van wie tegen wie denk je?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:37 schreef wolferl het volgende:
Mijn gevoel zegt dat er flinke terror kom vannacht.
Mooi zoquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Jelte (die vriend van Jaap die is weggelopen) heeft zijn zender in de vijfer gegooid. Dat kost hem 900E
Mijn gevoel zegt van nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:37 schreef wolferl het volgende:
Mijn gevoel zegt dat er flinke terror kom vannacht.
Grieks Romeins of Turks?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:38 schreef demins het volgende:
[..]
Worstelkampioen van de Landbouw Hogeschool Wageningen.
Ik vind Amandel voor een meid van 19 al eeb erg verlopen kop hebbenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda vind ik ook niet mooi.. tenminste die kop niet. De rest is weinig verkeerd aan, alleen jammer van die siliconen.
Ik neem aan dat hij mans genoeg is om dat nimmer nooit te betalen. Volstrekte flauwekul natuurlijk, maar de produktie slingert zulke geruchten graag de wereld in opdat het klapvolk zich slaafs blijft opstellen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Jelte (die vriend van Jaap die is weggelopen) heeft zijn zender in de vijfer gegooid. Dat kost hem 900E
en meteen draaien ze het geluid wegquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:40 schreef Kinga het volgende:
Die vriend heeft zijn zender in de vijver gegooid.
Reken maar op nog meer locks vanavondquote:
Dat is dus precies wat ik ook schreef. Ben het eens dus.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:40 schreef FSR het volgende:
[..]
Ik vind Amandel voor een meid van 19 al eeb erg verlopen kop hebben
Daarbij verwaarloost ze zichzelf (haren)
En die neptieten zijn ook lelijk scheef....
ik denk dat elly de butler gaat strippenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:43 schreef Kinga het volgende:
Ik lach me dood als die lelijke ordinaire stripper weer komt, die al 20 keer geweest is.
Zal hij toch niet zlef hoeven te betalen?!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik denk dat Nadia zich ineens ontpopt tot een geyle paaldanseres.....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:43 schreef Kinga het volgende:
Ik lach me dood als die lelijke ordinaire stripper weer komt, die al 20 keer geweest is.
Niet zo zeer het meeste werk, zdngmw is heel erg l a n g z a a mquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:43 schreef Gigageil het volgende:
Wie heeft het minste gedaan, maar het meeste werk om zich klaar te maken ?? Natasiaaaaaa![]()
Die verdomde het om van zo'n idioot orders aan te nemen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:44 schreef tipsch het volgende:
Waarom was die err Jelte zo gefukt?
erg he ...zelfs met kauwenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:44 schreef Borga het volgende:
[..]
Niet zo zeer het meeste werk, zdngmw is heel erg l a n g z a a m
de dame die jaap een keer zo enorm voor lul zette vond ik niets om te lachenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:43 schreef Kinga het volgende:
kon ie beter naar huis gaanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die verdomde het om van zo'n idioot orders aan te nemen.
Wie is dat???quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:46 schreef robott het volgende:
KOMT SILVIA ERAAN????
Dacht ik ook meteen aan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:46 schreef Flabberguest het volgende:
wat Jaap net zei toen ze het over Dennix hadden; J; je weet niet waar ik hier allemaal tot gedwongen wordt, ik ben er helemaal niet blij mee.
maw, Jaap MOET met Dennix bevriend zijn!!
En met een beetje mazzel komt hij ook nog op tvquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:48 schreef Flyduck het volgende:
Nou jelte betaald voor zijn leuke uitje dus 900 euroheeft ie toch een leuke tijd voor gehad.
Valt wel mee hoor, en er zijn vast filmpjes.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:48 schreef tipsch het volgende:
kut, volgens mij heb ik veel leuks gemist vanmiddag!
Zal Nadia wel jaloers op zijn...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:48 schreef itsme het volgende:
wel een goed figuurtje
Misschien is het Palma?quote:
niet echt romantisch in elk gevalquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:50 schreef robott het volgende:
is dit satanistish ofso
Iedereen met een masker lijkt op Gabyquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:48 schreef Peter6000 het volgende:
Lijkt Gaby wel, met dat masker.
so heeey, wat een mooi koppie heeft dat nieuwe meiske! En ze komt ook nog eens uit Nijmegenquote:
Dat had ik al meteen door.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:46 schreef Flabberguest het volgende:
wat Jaap net zei toen ze het over Dennix hadden; J; je weet niet waar ik hier allemaal tot gedwongen wordt, ik ben er helemaal niet blij mee.
maw, Jaap MOET met Dennix bevriend zijn!!
Hoop dat jouw paal doorkraktquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:52 schreef robott het volgende:
hoop dat die paal doorkrakt
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:53 schreef wolferl het volgende:
Jaap kotst straksover der heen let maar op. En nu me villa uit schreeuwt ie dan.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoop dat jouw paal doorkrakt
precies helemaal mee eensquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dacht ik ook meteen aan.
Nou Japio samen met Huub ben je veel leuker.
Laat dennis maar met Brian gaan.
Thanks voor de info!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Die heeft dalijk echt een schaafwond op d'r kut!
Had m'n zusje ook een keer toen was ze 10 ofzo en zat toen op het hoofd van een standbeeld van een zeehond en gleed toen per ongeluk van zijn rug af.
Eens. Ziet er best goed uitquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:53 schreef itsme het volgende:
zeikerds zo slecht is het helemaal niet en zo lelijk is ze zeker niet
Smaken verschillenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:56 schreef Katewalker het volgende:
Hoe kunnen ze nou zo stil zitten....![]()
Dit is echt kicken....![]()
hehe, hoor het voor het eerst, kan er wel om lachenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:57 schreef RB.Dean het volgende:
Wat een grafmuziek. Tering zo slecht had ik het nog niet gehoord.
Weet je...... als je wilt klonen..... doe het dan eens goed!!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:57 schreef robott het volgende:
walgelijke satan music zeg
Dat zijn Huub en Lieke.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:59 schreef Loontjah het volgende:
Wie zijn die andere stumperds?
Ook geen megatieten en ook geen megakont. Toch een mooie meid.quote:
Ze keek idd een beetje geschokt uit.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:58 schreef robott het volgende:
nadia zit echt zo te kijke, o my god meisje hier verdien je je brood mee? hahahahaa
Zijn toch vrienden van jou?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:59 schreef Loontjah het volgende:
Ik kan die rotkop echt niet meer velen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:58 schreef demins het volgende:
Gelukkig heeft Dennix zijn haar weer precies zo weten te modelleren als voor het bootcamp! Knap!
de 2 vrienden van Jaap. De derde is al gevluchtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:59 schreef Loontjah het volgende:
Zij ookquote:
Die borsten vond ik dus wel prima. Klein, maar prima.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:51 schreef tipsch het volgende:
fantastisch! een tietloze vrouw voor Japio!
gewoon mooi in proporties en echt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook geen megatieten en ook geen megakont. Toch een mooie meid.
we hebben t niet over jou maar over japiooooooquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die borsten vond ik dus wel prima. Klein, maar prima.
Ik vond haar, inclusief het koppie - lekkrrrr.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die borsten vond ik dus wel prima. Klein, maar prima.
Ik vond haar ook beeldschoon!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook geen megatieten en ook geen megakont. Toch een mooie meid.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Valt me op dat Amanda veel minder vaak lacht sinds de komst van Nadia of zou het gewoon toeval zijn![]()
quote:
Pubertjes he, dan krijg je datquote:
Nadia krijgt allemaal complimentjes en amanda nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Valt me op dat Amanda veel minder vaak lacht sinds de komst van Nadia of zou het gewoon toeval zijn![]()
Dennis kan niet knallen, dat is wetenschappelijk bewezen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:05 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik hoop dat het echt knallen word tussen dennis en huub.
Ik meen dat Huub net zei dat er nog veel meer komt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:04 schreef uniekhoorn het volgende:
En nu?? Was dat alles?? Huub denkt dat het nu een vet saai feest gaat worden.
Ze hadden best voor drankjes en hapjes kunnen zorgen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:04 schreef uniekhoorn het volgende:
En nu?? Was dat alles?? Huub denkt dat het nu een vet saai feest gaat worden.
mag ik hopen want deze dame was echt n blunderquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik meen dat Huub net zei dat er nog veel meer komt.
Vind jij een vrouw zonder vet mooi dan? Ik sowieso niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jij moet echt een bloedmooi perfect wijf hebben volgens mij....pica's pls....![]()
hij zei ook dat hij het idee had dat dit een vet saai feest ging wordenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik meen dat Huub net zei dat er nog veel meer komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |