Ik kijk niet naar Dennix als het even kan.quote:
Zeg nou eens eerlijk. De kans dat dat echt zo is, is toch zo ongeveer 0,000002 % ? Kom op zegquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:07 schreef Gert het volgende:
De stemming zit er al goed in.![]()
Dus Jaap heeft tegen een vriend gelekt dat hij vriendjes moét worden met Dennis.
Dat verklaart een hoop.
Miste ik (had ff telefoon). Zei Japio dit op de stream ?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:07 schreef Gert het volgende:
Dus Jaap heeft tegen een vriend gelekt dat hij vriendjes moét worden met Dennis.
Dat verklaart een hoop.
Zei natasja dat. whahahaha waar is die cap van vannacht.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:07 schreef robott het volgende:
natasia noemde die dame van net n "dode ho"
Ik heb de laatste tijd weinig gekeken maar ik ben van mening dat die gozer zich had in moeten schrijven voor temptation island ipv dgk met z'n loverboy looks.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar Dennix als het even kan.![]()
nee helemaal niet. Hij zie alleen dat hij soms dingen tegen zijn zin moest doen of zo.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Miste ik (had ff telefoon). Zei Japio dit op de stream ?
Dan zou ie voor de krokodillen zijn geworpen. Daar trapt toch geen normale vrouw in...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:10 schreef Marginaal het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd weinig gekeken maar ik ben van mening dat die gozer zich had in moeten schrijven voor temptation island ipv dgk met z'n loverboy looks.
Dat was pas HORROR.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:09 schreef itsme het volgende:
[..]
Zei natasja dat. whahahaha waar is die cap van vannacht.![]()
Hij is doodsbang voor vrouwenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan zou ie voor de krokodillen zijn geworpen. Daar trapt toch geen normale vrouw in...![]()
ik snap er ook niets van!! ik zag net de caps van haar figuur. Lijkt wel mannelijkI!! is het geen, hoe noem je het ook alweer, transsexsueel misschien!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:53 schreef carpediem23 het volgende:
Vind Nadia maar een overreden figuurtje hebben. Buik vol met hobbels en bobbels, hangtieten en vetribbels op haar armen.
Hoe kan een meisje met een knap koppie zo'n figuur hebben...........tja Amanda heeft beiden niet!
Het staat in de vorige COS. Die Sjoerd vertelde aan Jaap dat hij heel populair is, maar dat de fans het liefst hebben dat hij met Huub terror pleegt, omdat iedereen Dennis een sukkel vindt. Waarop Jaap iets mompelde van: "Als je eens wist waartoe ze me hier allemaal verplichten.."quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Miste ik (had ff telefoon). Zei Japio dit op de stream ?
Zoefquote:
Tja jammer he.. Hoop dat hij weeer snel terug bij huub is.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:07 schreef Gert het volgende:
Dat verklaart een hoop.
Natasja is van alles..... maar aandoenlijk?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:13 schreef beequeen het volgende:
Natasja zit op bed met haar voeten te wiebelen. Volgens Lieke ziet het er nogal kinderlijk uit.
Natasja: Ik deed dat ook in de Bergmankliniek van Dr: Laban, en daar vonden ze het zo aandoenlijk.![]()
'mompelde' .... dan weet ik al genoegquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Het staat in de vorige COS. Die Sjoerd vertelde aan Jaap dat hij heel populair is, maar dat de fans het liefst hebben dat hij met Huub terror pleegt, omdat iedereen Dennis een sukkel vindt. Waarop Jaap iets mompelde van: "Als je eens wist waartoe ze me hier allemaal verplichten.."
lijkt net of die robott een kloon isquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:14 schreef robott het volgende:
[..]
lijkt net of die gast makeup op heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |