En vandaar dat hij Elly neukte..haar in het gezicht sloeg.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:18 schreef Gert het volgende:
Amanda: "Brian is nooit echt heel erg dronken. Hij weet altijd wel wat ie doet."
O, vandaar dat hij tóch maar niet zelfmoord pleegde.![]()
Maar Elly is nu wel heel erg veranderd. Ze is een echte dame geworden.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:20 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
En vandaar dat hij Elly neukte..haar in het gezicht sloeg.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:21 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Ik vind mensen zonder eigen mening heel vervelend. En dat heeft Lieke niet."
Dat was mijn laatste verslag, want dit is weer MUTE tijd. Dat kind is zó dom.
Ja, ze gelooft het zelf ook nog omdat het zo vaak herhaald is.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda: Ik vind ook mensen met een eigen mening die het niet hebben vervelend en Lieke heeft die niet
![]()
Als er iemand duidelijk voor zichzelf opkomt is het Lieke.......Was het niet Amanda die 4,5 lang zich niet bij een groepje wilde aansluiten? Ik ben neutraal en ondertussen mee lullen met iedereen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:21 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Ik vind mensen zonder eigen mening heel vervelend. En dat heeft Lieke niet."
Dat was mijn laatste verslag, want dit is weer MUTE tijd. Dat kind is zó dom.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:22 schreef Soury het volgende:
Ik vind mensen die zo zielig lang met hun haar prutsen niet de moeite waard..![]()
Ik hoef vast niet uit te leggen wat ik bedoelde.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
O? Als iemand iets mompelt dan is het niet waar of zo?![]()
![]()
zou eigenlijk leuk zijn als dat vriendinnetje van jou die sylvia van HNTM in de kooi zou komen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:18 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Jah Lieke kijkt megascheel..irriteert me ook een beetje. Maar haar haar is in ieder geval wel gewassen en niet dood.
ja het is vandaag echt heel ergquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:23 schreef farceman het volgende:
Hoelang gaan die wijven nog opmaken?
Kan de redactie ze niet wat opjagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |