee.
maw, Jaap MOET met Dennix bevriend zijn!!
Hoop dat jouw paal doorkraktquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:52 schreef robott het volgende:
hoop dat die paal doorkrakt
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:53 schreef wolferl het volgende:
Jaap kotst straksover der heen let maar op. En nu me villa uit schreeuwt ie dan.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoop dat jouw paal doorkrakt
precies helemaal mee eensquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dacht ik ook meteen aan.
Nou Japio samen met Huub ben je veel leuker.
Laat dennis maar met Brian gaan.
Thanks voor de info!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Die heeft dalijk echt een schaafwond op d'r kut!
Had m'n zusje ook een keer toen was ze 10 ofzo en zat toen op het hoofd van een standbeeld van een zeehond en gleed toen per ongeluk van zijn rug af.
Eens. Ziet er best goed uitquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:53 schreef itsme het volgende:
zeikerds zo slecht is het helemaal niet en zo lelijk is ze zeker niet
Smaken verschillenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:56 schreef Katewalker het volgende:
Hoe kunnen ze nou zo stil zitten....![]()
Dit is echt kicken....![]()
hehe, hoor het voor het eerst, kan er wel om lachenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:57 schreef RB.Dean het volgende:
Wat een grafmuziek. Tering zo slecht had ik het nog niet gehoord.
Weet je...... als je wilt klonen..... doe het dan eens goed!!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:57 schreef robott het volgende:
walgelijke satan music zeg
Dat zijn Huub en Lieke.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:59 schreef Loontjah het volgende:
Wie zijn die andere stumperds?
Ook geen megatieten en ook geen megakont. Toch een mooie meid.quote:
Ze keek idd een beetje geschokt uit.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:58 schreef robott het volgende:
nadia zit echt zo te kijke, o my god meisje hier verdien je je brood mee? hahahahaa
Zijn toch vrienden van jou?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:59 schreef Loontjah het volgende:
Ik kan die rotkop echt niet meer velen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:58 schreef demins het volgende:
Gelukkig heeft Dennix zijn haar weer precies zo weten te modelleren als voor het bootcamp! Knap!
de 2 vrienden van Jaap. De derde is al gevluchtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:59 schreef Loontjah het volgende:
Zij ookquote:
Die borsten vond ik dus wel prima. Klein, maar prima.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:51 schreef tipsch het volgende:
fantastisch! een tietloze vrouw voor Japio!
gewoon mooi in proporties en echt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook geen megatieten en ook geen megakont. Toch een mooie meid.
we hebben t niet over jou maar over japiooooooquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die borsten vond ik dus wel prima. Klein, maar prima.
Ik vond haar, inclusief het koppie - lekkrrrr.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die borsten vond ik dus wel prima. Klein, maar prima.
Ik vond haar ook beeldschoon!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook geen megatieten en ook geen megakont. Toch een mooie meid.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Valt me op dat Amanda veel minder vaak lacht sinds de komst van Nadia of zou het gewoon toeval zijn![]()
quote:
Pubertjes he, dan krijg je datquote:
Nadia krijgt allemaal complimentjes en amanda nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Valt me op dat Amanda veel minder vaak lacht sinds de komst van Nadia of zou het gewoon toeval zijn![]()
Dennis kan niet knallen, dat is wetenschappelijk bewezen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:05 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik hoop dat het echt knallen word tussen dennis en huub.
Ik meen dat Huub net zei dat er nog veel meer komt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:04 schreef uniekhoorn het volgende:
En nu?? Was dat alles?? Huub denkt dat het nu een vet saai feest gaat worden.
Ze hadden best voor drankjes en hapjes kunnen zorgen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:04 schreef uniekhoorn het volgende:
En nu?? Was dat alles?? Huub denkt dat het nu een vet saai feest gaat worden.
mag ik hopen want deze dame was echt n blunderquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik meen dat Huub net zei dat er nog veel meer komt.
Vind jij een vrouw zonder vet mooi dan? Ik sowieso niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jij moet echt een bloedmooi perfect wijf hebben volgens mij....pica's pls....![]()
hij zei ook dat hij het idee had dat dit een vet saai feest ging wordenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik meen dat Huub net zei dat er nog veel meer komt.
Ik kijk niet naar Dennix als het even kan.quote:
Zeg nou eens eerlijk. De kans dat dat echt zo is, is toch zo ongeveer 0,000002 % ? Kom op zegquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:07 schreef Gert het volgende:
De stemming zit er al goed in.![]()
Dus Jaap heeft tegen een vriend gelekt dat hij vriendjes moét worden met Dennis.
Dat verklaart een hoop.
Miste ik (had ff telefoon). Zei Japio dit op de stream ?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:07 schreef Gert het volgende:
Dus Jaap heeft tegen een vriend gelekt dat hij vriendjes moét worden met Dennis.
Dat verklaart een hoop.
Zei natasja dat. whahahaha waar is die cap van vannacht.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:07 schreef robott het volgende:
natasia noemde die dame van net n "dode ho"
Ik heb de laatste tijd weinig gekeken maar ik ben van mening dat die gozer zich had in moeten schrijven voor temptation island ipv dgk met z'n loverboy looks.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar Dennix als het even kan.![]()
nee helemaal niet. Hij zie alleen dat hij soms dingen tegen zijn zin moest doen of zo.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Miste ik (had ff telefoon). Zei Japio dit op de stream ?
Dan zou ie voor de krokodillen zijn geworpen. Daar trapt toch geen normale vrouw in...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:10 schreef Marginaal het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd weinig gekeken maar ik ben van mening dat die gozer zich had in moeten schrijven voor temptation island ipv dgk met z'n loverboy looks.
Dat was pas HORROR.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:09 schreef itsme het volgende:
[..]
Zei natasja dat. whahahaha waar is die cap van vannacht.![]()
Hij is doodsbang voor vrouwenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan zou ie voor de krokodillen zijn geworpen. Daar trapt toch geen normale vrouw in...![]()
ik snap er ook niets van!! ik zag net de caps van haar figuur. Lijkt wel mannelijkI!! is het geen, hoe noem je het ook alweer, transsexsueel misschien!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:53 schreef carpediem23 het volgende:
Vind Nadia maar een overreden figuurtje hebben. Buik vol met hobbels en bobbels, hangtieten en vetribbels op haar armen.
Hoe kan een meisje met een knap koppie zo'n figuur hebben...........tja Amanda heeft beiden niet!
Het staat in de vorige COS. Die Sjoerd vertelde aan Jaap dat hij heel populair is, maar dat de fans het liefst hebben dat hij met Huub terror pleegt, omdat iedereen Dennis een sukkel vindt. Waarop Jaap iets mompelde van: "Als je eens wist waartoe ze me hier allemaal verplichten.."quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Miste ik (had ff telefoon). Zei Japio dit op de stream ?
Zoefquote:
Tja jammer he.. Hoop dat hij weeer snel terug bij huub is.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:07 schreef Gert het volgende:
Dat verklaart een hoop.
Natasja is van alles..... maar aandoenlijk?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:13 schreef beequeen het volgende:
Natasja zit op bed met haar voeten te wiebelen. Volgens Lieke ziet het er nogal kinderlijk uit.
Natasja: Ik deed dat ook in de Bergmankliniek van Dr: Laban, en daar vonden ze het zo aandoenlijk.![]()
'mompelde' .... dan weet ik al genoegquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Het staat in de vorige COS. Die Sjoerd vertelde aan Jaap dat hij heel populair is, maar dat de fans het liefst hebben dat hij met Huub terror pleegt, omdat iedereen Dennis een sukkel vindt. Waarop Jaap iets mompelde van: "Als je eens wist waartoe ze me hier allemaal verplichten.."
lijkt net of die robott een kloon isquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:14 schreef robott het volgende:
[..]
lijkt net of die gast makeup op heeft
Pas op de tandjesquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:14 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
X die zie ik in de GayPalace vanavond vast wel weer...
O? Als iemand iets mompelt dan is het niet waar of zo?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
'mompelde' .... dan weet ik al genoeg
Als we dat nou vanaf de eerste dag geturft hadden en dan een prijsvraag van dr. Clavan: wie er het dichts bij zit krijgt een gratis opknapbeurt in mijn kliniek.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:13 schreef beequeen het volgende:
Natasja zit op bed met haar voeten te wiebelen. Volgens Lieke ziet het er nogal kinderlijk uit.
Natasja: Ik deed dat ook in de Bergmankliniek van Dr: Laban, en daar vonden ze het zo aandoenlijk.![]()
Het eerste stuk hoorde ik ook (zie mijn cap) maar die laatste zin is me echt ontglipt dan. Of ik heb het heel anders geinterpreteerd.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Het staat in de vorige COS. Die Sjoerd vertelde aan Jaap dat hij heel populair is, maar dat de fans het liefst hebben dat hij met Huub terror pleegt, omdat iedereen Dennis een sukkel vindt. Waarop Jaap iets mompelde van: "Als je eens wist waartoe ze me hier allemaal verplichten.."
Jah Lieke kijkt megascheel..irriteert me ook een beetje. Maar haar haar is in ieder geval wel gewassen en niet dood.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:17 schreef robert2006 het volgende:
[..]
er is nog een andere bewoner die scheel kijkt en voor de pesters, nee, het is geen amanda
Lieke heeft ook korter haar, ze heeft er extensions inquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:08 schreef robott het volgende:
lieke moet der haar ietsjes korter knippen dan lijkt het veel voller niet zo lijzig als nu
Ook Jaap weer helemaal vriendjes met Brian. Ook zo geloofwaardig.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:13 schreef farceman het volgende:
[..]
Tja jammer he.. Hoop dat hij weeer snel terug bij huub is.
De geloofwaardigheid gaat er zo namelijk wel erg snel vanaf
En dan ook nog 6 of 8 keer verloofd geweest, druk dametje.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda heeft 3 jaar een relatie gehad? Het wordt ook steeds langer of niet??
Dus van haar 15de tot haar 18de ofzo?
Tuurlijk, geef hem eens ongelijk... lekker wild geweest vandaag, nieuw "chickie" in de para zooi, nieuw kapselquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:17 schreef lorence1 het volgende:
[afbeelding]
ook brian heeft de tijd van zijn leven!
Zoiets heb ik wel gehoord, maar wel duidelijk in een andere nuance als Gert's post doet vermoeden.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:10 schreef itsme het volgende:
[..]
nee helemaal niet. Hij zie alleen dat hij soms dingen tegen zijn zin moest doen of zo.
En vandaar dat hij Elly neukte..haar in het gezicht sloeg.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:18 schreef Gert het volgende:
Amanda: "Brian is nooit echt heel erg dronken. Hij weet altijd wel wat ie doet."
O, vandaar dat hij tóch maar niet zelfmoord pleegde.![]()
Maar Elly is nu wel heel erg veranderd. Ze is een echte dame geworden.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:20 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
En vandaar dat hij Elly neukte..haar in het gezicht sloeg.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:21 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Ik vind mensen zonder eigen mening heel vervelend. En dat heeft Lieke niet."
Dat was mijn laatste verslag, want dit is weer MUTE tijd. Dat kind is zó dom.
Ja, ze gelooft het zelf ook nog omdat het zo vaak herhaald is.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda: Ik vind ook mensen met een eigen mening die het niet hebben vervelend en Lieke heeft die niet
![]()
Als er iemand duidelijk voor zichzelf opkomt is het Lieke.......Was het niet Amanda die 4,5 lang zich niet bij een groepje wilde aansluiten? Ik ben neutraal en ondertussen mee lullen met iedereen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:21 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Ik vind mensen zonder eigen mening heel vervelend. En dat heeft Lieke niet."
Dat was mijn laatste verslag, want dit is weer MUTE tijd. Dat kind is zó dom.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:22 schreef Soury het volgende:
Ik vind mensen die zo zielig lang met hun haar prutsen niet de moeite waard..![]()
Ik hoef vast niet uit te leggen wat ik bedoelde.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
O? Als iemand iets mompelt dan is het niet waar of zo?![]()
![]()
zou eigenlijk leuk zijn als dat vriendinnetje van jou die sylvia van HNTM in de kooi zou komen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:18 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Jah Lieke kijkt megascheel..irriteert me ook een beetje. Maar haar haar is in ieder geval wel gewassen en niet dood.
ja het is vandaag echt heel ergquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:23 schreef farceman het volgende:
Hoelang gaan die wijven nog opmaken?
Kan de redactie ze niet wat opjagen?
gaaf!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:24 schreef beequeen het volgende:
Amanada vindt zoenen een reden om het uit te maken, dat is vreemdgaan.![]()
Ik vind het zo knap dat jullie daar naar kunnen luisterenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:24 schreef beequeen het volgende:
Maar alleen als het met iemand van het andere geslacht is, neem ik aan????? Of geldt haar gezoen met Lieke niet, en haar gezoen met Mitch?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:24 schreef beequeen het volgende:
iemand gehoord?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:24 schreef lorence1 het volgende:
waar is mitch klaar mee?
Lopen mijn stream achter of typ ik zo langzaam.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:23 schreef Gert het volgende:
Amanda vindt zoenen vreemdgaan, en een reden om een relatie uit te maken.
Wat Nadia nu een beetje doet zegmaar. Op zich wel slim, maar of het goed overkomtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:23 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Als er iemand duidelijk voor zichzelf opkomt is het Lieke.......Was het niet Amanda die 4,5 lang zich niet bij een groepje wilde aansluiten? Ik ben neutraal en ondertussen mee lullen met iedereen.
Ik ben een COSbikkel.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik vind het zo knap dat jullie daar naar kunnen luisteren![]()
Behalve als het met iemand van je eigen geslacht is blijkbaar.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:23 schreef Gert het volgende:
Amanda vindt zoenen vreemdgaan, en een reden om een relatie uit te maken.
Probeer het maar niet te begrijpen, dat domme gebazel van dat wicht.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar alleen als het met iemand van het andere geslacht is, neem ik aan????? Of geldt haar gezoen met Lieke niet, en haar gezoen met Mitch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |