van wie tegen wie denk je?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:37 schreef wolferl het volgende:
Mijn gevoel zegt dat er flinke terror kom vannacht.
Mooi zoquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Jelte (die vriend van Jaap die is weggelopen) heeft zijn zender in de vijfer gegooid. Dat kost hem 900E
Mijn gevoel zegt van nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:37 schreef wolferl het volgende:
Mijn gevoel zegt dat er flinke terror kom vannacht.
Grieks Romeins of Turks?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:38 schreef demins het volgende:
[..]
Worstelkampioen van de Landbouw Hogeschool Wageningen.
Ik vind Amandel voor een meid van 19 al eeb erg verlopen kop hebbenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda vind ik ook niet mooi.. tenminste die kop niet. De rest is weinig verkeerd aan, alleen jammer van die siliconen.
Ik neem aan dat hij mans genoeg is om dat nimmer nooit te betalen. Volstrekte flauwekul natuurlijk, maar de produktie slingert zulke geruchten graag de wereld in opdat het klapvolk zich slaafs blijft opstellen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Jelte (die vriend van Jaap die is weggelopen) heeft zijn zender in de vijfer gegooid. Dat kost hem 900E
en meteen draaien ze het geluid wegquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:40 schreef Kinga het volgende:
Die vriend heeft zijn zender in de vijver gegooid.
Reken maar op nog meer locks vanavondquote:
Dat is dus precies wat ik ook schreef. Ben het eens dus.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:40 schreef FSR het volgende:
[..]
Ik vind Amandel voor een meid van 19 al eeb erg verlopen kop hebben
Daarbij verwaarloost ze zichzelf (haren)
En die neptieten zijn ook lelijk scheef....
ik denk dat elly de butler gaat strippenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:43 schreef Kinga het volgende:
Ik lach me dood als die lelijke ordinaire stripper weer komt, die al 20 keer geweest is.
Zal hij toch niet zlef hoeven te betalen?!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik denk dat Nadia zich ineens ontpopt tot een geyle paaldanseres.....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:43 schreef Kinga het volgende:
Ik lach me dood als die lelijke ordinaire stripper weer komt, die al 20 keer geweest is.
Niet zo zeer het meeste werk, zdngmw is heel erg l a n g z a a mquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:43 schreef Gigageil het volgende:
Wie heeft het minste gedaan, maar het meeste werk om zich klaar te maken ?? Natasiaaaaaa![]()
Die verdomde het om van zo'n idioot orders aan te nemen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:44 schreef tipsch het volgende:
Waarom was die err Jelte zo gefukt?
erg he ...zelfs met kauwenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:44 schreef Borga het volgende:
[..]
Niet zo zeer het meeste werk, zdngmw is heel erg l a n g z a a m
de dame die jaap een keer zo enorm voor lul zette vond ik niets om te lachenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:43 schreef Kinga het volgende:
kon ie beter naar huis gaanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die verdomde het om van zo'n idioot orders aan te nemen.
Wie is dat???quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:46 schreef robott het volgende:
KOMT SILVIA ERAAN????
Dacht ik ook meteen aan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:46 schreef Flabberguest het volgende:
wat Jaap net zei toen ze het over Dennix hadden; J; je weet niet waar ik hier allemaal tot gedwongen wordt, ik ben er helemaal niet blij mee.
maw, Jaap MOET met Dennix bevriend zijn!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |